مستر تیکو ، آسان ترین راه برای خرید بلیط هواپیما

گزارش بازرگانی،   3980214074

امروزه خرید بلیط هواپیما همانند دیگر خریدها و مایحتاج الزامی زندگی ، به صورت اینترنتی و از راه دور شده است و شما دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط هواپیما مسافت های زیادی را طی کرده و با گذشت زمان بسیار اقدام به خرید بلیط نمایید .

خرید بلیط هواپیما ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس همگی به صورت پکیجی کامل در گوشی تلفن همراه و لپ تاپ شخصی شما گرد آوری شده و می توانید در زمانی بسیار اندک و با چند کلیک ساده اقدام به خرید بلیط نمایید .

مستر تیکو سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما می باشد و شما به سادگی میتوانید با مراجعه به وبسایت www.mrtiko.com و انتخاب شهر مبدا و مقصد خود ، روز حرکت را مشخص کنید تا لیست تمامی پروازها و شرکت های هواپیمایی مختلف برای شما به نمایش گذاشته شوند . در صفحه مربوطه به سادگی می توانید قیمت های مختلف ایرلاین ها را با یکدیگر مقایسه کنید و براساس نیاز خودتون ، اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید .

یکی از مزایای خوب استفاده از خریدهای اینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس استرداد آنلاین بلیط می باشد. اگر به هر دلیلی نیازد اشتید که بلیط سفر خود را کنسل کنید ، بر خلاف روش های سنتی که بایستی مسافت زیادی را طی کنید و به آژانس صاد کننده بلیط اطلاع کنسلی خود را بدهید ، می توانید به سادگی و با چند کلیک از طریق سامانه مستر تیکو وارد بخش استرداد آنلاین شوید و بلیط خود را کنسل کنید .

مسافران در هنگام جستجو و خرید بلیط هواپیما می توانند در صفحه لیست پروازها و از سمت راست صفحه ، پروازهای چارتری را از پروازهای سیستمی متمایز کرده و اقدام به خرید بلیط هواپیما چارتر نمایند.

البته در هنگام کنسلی بلیط به این نکته توجه کنید که بنا به سیاست های مختلف ایرلاین ها درصدی از روی مبلغ بلیط شما کسر می شود و الباقی برای شما طی 72 ساعت بازگردانده می شود .

علاوه بر خرید بلیط هواپیما در شهرهای داخلی کشور ، شما می توانید به جستجوی بلیط هواپیما خارجی نیز بپردازید . از بخش جستجوی پروازها می توانید با انتخاب گزینه پرواز خارجی ، کشور مبدا و کشور مقصد خود را انتخاب کنید تا طبق برنامه های پروازی ایرلاین های مختلف برای شما تمامی پروازهای خارج از کشور به نمایش گذاشته شود و قیمت های مختلف را مشاهده و خرید بلیط هواپیما خارجی خود را انجام دهید .

از دیگر نکات قابل ذکر و سودمند در مورد سامانه مستر تیکو می توان به جستجوی بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز اشاره کرد. طبق گفته های قبلی به سادگی می توانید با چند کلیک ساده لیست تمامی قطارها و قیمت های مختلف آن ها را مشاهده و اقدام به خرید نمایید .

اپلیکیشن مستر تیکو

مستر تیکو برای راحتی هرچه بیشتر کاربران در استفاده از سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، از اپلیکیشن خود رونمایی کرده و شما با نصب اپلیکیشن مستر تیکو ، می توانید از تمامی امکانات خوب این سامانه در تلفن همراه خود استفاده کنید. با نصب اپلیکیشن مستر تیکو به سادگی به جستجو پروازهای داخلی و خارجی بپردازید ، قیمت ها را مقایسه کنید و اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی نمایید.

اپلیکیشن خرید بلیط هوایپما مستر تیکو برای دو سیستم عامل مختلف اندروید و IOS طراحی و پیاده سازی شده است و کاربران بنا به سیستم عامل مختلف تلفن همراهشان می توانند اپلیکیشن را نصب و بر روی گوشی موبایلشان نصب کنند.

پشتیبانی مستر تیکو

یکی از مزیت های خوب سامانه مستر تیکو ، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته می باشد. کاربران در هنگام خرید بلیط هواپیما در صورت برخورد با هرگونه مشکلی می توانند از طریق چت آنلاین تعبیه شده در سایت ، با بخش پشتیبانی مستر تیکو به صورت آنلاین صحبت کنند و مشکل خود را برطرف نمایند .

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین