حاجی بابایی اعلام کرد: دولت قانون تصویب شده مجلس برای افزایش حقوق را پیچاند/ بی‌عدالتی در افزایش حقوق‌ها/ احکام صادرشده تخلف محسوب می‌شود و باطل است

گروه سیاسی الف،   3980224029 ۱۰۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید: بر اساس بررسی به‌عمل‌آمده از تصویب‌نامه دولت برای تعیین ضریب حقوق، کلیه مؤلفه‌های تعیین‌شده را زیر پا گذاشت و این تخلف آشکار است و قانون مجلس را زیر پا گذاشت، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود، دستگاه‌های اجرایی از صدور احکام خودداری کنند.

حاجی بابایی اعلام کرد: دولت قانون تصویب شده مجلس برای افزایش حقوق را پیچاند/ بی‌عدالتی در افزایش حقوق‌ها/ احکام صادرشده تخلف محسوب می‌شود و باطل است

به گزارش الف، مجلس شورای اسلامی اواسط اسفندماه، در حین بررسی لایحه بودجه۹۸ تصویب کرد که حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ۴۰۰ هزار تومان افزایش داشته باشد و علاوه بر این افزایش، جز یک ضریب ریالی سالانه مشمولین این بند نسبت به ضریب ریالی سال ۹۷ به میزان تا ۱۰ درصد افزایش می‌یابد؛ این درحالی بود که دولت در لایحه بودجه پیشنهاد داده بود ۲۰ درصد به حقوق کارکنان و بازنشستگان اضافه شود که این موضوع باعث افزایش بی عدالتی می‌شد.

در نهایت پیشنهاد مجلس تصویب شد و شورای نگهبان در بررسی لایحه بودجه ایرادی به مصوبه مجلس نگرفت و افزایش ۴۰۰ هزارتومانی حقوق کارکنان دولت به همراه افزایش ۱۰ درصدی تایید و با تایید بودجه ۹۸ در شورای نگهبان تبدیل به قانون شد.

گویا تصمیم دولت در اجرای افزایش حقوق کارکنان مغایر با قانون بودجه ۹۸ است؛ در حالی که می‌بایست قانون به صورت دقیق اجرا شود. هر چند بین دولت و مجلس بر سر میزان و نحوه افزایش کارمندان اختلاف نظر وجود داشت ولی امروز که این موضوع به قانون تبدیل شده و دولت و سازمان برنامه و بودجه نمی‌تواند قانون را نادیده بگیرند.

حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار الف گفت: بر اساس بررسی به‌عمل‌آمده از تصویب‌نامه دولت برای تعیین ضریب حقوق، کلیه مؤلفه‌های تعیین‌شده را زیر پا گذاشت و این تخلف آشکار است و قانون مجلس را زیر پا گذاشت، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود، دستگاه‌های اجرایی از صدور احکام خودداری کنند.

وی با اشاره به بی‌عدالتی دولت در افزایش ۲.۳ درصدی به پایین‌ترین حقوق و افزایش ۱۶ درصدی به حقوق‌های ۲۰ میلیون تومانی به‌جای اجرای مصوبه افزایش ثابت تا ۱۰ درصدی افزود: صدور احکام بر این اساس وهن دستگاه اجرایی مربوطه و تشویش اذهان عمومی و مغایر با قانون است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: نمونه‌ای از این تخلفات می‌توان به افزایش حقوق دانشجو معلمان که باید بر اساس مصوبه مجلس ۴۰۰هزار تومان و افرایش تا ۱۰ درصد باشد که متأسفانه احکام این دانشجویان بر اساس قانون مصوب مجلس صادر نشده است.

وی ادامه داد: مورد دیگر این تخلفات می‌توان به افزایش ۱۸ درصد حقوق اشاره نمود که حتی حداقل حقوق اعلام‌شده توسط دولت حتی با بندهای مصوبه افزایش حقوق هیئت دولت نیز مغایر است.

حاجی بابایی تصریح کرد: از همه مهم‌تر این است که دولت در روندی آشکار حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته را با ۲.۵ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان و بالاتر را با افزایش سنواتی ۱۸ درصد اعلام نموده است که این ظلم آشکار در حق کارمندان و بازنشستگان با حقوق پایین‌تر است و تخلف آشکار در افزایش حقوق‌های بالا بشمار می‌رود؛ به‌عنوان‌مثال کسی که ده میلیون تومان و بالاتر حقوق می‌گیرد، علاوه بر ۴۰۰ هزار تومان، در این رویکرد دولت ۱۴ درصد نیز ضریب افزایش دارد، درصورتی‌که قانون ضریب افرایش را تا ده درصد اعلام کرده است.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات گفت: این افزایش برای بازنشستگان با حقوق ۱.۵ میلیون تومان، بدون مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و ۳.۴ درصد می‌شود و بر این اساس کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، ۴۰۰ هزار تومان و ۱۶ درصد رشد که این افزایش ۳.۲ میلیون تومان می‌شود. این تخلف آشکار دولت است که در برابر مصوبه مجلس ایستاده است، بدون توجه به قانون به‌گونه‌ای سلیقه‌ای و بدون ضابطه هر آنچه می‌خواهد را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نموده است.

وی با بیان اینکه کلیه احکام صادرشده تخلف محسوب می‌گردد و باطل است، گفت: دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کشور و به‌طور مشخص رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و هیئت‌رئیسه مجلس و کمیسیون اصل نود باید پاسخگوی این تخلف آشکار در برابر ملت بزرگ ایران باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۰۵۲۰۴۰۸:۳۴:۳۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
شماها نگران نباشید دریافتهای نجومی و سر موقع نباشید
ناشناس۹۰۵۲۹۵۰۹:۳۷:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
10 % افزایش حقوق اون نجومی بگیر مفت خور به درد نجور بی خاصیت مغرور ولنجک شین که سرمایه اش رو باد اوورده ، با 10 % من که 2/5 میلیون در ماه میگیرم ، یکی میشه ؟!!!!
ناشناس۹۰۶۴۷۴۱۶:۴۹:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
ختم کلام مطالبه ی حقوق بگیران فقط یک چیز است جبران یک چهارم شدن ارزش حقوق. خواهشمند است هر چه سریعتر با دو یا سه فوریت در صحن علنی مجلس بررسی شود.
ناشناس۹۰۵۲۹۹۰۹:۴۰:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
خیلی ساده است. دولت ندارد بدهد. با این اوضاع تحریم ها در آمدهای دولت به شدت کاهش یافته است. تنها خسارت های سیل در حدود یک سوم پول صادرات یک سال نفت است. نق زدن و چشم را روی حقایق بستن ساده است. نماینده مجلس باید بیشتر شرایط را درک کند.
ناشناس۹۰۶۰۰۵۱۴:۰۴:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
چطور برای بریز وبپاش توی اداره های دولتی وسفرهای خارج از کشورشون همچنان پول هست به حقوق کارمندان که میرسه یک مرتبه گدا میشن؟
حسین۹۰۶۰۵۷۱۴:۱۴:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
خیلی ساده هست، اگر دولت نداره که بده چطور به حقوقهای بالاتر داره که بده؟
عسکری۹۰۷۳۷۵۰۸:۲۹:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۲۵
اظهار نظر بیخود نکن،الا از مصوبه مجلس بیشتر پرداخت کرده ولی با بی عدالتی
ناشناس۹۰۷۵۶۵۰۹:۴۷:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۲۵
نخیر موضوع اینه که نوبخت دوست نداره به همه بده . فقط میخواد به اشخاص خاصی بده . این بدور از عدالته . چرا قانون رو رعایت نمی کنه . از مردم هم توقع داشته باشند مثل خودشون رفتار کنند .
ناشناس۹۰۵۳۲۰۰۹:۵۴:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
رهیچکدوم از وعده هاش رو عملی نکرد باید به دار آویخت
ناشناس۹۰۵۳۳۲۱۰:۰۱:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
اقایان مسعولین دولتی چرا همش دنبال پرداخت به کارکنانتان هستید چرا فکری به بهره‌وری آنها نمیکنید چرا برخی ادارات و وزارت نظیر نفت و گاز بدون یکساعت ماندن افراد به آنها اضافه کاری از کیسه خلیفه پرداخت میکنند چرا کنترل نمیکنید مدیر مگر حق دارد قانون شکنی کند اگر یکبار اضافه کاری غیر واقعی پرداخت شده به خود و کارکنانش را از مدیری کم کنید بقیه جرات تخلف نمی‌کنند چرا برخی از شرکت هایش دولتی که وظایف عمده خود را برونسپاری کرده‌اند نظیر شرکت هایش مهندسی و توسعه نفت و گاز چرا هنوز ساختار و نیروی سازمانی ثابت دارند و علی رغم داشتن نیروهای سالمند آنها را تعدیل و بازنشست نمی‌کنند ،چرا با وجود حداقل شدن پروژه ها در وزارت نفت و برونسپاری بخش عمده ای از ماموریت و وظایف سازمانی آنها هنوز چندین شرکت مهندسی و توسعه و پروژه نظیر مهندسی و توسعه نفت ،مهندسی و توسعه گاز ،مهندسب و توسعه پتروشیمی ،مهندسی و توسعه پالایش و پخش دارید این چه وضعی است چرا اموال مردم را که به امانت نزد دولت است مدیریت نمیکنید
ناشناس۹۰۶۱۹۲۱۴:۵۲:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد یک مثال معلم فنلاند ی 15 دانش آموز دارد و ایرانی تا 45 نفر
ناشناس۹۰۵۲۰۵۰۸:۳۴:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
من معلم هستم مهر97 استخدام شدم 1370 حقوق میگیرم. به بهانه این که از مهر مشغول شدم فقط 280 به حقوقم اضافه شد. مگر مبنا افزایش حقوق دهک های پایین نبود. با این حقوق چطور از معلم انتظار دارید تاریخ ساز و تحول زا باشد، معلمی که غمنان دارد ؟
ناشناس۹۰۵۴۶۵۱۱:۱۰:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
الان کسایی که به این معلم بینوا منفی دادند دقیقا فازشون چی؟
ناشناس۹۰۵۶۶۸۱۲:۲۵:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بینوا چیه درست حرف بزن مثلا طرفت معلم هست.
ناشناس۹۰۶۹۲۱۲۱:۳۱:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
حالا چرا به تو بر خورد!
ناشناس۹۰۵۷۰۶۱۲:۳۵:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
می ترسند حقوق دو سال این معلم به اندازه ی یک ماه ایشان شود.
ناشناس۹۰۵۸۱۵۱۳:۱۰:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
هیچ کس در تاریخ به خاطر منافع مادی تاریخ ساز و تحول زا نبوده
ناشناس۹۰۶۰۳۲۱۴:۱۰:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
عزیزم ی نگاهی به هرم نیازها بنداز. تا نیازهای سطح پایین مثل خورد و خوراک و مسکن تامین نشه ، نیازهای سطح بالا مثل خودشکوفایی بروز نمی کنند.
ناشناس۹۰۵۲۲۰۰۸:۴۳:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
چرا هیچ مرجعی این نوبخت را محاکمه نمی کند اینها بزرگتربن ضربات را به اقتصاد کشور وارد کرده اند
ناشناس۹۰۵۳۵۱۱۰:۱۰:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
احسنت، اگر رئیس جمهور یا رئیس مجلس یا...، صداقت داشتن باید شفاف بگویند سه برابر شدن حقوق کارگران و بازنشستگان و معلمان و کارمندها حق غیر قابل انکار آنها است ولی نمی توانیم. تا حداقل فقط گرسنه و بی سرپناه باشند و اعصاب و روانشان از این دعواهای زرگری راحت شود.
سعید تمر۹۰۵۷۷۳۱۲:۵۸:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بابا مجلس یک قانون مشکل دار را وضع کرد. افزایش ثابت 400 تومانی را چگونه در 5 ردیف که ضریبی هستند و از امتیازهای پله ای و افزایشی سالانه/دوره برخوردارند میشه برازش داد بدون اینکه قانون خدمات کشور خدشه دار بشه؟
ناشناس۹۰۵۲۴۲۰۸:۵۸:۴۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
لطفا بیایید یک تفحص از مراکز دولتی هیئت امنایی بکنید. هوج بی عدالتی در پرداختها و سلیقه در بستن قرارداد
ناشناس۹۰۵۲۵۰۰۹:۰۲:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
در مراکز دولتی هیئت امنایی حقوقها و قراردادها کاملا سلیقه ای میباشد و بر اساس سابقه کار ناگهان حقوق یک فرد نورچشمی چند برابر میشود و حقوق خیلیها خیلی کم اضافه میشود. هیچ اثری از مصوبه مجلس و قانون چهارصد هزار تومان بعلاوه ده درصد حقوق نیست، هیچ نظارتی هم به این بی عدالتی و تبعیض بزرگ نیست.
قمی۹۰۵۲۶۰۰۹:۱۲:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بله تخلف است بجای افزایش 400هزار تومانی به طور مساوی متاسفانه با تبدیلش به ضریب 6درصدی حدودا 230هزار به کارمند جزء و بالای 1میلیون به مدیران اضافه شد. اما ایراد کار کجاست و دولت چطور مصوبه را دور زد؟ زمانی که در مجلس بررسی میکردید متاسفانه توجه نکردید سازمان مدیریت بر اساس فرمول و ضریب احکام را تغییر میدهد نه عدد ثابت! شما باید به دولت دستور میدادید این عدد400هزاری خارج از حکم حقوقی بعنوان کمک هزینه ویژه به فیش حقوقی اضافه شود تا به شکل عدد ثابت به همه بطور مساوی تعلق گیرد و راه دور زدنش هم بسته شود. الان هم چاره کار این است.
ناشناس۹۰۵۸۸۸۱۳:۳۱:۱۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
(حاجی بابایی تصریح کرد: از همه مهم‌تر این است که دولت در روندی آشکار حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته را با ۲.۵ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان و بالاتر را با افزایش سنواتی ۱۸ درصد اعلام نموده است که این ظلم آشکار در حق کارمندان و بازنشستگان با حقوق پایین‌تر است و تخلف آشکار در افزایش حقوق‌های بالا بشمار می‌رود؛ به‌عنوان‌مثال کسی که ده میلیون تومان و بالاتر حقوق می‌گیرد، علاوه بر ۴۰۰ هزار تومان، در این رویکرد دولت ۱۴ درصد نیز ضریب افزایش دارد، درصورتی‌که قانون ضریب افرایش را تا ده درصد اعلام کرده است. ) جناب آقای نماینده، چرا اینگونه میگویید؟ دیروز که احکام بازنشستگان صادر شده است، برخی اصلا افزایش نداشته اند و حقوق آنها حداکثر همان 7 برابر حداقل بوده است! و از یازده بالاتر نیست؟
جواد۹۰۵۲۶۴۰۹:۱۶:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
حاج بابایی نیم نگاهی هم به درآمد خیل بیشماری از مردم داشته باشد که حقوقی ندارند تا افزایش پیدا کند و حتی از کمترین امتیازات یک شهروند نظیر بیمه هم برخوردار نیستند .
امین۹۰۶۸۳۳۲۰:۳۱:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
اون وزارتش جداست که گویا ساکت شده و اصلا صداش در نمیاد
ناشناس۹۰۵۲۶۶۰۹:۱۶:۵۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
نوبخت طرود قشر کارمند و معلم
TH۹۰۵۲۷۲۰۹:۱۸:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
وزارت نفت هنوز افزایش حقوق ها رو اعمال نکرده و ظاهرا" زیر بار نرفته.
ناشناس۹۰۶۲۴۲۱۵:۱۰:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
برخی مدیران اونجا نیاز به حقوق ندارند بعضا کمیسیون قرارداد های نجومی مناقصات تک گزینه ای ،ترک تشریفاتی،تبانی شده ،محرمانه ترک تشریفاتی ،سفارشی برای آنها برای چندین پشتشان بس است و نظارتی هم نیست یک فهرست محدود مناقصه گران تهیه کردند و همه با هم برداشت خودشان را دارند پیمانکار و مدیران ...سر مردم بی کلاه است ..‌برخی هم هی می‌گویند بودجه نداریم به دولت کمک کنید .‌برو ببین داخل دولتت چه خبر است ..برو ببین چرا با ح.ف ها و م.ج ها برخورد نمی‌شود و با یک جلسه دادگاه غیر علنی ...
رسول۹۰۵۲۸۲۰۹:۲۸:۳۷ ۱۳۹۸/۲/۲۴
دولت که دولت قبل رابی قانون میدانست بزرگترین متخلف از قانونه
ناشناس۹۰۵۲۸۷۰۹:۳۲:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
سازمان برنامه و بودجه یک سازمان بی خاصیت که فقط کلی از منابع مملکت را هدر میکند، بهترین کار را احمدی نژاد کرد که این سازمان را منحل کرد.
ناشناس۹۰۵۲۸۸۰۹:۳۲:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
اگر مجلس به دنبال حقیقت است باید حقوق ها را دویست درصد افزایش دهد
ناشناس۹۰۵۲۹۶۰۹:۳۸:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
آقای ر ییس قوه قضاییه وارد این بی عدالتی شو.
اعتمادیان ( کارمند اصلاح طلب)۹۰۵۳۰۳۰۹:۴۲:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
نوبخت هر چه سریعتر انفصال خدمت شود.
احمد۹۰۵۳۰۷۰۹:۴۵:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
من سرهنگ نیستم من حقوقدانم
ناشناس۹۰۵۳۲۸۰۹:۵۸:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
حقوق من بازنشسته که دو و چهار صد بوده بدون همسانسازی 440 تومان زیاد شده یعنی 400 +یک و نیم درصد همسانسازی هم که مقایسه کردم با شاغل، فقط فاصله ی قبلی حفظ شده، مگه قرار نبود تا سه سال دیگر برسد به 15 درصد کمتر از شاغلان. کار هر کس نیست خرمن کوفتن.
ناشناس۹۰۶۲۳۴۱۵:۰۷:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
عزيزم! 1.5 درصد يعنی تا 10 درصد. اساس مصوبه مجلس نادرسته. و لذا با اين مصاحبه ها ، جناب حاج بابايی به جايی نخواهد رسيد.
ناشناس۹۰۵۳۴۳۱۰:۰۵:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
تورم 150 درصدی و حقوق 18 درصدی!!!
ناشناس۹۰۵۳۵۰۱۰:۱۰:۳۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
وقتی همه کاره نوبخت باشه وصغ ما از این بهتر نمیشه آخه یکی نیست بگه برو همون سخنگوی دولته باش کافیه
ناشناس۹۰۵۳۶۶۱۰:۲۰:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
امام خمینی(رحمه الله علیه ) فرمودند : این انقلاب ، انقلاب مستضعفین است ، پس چرا دولتمردان به این فرموده ی امام پشت کرده اند وبه جای مستضعفین ، طرفدار مستکبرین شده اند !! در دولت دوازدهم انواع و اقسام بی عدالتی ها به قشر ضعیف جامعه روا شده است که صدور احکام جدید نیز تیر خلاصی است به این طبقه ی بی دفاع که پشتیبانی جز خداوندمنتقم ندارند ، به عنوان یک آموزگار از نمایندگان منصف و باوجدانی مثل دکتر جاجی بابایی تقاضای پیگیری و احقاق حقوقمان را داریم .
ناشناس۹۰۵۳۹۴۱۰:۳۳:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
به حقوق کمتر از دوونیم میلیون 700هزار تومان اضافه شده به حقوق بیشتر از 3میلیون 650تا700هزارتومان اضافه شده من که 2550000تومان می گرفتم 460هزار تومان اضافه شده این عدالت آقای روحانی است خدا جزاشو بده
ناشناس۹۰۵۷۹۳۱۳:۰۴:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۲۴
عزيزم سواد شما و سابقه كار و مسئوليت شما و......چيست كه ادعاي حقوق كلان داريد؟؟؟
ناشناس۹۰۶۲۰۴۱۴:۵۶:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
عزيزم! بازنشستگان با سابقه ، در شرايط يکسان نصف بازنشستگان جديد دريافت ميکنند. احتمالا شما بازنشسته جديد هستی که همسان سازی شامل شما نشده. البته افزايش حداقل 18 درصد ادعای شما را باطل ميکنه.
ناشناس۹۰۵۴۰۷۱۰:۴۴:۳۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
این دولت حکمش باطل است و دولت ملت نیست این دولت دولت یقه سفیدانست
علی 671۹۰۵۴۱۳۱۰:۴۷:۱۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
برای باز نشستگان و همه ی کارمندان قرار بود 400هزار اضافه شود و از ده درصد تا بیست درصد هم اضافه شود و در ضمن برای باز نشتگان نیز قانون هم ترازی تصویب وبودجه آن اختصاص پیدا کرد .حالا دولت با کمال پر رویی آمده سر همه کلاه گذاشته و حکم هایی صادر کرده که کارمند و باز نشسته از انتظاری که حقش بوده بعد از سال ها باعث خجالتش شده .یعنی حقه بازی اینقدر که به راحتی سر مردم خودش کلاه بگذارد و بگوید ما دولت مردمی هستیم .تا کی می خواهند به این همه خیانت پاسخ دهند .برای اضافه کردن چندر قاض حقوق باز نشسته این دولت می میرد و زنده می شود و بعد از صندوق همین حقوق بگبر حقوق 30و 40 ملیونی به ذخیره های انقلاب می دهد .شما را به خدا جلو این نارضایتی را بگیرید
دهواری۹۰۷۱۱۴۲۳:۵۲:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
هر موقع اسم معلم میاد همه اقشار مردم خودشان را با معلم مقایسه میکنند.برادر اگه بیکاری تقصیر معلمه.معلم تعطیلی زیاد داره و دهها بر چسب دیگر.عزیزان جایگاه هر انسانی را در جامعه سطح علمی کوشش وتلاش خودش رقم میزنه حوزه و درآمد هرقشری در تمام جهان مشخصه و ایران کمترین حقوق را به معلم میده و دادن صفات پیغمبرگونه دردش را دوا نمیکنه شما نمیتونی دو تا بچه ات را دو روز تو خونه نگه داری.معلم هم اموزش هم پرورش و هم تفریح بچه من و تو را انجام میده آنوقت بهش میگیم معلمه بیچاره بینوا و چه وچه.با این چندرغازی که دولت با منت بهش میده باید مثل کشور چین لباس اجتماعی به تنش بدیم و با پول مقایسه اش نکنیم
ناشناس۹۰۵۴۲۲۱۰:۵۲:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
شما زحمت بکشید بخشنامه مجلس را پخش کنید ما خودمون دیوان محاسبات شکایت میکنیم
فروغ۹۰۶۳۳۸۱۶:۰۲:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
کجا شکایت می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۹۰۵۴۴۷۱۱:۰۱:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
الان یک مشت اصلاح طلب دهان باز می کنند و حاج بابایی را پوپولیست می خوانند.این نماینده خیلی تلاشگر و پیگیر حق و حقوق مردمه
ناشناس۹۰۶۳۱۵۱۵:۴۹:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۲۴
از پوپولیست هم بدتر است مگه تقریبا همه چیز سه برابر نشده؟ مثل این می مونه که در یک تصادف مقصر زده چند نفر را کشته، وکیل مقتولان کل بحث را بگذارد روی خسارت بدنه!!!
بانک۹۰۵۴۶۹۱۱:۱۱:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بانک تجارت برای بازنشته خودش 18 درصد برای شاغلین 22 درصد اعمال میکند اعتراض کردیم گفتند چون با افزایش حقوق کارگران کارکنان بانک تجارت هم باید افزایش داشته باشند خودتان قضاوت کنید
ناشناس۹۰۵۴۷۴۱۱:۱۳:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
کلا یک قانون در ایران رایجه و اون اینه که هرچی قانون شد باید دورش بزنیم!!!!!!!!!!از قانون اساسی گرفته تا راهنمایی و رانندگی.....بر همین اساس است که مسئولین کشور هم میگویند ما در دور زدن تحریمها دکترا داریم...
مهدی۹۰۵۴۹۵۱۱:۲۰:۳۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
کارکنان سازمان برنامه بودجه آقای نوبخت دریافتی شان 40 در صد بیشتر شده است بقیه جاها پیچوندن بد رقم
بازنشسته۹۰۵۵۲۹۱۱:۲۸:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
سلام خیلی سریع وبدون فوت وقت هیئت رئیسه مجلس جناب نوبخت را همین فردا یا بعداز ظهر امروز به مجلس دعوت نموده واعتراض شدید به نجوه اجرای مصوبه حقوقها شود واز وی خواسته شود دلیل عدم رعایت مصوبه مجلس را شفاف اعلام کند مگر نوبخت همان کسی نیست که وقتی در مجلس صحبت می کند خیلی دقیق ومحترمانه برای نمایندگان در جهت مصوبات مجلس صحبت می کند !!! اما درعمل می بینیم اینچنین نیست وچیز دیگری اجرا می شود؟؟؟!!!درثانی چرا هیئت دولت در زمان تصویب حقوقها این مصوبه برنامه وبودجه را تصویب کردند؟؟؟آیا از مصوبه مجلس در مورد حقوقها اطلاع نداشتند که مصوبه سازمان برنامه وبودجه را تصویب کردند وخود آقای جهانگیری که مقام عالی بوده چرا امضا کرده وبه دستگاهها فرستاده؟؟؟؟!!!!پس مجلس یعنی دراین جا چه نقشی داشته است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کارمندیان۹۰۵۵۵۵۱۱:۳۶:۴۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
قانون گریزی جناب نوبخت / کارمندان را کرده بدبخت
ناشناس۹۰۵۷۱۸۱۲:۳۹:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
ای آنکه قانون گریزی کارت انفصال خدمات در انتظارت
کارمند مظلوم۹۰۵۹۵۲۱۳:۵۱:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
احسنت
محمد۹۰۵۶۵۳۱۲:۲۰:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
البته استدلال آقای حاج بابایی درست نمی باشد بنده بعنوان یک کارشناس اداری با سالها تجربه عرض می کنم مصوبه هیات وزیران اگر خوب درک شود وفق قانون می باشد چرا که در قانون اشاره دارد 400 هزار تومان وتا 10 درصد افزایش ضریب واین مصوبه کاملا" رعایت شده ودراجرای مصوبه حقوق های بالا حدود 13 درصد افزایش خواهد یافت و در صورتیکه حقوق های پایین تا 37 درصد هم افزایش خواهد یافت این مصوبه هم ضریب افزایش سال گذشته را شفاف نموده وهم رعایت قانون را نموده است همین قانون های گنگ موجب می شود که کارگزین ها به صلاحدید خودشان احکام حقوقی را صادر نمایند .مصوبه هیات وزیران هم صعوبت افزایش حقوق سال قبل وهم عدم شفافیت قانون امسال را با مهارت برطرف نموده است .در عین حال اگر آقای حاج بابایی می خواهند کار اساسی نمایند انرژی بگذارند وقانون خدمات کشور را بخوبی اصلاح وتصویب نمایند
ناشناس۹۰۵۶۹۳۱۲:۳۲:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
اقای حاج بابایی نمیخواد بیخود سروصدا راه بندازی همونی را هم که شما تصویب کردی به درد هیچکس نمیخوره آخه با تورم سیصد درصدی این درصدا چه فایده داره.الکی جنگ زرگری راه نندازین.حقوق شما که خوبه الحمدلله.
ناشناس۹۰۵۷۰۲۱۲:۳۴:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
سلام . میگن ظاهرا برای جهاد کشاورزی علاوه بر 18 درصد 35 درصدم اضافه شده
ناشناس۹۰۵۷۱۳۱۲:۳۷:۳۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
در دانشگاه ها نیز نه افزایش داده اند و نه حکم زده اند و دیگر هیچ چیز، کلا هر سازمان و ارگانی ساز خودش را می زند و این وسط مدیران هستند که دنبال افزایش حقوق نجومی خود هستند نه قشر ضعیف کارمند؟؟؟؟؟؟
منوچهر۹۰۵۷۳۹۱۲:۴۵:۵۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
باسلام بنده بازنشسته هستم و به حقوق من 18 در صد اضافه شد و به حقوق پدرم 39درصد اضافه شد و هردو از صندوق بازنشستگي كشوري حقوق ميگيريم به نظر ميرسد اصرار آقاي حاج بابايي فاقد دليل است بايد حقوقها بصورت ضريبي افزايش پيدا كند نه عدد ثابت توصيه من به وكيلم آقاي حاج بابايي سكوت است زيرا فرمايش ابشان كارشناسي نيست و بيخودي جو سازي ميشود.
نخود هر آش !!!۹۰۵۷۴۳۱۲:۴۷:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
جناب حاج بابايي گفته اند كه در مورد حقوق ها ، دولت قانون مربوطه را پيچانده !! ..قانون ؟ پيچاندن قانون آن هم در مورد حقوق مردم ؟! دو واژه خيلي مهم و محترم يكي حقوق ،وديگري قانون !! البته عجبي هم نيست !! براي بعضي ها قانون است تا قانون !! هميشه قانون ، قانون نيست ، و شاعر هم فرموده : از آن گويند گاهي لفظ قانون كه حرف آخر قانون بُوَد نون !!
ناشناس۹۰۵۷۴۵۱۲:۴۷:۴۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
کارمندای مفت خور اصلا نباید حقوق بگیرن. بغیر از معلمان و اساتید دانشگاه, بقیه کارمندان هیچ کاری نمیکنند.
ناشناس۹۰۶۲۸۹۱۵:۳۱:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
ی روانپزشک سری بزن. فکر کنم برعکس داری میگی 5 ماه از سال بیکاری
ناشناس۹۰۵۷۵۷۱۲:۵۳:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بابا اینا همش دعوای زرگری.تا حالا که ی تومنم افزایش حقوق به ما ندادن.دو ماهم سر این درگیری میسوزونن
ناشناس۹۰۵۷۸۷۱۳:۰۲:۱۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
باید قوه قضاییه وارد این موضوع بشه وافراد خاطی قانون گریز مثل نوبخت که ...رفاه بازنشستگان را ببینه محاکمه کنه آخه یکی نیست ..حالی کنه وقتی تامین اعتبار افزاییش حقوق تامین شده توچرا خساست بخرج میدی؟؟؟؟ چقدر دیگه باید گلوی بچه‌ها ودامادهای وزیران ومسئولان باید پربشه ؟؟؟؟؟به چه حقی وامهای میلیاردی میگیرن که پس نمیدن؟ارز دولتی میگیرن پس نمیدن؟ چراهمش ازگلوی حقوق بگیرا درمیارید بیدید به این ..ها؟اونوقت میگید مردم از...نباید دوری کنن ؟خوب عملکرد ضعیف وبی عدالتی شماها مسبب این مساله نیست آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۹۰۵۷۸۹۱۳:۰۲:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
همه چی چهار برابر شده است و آقای حاج بابایی سر یکی دو درصد چونه می زنه. آقا فهمیدیم تو طرفدار کارمندها هستی. خیالت راحت باشه دور بعد مجلس به تو رای خواهند داد.
ناشناس۹۰۵۸۲۴۱۳:۱۳:۴۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
جناب حاج بابايی ابتدا تکليف "تا"روشن کنيد، بعد دنبال مصوبه باشيد. دولت خودش در لايحه بودجه افزايش 20 در صدی را پيشنهاد داده بود ولی شما با اينکارتون آنرا به 18 درصد تقليل داديد. و دنبال حنگ زرگری هستيد.
ناشناس۹۰۵۸۳۸۱۳:۱۹:۳۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
مگر حداکثر حقوق 7 برابر حداقل حقوق و حدود یازده تومان نیست؟ پس چرا صحبت از حقوق نجومی می شود؟ دیروز حکم یک استاد بازنشسته با 30 سال سابقه را دیدم. پارسال ده میلیون و هشتصد می گرفت. امسال شده بود یازده تومان یعنی حدود یک درصد افزایش! حتی از 400 تومان هم خبری نبود. ایشان روایت می کرد که مال عده ای هم نسبت به پارسال کمتر شده است. واقعا این چه رفتاری است! کم کردن حقوق یعنی چی؟ در مورد شاغلان هم اگر اینگونه باشد که دیگر نجومی معنی ندارد. همه در یک قایق.در حرکت هستیم.
دردمند۹۰۵۸۴۲۱۳:۲۰:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۲۴
این آقای حاج بابایی خودش ودوستاش گاها مسوول مستقیم بی ارزش شدن پول ملی و فقر ..گروههای زیادی از مردمند .. برای آنکه ... کسب وجه نماید شعارهای ذهن پر کن می دهد. مرد حسابی ارزش پول برای همه به یک سوم سال قبل رسیده اگر می خواهی قدرت خرید مردم کم درآمد را ثابت نگه داری باید ثبات اقتصادی برقرار کنی وگرنه در حال حاضر 400 هزارتومان بهای سه کیلو گوشت است و شاید در چندماه اینده دو کیلو یا کمتر.
محسن۹۰۵۸۴۸۱۳:۲۱:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
شکر خدا هم خودم و هم همسرم معلم هستیم بنده با 27 سال سابقه و همسرم با 10 سال سابقه ؛ چیزی که باعث شده نظرم رو در این جا منتشر کنم وضعیت مسخره حقوق و مزایای ما دو نفر هست در احکام جدید با وجود اختلاف 15 ساله بین بنده و همسرم فقط 40 هزار تومان اختلاف افزایش در احکام جدید مان بود و نکته مسخره تر اینکه اگر مبلغ حق عائله مندی و حق اولاد و افزایش حقوق ناشی از دو گروه تشویقی در حکم بنده حذف شود عملا- همسرم با 15 سال سابقه حقوق بیشتری از بنده با 27 سال سابقه میگیرند از شدت تعجب وناراحتی دچار خنده های عصبی شدم . اگر مسئولین محترم خصوصا جناب نوبخت بتونه این معما رو برام حل کنه جایزی ویژه ای براشون دارم .
ناشناس۹۰۵۸۶۱۱۳:۲۳:۴۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
دولت قانون افزایش مجلس رو قبول نداره این کار خیانت به کارمندان بود . 400 تومن الان میشه چند دلار ؟؟؟ 26 دلار افزایش حقوق هنر نبود
پرویز۹۰۵۹۱۲۱۳:۳۹:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
من کارمند بازنشسته هستم و حکم سال جدید را دیروز از سایت برداشتم . حرف اقای حاجی بابایی درست نیست. حالا چون مخالف دولت هستیم نباید دروغ بگوییم.
ناشناس۹۰۶۲۰۳۱۴:۵۶:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
با نصویب 7 برابر جداقل جفوق برای جداکثر جقوق، حقوقهای بالای ده تومان که اقزایش ندارند!!!
ناشناس۹۰۶۳۲۴۱۵:۵۶:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
اگر حقوق شما پایین بوده مثلا 2500 حدود 150 تومان همسانسازی هست که بقیه هم میشه 400 + یک تا دو درصد.
ناشناس۹۰۵۹۲۱۱۳:۴۲:۵۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
400 هزار تومن افزایش حقوق واقعا خنده داره
ناشناس۹۰۷۰۵۳۲۳:۰۴:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
خنده دار تر حقوق معلمای استخدامی 96 که 270ومن اضافه شدهبا چه منطقی از جناب نوبخت بپرسید؟
ناشناس۹۰۵۹۶۱۱۳:۵۴:۰۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
مصوبه حقوق امسال همان مصوبه پارسال دولت بود که فقط ارقام وضریب به میل خود سازمان برنامه وبودجه تغییر یافته بود واثری از مصوبه مجلس درباره حقوقها نبود چرا وقتی خود نوبخت سرانجام می گوید مصوبه مجلس را اجرا می کنیم چرا حالا بحث از عدم اجرای این مصوبه هست در این مورد مصاحبه ویا پیامی نفرستاده؟؟؟!!!
ناشناس۹۰۵۹۷۰۱۳:۵۵:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۲۴
در زمان احمدی نژاد که شما هم يکی از وزرايش بودی در مورد اينکه افزايش حقوق بر خلاف قانون کمتر از تورمه حرفها زده شد و حتی به ديوان هم کشيده شد ولی اثری نداشت. البته شما هم اون موقع انصافا سکوت کامل کردی و از زيردستهات يعنی فرهنگيان دفاع نکردی. حالا چی شده که برای دفاع از حقوق بگيران هر روز مصاحبه ميکنی؟ اگه اون پيشنهادتو نميدادی حالا به جای18 درصد ، 20 درصد به حقوقها اضافه شده بود.
سید۹۰۵۹۷۹۱۳:۵۷:۳۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
بابا چرا بیخودی خودمون را درگیر می کنیم حالا یک چند ماهی دعوا ودر گیری بعد 15درصد به همه اضافه می کنن همه چیز تمام میشه پس زوتر تمامش کنید تورا خدا به این خیمه شب بازی خاتمه بدید
ناشناس۹۰۶۰۵۳۱۴:۱۳:۱۹ ۱۳۹۸/۲/۲۴
مگر خودتان کارمند کجائید؟. این افزایش ها نصیب خودتان هم میشود. حتی دستگاه قضاء. باورم نمیشه این دعواها راه به جائی ببرد. جنگ زرگری خودتان را برای اثبات بیگناهی خودتان، به داخل جامعه نیاورید که رسوائی است.
ناشناس۹۰۶۲۴۳۱۵:۱۰:۴۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
جناب حاجی حکم ۹۷ما را که معلم تمام وقت شدیم طی حکمی جدید وبدون توضیح کم کردن و حکم سال ۹۸را اعمال کردن پول خودمون را تحت عنوان افزایش حقوق دادن بهمون ,کلاهبرداری اشکار از معلمان تمام وقت ,رسیدگی کنید اقای رییسی ریس قوه قضایییه
ناشناس۹۰۶۲۶۶۱۵:۱۹:۴۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
دانشگاه تهران همان 18 درصد را نیز نداده و حکم نزده است، هر ارگانی و سازمانی ساز خودش را می زند؟ عجب تدبیری، عجت رعایت قانونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۹۰۶۳۱۲۱۵:۴۶:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۲۴
خلاف قانون توسط دولت عمل می شود؟؟؟ و دیگر هیچ ، آب از آب تکان نمی خورد؟ جایگاه مجلس کجاست؟؟
ناشناس۹۰۶۴۵۴۱۶:۴۲:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
خطاب به حاج بابایی و لاریجانی و حقوق بگیران : مجلس باید جوابگوی یک سوم شدن ارزش حقوق باشد.
ناشناس۹۰۶۳۷۵۱۶:۱۸:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
دولت باید به علم و کوشش ازرش و بهای بیشتری بدهد. چون پرداخت یکسان حق الزحمه یعنی ازرش یکسان یک متصص و یک ابدارچی.
ناشناس۹۰۶۳۸۹۱۶:۲۳:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
دولت دو درصد از گفته خودش هم عقب نشینی کرد
ناشناس۹۰۶۵۱۰۱۷:۰۷:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
۲ ساله بیکارم
ایرانی۹۰۶۵۵۰۱۷:۲۵:۱۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
معنی همسان سازی این است که حقوق بازنشستگان به شاغلین هم رتبه و سابقه خود به فاصله زیر 15 درصد نزدیک شود.این در حالیست که طی چند سال اخیر دولت محترم همسان سازی را به معنی همسان کردن حقوق بازنشستگان با هم معنی کرده و از افزایش صحیح حقوق افراد با حقوق بالاتر ،که ناشی از مدرک تحصیلی و سابقه و گروه بالاتر است به دلیل کمبود بودجه همسان سازی ،خودداری و حقوق افراد با دریافتی کمتر را با حقوقهای بالاتر نزدیک می کند و به این ترتیب فاصله این عده (حقوق های بالاتر )با حقوق شاغلین هم رتبه خود بیشتر می شود و معلوم نیست تا پایان پنج سال که مهلت دولت برای این کار است برای حقوقهای کمی بالاتر از متوسط چه اتفاقی می افتد. سه سال است که ما از حق خود که همسان سازی حقوق مان با شاغلین هم سطح مان است می گذرد و دولت محترم درست عمل نمی کند.
ناشناس۹۰۶۵۵۶۱۷:۳۲:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
این دسته گلی است که آقای حاجی بابایی در مجلس به آب داد و ول کن ماجرا هم نیست.
ناشناس۹۰۶۷۰۱۱۸:۴۷:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۲۴
این اقدام دولت,یعنی مجاس و قانون هیچ,یعنی مردم الکی میرن انتخابات مجاس شورای اسلامی شرکت میکنن,یعنی مجلس هیچ کاره است,یعنی قانون بی معنیه,یعنی بازگشت ۱۰۰۰سال به عقب,یعنی مردمسالاری صفر انهم صفر مطلق
ناشناس۹۰۶۷۶۲۱۹:۳۶:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
ما که راضیم از دولت، همه جوره همه چی آزاده، بقیه هم میخواستن حواسشونو جمع کنن رای ندن،
جانباز۹۰۶۸۰۰۲۰:۰۲:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
نقل این حرفها نیست ... یه نوبخت حریف 280نماینده شد این یعنی زور پس الکی تو مجلس داد و فریاد نکنید اگر حریف بودید این وضع حقوقها نبود و وای بر ملتی که به حمایت دولت به خیابان میایند و دفاع می کنند
م.پ۹۰۶۸۸۲۲۱:۰۷:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۲۴
من امروز حکممو دیدم به جای هیجده درصد حقوق فقط شصت هزار تومن اضافه شده بود واقعا که برای هرکسی یه جورزدند مازیر دوملیون وپانصدهزار فقط شصت هزار تومن پس پلکانی چه شد حکمها همه اشتباهه
ناشناس۹۰۶۹۱۹۲۱:۳۰:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۴
پس شما به عنوان مجلس چه کاره هستید؟!! برای چه حقوق می گیرید و آنجا چه کار می کنید؟ فقط..
ناشناس۹۰۶۹۵۵۲۱:۵۵:۳۶ ۱۳۹۸/۲/۲۴
ای وزارت نفت زنگزده افزایشت چه شد؟؟ خوابید؟؟
ناشناس۹۰۷۰۱۱۲۲:۲۶:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۲۴
حقوق و مزایایی که کارمندان دولت ایران دارند کارمندان امریکا ندارند . حدود 70 درصد آنها هم اضافه هستند و بخاطر همین وقتی در ادره ای فردی بازنشست میشود کسی را جایگزین نمیکنند چون حضورش تاثیری نداشت فقط آخر ماه یک حقوق قلمبه ای دریافت میکنند و حالا این آقای نماینده طلبکار هم هست .
ناشناس۹۰۷۲۰۴۰۱:۳۰:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۲۵
به بازنشستگان که دومیلیون حقوق میگرفتن 458هزار تومن اضافه شده یعنی 400 تومان که خودشان گفتن 58هزارتومان اضافه شده این بازنشسته با 5فرزند نان خشک هم نمیتونه بخوره دولت فکری بکنه به خدا ظلم شده به بازنشستگان
ناشناس۹۰۸۳۹۳۱۷:۲۹:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۲۵
خوب اینکه حقوق شما کم است شکی نیست ولی اینطور که گفتید ۲۵درصد افزایش داشتید. ولی اون استاد دانشگاه که سالها درس خونده و الان کار بسیار سنگینی داره اگر مقامات درک کنند چرا باید افزایش ده درصدی فقط داشته باشه
ناشناس۹۰۷۲۵۹۰۵:۰۳:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۲۵
مهم اینه که مجلس در راس امور است بقیه رو ولش کن !!!؟؟؟
عبدالرضا۹۰۷۸۱۲۱۲:۲۷:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۵
با سلام از مدت ها پیش معلوم بود که اقای نوبخت به فکر بازنشستگان نبوده و با مخالفت های خود سعی بر انجام اهداف خود داشته است و به نظر من ایشان هر چه سریعتر باید از دولت خارج شود و جریمه این اعمال ایشان این باشد که بازنشسته شوند
علی۹۰۸۰۳۸۱۴:۲۳:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۲۵
از آقای حاج بابایی تشکر میکنیم وخداقوت میگوییم وتقاضا داریم بطورجدجلوی این ظلم بزرگ بایستند تا این قشر آسیب‌پذیربه حقشان برسند.باتشکر
حسام۹۰۸۳۷۶۱۷:۲۰:۰۱ ۱۳۹۸/۲/۲۵
بعد این همه تورم خوشحال بودیم هفته قبل حکم جدید رو با ۱۸ درصد افزایش زدن. این آقا نمیزاره میخواد کمش کنه. اگر عدالت میخواد رعایت شه باید افزایش حقوق برابر باشه. اونی که درس خونده شغل سختتری داره و زحمت بیشتری داره می‌کشه چرا کمتر باید افزایش داشته باشه . مگه گرونی و تورم برای اون نیست.
حسام۹۰۸۳۸۹۱۷:۲۵:۱۶ ۱۳۹۸/۲/۲۵
آقای حاجی بابایی مصوبه مجلس بد بود که دولت عمل نکرد
احمدیان۹۰۸۷۳۷۲۲:۵۹:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۲۵
قانون افزایش حقوق مجلس باید اجرا شود.اعلام شده بود به هر بازنشسته کشوری درهمسانسازی ۱۸۰ هزار حداقل اضافه می شود اما همسانسازی سرابی بیش نبود . مجلس به وظیفه اش عمل کند ./.
احمد۹۰۸۸۴۰۰۰:۳۳:۳۰ ۱۳۹۸/۲/۲۶
فکر نکنم حقو ق های نجومی به قول شما نیم درصد هم باشد اگر بخواهیم تقسیم بر سایر حقوق بگیران کنیم به هر حقوق بگیر بیست هزار تومان هم نمی رسد چرا جو سازی؟
مریم۹۰۸۹۶۰۰۷:۳۱:۰۷ ۱۳۹۸/۲/۲۶
باز هم اختلاف زیاد در دریافتی ها. جالبه بدونید به حق مدیریت هم اضافه چشمگیر داشتن. ۱۸ درصد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین