رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

گروه ورزشی الف،   3971024242

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه با تشکیل جلسات متوالی جهت پیگیری شکایات و اعتراضات با صدور آرای لازم به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه 1397/10/24 با تشکیل جلسات متوالی جهت پیگیری شکایات و اعتراضات با صدور آرای لازم به کار خود پایان داد. آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در تاریخ 24/10/1397 به شرح زیر می باشد:

1-با امعان نظر به رفتار خارج از نزاکت و دور از انتظار برخی از تماشاگران تیم پیام خراسان که جو مسابقه را تحت تاثیر قرار داده بود و با عنایت به اعتراض بازیکنان به تصمیم داور مسابقه که در امتیاز 10-8 به نفع تیم پیام خراسان اتفاق افتاد و بنابر تشخیص ناظر مسابقه شرایط عادی برای ادامه مسابقه وجود نداشته و مسابقه متوقف گردیده است و نظر به اینکه با گذشت زمان و پس از وقفه به وجود آمده ناظر مسابقه دو تیم را برای اتمام مسابقه نیمه تمام فراخوانده است که تیم خاتم اردکان با استناد به اینکه بچه ها دوش گرفته­اند از ادامه مسابقه و حضور در زمین امتناع ورزیده­اند و این درحالی است که اظهارات نمایندگان تیم خاتم اردکان که ادعا کردند ناظر مسابقه گفته بروید و فدراسیون تصمیم می­گیرد از سوی ناظر و داوران مورد انکار واقع گردید و حتی این نکته که از سوی ناظر بیان گردید که بر فرض آنکه گفته باشم بروید حالا می­گویم برگردید مورد تائید نمایندگان تیم خاتم اردکان قرار گرفته است. بنابراین با لحاظ جمیع جهات و باتوجه به اظهارات حاضرین و گزارش ناظر با استناد به ماده 1-4-6 قوانین رسمی والیبال نتیجه مسابقه به لحاظ امتناع تیم خاتم اردکان از حضور برای ادامه مسابقه سه برصفر به نفع تیم پیام خراسان اعلام گردید. در خصوص رفتار غیرورزشی و توهین آمیز برخی تماشاگران تیم پیام خراسان و هتک حرمت برخی بازیکنان تیم خاتم اردکان از سوی آنها و عدم کنترل تماشاگران از سوی باشگاه پیام خراسان با استناد به ماده 3 و ماده1-4 آئین­نامه انضباطی فدراسیون والیبال تیم پیام خراسان به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و پرداخت یکصدمیلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. درخصوص سرگروه تشویق کنندگان تیم پیام خراسان که با ترغیب تماشاگران و به کار بردن الفاظ ناشایست موجب برهم زدن فضای سالن مسابقه گردیده است نامبرده تا پایان فصل لیگ برتر سال 97 از حضور در سالن مسابقه والیبال محروم گردید.

2-در خصوص تیم شهروند اراک به لحاظ برخورد ناشایست تماشاگران این تیم یک جلسه از حضور تماشاگران در بازی خانگی و 3 نفر از سرگروه های مشوقین تا پایان دور برگشت لیگ برتر از حضور در سالن مسابقه محروم گردیدند.

3- آقای سعید مصطفی وند به لحاظ توهین به داور مسابقه شهروند اراک و پیام خراسان و با عنایت به سابقه قبلی مبنی بر یک جلسه محرومیت تعلیقی، به 2 جلسه محرومیت قطعی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

4- آقای پویا عزیزی عضو کادر فنی منتسب به تیم سایپا به لحاظ توهین و به کار بردن الفاظ خارج از شان به داور دیدار خاتم اردکان و سایپا تهران به 2 جلسه محرومیت قطعی از حضور در سالن مسابقات محروم گردید.

5- در خصوص اعتراض تیم مقاومت تهران در مورد بازیکن تیم افق قم آقای احسان محمدی که مطابق حکم کمیته انضباطی 2 جلسه از حضور در مسابقات محروم بوده است، پس از یک جلسه در تاریخ 13/10/1397 مقابل تیم مقاومت در لیست 14 نفره قرار گرفته است مطابق مقررات آیین نامه سازمان لیگ و بین المللی بازیکن غیر مجاز شمرده شده و نتیجه دیدار 3 بر صفر به سود مقاومت تهران اعلام گردید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین