منصوریان: می‌دانستیم حریف عراقی برای یک امتیاز می‌آید

گروه ورزشی الف،   3971213212

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: می‌دانستیم حریف عراقی برای یک امتیاز می‌آید و این مساوی مثل سه امتیاز برایش مهم باشد.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان بعد از تساوی بدون گل مقابل الزورا عراق در نشست خبری گفت: می‌دانستیم حریف عراقی برای یک امتیاز می‌آید و این مساوی مثل سه امتیاز برایش مهم باشد و امروز قاعده فوتبال شرایط دیگری داشت و وقتی گل نزنی ممکن است روی یک پاس به عقب ممکن بود کل بازی را از دست بدهیم.

وی افزود:‌ فوق‌العاده از عملکرد بازیکنانم مثل دفعه قبل راضی هستم اما ما حتماً باید گلزنی کنیم.  چند بازیکن جوان را در ترکیب تیم‌مان وارد کردیم اعتقادم براین است که اگر گل نزنیم ممکن است تنبیهات بزرگ‌تر به سراغ‌تان بیاید در کل یک ضد حمله به حریف دادیم که ممکن بود گلزنی کنند اما بقیه جریان بازی دست ما بود و رشید مظاهری اصلاً در مسابقه نداشتیم و عملاً ۱۰ به ۱۱ بازی می‌کردیم رشید روز سبکی را پشت‌سر گذاشت همین الان هم فردا تحت هر شرایطی تمرین می‌کند زیرا روز خیلی سبکی را پشت‌سر گذاشت. فقط یک موقعیت صددرصد را به اشتباه داشتیم به آنها می‌دادیم چند موقعیت گلزنی داشتیم که گل نزدیم. با توجه به اینکه در تورنمنتی سنگین‌تر از لیگ‌مان هستیم باید باهوش‌تر بازی کنیم. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که تمام بازیکنان‌مان سالم هستند. راهی جز تلاش، تلاش و تلاش نداریم به خصوص اینکه برنامه بازی‌ها فشرده است که باید با تغییر ترکیب به میدان برویم پس فردا دوباره باید سوار هواپیما شویم.

وی در مورد اینکه سبک بازی ذوب‌آهن در آسیا و لیگ خیلی متفاوت است و اگر مثل آسیا در لیگ بازی کنید جایگاه ذوب‌آهن خیلی بهتر می‌شود، عنوان کرد: اواخر بازی و عرض تیم حریف کاملاً بسته بود و باید از کناره‌ها ارسال می‌کردیم تا به گل می‌رسیدیم. ما حتماً باید با ۲ مهاجم بازی می‌کردیم زیرا با تک مهاجم ممکن است سخت به گل برسیم. مهم‌ترین آبشن تیم ما این است که ابتدا به گل برسیم. وقتی به گل می‌رسیم جریان بازی برای ما تغییر می‌کند. اما بازیکنان ما به دلیل اینکه در دیسپلین بازی خودشان می‌مانند و از آن خارج نمی‌شوند قابل احترام هستند ولی فشردگی خط دفاع حریف به ما اجازه نمی‌داد که راحت عبور کنیم باید کار ترکیبی انجام می‌دادیم که این کار را فوق‌العاده خوب انجام دادیم فقط در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.

منصوریان در مورد اینکه شما جسارت به خرج دادید و چند بازیکن جوان را به میدان فرستادید، بیان داشت: یا باید خرید خیلی زیاد و میلیاردی داشته باشید مثلاً‌ در نیم‌فصل ۱۰-۱۵ میلیارد تومان خرید می‌‌کردیم یا اینکه نگاه به بنزین سبز داشته باشیم. تجربه مربیگری من در مورد جوانگرایی می‌گوید که اگر به آنها انرژی بدهید و روح و روان قلب‌شان را داشته باشید دغدغه نخواهید داشت. ما چند تغییر نسبت به بازی قبل داشتیم با توجه به اینکه مجموعه ذوب‌آهن و مدیرعامل باشگاه اعتقادشان بر جوانگرایی و بازیکن‌سازی است  در چند سال قبل یکی از بهترین‌ها بوده‌اند و همیشه تیم‌های بزرگ پایتخت به جوانان ذوب‌آهن نگاه داشته‌اند دلهره‌ای در این مورد نداریم. علیرضا چراغعلی ۲۰ ساله و حبیب‌زاده ۲۱ ساله را به میدان فرستادیم و عباسی ۲۲ ساله هم به میدان فرستادیم.  شاید وقتی بازیکنی زیر ۲۱ سال سن داشته باشد ما فکر می‌کنیم خیلی عجیب و غریب است اما در لیگ اروپا بازیکنان ۱۸ و ۱۷ ساله بازی می‌کنند. ترسی از این موضوع نداریم و باعث رشد تیم‌مان هم خواهد بود فقط به بازیکنان جوان جرات می‌خواهد که خدا را صد هزار مرتبه شکر این جرات را به ما داد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین