جمعه دوم آذر بزرگترین حراج سال بامیلو برگزار می‌شود

گزارش بازرگانی،   3970822150

جمعه دوم آذرماه، بامیلو برای چهارمین بار بزرگترین حراج جمعه سال را برگزار می‌کند. بامیلو به‌عنوان بنیان‌گذار حراج‌های اینترنتی در ایران، قصد دارد امسال این رویداد را در روز جمعه دوم آذرماه 1397 و تنها به مدت 24 ساعت برگزار کند. بامیلو بزرگترین بازار اینترنتی ایران، با مشارکت بیش از 3هزار فروشنده و 100هزار کالا امسال آماده است تا  امکان خرید به‌صرفه را برای همه مردم ایران طی این حراج فراهم کند.

امسال با توجه به شرایط بازار و تنگنای برخی از فروشندگان برای ارائه برخی از کالاهای خاص، بامیلو سعی کرده است تا بیشتر لوازم ضروری مرتبط با سبد روزانه خانوار مثل مواد غذایی، مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی که خریداران در تهیه آنها در ماه‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بوده را بیش از پیش فراهم کند.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته حراج2آذر بامیلو با حمایت بزرگترین اپراتور دیتای ایران ایرانسل  برگزار می‌شود تا همه کاربران ایرانی بتوانند به راحتی در این روز به صورت اینترنتی خرید کنند.

از دیگر همراهان بامیلو  درحراج 2 آذر سال 1397 می‌توان به باشگاه مشتریان بانک ملت و پات اشاره کرد. امسال حراج2آذر تنها در یک روز برگزار می‌شود و همه مردم می‌توانند از ساعت 24 روز پنجشنبه تا پایان روز کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های منحصربه‌فرد در بامیلو خریداری کنند. امسال برخی از کالاها با تخفیف‌های استثنایی به طور اختصاصی برای کاربران اپلیکیشن بامیلو در نظر گرفته شده است. همه کاربران اندروید و ios می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و سیب اپ این اپلیکیشن را دانلود کنند.

 بامیلو برای نخستین بار 6 آذر 1394 این حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت . 5 آذر 1395 بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش را شکست. سال گذشته در بازار اینترنتی بامیلو، بیش از 750.000 کالا به فروش رسید و نکته جالب اینکه  بیش از 80 درصد از کاربران در حراج سال گذشته نخستین خرید خود از بامیلو را همزمان با این حراج تجربه کردند.

سال 1396 برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آی‌فون و پلی استیشن در کمتر از 3 ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های 98درصدی در کمتر از 30 ثانیه خریداری شدند، همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.

تامین‌کنندگان بازار اینترنتی بامیلو امسال نیز کالاهای متنوعی شامل کالاهای ضروری مثل مواد غذایی، پوشک و برخی از لوازم الکترونیک پرمصرف را با تخفیف‌های قابل توجه عرضه خواهند کرد.

بازار اینترنتی بامیلو، به عنوان اولین و بزرگترین بازار اینترنتی کشور، فعالیت خود را از سال 1393 به صورت رسمی در ایران شروع کرد و طی این بازه زمانی، با همکاری بیش از 16هزار تامین کننده و ارائه بیش از 500هزار قلم کالا به مخاطبین،  تا کنون موفق به کسب سهم 35 درصدی در این بازار شده است. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به بامیلو مراجعه کنید

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین