مادر شاکر: آرزوهای فرزندم زیر خاک رفت، آرزوهای قائدی هم باید زیر خاک برود

گروه ورزشی الف،   3971111123 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مادر مرحوم احمدرضا شاکر تاکید کرد که از حق فرزندش نمی‌گذرد و مهدی قائدی را نمی‌بخشد.

مادر شاکر: آرزوهای فرزندم زیر خاک رفت، آرزوهای قائدی هم باید زیر خاک برود
 

روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده تصادف مهدی قائدی بازیکن بوشهری و جوان استقلال که منجر به مرگ احمدرضا شاکر شده بود، برگزار شد. قاضی پرونده به خانواده مرحوم شاکر دو هفته فرصت داد تا بلکه به قائدی رضایت داده، اما مادر شاکر رضایت نداد.

مادر مرحوم احمدرضا شاکر در گفت‌وگو با تسنیم، در این باره اظهار داشت: قاضی پرونده دو هفته فرصت داد و از ما خواست فکرمان را بکنیم و رضایت بدهیم. قاضی انصاری عنوان کرد که مهدی ستاره بوشهر است و آینده فوتبالی دارد، اما به ایشان گفتم که 10 سال دیگر نیز فرصت بدهید، سر حرف خودم هستم. هیچ تلنگری به مهدی (قائدی) وارد نشده و پس از دادگاه به کنار دریا رفته و پایش را روی پای دیگر گذاشته و عکس یادگاری گرفته است! آن هم کنار کسی که در همان اتومبیلی که پسرم حضور داشت، عکس گرفت.

«اثری از ندامت در مهدی دیده نمی‌شود.» وی با بیان این جمله افزود: زمانی که به قول خودشان ثابت کردند که راننده مهدی نبوده، در کیش و روی قایق عکسی گذاشتند و گفتند خفه شوید! من چه چیزی را ببخشم؟ قاضی انصاری گفت به خاطر من ببخشید، اما باید یکی باشد که ارزش بخشش را داشته باشد و طرف به خودش بیاید. مهدی خودش در دادگاه نشسته بود و به او گفتم اگر از روز اول آمده بودی و می‌گفتی موضوع این بوده، الان شرایط فرق می‌کرد. مهدی و محمدرضا با هم بزرگ شدند. مهدی علنا جلوی قاضی پیام می‌دهد که لزومی ندارد دروغ بگوید، ماشین بیمه بوده و دیه‌اش را می‌پردازد. وقتی با این جسارت صحبت می‌کند، چرا باید او را ببخشم؟ وقتی او عین خیالش نیست، چه کار کنم؟

مادر مرحوم شاکر خاطرنشان کرد: مشاوران مهدی و خانواده‌اش هیج کاری نکرده‌اند. یک سال از این ماجرا گذشته و در هیچ کدام از مراسم‌های ما نه شاخه گلی فرستاده‌ و نه پیام تسلیت داده‌اند. وکیل خبره برای مهدی گرفته‌اند و تنها روز تولد احمدرضا پست تبریک تولد گذاشته‌اند.

وی در رابطه با نقش باشگاه استقلال در این جریان گفت: باشگاه استقلال چه تقصیری دارد؟ آیا باشگاه می‌دانسته بازیکن جوانش ساعت یک و نیم بامداد بیرون بوده است؟ آیا باشگاه می‌دانسته بازیکن تیمش بدون گواهینامه پشت فرمان بوده و با 170 کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کرده است؟ به پدر احمدرضا گفتم که اگر تو مهدی را می‌بخشی، ببخش ولی من نمی‌بخشم، چون از بچه‌ام نمی‌گذرم.

مادر مرحوم شاکر در ادامه به تسنیم گفت: قانون می‌گوید کسی که گواهینامه نداشته، حکمش قصاص نیست و دیه‌اش را باید بپردازد. آرزوهای بچه‌ام زیر خاک رفت، ولی مهدی با غرور صحبت می‌کند، آرزوهای مهدی هم باید زیر خاک برود و تا آخرش هم ایستاده‌ام. باید جواب بی‌تربیتی و غد بازی او را بدهم. قاضی انصاری در جلسه دادگاه به مهدی گفت خیلی‌ها جای تو بوده‌اند، اما فوتبال همیشگی نیست. تو انگشت کوچک مجتبی محرمی هم نیستی، اما او الان کجاست؟ به کجا رسید؟ همه که علی دایی نمی‌شوند.

وی عنوان کرد: امین‌ حسن‌پور گواهینامه داشته، اما مهدی پشت فرمان بود. اگر از ابتدا حقیقت را می‌گفتند، مهدی مقصر نمی‌شد، چون سه ماشین با هم کورس گذاشته بودند و خودروی دیگری از پشت به خودروی بچه‌های ما زده بود. اگر ماشین به خودروی حامل مهدی و احمدرضا نمی‌‌زد، شاید ماشین را کنترل می‌کردند، اما از ابتدا دروغ گفتند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۵۱۶۰۱۱۶:۴۵:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
احسنت بر این مادر
ناشناس۷۵۲۱۳۱۲۲:۲۴:۴۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
این مادر ارجمند از بی تفاوتی و بی ادبی این بازیکن نسبت به آن مرحوم و عدم ابراز ندامت او در رنج است و حق هم دارد. روح آن مرحون شاد و قرین آرامش.
ناشناس۷۵۱۷۰۹۱۸:۱۸:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
رانندگی بی گواهینامه این بچه را ساده نگیرید.
ناشناس۷۵۱۷۷۵۱۸:۵۹:۴۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
مساله پررو بازی اینهاست . جوون و پیر و فوتبالیست و خواننده و بازیگر هم نداره . اینها و ژنها فکر میکنن حق دارن هر کاری دلشون میخواد بکنن و بعد هم بگن خب پولشو میدیم !!!
املی۷۵۱۸۲۶۱۹:۳۰:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
قاضی میگه مادر بخاطر من ببخش اخه ....چرا بخاطرتو ببخشد من کاروقاطعیت این مادر شیرزن را تحسین میکنم وقائدی خیلی بی ادب وبی تربیت ومغرور شده باید ادب بیامور وغرورش شکسته شود وازبازی حذف گردد
ناشناس۷۵۲۳۵۶۰۶:۴۱:۰۴ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
واقعا مسخره ترین حرف ممکنه بخاطر من ببخش چیه
ناشناس۷۵۱۸۴۶۱۹:۴۰:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
مگه طبق قانون کسی که غیرعمد ولی با داشتن تقصیر و عدم رعایت قوانین و مقرارت کسی رو بکشه تا سه سال زندانی نمیشه؟
ناشناس۷۵۲۳۳۲۰۳:۴۶:۰۶ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
بدون گواهینامه میشه قتل عمد
ناشناس۷۵۲۲۵۸۰۰:۱۸:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
خدا به هیچ مادری داغ فرزند نده که درد بزرگی است مادر عزیزو داغدار خدا به شما صبر بده و این پسر فوتبالیست بی ادب و مغرور را حسابی ادبش کنید.
حبيب۷۵۲۳۰۴۰۲:۰۵:۳۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
فوتبال وسیله بهترشدن جامعه وارتقا اخلاق وانسانیت است واگربااین الگوهای قلابی با قاطعیت برخورد نشود فرزندان آینده این سرزمین هم دروغ وزیاده خواهی وبی اخلاقی را یاد گرفته وهدف ورزش هم مخدوش میشود
پیمان۷۵۲۳۱۵۰۲:۴۸:۲۵ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
احسنت. درضمن اون قاضی باید برکنار بشه که اینجوری پادرمیانی میکنه که به خاطر من ببشخید! آقا کدوم قاضی انقدر غیر حرفه ای عمل میکنه؟
ناشناس۷۵۲۳۲۰۰۳:۰۶:۴۷ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
"عنوان کرد که مهدی ستاره بوشهر است و آینده فوتبالی دارد" واقعا برای گرفتن رضایت همچین حرفی به این مادر داغ دیده گفتن؟ به خدا آدم عاقل همچین حرفی نمیزنه، کسی که یک لحظه فکر کنه این حرف را نمیزنه، چون بدتر داغ طرف تازه میشه و هرگز رضایت نمیده، طرف پاره تنش را از دست داده شما وقتی این حرف را بهش میزنی طبیعتا میگه به درک که ستاره فوتبال بوشهره، اصلا ستاره فوتبال جهان باشه، حالا که فرزند من نیست میخوام دنیا نباشه. واقعا یکم درک و فهم وجود داشت چنین حرفی برای گرفتن رضایت زده نمیشد.
امیر۷۵۲۷۰۹۱۲:۵۶:۵۳ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
بنظرم این مادر باید گذشت کنه چون معذرت خواهی قایدی جوان مشکل را حل نمیکنه، قاضی حرف زیبایی زد که عاقبت محرمی فوتبالیست خوب کشور چطور با ادامه بی اخلاقی به ناکجا اباد کشید اگر قایدی از این اشتباه که زندگی جوانی را برباد داد و داغ بر دل این مادر رنجدیده گذاشت درس عبرت گرفت موفق و الا باید منتظر عواقب بی اخلاقی که از مرگ بدتر است باشد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین