اعزام ۳ هزار و ۲۶۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران

گروه اجتماعی الف،   3970809180

یک مقام مسئول سازمان راهداری،با اشاره به ترددبیش از۲میلیون و۷۵۰هزار زائر ازمرزهای سه‌گانه مهران،چذابه وشلمچه از ابتدای صفر تا روز اربعین،از اعزام۳۲۶۰دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران خبرداد.

به گزارش فارس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نوشت: رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی و دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین با بیان این مطلب گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز اربعین بیش از دو میلیون و ۷۵۰ هزار زائر از مرزهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چذابه تردد کرده‌اند که از این تعداد ۶۰ درصد از مرز مهران، ۲۸ درصد از مرز شلمچه و ۱۲ درصد از مرز چذابه عبور کرده‌اند.

وی با اشاره به آمار تردد زائران در روز اربعین در مرزهای سه‌گانه خاطر نشان کرد: براساس آمار دریافت شده از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه در روز اربعین حسینی در مجموع بالغ بر ۲۶۷ هزار نفر زائر از مرزها عبور کرده‌اند که از این رقم ۲۵۹ هزار نفر زائر ورودی و هشت هزار نفر زائر خروجی بوده‌اند و سهم مهران ۱۸۰ هزار تردد، شلمچه ۵۹ هزار تردد و چذابه ۲۸ هزار تردد بوده است.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین درخصوص آمار مربوط به تردد زائرین در روز جاری گفت: از ساعات نخستین امروز چهارشنبه ۹/۸/۹۷ تا ساعت ۹ بامداد، سه هزار و ۲۶۰ دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی سه گانه برای بازگرداندن زائران به استان های مقصد در سراسر کشور اعزام شده‌اند. نفیسی با بیان این که از شب گذشته و شامگاه اربعین ۱۲۰ هزار نفر زائر به کشور بازگشته‌اند، افزود: مجموع مسافرانی که هنوز به کشور بازنگشته‌اند، بالغ بر ۶۵۰ هزار نفر می‌باشد که پیش‌بینی می شود با بسیج تمامی امکانات و بهره‌گیری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کشور تا پایان وقت امشب بیش از ۲۵۰ هزار نفر از زائران به شهرهای خود بازگردند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: زائران می‌توانند در صورت وجود هرگونه مشکل یا پیشنهاد، دیدگاه‌های خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱، سایت ۱۴۱، اپلیکیشن موبایل ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ برای رسیدگی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین