سنگ‌تمام محکومان امنیتی برای آزادی مفسد اقتصادی+سند وثیقه 500 هزار مترمربعی هنگامه شهیدی برای باقری درمنی

گروه سیاسی الف،   3970927203 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

پرونده باقری درمنی به صدور حکم اعدام منجر شد؛ اما نکته قابل توجه، تلاش محکومان امنیتی و وابستگان یک جریان سیاسی برای آزادی وی است.

 سنگ‌تمام محکومان امنیتی برای آزادی مفسد اقتصادی+سند وثیقه 500 هزار مترمربعی هنگامه شهیدی برای باقری درمنی

به گزارش مشرق، «حمید باقری درمنی» یکی از بزرگترین مفسدین اقتصادی سالهای گذشته که پس از طی محاکمه، در نهایت به اعدام محکوم شد، یکی از پیچیده ترین پرونده های اقتصادی یک دهه اخیر است؛ پرونده‌ای که در دولت‌های مختلف ریشه داشته و از بابک زنجانی (دیگر مفسد  اقتصادی اعدامی) تا برخی چهره‌های سیاسی و متهمان امنیتی نیز با وی مرتبط بوده‌اند.

باقری درمنی در جریان رسیدگی به پرونده‌اش از هیچ تلاشی برای انحراف در مسیر رسیدگی، تطمیع و حتی فرار از کشور دریغ نکرده است و یکبار پیش از خروج از کشور و بار دیگر نیز پیش از اجرای نقشه فرار، به دام افتاده است.

محکومان امنیتی هم به کمک متهم اقتصادی آمدند

اما یکی از نکات جالب این پرونده، اقدام دو محکوم امنیتی تابلودار برای آزادی باقری درمنی بوده است؛ در این ماجرا نام «هدایت الله آقایی» و «هنگامه شهیدی» که هر دو از محکومان امنیتی هستند به چشم می‌خورد.

اما علت اینکه فردی از عناصر فتنه ۸۸ به نام «هنگامه شهیدی» قصد وثیقه گذاشتن سند زمین ۵۰۰ هزار مترمربعی خود برای آزادی او را داشته است، چیست؟

«حمید باقری درمنی» که به عنوان یکی از بزرگترین مفسدین اقتصادی شناخته می‌شود، از سال ۱۳۸۳ به بعد دارای پرونده‌های قضایی گوناگون بود؛ از «قاچاق کالا» و «پولشویی با ارزش نجومی» تا «پرونده معوقات بازپرداخت وام‌های بانکی» و «قاچاق شمش طلا».

رسیدگی به پرونده باقری درمنی به دلیل پیچیدگی‌ها و شگردهای او در انجام اقدامات مجرمانه زمانبر شد.

یکی از شگردهای درمنی برای اینکه دستگاههای نظارتی به فسادش پی نبرند این بود که به محض شروع رسیدگی به پرونده بزرگ کلاهبرداری، حلقه اول اطرافیانش را به خارج از کشور فراری داد تا حلقه وصل فساد به وی از بین برود و دستگاه قضایی نتواند به یکی از بزرگترین مفسدان اقتصادی سالهای اخیر برسد غافل از اینکه با رسیدگی های بدون اغماض و دقیق نقش سرکردگی وی در این فساد بزرگ کشف شد.

رسانه ها، در تاریخ ۹ خرداد ۸۶، «باقری درمنی» را «ابر بدهکار بانکی» با ۲ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی نامیدند.

در تاریخ ۲۲ خرداد ۹۱ فرمانده وقت نیروی انتظامی طی نامه‌ای به احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت اعلام می‌کند که گزارشاتی از اداره امور شعب بانک ملی به مرکز عملیات ویژه ناجا، ناظر بر وقوع تخلفاتی در شعبه بهار بانک ملی ارجاع شده است.

آنطور که در نامه فرمانده ناجا آمده بود، شرکت «آریا برج» با مدیریت فردی به نام «محمدرضا نصیری» با تبانی و نفوذ «باقری درمنی» که در گزارش مزبور در مقابل نامش در داخل پرانتز عبارت «بدهکار کلان سیستم بانکی» درج شده بود، اقدام به سوء استفاده مالی به مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان بواسطه تعداد ۱۱۰ فقره ضمانت نامه تقلبی کرده بود.

«جوانمیر محمدی» رئیس سابق بانک ملی شعبه بهار در بخشی از اعترافات خود می‌گوید: «درمنی» که از بدهکاران کلان بانکی بود به واسطه یکی از افرادش به نام «محمدرضا نصیری» از «خاوری» دستور صدور ضمانت نامه‌های بانکی را گرفته بود؛ اما سرپرست یکی از مناطق بانک ملی دستور وی را انجام نداد که پس از ۲۴ ساعت از سمت خود برکنار شد.

دور جدید تشکیل پرونده های قضایی جدید درمنی که منجر به حکم افساد فی الارض وی شده است با شکایت «شرکت پالایش نفت جی» از باقری درمنی در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۱ ثبت و اغاز شده است؛ در دادخواست شرکت مزبور آمده بود که شرکت‌های ۶ گانه‌ای با عناوین مشخص با توسل به عملیات متقلبانه اقدام به اخذ ۱۷۸ هزار تن قیر از شرکت نفت جی و تحصیل نامشروع اموال شرکت مذکور کرده‌اند.

گزارش مرکز عملیات ویژه پلیس ناجا نیز که در همان مقطع شهریور ۹۱ واصل شد، حاکی از این بود که «حمید باقری درمنی» سرشاخه شبکه‌ای است که با شرکت‌های شش گانه فوق‌الذکر اقدام به کلاهبرداری و تسهیل مال نامشروع کرده‌اند.

این گزارش حاکی است حکم قضایی ممنوع المعاملگی درمنی هم از تاریخ ۱۵ شهریور ۸۹  اجرا شده است.

«باقری درمنی» در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۹۳ به اتهام افساد فی الارض بار دیگر بازداشت می‌شود.

با ورود پرونده باقری درمنی به مراحل حساس خود و اثبات اهتمام و جدیت دستگاه قضایی در تعیین تکلیف پرونده این سرشبکه اصلی یکی از بزرگترین باندهای کلاهبرداری از سیستم بانکی و نفتی، جریان آلوده حامی قدیمی وی که توانسته برخی عناصر داخل و خارج از کشور را در پول های کثیف خود شریک کند  دست به کار شده‌اند تا به هر طریقی روند رسیدگی عادلانه به پرونده و حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی و دیوان عالی کشور را زیر سوال ببرند. این جریان تابلو دار قصد دارد با پول های به غارت رفته از بیت المال یکبار دیگر  حمید باقری درمنی مفسد بزرگ اقتصادی نقش آفرین در پرونده‌های متعدد بانکی و نفتی را از چنگ قانون و عدالت نجات دهد.

جریان های آلوده به باند کلاهبرداری حمید باقری درمنی با خبرسازی‌های مختلف تمام تلاش خود را می‌کنند تا با تحت تاثیر قرار دادن فضای خبری همچون گذاشته به کمک باقری درمنی آمده و شرایطی را برای او فراهم کنند تا این کلاهبردار بزرگ اقتصادی بتواند اندکی فضا را به نفع خود تغییر داده و یک بار دیگر این جریان‌های آلوده به پول‌های کثیف بتوانند از کنار یک پرونده غارت بیت المال، سرمایه‌ای را برای خود فراهم نمایند.

در گزارش ذیل رد پاهایی از جریان فوق الذکر دیده می شود.

حوالی ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، خانمی ۴۲ ساله به شعبه سوم بازپرسی مجتمع امور اقتصادی تهران مراجعه و به صورت کتبی اعلام می‌کند قصد دارد ۵ سند تک برگی زمینی به متراژ ۵۰۰ هزار متر مربع را به عنوان وثیقه برای آزادی یک متهم ابر فساد اقتصادی، تودیع کند.

۵ سند فوق‌الذکر در بخش‌های گرمسار و آرادان از توابع استان سمنان، به ثبت رسیده بودند و شماره پلاک‌های ثبتی آن‌ها عبارت بود از «۳۹۷۴۱»، «۵۶۶۰۱ «، »۵۶۶۰۲ «، »۵۶۶۰۳ «  و «۵۶۶۰۴»

 

سند به نام هدایت الله آقایی

سند منتقل شده به هنگامه شهیدی
۵۰۰ هزار متر مربع زمین با تاسیسات خاص که قرار بود وثیقه آزادی یک مفسد اقتصادی باشد


۵۰۰ هزار متر مربع زمین مورد اشاره شامل تاسیساتی همچون حلقه چاه آب ۳۰ متری، سالن‌های پرورش شترمرغ، سالن جوجه کشی، انبار خوراک دام، فضای مسقف نگهداری جوجه‌ها، آب انبار، فضای فنس کشی شده و ... می‌شدند. 

این ۵۰۰ هزار متر مربع زمین بواسطه ۵ سند تک برگی با شماره پلاک‌های ثبتی مورد اشاره، قرار بود ضامن آزادی متهم پروند کلاسه ۹۳۰۰۰۷ باشد؛ پرونده‌ای که در آن ردیف‌های مختلفی از اتهامات اقتصادی به ثبت رسیده بود؛ از غارت بیت‌المال تا کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد تومانی.

استعلام سوابق ثبتی اسناد زمین ۵۰۰ هزار متر مربعی گرمسار

پس از این درخواست تودیع وثیقه توسط آن خانم ۴۲ ساله، بازپرس مربوطه، استعلام سوابق کامل ثبتی پلاک‌های مورد اشاره را از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آرادان خواستار شد.

۶ روز بعد یعنی در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۶، جواب این استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آرادان به شعبه سوم بازپرسی مجتمع امور اقتصادی تهران واصل و مشخص شد شش دانگ پلاک‌های ثبتی اسناد ۵۰۰ هزار متر مربع زمین گرمسار، به نام» هدایت‌الله آقایی «ثبت و سند شده است.

 

«هدایت‌الله آقایی» کیست؟

اما »هدایت‌الله آقایی» کیست که صاحب ۵۰۰ هزار متر مربع زمین با کاربری ویژه و مجوز حفر چاه آب عمیق است؟ این فرد از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در سال ۸۸ از عناصر تاثیر گذار در ستاد یکی از سران فتنه بود و به جرم اخلال در نظم عمومی از طریق آشوب، و همچنین تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش همراه با فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به پنج سال حبس که دو سال و نیم آن قطعی و دو سال و نیم آن تعلیقی بود، محکوم شده بود.

سوالی که در این بین مطرح می‌شود، آن است که اگر سندهای آن ۵۰۰ هزار مترمربع زمین گرمسار، به نام «هدایت‌الله آقایی» است؛ چرا فرد دیگری غیر از او، با ادعای مالکیت این ۵۰۰ هزار مترمربع زمین قصد وثیقه گذاری برای یک متهم به فساد اقتصادی را داشت.

انتقال سند ۵۰۰ هزار متر مربع زمین از «هدایت‌الله آقایی» به «هنگامه شهیدی»

پاسخ به این پرسش نیز در همان استعلامی نهفته است که  ۲۶ آذر ۱۳۹۶، از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آرادان به شعبه سوم بازپرسی مجتمع امور اقتصادی تهران واصل شد؛ در آن برگه استعلام قید شده بود که شش دانگ پلاک‌های ثبتی آن ۵ سندِ متعلق به ۵۰۰ هزار متر مربع زمین گرمسار، در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۴، از سوی  »هدایت‌الله آقایی « به نام » هنگامه شهیدی « انتقال یافته و سند این انتقال نیز صادر شده است!

انتقال زمین از هدایت الله آقایی به هنگامه شهیدی

«هنگامه شهیدی» همان خانم ۴۲ ساله‌ای بود که سالها در انگلیس زندگی کرده است و روز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، با ۵ سند تک برگی زمین ۵۰۰ هزار مترمربعی گرمسار به شعبه سوم بازپرسی مجتمع امور اقتصادی تهران مراجعه کرد و قصد داشت این سندها را به عنوان وثیقه برای آزادی یک متهم به فساد اقتصادی، تودیع کند.

«هنگامه شهیدی» نیز همچون «هدایت‌الله آقایی» در زمره فعالان فتنه ۸۸ بود. او چندی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از انگلیس به تهران آمد و عضو ارشد ستاد انتخابات یکی از سران فتنه شد.

قطعا برای مخاطبان جالب خواهد بود که بدانند آن مفسد اقتصادی کیست که در مقطعی، «هنگامه شهیدی « حاضر شده سندهای زمین ۵۰۰ هزار مترمربعی را برای آزادی‌اش، وثیقه بگذارد.

توضیحات وکیل هنگامه شهیدی درباره اعلام اشتباه میزان محکومیت موکلش

«باقری درمنی» مفسد اقتصادی که «هنگامه شهیدی» می‌خواست سند ۵۰۰ هزار متر زمین را وثیقه آزادی‌اش کند.

آن مفسد اقتصادی همان » حمید باقری درمنی «است. فردی که ۱۸ آذر ۱۳۹۷، اعلام شد که به استناد ماده ۴ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده و این حکم در دیوان عالی کشور ابرام و تایید شد.

«باقری درمنی» از سال ۱۳۸۳ به بعد دارای پرونده‌های قضایی گوناگون بود؛ از «قاچاق کالا» و «پولشویی با ارزش نجومی» تا «پرونده معوقات بازپرداخت وام‌های بانکی» و «قاچاق شمش طلا».

وی در سال ۸۵ با حکم قضایی ممنوع المعامله می شود در شهریور ۹۱ دور جدید پرونده های قضایی اش با شکایت نفت جی آغاز و در روز ۳۱ مرداد سال ۹۳ بازداشت می شود.

اما علت اینکه هنگامه شهیدی قصد وثیقه گذاشتن سند زمین ۵۰۰ هزار مترمربعی خود برای آزادی «باقری درمنی» را داشته است، چیست؟

چه عاملی او را ترغیب کرده بود که برای آزادی این مفسد اقتصادی، سندهای زمین پرارزش ۵۰۰ هزار مترمربعی گرمسار را به گرو بگذارد؟

سند ذیل، همان درخواست کتبی «هنگامه شهیدی» برای وثیقه‌گذاری اسناد ۵۰۰ هزار متر مربع زمین گرمسار جهت آزادی «باقری درمنی» است که در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۶ به شعبه سوم بازپرسی مجتمع امور اقتصادی تهران، ارائه شد.

نامه هنگامه شهیدی برای تودیع وثیقه جهت آزادی باقری درمنی
فردی که مدعی بود معیشتش در تنگناست،   ۵۰۰ هزار متر زمین داشت !


نکته قابل تامل آنکه، هنگام شهیدی در زمانی که با حمایت کانالی ضدانقلاب علیه نظام مشغول اتهام زنی بود، اعلام کرده بود که از طریق کمک‌های آشنایانش گذران معیشت می‌کند؛ جالب آنکه در همان مقطع وی زمینی به وسعت ۵۰۰ هزار مترمربع در تصاحب داشت که می‌خواست آنرا وثیقه آزادی یک مفسد اقتصادی کند.

جرائم امنیتی هنگامه شهیدی

همانطور که در بالا اشاره شد، «هنگامه شهیدی» در زمره فعالان فتنه ۸۸ بود. او چندی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از انگلیس به تهران آمد و عضو ستاد انتخابات یکی از سران فتنه شد. شهیدی در چندین مقطع به سبب ارتکاب جرائم متعدد دستگیر شد. این فرد که خود را در فضای مجازی خبرنگار می‌نامید با پشتیبانی کانال‌های بدنام و ضدانقلاب مشغول فعالیت گسترده بود.

نامبرده در تیرماه سال جاری در حالی که تحت تعقیب قضایی بوده، توسط مامورین پلیس جزیره کیش شناسایی و دستگیر می‌شود. شهیدی تا قبل از دستگیری، برای اینکه از دید ماموران مخفی بماند، از ماسک استفاده می‌کرد.

در اینجا چند نکته مبهم ایجاد می‌شود:

چه رابطه‌ای میان «هنگامه شهیدی» و «باقری درمنی» وجود داشت که «شهیدی» قصد داشت سند زمین ۵۰۰ هزار مترمربعی گرمسار را برای آزادی «باقری درمنی» وثیقه بگذارد؟

هنگامه شهیدی، در زمان فرار و قبل از دستگیری، در پست‌هایی که در توییتر منتشر می‌کرد مدعی بود، وضعیت مالی مناسبی ندارد و محل اسکانش از طریق دانشجویان یک دانشگاه فراهم شده و معتمدینش برای او پول می‌فرستند.

اما فارغ از موضوعات مطرح شده، یک نکته قابل تامل و مبهم، پس از دستگیری هنگامه شهیدی، فرقه بهاری و تیم رسانه ای رئیس جمهور سابق به تکاپو افتادند و با مطالب و یادداشت های گوناگون به مظلوم نمایی از این فرد پرداختند.

این موضوع آنقدر برای این جریان اهمیت داشت که  «محمود احمدی‌نژاد» در دفاع از هنگامه شهیدی بیانیه رسمی صادر کرد.

اما اخیرا و پس از اینکه ماجرای پرونده باقری درمنی به مراحل حساس خود نزدیک شد، یک بازوی دیگر از جریان احمدی نژاد با انتشار سلسله توییت هایی بصورت کاملا آشکار به حمایت از کلاهبردار بزرگ نظام بانکی و اقتصادی کشور پرداخت. اینکه رابطه بین پرونده باقری درمنی، هنگامه شهیدی و جریان احمدی نژاد چیست، موضوعی است که جزئیات بیشتری از آن منتشر می شود تا فرافکنی سودی نداشته باشد.

هجمه های همزمان آمدنیوز، جریان انحرافی و هنگامه شهیدی

هنگامه شهیدی که در این گزارش مشخص شد قصد وثیقه گذاری برای آزادی »باقری درمنی» مفسد اقتصادی را داشته، بعد از دستگیر شدن بواسطه جرائم متعدد، از سوی جریان انحرافی و حتی محمود احمدی‌نژاد مورد حمایت واقع شد؛ همزمان، کانال ضدانقلاب آمدنیوز نیز به حمایت از شهیدی پرداخت.

آمدنیوز حتی اقدام به بازنشر توئیت احمدی نژاد در دفاع از شهیدی نیز کرد.

وجه مشترک هر سه جریان فوق‌الذکر، هجمه به قوه قضاییه است؛ هم احمدی‌نژاد و جریان انحرافی، هم هنگامه شهیدی و هم کانال بدنام آمدنیوز، در مقطعی مشغول دروغ پردازی و هجمه‌پراکنی علیه نظام و دستگاه قضایی بودند و هستند.

در مقطع مورد اشاره حتی خلاف‌گویی‌های سه جریان فوق الذکر مشابه هم بود؛ شیوه کار آنها به این ترتیب بود که کانال ضدانقلاب آمدنیوز دروغ بزرگی را به مسئولان نسبت می‌داد و آن دروغ توسط هنگامه شهیدی تبلیغ و ترویج می‌شد و در گعده‌ها و میتینگ‌های احمدی نژاد و فرقه بهاری همان دروغ مجددا بازنشر می‌شد. احمدی‌نژاد حتی از هشتگی استفاده کرد که هنگامه شهیدی علیه دستگاه قضا استفاده می‌کرد.

در وابستگی کانال ضدانقلاب آمدنیوز به سرویس‌های جاسوسی دشمن کمترین تردیدی وجود ندارد؛ کما اینکه در گزارشات مبسوطی که پیش از این در مشرق و سایر رسانه‌ها منتشر شده، به تفصیل در باب ماموریت تفویض شده به گردانندگان این کانال بدنام از سوی دشمنان ملت ایران، سخن رفته است؛ باید دید قطعه دیگر این پازل یعنی فرقه بهاری چه خط و ربطی با مهره های تابلودار ضدانقلاب و وابسته‌ای نظیر آمدنیوز و هنگامه شهیدی دارد که در عملیات روانی آنها علیه نظام و مسوولان مشارکت داشت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۸۲۷۶۲۲۱:۰۷:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۷
همه اینها که گفتین اسلاحتلب هستن گفتنش خجالت نداره
ناشناس۶۸۲۷۷۶۲۱:۱۴:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۲۷
باقری درمنی این شخص به سایت های ضد انقلاب که نام بردبد کمک مالی می کنه قبل از اعدامش مطمئن بشید که کاملا تخلیه اطلاعاتی شده موضوع فراتر از فساد اقتصادیه
ناشناس۶۸۲۸۱۹۲۱:۴۰:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۲۷
بله کل مشکلات و دزدی ها و اختلاسها همگی زیر سر حزب مشارکت است
ناشناس۶۸۲۸۲۲۲۱:۴۵:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۲۷
هنگامه شهیدی که تو زندانه بنده خدا. مگه 12 سال حبس براش صادر نشد؟
ناشناس۶۸۲۸۵۱۲۲:۲۴:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۲۷
اونوقت آدم قحطی بوده که برای آزادی درمنی این سند به نام هنگامه شهیدی که تابلو و تحت نظر بوده بشه واون بره دنبال این کار ؟!
علیزضا۶۸۲۸۷۵۲۲:۴۹:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۷
چه حرف قشنگی زد یه بزرگی ، واقعا الان سلسله سمنانیان داره تو ایران حکومت میکنه
عربی۶۸۲۹۳۹۰۰:۱۵:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۸
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز. فتنه گران و مفسدان از یک آخور ارتزاق می کنند
ناشناس۶۸۲۹۴۴۰۰:۲۰:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۸
سیف کی اعدام میشه
ناشناس۶۸۳۰۴۳۰۷:۴۶:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۸
زمین های آرادان؟؟ آقای احمدی نژاد متولد آرادان نیستن؟
ناشناس۶۸۳۱۴۸۰۹:۲۰:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۸
همه شما مثل هم هستید بیچاره مردم
ناشناس۶۸۳۲۲۳۰۹:۵۹:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۸
اینها همگی از سمت خاتمی هدایت می شن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین