طمع همایونِ رضا پهلوی‎

میرزاسعدین داورپناه، گروه تعاملی الف،   3970925029 ۱۰۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
طمع همایونِ رضا پهلوی‎

پوشیده نیست که ساختن و تکرار تصویر دروغین "ناآرامی مداوم در ایران" نیاز حیاتی سیاست های تبلیغاتی دولت ترامپ علیه ایرانیان است. به وضوح ردپای ادبیات سازمان مجاهدین خلق در سخنرانی های ترامپ (از جمله اولین سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل) دیده می شود. علاوه بر این، اظهارات مایک پمپیو طی دیپلماسی عمومی علیه ایران، بوی مهملات سلطنت طلبان را به خود گرفته است.

امروزه افسانه "تسلط اطلاعاتی واشنگتن بر دشمنان" رونقی ندارد و سردرگمی امریکا در افغانستان و عراق، سند معتبر دروغین بودن تبلیغات هالیوودی است. بنابراینها تردیدی نیست که دولت ترامپ جهت سیاهنمایی از ایران با وطن ستیزان مشورت می کند و بدون خیانت امثال رجوی و پهلوی، سیرک تبلیغاتی واشنگتن دلقکی برای جلب توجه نخواهد داشت!

رضا پهلوی بارها با ترفندهای های کودکانه تقلا کرد وزن خود را سنگینتر نشان دهد شاید که سهم بیشتری از بودجه ضد ایرانی واشنگتن نصیبش شود. یکی از مفرح ترین نمونه های آن دست و پا زدن عجولانه ای بود که طی بیانیه های مضحک درباره مومیایی حرم شاه عبدالعظیم نمایش داد.

اینبار سرتیم خیانت پیشگان سلطنت طلب در «انستیتو واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک» کمی پیچیده تر ظاهر شد. در روزی که سازمان مجاهدین خلق اعلام کرد در ۵۰ شهر جهان به طور همزمان گردهمایی ضد ایرانی برگزار می کند، گویی رضا پهلوی با احساس عقب ماندگی درگیر بود! او ضمن طلب دستمزد بیشتر، راه تامین بودجه اضافه را هم پیشنهاد داد (توقیف اموال مقامات ایران به سود براندازان). شاهزاده که حتی به اندازه یک تشکیلات تروریستی بدنام ظرفیت جلوه گری ندارد، هر چه در چنته داشت بکار گرفت تا به پشتوانه جلب توجه رسانه ها، این پیام را به دولت ترامپ برساند که تقویت مشارکت خبیثانه اش در گرو پرداخت های مالی بیشتر واشنگتن است!

هیچ عاقلی از بلاهت خائنین غافل نیست و به حسابگری خائنانه اعتماد نمی کند. اگر حرص و طمع پهلوی برای بودجه ضد ایرانی بالا بگیرد، بر تشدید اختلافات و حسادت میان وطن ستیزان اثر خواهد گذاشت و همین سبب تسریع فرو نشستن این موج تبلیغاتی علیه ایران می شود. واشنگتن هرچه دشمن باشد اما احمق نیست و ارزشی بیش از پیش برای این وطن فروشان ورشکسته قائل نخواهد شد. وطن ستیزان چنین محاسبه کرده اند که دولت ماجراجوی ترامپ ناچار از باج دادن به ایشان است!

این خیانت پیشگان متوهم، ناکامی توطئه هایشان را به کمبود بودجه ربط می دهند اما کیست که نداند هر انسانی که توانایی، دانایی و آبرو داشته باشد هرگز به وطن و هموطن خود خیانت نمی کند و البته بقای هیچ کشوری وابسته به اراده خائنین نیست. دشمنان ملت ایران نیز علی رغم خصومت ها نمی توانند به فرومایگانی که حتی به وطن خود رحم نمی کنند، اعتماد داشته باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۷۷۷۳۰۰۷:۵۸:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
تکلیف خیانت پیشگان خارجی که کاملا معلوم است فکری به حال خائنین داخلی که پست و مقام هم دارند بکنید
ناشناس۶۷۷۹۳۲۱۰:۰۸:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس۶۷۸۲۹۳۱۲:۴۳:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۲۵
شنیدم پهلوی بنگیه
ناشناس۶۷۸۶۷۵۱۵:۴۷:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
در مورد خیلی ها این شایعه هست !
زارع۶۷۸۹۵۷۱۹:۲۲:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
شنیدن کی بود مانند دیدن!
فرید۶۷۹۶۸۷۱۱:۱۳:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۶
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
ناشناس۶۷۷۷۴۵۰۸:۱۴:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
تو این اوضاع بخور بخور داخلی اون هم به فکر افتاده
ناشناس۶۷۸۰۱۵۱۰:۴۷:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اونها که هزار برابر اینها خوردن و بردن و چهل ساله دارن توی بورلی هیلز و پاریس و لوزان ، با پول ملت ایران عیاشی میکنن . اونهمه ثروت که اشرف و فرح و بقیه اون رجاله ها از ایران دزدیدن .
ناشناس۶۷۸۶۷۷۱۵:۴۹:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
یعنی آقازاده ها اینکارو نکردن ؟
ناشناس۶۷۷۷۶۴۰۸:۲۷:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۲۵
سعی کنید به فکر ملت باشید در این صورت هیچ هیچ کس به حرف هیچ بیگانه ای توجهی نخواهد داشت.
ققنوس۶۷۷۷۶۷۰۸:۳۳:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
این افراد که خارج از ایران هستن ترسی ندارن مهم مردم هستن که نظرشان و افکارشان نسبت به مسولین و این افراد چیست یعنی وقتی اوضاع اقتصادی و اجتماعی مردم کشور روبه راه باشد هیچ کس حتی به این افراد و صحبتهایشان توجه نمی کند
ناشناس۶۷۷۷۶۹۰۸:۳۴:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
فقط و فقط حیف و هزاران افسوس برای مردم سرزمین ثروتمندی مانند ایران که دیگران نگذاشتند روزهای خوشی را ببینند...خداوند شاهد و ناظر و بیناست و از او میخواهیم که فرزندان ایران را به سعادت برساند. آمین
مهدی۶۷۷۷۷۶۰۸:۳۹:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
واقعا از اول تا آخر این مقاله به غیر از ناسزاگویی هیچ چیزی ندارد.
ناشناس۶۷۷۸۲۶۰۹:۰۷:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
توصیف خاینین با این عبارات ناسزا نیست کاملا سزا است حتی بیش از اینها
ناشناس۶۷۸۰۱۴۱۰:۴۷:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
پیامبر اکرم گفت به دشمنان هم دشنام ندهید
ناشناس۶۷۹۲۰۷۲۳:۰۹:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
پس به آمریکا دشنام نده
ناشناس۶۷۹۰۲۶۲۰:۱۸:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
این روزها خائنین داخلی روی خائنین خارجی را سفید کردند.
حق۶۷۷۸۶۴۰۹:۳۴:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
انتظار داشتید که قربون صدقه خائنین بره
ناشناس۶۷۸۳۱۳۱۲:۵۲:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خائن کسانی هستند که به اسم دین مردم رو سرکیسه کردن و ذره ای عرق به ایران و ایرانی ندارن..
ناشناس۶۷۷۷۸۴۰۸:۴۵:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
توی یه انتخابات آزاد و دمکراتیک ، وزن هر شخص و گروه و حزبی مشخص میشه... نیازی به پیش داوری و قضاوت یکجانبه نیست
العبد۶۷۷۹۵۰۱۰:۲۱:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اولا هیچ نظامی در دنیا به یک برانداز اجازه شرکت در انتخابات رو نمیده. دوما به فرض محال ایشون کاندیدای انتخابات بشه مطمئن باشید رایش از آرای باطله هم کمتر خواهد بود. مگه مردم ما دیوانه هستن که به یه کودک شصت ساله رای بدن؟
ناشناس۶۷۸۱۹۰۱۱:۵۱:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
شب دراز است ...
ناشناس۶۷۸۲۳۵۱۲:۱۰:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
ایشان برانداز نیست. برانداخته شده است.
ناشناس۶۷۸۲۶۴۱۲:۲۶:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
ملت که به وعده های دروغ رای میدین، چه برسه به این شصت ساله!
علی۶۷۸۲۸۷۱۲:۴۱:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
تمام حکومتها مخالف دارند و همیشه باید جوری کار کنند که اکثریت مردم خواهان و طالب آنها باشند و از انتخابات نترسند .
ناشناس۶۷۸۳۳۶۱۳:۱۰:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
همه نظام های جهان بلا استثناء، بدون هیچ بهانه و تمسک بهر چیزی باید تحت قیود اراده ملی باشد ولا غیر و اگر جز این شود، آن میشود که در انقلاب ۱۳۵۷ شد !
ناشناس۶۷۷۷۸۷۰۸:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
البته خائنین داخلی بسیار خطرناکتر هستند. کسانی که سرنوشت مردم اهمیتی براشون نداره. امید خائنین خارجی به همین خائنین داخلی است!
ناشناس۶۷۷۷۹۶۰۸:۵۰:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
ناشناس۶۷۷۷۹۹۰۸:۵۲:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
پولهایی رو که از ایران ذزدیدند و بردن ته کشیده حال اومده یه خودی نشون بده شاید بتونه یه پولی تلکه کنه
ناشناس۶۷۷۸۰۰۰۸:۵۲:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
ای آقا جان اگه اینها خوب بودن و دلسوز که مردم بیچاره به امید روزهای بهتر قیام نمیکردن و اینها رو از این کشور نمینداختنشون بیرون!
ناشناس۶۷۷۹۰۳۰۹:۴۴:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
آیه قرآن میفرماید"اکثرهم لایعقلون"
ناشناس۶۷۷۹۱۱۰۹:۴۸:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
عملکرد دوستان طوری بوده که مردم حسرت گذشته ها را می خورند
ناشناس۶۷۸۲۵۲۱۲:۱۸:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
مسلما به مسئولین جمهوری اسلامی خصوصا در ۵ سال اخیر خیلی ایراد وارده اما این دلیل نمیشه که برای ابراز گلایه و نارضایتی از مسئولین چهره رژیم قبل رو رو تطهیر کرد این خیانته آقا اصلا حکومت بد بگو بده چرا یه حکومت دیکتاتوری فاسد و کاملا وابسته رو بزک میکنین
ناشناس۶۸۱۱۵۹۰۱:۴۱:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۷
وسط دعوا نرخ تعیین نکن عمو! فقط این پنج سال مشکل داشته؟؟
ناشناس۶۷۷۸۰۱۰۸:۵۳:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
چرا حرص می خوری؟ 1-مگه نه که می گید هیچ مسئولی در خارج ایران سرمایه و اموال ندارد.
ali۶۷۷۸۱۶۰۹:۰۲:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
هر مخالفی لزوما خاِئن نیست
ناشناس۶۷۷۸۸۳۰۹:۳۸:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
ولی اینها خائنن
ناشناس۶۷۷۹۸۴۱۰:۳۴:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خیانتهاشونو بگو
ناشناس۶۷۸۰۵۹۱۱:۰۲:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
یکی از خیانت های خاندان پهلوی این بود که 50 درصد نفت ایران را مفت به امریکایی ها می دادند در حالیکه مردم خودمان زاغه نشین بودند.
ناشناس۶۷۸۶۶۵۱۵:۴۴:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
الان چطور ؟ نفت لوله کشی شده به جیب آقازاده ها
ناشناس۶۷۸۲۳۸۱۲:۱۰:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خیانتشون اینه که کمک تمام قدرت های جهان رو داشته باشی بزرگترین صادر کننده نفت باشی و ۵۰ درصد مردمت زیر خط فقر زندگی کنن ادعای قدرت نظامی داشته باشی ولی یه فشنگ نتونی بسازی ۵۳ سال حکومت کنی و ۶۰ درصد جمعیت از کمترین امکانات بی بهره باشن و فقط چن تا شهر بزرگ پیشرفت کنن البته دیکتاتوری قلدرمئابانه شاه و رعیتی بزرگترین خیانتشون بود و .......
ناشناس۶۷۸۵۹۶۱۵:۱۵:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
الان همه شکر خدا میلیاردر شدند! قیمت مسکن در تهران "متوسط" متری 9 میلیون! حقوق کارمند 2 میلیون ! 5 ماه یک متر خانه چقدر ثروتمند شدیم!
ناشناس۶۷۸۹۰۶۱۸:۴۰:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
کسی نمیگه الان خیلی خوبه ۵ سال دولت منتخب شماها همه چیزو به باد داد اون احمدی نژاد بود که با ده ملیون ۳ ملیون خونواده رو خونه دار میکرد البته منظورم تهران نیس حالا بگو اعلی حضرت چن تا خونه ساخت برای ملت
ناشناس۶۷۸۴۶۱۱۴:۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
آدمی که میشنه با دولت ترامپ و عربستان و نتایاهو مذاکره می کنه برای حمله و تحریم کشورش و...خائن نیست!!! الان مملکت هزارتا مشکل داره ولی این دلیلی است با دشمن قسم خورده بشینی و جلسه بگزاری برای حمله و ...؟ اگر فرض محال هم اینا بیان ایران را بگیرن فکر کردی ایرانی باقی می ماند؟ جنوب و غرب و عرب ها بر می دارند شمال و روس ها و شرق امریکا و .... چیزی به نام ایران نمی ماند!!! برادر عزیزی که مخالفی بدان که از ماست که برماست! تو این چند ماه تحریم آیا خودمون با هموطنامون درست رفتار کردیم. هرکسی تو هر صنفی رفته کالا 2 تا 3 برابر فروخته و انبار کرده و.... مگه دولت چند تابازرس داره چند تا پلیس داره بیاد بالا سر همه واسته درست رفتار کنن!! شما تو این مدت دلار و سکه و ماشین نخریدی... التهاب خودمون ایجاد کردیم و... بیایید کلاهمون قاضی کنیم
ناشناس۶۷۷۹۹۹۱۰:۴۰:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
مثلا خائن تر الان نداریم ؟؟ اونها که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر غرب می دن ولی بچه هاشون توی آمریکا و آمریکا زندگی لاکچری می کنند
ناشناس۶۷۷۸۲۰۰۹:۰۳:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
این مرتیکه هم فکر کرده اینجا طرفدار داره لاشخورهای کرکس نمایی مثل شما هیچ جایی در این کشور ندارید
ناشناس۶۷۸۶۶۱۱۵:۴۲:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
از طرف خودت حرف بزن البته شماها سر سفره ی انقلاب نشسته اید و لقمه های چرب بر میدارین دچار بیماری های مهلک "خود حق پنداری بودید
ناشناس۶۷۷۸۲۱۰۹:۰۴:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
این پول اگر به اون برسه تا بیاد کشور فرقی نداره چون چیزی به جیب مردم نمی ره. اگر بیاد داخل هم یک جایی رانت می شهشه یکی می زاره توجیبش و وقتی می فهمیم که یک جای دنیا رفته زندگی می کنه.
ناشناس۶۷۷۹۱۳۰۹:۴۹:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
الان هم همون طوری هاست ......
ناشناس۶۷۷۸۲۲۰۹:۰۵:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اصل و کل سخنرانی ایشان منتشر کنید بعد قضاوت کنید
ناشناس۶۷۷۸۳۵۰۹:۱۵:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
البته نباید از حق گذشت پهلوی هر غلطی باشه در مقایسه بد و بدتر خیلی بهتر از رجوی است خیانتهای رجوی و گروهش رو هیچ خائنی تا کنون انجام نداده و هر ایرانی تشنه خون اوست امیدوارم هرچه زودتر خبر هلاکتشان منتشر بشه اما هر دو باید بدونن ملت ایران راه خودش رو انتخاب کرده و راه آیت خمینی (ره ) رو پیش گرفته انشاا.. مسئولین هم همین کار رو بکنند و اینقدر جنگ ریاست و احزاب نکنند و ایرانی واحد با اهداف واحد داشته باشند از هر حزب و گروهی عاقلترین و شایسته ترین رو انتخاب کنند و با هم و کنار هم باشند و مشکلات ملت رو حل کنن مردم دیگه دروغ نمیخوان صداقت و درستی تنها شرط موفقیته انشاا..
ناشناس۶۷۸۳۵۰۱۳:۲۰:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اصلا رجوی آدمه مگه که مقایسه بشه کثیف تر از این گروه من ندیدم
ناشناس۶۷۸۳۶۹۱۳:۲۹:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
واقعا!!!!!
شاهرخ۶۷۷۸۳۷۰۹:۱۸:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
دوران پهلوی تموم شده و تردیدی بهش نیست....نیازی به بد و بیراه هم نیست.....ولی از نگارنده انتظار می رفت بجای توهین یکجانبه مقاله رو طوری مینوشت که حسه دفاع از اموال نامشروع دزدیده شده از ملت که امثال خاوریها بردن بیرون به خواننده دست نده...
ناشناس۶۷۸۰۶۷۱۱:۰۵:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
دوست عزیز، اختلاس مه آفرید ۳۰۰۰ میلیارد تومن بوده. خاوری سه میلیون دلار رشوه گرفت که با دلار امروز هم حساب کنی میشه ۳۰ میلیارد تومن. این کلمه خاوری رو سر زبونها انداختند که کسی سراغی از ۲۹۷۰ میلیارد تومن دیگه نگیره. ساده نباشیم
شاهرخ۶۷۸۳۰۲۱۲:۴۷:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خلاصه سفره ایی از اموال و داراییهای عمومی کشور در خارج از کشور پهنه این بنده خدا هم شانسش رو امتحان کرد شاید بتونه یک ناخونک بزنه.......
ناشناس۶۷۸۶۵۴۱۵:۳۸:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اونوقت این سفره را کی پهن کرده ؟؟
ناشناس۶۷۷۸۳۸۰۹:۱۸:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
حالا مگه مسئولین ما خارج از کشور چقدر اموال دارند!؟
ناشناس۶۷۷۸۷۰۰۹:۳۵:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
سئوالی که هیچ وقت جواب داده نخواهد شد
ناشناس۶۷۷۸۹۲۰۹:۴۰:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
ایشون به حساب مسئولین کاری نداره! اموال بانک ها و شرکت دولتی و اموال مردم بالا می خواد بکشه
ناشناس۶۷۸۱۵۵۱۱:۳۴:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اموال مسئولین احیانا ارث پدرشون بوده یا از جیب مردم کشیدن بیرون ؟؟
ناشناس۶۷۷۹۸۷۱۰:۳۵:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
فرق داره داداش ! اونا ادعای خدا و پیغمبر و دینداری نداشتن هر چی بودن ولی اینا با ژست دینداری
ناشناس۶۷۷۸۴۵۰۹:۲۵:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
امیدوارم بستگان حکام ایران رو از امریکا خارج کنن ببینم اونوقت بازم شیطان بزرگ هست یا نه؟؟؟
ناشناس۶۷۷۹۶۱۱۰:۲۶:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
به به اوضاع گل و بلبل ما رو ببین ما منتظریم که شیطان بزرگ عدالت را در مورد فرزندان مسئولین کشور ایران اجرا کند و آنها را مفتضحانه اخراج کند مسئولین اصلا ضرورتی نمی بینند در برابر این مطالبه ی عمومی واکنش مناسب داشته باشند و قبل اخراج تحقیر آمیز فرزندانشون را به ایران برگردونن و بابت این کار از مردم معذرت خواهی کنند !
ناشناس۶۷۷۸۹۶۰۹:۴۱:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اگر حرف حساب داری با منطق محکم بدون بی ادبی و فحاشی بگو و حتما طرف مقابل در برابر منطق محکم شما قانع می شه رضا پهلوی هم حتما اتاق فکر داره و سالها روی صحبتهای ایشون فکر و کار شده و حتما خالی از واقعیت نیست و ایشون داره با توجه به نقاط ضعف و مشکلات فعلی مردم حرفهای مردم پسند می زنه البته طی این سالها به ما اثبات شده از حرف تا عمل چندین هزار سال نوری فاصله است ولی بهتره به جای فحش و بد و بیراه ببینید نقاط ضعف مملکت از نظر اپوزوسیون خارجی چیه و در صورت صحت داشتن نقاط ضعف شناسایی شده توسط اونها تلاش کنید برطرفشون کنید به جای لجبازی و عناد در برابر واقعیت
ناشناس۶۷۷۹۱۲۰۹:۴۸:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
چرا حالا اینهمه توهین حرف بدی نزده که شما ناراحت شدید گفته پول های دزدیده و غارت شده از وابستگان حکومت مصادره بشه کجاش بده
محمدد۶۷۷۹۲۴۰۹:۵۸:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
این آقای پهلوی مردم را خیلی ساده و ..فرض کرده! آخه دوران این که یه نفر کروات بزنه و حرف از دمکراسی و.. گذشت. مردم گوششان از این حرف ها پر است. شما جناب پهلوی چقدر سابقه مدیریتی و اجرایی و.. داشتی. اساسا تحصیلات شما چیه... شما یه عمر از پول هایی مردم ایران خوردی و چرخیدی و حالا پولتون رو به تمومی گذاشته...شروع کردی اشک تمساح ریختن! درسته الان ایران 100تا نه 1000 تا مشکل داره ولی ترحم به گرگ تیزدندان مانند تو و همدستان تو ... نه برای مردم ایران ارمغانی دارد و نه کشور به نام ایران عزیز باقی خواهد ماند.
ناشناس۶۷۷۹۲۶۱۰:۰۲:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۲۵
. قبای مجری گری و مصاحبه و عکاسی بیشتر برازنده است براش تا رهبری اپزیسیون
ناشناس۶۷۷۹۲۷۱۰:۰۲:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۲۵
الان چه ایرادی داره مسیولان از شیطان بزرگ اخراج شوند. اابته کانادا و انگلیس را هم به لیست اضافه کنید. اموال مربوزه هم به نفع مردم ایران مصادره شود. ببینم این حرف بدی هست؟
بی فرجام۶۷۷۹۳۰۱۰:۰۴:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
لعنت بر ترامپ.منافقین.اسرائیل و...که دروغ می گویند ومردم ما را نشانه گرفتند..
ناشناس۶۷۸۰۲۴۱۰:۵۰:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
لعنت بر شیطان که تو جلد بعضی رفته و بیرون هم نمیاد
ناشناس۶۷۸۰۶۰۱۱:۰۳:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
الان شما نگران پول فرزندان مسئولین در خارج از ایران هستید؟!!!! پول ملت رو بردید بیرون، دیگه برای ملت چه فرقی میکنه ترامپ بخوره یا رضا پهلوی یا فرزند مقامات در خارج از کشور.
احمد۶۷۸۰۹۲۱۱:۱۴:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۲۵
بهتر بود نویسنده با انصاف و منطق نوشته خودش رو استوار می کرد تا این که ارزش قلم رو با ناسزاگویی و انواع توهین پایین بیاره.
علی 671۶۷۸۱۱۵۱۱:۲۴:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
رضا ربع پهلوی حالا که به پیسی افتاده متوجه شده که باگرفتن پول از دولت های کثیف نظیر عربستان و دیگران بلکه خودی نشان داده و سر نوشت کشور به دست امثال چنین آشغال هایی می افتد .بنابر این فکر کرده با سخن گفتن و تشکیل جلسه انقلاب اسلامی بیدی است که به لرزه در آمده و ایشان دوباره برگشته شاه می شود .(شتر در خواب بیند پنبه دانه ) نمی داند این آرزو را به گور و چون پسری ازش پاگیر نشده نسل رو به انقراض گذاشته و به تاریخ سپرده می شوند .
شاهرخ۶۷۸۱۳۲۱۱:۲۷:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۲۵
کسی که پول بیت المال غارت می کنه می بره خارج از کشور....مثل دزدی هست که پول دزدی رو خارج خونه یکجا چال و دفن می کنه.....پس هر کسی که پیداش کرد می تونه صاحبش بشه چه رضا پهلوی باشه چه جبارسینگ..... حداقل ای کاش این دزدانه محترم این پولها رو تو خونه ویا داخل کشور نگه میداشتن که حداقل اهل خونه نفعی ازش ببرن...در هر صورت دزد هم اگه پولش رو از کشور خارج نکنه شاید باعث اشتغال زایی چند نفر بشه و بهتر اینه که باعث رونق یک کشور خارجی بشه
ناشناس۶۷۸۱۶۷۱۱:۴۲:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
فرقی بین خائن داخلی و خائن خارجی نیست اما ملت با خیانت ، خیانتکاران داخلی اخلاق و دینشان را خاک کردند .
ناشناس۶۷۸۲۰۴۱۱:۵۸:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
حالا شاه زاده قاجار بهتره یا شاهزاده پالانی کدومشو میخوان بیارن ؟
ناشناس۶۷۸۲۰۹۱۲:۰۰:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
مگر این مقامات خدمت گذار در خارج از کشور مال و اموال هم دارن؟؟!!
ناشناس۶۷۸۲۴۰۱۲:۱۲:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
این ابله چه فکری کرده؟ یعنی به همین زودی روزهای سیاه دوران پدر گرامی شان را فراموش کرده؟ مردم ایران به هیچ عنوان به دوران ستمشاهی برنخواهند گشت.
ناشناس۶۷۸۳۰۸۱۲:۵۰:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
از طرف مردم حرف نزن بیا منصفانه اول مقایسه کن بعد قضاوت کن
ناشناس۶۷۸۳۴۳۱۳:۱۴:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
الکی شعار نده از طرف مردم هم حرف نزن
ناشناس۶۷۸۹۵۹۱۹:۲۵:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خداوکیلی واقعا شما ها حاضرید مملکت رو دست رضا پهلوی بسپرید یا از لج طرفداری جمهوری اسلامی سنگش رو به سینه میزنید من به مسئولین جمهوری اسلامی خیلی نقد و گلایه دارم اما خدایی صدسال مملکت رو دست رضا پهلوی نمیسپرم
ناشناس۶۷۸۲۴۷۱۲:۱۶:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
این پهلوی به اندازه خروس قندی هم نمی ارزه
سید علی حجازی۶۷۸۲۶۶۱۲:۲۸:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۲۵
شاه و شاه چه بازی مال عهد بوق است متعلق به ماقبل تاریخ هزاران جوان ایرانی هست در همه زمینه ها چه علمی چه اجتماعی و چه سیاسی که یک موی هر کدامشان صدتای این گدا گوری بزرگ شده بر سر سفره آمریکا و انگلیس را می ارزند این نیمچه پهلوی اگرعرضه داشت با اون پولی که بابا و مامانش از بیت المال دزدیده بودند خانواده پنج شیش نفره شو اداره میکرد که یک برادر و یک خواهرش خودکشی نکنند ما ممکن است از وضعیت این نظام و محقق شدن آرمانها که قطعا بخش مهمی اش عدالت خواهی بود راضی نباشیم اما به لطف فداکاری مبارزان و مجاهدان قبل و بعد انقلاب و به لطف خون شهیدان امروزه آزادی را هر چند نسبی در شکل انتخابات تجربه کرده و می کنیم خوب و بدش مهم نیست مهم وجود انتخابات است که قطعا در آینده شکل درستش را پیدا می کند دلم برای انبوه آدمایی میسوزه که از هول دیگ دوباره هوس حلیم شاهنشاه بازی را کرده اند
ناشناس۶۷۸۷۰۹۱۶:۰۸:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
فحاشی فقط کم بودن زور منطق حرفتو میرسونه
ناشناس۶۷۸۲۹۰۱۲:۴۲:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
جانوران سلطنتطلب برای همیشه گروشونو گم کردن رفتن دیگه بر نخواهند گشت
ناشناس۶۷۸۲۹۲۱۲:۴۳:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۲۵
الف جان جونورای سلطنت طلب خوب ازت دیدن می کنن
ناشناس۶۷۸۶۱۹۱۵:۲۳:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
هر کس با شماها مخالف باشه یا امریکایی و انگلیسی و وهابیه یا سلطنت طلبه ؟؟
ناشناس۶۷۸۶۵۰۱۵:۳۵:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خودت جانوری ما هم جزو مردم ایرانیم هر چند شما دلت می خواد اینطور نباشه
ناشناس۶۷۸۳۰۶۱۲:۴۹:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
یه مناظره برگزار کنید یک نفر از شما با رضا پهلوی مناظره کنه
ناشناس۶۷۸۵۶۴۱۵:۰۷:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
محمود را بفرستید مناظره
ناشناس۶۷۸۴۱۵۱۳:۵۵:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۲۵
جناب پهلوی جواب بدهند چرا برادر و خواهرشون خودکشی کرده اند! می گن برادرتون می خواسته بیاد ایران شما جلوش گرفتی و... بعد حرف از دمکراسی می زنی!!!
ناشناس۶۷۸۶۴۷۱۵:۳۳:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اولا ربطش به دموکراسی چیه ؟ در ضمن واقعا دلت می خواست ایشون میامد ایران ؟؟ خیلی خجسته ای !
ناشناس۶۷۸۴۲۶۱۳:۵۸:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
اقای پهلوی ! اولا حساب شما از پدربزرگ و پدرتان جداست دوما شماها دست از ایران بردارید خیلی مشکلاتش حل میشه
ناشناس۶۷۸۶۴۳۱۵:۳۲:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۲۵
من در مورد رانتخوار و دزد اینطور فکر می کنم
ناشناس۶۷۸۴۳۰۱۳:۵۹:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
خیلی دوست دارم جونور پهلوری رو از نزدیک ببینم تا مشت خشم یک سرزمینو توصورت کثیفش بکارم
ناشناس۶۷۸۵۲۷۱۴:۵۲:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۲۵
پهلوی، خودکشی کن تا نیومدم سراغت
ناشناس۶۷۸۶۳۸۱۵:۲۹:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۲۵
وااای چه خطرناک ! ترسید که !
ناشناس۶۷۸۶۴۶۱۵:۳۲:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۲۵
برو تاریخ را بخوان بنده خدا.
ناشناس۶۷۸۷۱۸۱۶:۱۵:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۲۵
واااااای چه خطرناک
رضا۶۸۰۸۲۷۱۹:۲۶:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۲۶
متاسفانه به جای نقد منصنفانه و منطقی نویسنده عصبانیت خودش رو در قالب نیش و کنایه و توهین نشان داد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین