قتلگاه طلبه همدانی المان می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3980210111 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: قتلگاه شهید طلبه همدانی به عنوان المان و یادمانی به جا خواهد آمد.

فارس نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی‌مهر پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی با بیان اینکه حضرت آقا با توجه به این موضوع اجازه ندادند که خون شهید پایمال شود اظهار کرد: باید از همه مراجع تقلید و مدیر حوزه علمیه کشور و همه اساتید انقلابی به خاطر ارسال پیام و توجه به این موضوع توجه کرد.

وی با بیان اینکه قتلگاه شهید به عنوان المان و یادمانی به جا خواهد ماند افزود: باید از مدیر حوزه علمیه همدان برای این اقدام تقدیر کرد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور داریم بنابراین استکبار ما را از چه می‌ترساند افزود: روحانیت ما در دفاع از اهل‌بیت و دفاع از حرم دو برابر شهید دادند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت برای جانبازی در راه اسلام این مسیر را پیش گرفته‌ است تصریح کرد: روحانیت برای مردم و با مردم هستند، اکثراً مستأجر و از اقشار پایین دست هستند که این راه را انتخاب می‌کنند.

رضوی‌مهر با طرح این سؤال که چه چیزی استکبار را به وحشت انداخته است، خطاب به مستکبران ادامه داد: به سپاه، به روحانیت و نمازگزاران جمعه حمله می‌کنید و یا تشییع پیکر شهدا را سیاسی جلوه می‌دهید و امروز لگام افسار گسیخته فضای مجازی را در دست گرفتید و لجن پراکنی می‌کنید؟

وی با اشاره به اینکه در هر عصری یزیدیان و نمرودیان حضور دارند خاطرنشان کرد: مستکبران بدانند اگر فکر و ذهن مردم در اختیار آنان بود، دیروز در تشییع جنازه آن حماسه خلق نمی‌شد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم شخصیت‌های ما را ترور کنند، خطاب به دشمنان گفت: شما یک روحانی که مسؤولیت ندارد هم تحمل نمی‌کنید، اما بدانید که اگر از آسمان و زمین بر ما گلوله ببارد، لحظه‌ای نظام و رهبر خود را تنها نخواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله نوری وقتی خبر را شنیدند به گریه افتاده و اعلام کردند که این آرزوی ماست اظهار کرد: شهید قاسمی در روز شهادتش روزه بود و وصیت نامه‌اش هم آماده بود.

رضوی‌مهر با بیان اینکه به نام شهید یک موسسه فرهنگی در قاسم‌آباد همدان که محل سکونت وی بوده، احداث می‌شود افزود: امروز قائم مقام مدیر حوزه عملیه کشور و از روحانیون سراسر کشور در این مراسم حضور دارند چرا که قطره‌ قطره خون شهید برای اسلام سرباز می‌آفریند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به موقع ورود کرده و قاتل را به درک واصل کرد تصریح کرد: این اقدام باعث آرامش خاطر مردم شد اما این کافی نیست.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه از شورای عالی فضای مجازی گلایه داریم ادامه داد: هنوز یکسال از جلسه مدیر حوزه علمیه همدان و جمعی از طلاب استان در قم نگذشته که دغدغه‌های خود را درباره فضای مجازی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی باید سریع عکس‌العمل نشان دهد خاطرنشان کرد: اکنون نفوذ فضای مجازی به خانه‌ها، بازار، مدارس و بخش‌های مختلف را شاهد هستیم و باید با آن مقابله کنید.

رضوی‌مهر با بیان اینکه این مسأله را سیاسی و حزبی نکنید اظهارکرد: اگر این مسأله دنبال شود، سرنخ‌ها به آن سر مرزها می‌رسد چرا که چطور امکان دارد قاتل در صفحه فضای مجازی اسلحه بفروشد، اسلحه‌های جدید را آزمایش کند و با قیمت یک تا دو میلیون تومان با پیک به در خانه بفرستد.

وی افزود: چطور اینستاگرام صفحه سردار سلیمانی را تعطیل می‌کنند اما همچنان صفحات این افراد خشن و مروج خشونت را همچنان باز نگاه می‌دارند و افراد برای آن پست می‌گذارند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تا چهلم شهید، روستا به روستا، مسجد به مسجد، مراسم می‌گیرند و مسأله به اینجا ختم نمی‌شود تصریح کرد: اگر امروز پویش مردمی آمران به معروف تشکیل می‌شود و هزاران نفر به آن می‌پیوندند به خاطر زنده بودن جریان الهی و روحانیت است.

وی با بیان اینکه امام جمعه فقید ما در ماجرای آقاجاری سکته کرد ادامه داد: او اندوهگین بود که این سخنان در استانی رخ داده بود که امام جمعه‌اش بوده است و این نمونه بارز دغدغه‌مندی مردم و عالمان استان همدان است.

در این مراسم شعارهایی چون «عامل خون مصطفی بی‌توجهی مسؤولان ما» و «سلبریتی بیداری عامل این خون‌هایی» نیز سر دادند و خواستار ساماندهی فضای مجازی شدند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۷۹۶۹۲۱۳:۰۶:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۱۰
نه از ترور می ترسیم نه از مرگ...مرگ برای ما شهادت و افتخاری ابدی است... همه این ترورها برای ایجاد وحشت و ترس و در نتیجه عقب نشینی است ولی بی فایده است برای کسی که مرگ را شهادت می بیند ترسی وجود ندارد....شجاعت زمانی آغاز می شود که از مرگ نترسی
ناشناس۸۷۹۷۰۲۱۳:۱۲:۰۷ ۱۳۹۸/۲/۱۰
شروع شد بهره گیری سیاسی و جناحی از خون مردم
امنل۸۸۰۱۶۸۱۶:۵۳:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۱۰
یک اراذل اوباش مست زد یکنفروکشت الان نقش امریکا درکشته شدن ایشون .. چیه؟ این پسره ازارذل همدان بود قداره کش بود ازامریکادستورگرفت تا ایشون را بکشد؟ مگر ..چیکاره بود.. مسئول بودچی بود که باید ترورش کنند یک نفر اوباش بخاطر مستی اون روکشته ربطی به امریکا وسلبریتی ندارد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین