کشور درگیر جنگ است

فیلمبردار مهدی هاشمی،   3980125149 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

جواد موگویی مستند ساز در باره سیل می‌گوید: ایران تجربه سیل را نداشت، سیل به نوعی جنگ است که لازم است مردم نیز به میدان بیایند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

rassharif۸۵۵۸۱۳۱۴:۰۰:۲۳ ۱۳۹۸/۱/۲۵
یکی هم به مردم برسونه که اشتباهات فاحش مسئولین در زمینه آب باعث این حجم از تخریب شده. از بین بردن جنگل ها، رعایت نکردن حریم رود خانه ها، کاهش عرض رود خانه ها و احداث غیر اصولی سد ها و جلوگیری از انتقال و توزیع طبیعی آب در پهنای ایران ( تالاب هور العظیم، تالاب گاوخونی و ... ) بله سیل خسارت به بار میاره ولی این حجم از گل و لای و ساختن شهر لب رود خانه ها بدون رعایت کردن حریم و اصول ش نتیجه ای غیر از این ندارد. وای بر ما مردمی که اعتماد .. به این مسئولین داریم.
حمید۸۵۶۵۷۴۰۳:۰۹:۵۳ ۱۳۹۸/۱/۲۶
در اینکه مسئولین قصور داشتند حرفی نیست ولی ما مردم هم باید به خودمون هم رجوع کنیم آیا برخی کشاورزها نیستند که برای داشتن زمین بیشتر مراتع و جنگل ها یا بستر رودها را تسخیر کنند! آیا ماها نیستیم که به هر صورتی توی هر زمینی ملک میسازیم و با روش هایی از جمله رشوه و پارتی سعی می کنیم جواز بگیریم براش. اما نقطه قوتمون هم همین همدلی و همراهی مردمی بعد از حوادث هست. امیدوارم روزی همه مردممون به اینکه پیشگیری بهتر از درمان هست یقین پیدا کنیم.
ناشناس۸۵۵۹۴۳۱۵:۱۱:۴۵ ۱۳۹۸/۱/۲۵
سیل و جنگ موضوعاتی کاملا متفاوت اند و خلط این دو موضوع صحیح به نظر نمی رسد.
ناشناس۸۵۶۲۷۵۲۰:۲۹:۵۰ ۱۳۹۸/۱/۲۵
حالا هر شخصی از جایش بلند می شود و ... یک نظر مثلا" روشنفکرانه می دهد ، بد نیست به متخصصان و تحلیلگران آبخیزداری و هواشناسی میدان و بهای بیشتری داده شود .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین