هتل های مقرون به صرفه مشهد و قشم

گزارش بازرگانی،   3970722130

بهترین هتل آپارتمان های اقتصادی در مشهد.

هتل‌آپارتمان کنعان مشهد

یکی از هتل‌آپارتمان‌های نزدیک به حرم که در سال ۱۳۸۶ هجری شمسی ساخته شده است ،هتل‌آپارتمان کنعان بوده که در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با درجه کیفی یک ستاره شده است.

هتل‌آپارتمان کنعان پس از طی یک دوره ۹ ساله در سال ۱۳۹۵ بازسازی و بهینه‌سازی مجدد گردیده است. این هتل دارای ۲۸ واحد اقامتی به صورت آپارتمان‌های یک‌خوابه و دوخوابه میباشد و میتواند پذیرای ۸۸ مسافر در مجموعه خود باشد. سایر جزئیات تور مشهد را در سایت سفر باتو ببینید.

هتل‌آپارتمان کنعان دارای پارکینگی برای پارک خودروهای مسافران خود میباشد که میتوان از آن به عنوان یکی از نکات مثبت این هتل نام برد با توجه به کافی نبودن محل پارک خودرو در خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی که یکی از مشکلات اساسی در این منطقه از شهر مشهد میباشد.

همچنین هتل‌آپارتمان کنعان که یکی از هتل آپارتمان های ارزان در مشهد محسوب میگردد ،دارای پرسنل و کادر مجربی میباشد که خدمات مناسبی را به میهمانان خود ارائه میدهد.

 

 

هتل آپارتمان اسپینو مشهد

 

یکی دیگر از هتل‌آپارتمان‌های ارزان قیمت نزدیک به حرم مطهر رضوی مشهد که در سال ۱۳۹۳ ساخته گردیده است ،هتل آپارتمان اسپینو می‌باشد که این هتل آپارتمان در هشت طبقه ساخته‌شده است. هتل آپارتمان اسپینو دارای ۳۷ واحد اقامتی با ظرفیت ۹۲ نفر می‌باشد که از این هتل به عنوانی یکی از نوسازترین هتل آپارتمان‌های مشهد یاد می‌گردد.

هتل‌آپارتمان ۳ ستاره اسپینو مشهد دارای امکانات رفاهی مناسبی در میان هتل آپارتمان های دیگر مشهد می‌باشد. امکانات رفاهی همچون سونا، جکوزی، رستوران ،لابی ،کافی‌شاپ ،لاندری ،سیستم صوتی و تصویری مرکزی ، اینترنت وایرلس و تاکسی‌سرویس که تمامی این خدمات توسط کارکنانی مجرب و آماده خدمت‌رسانی به میهمانان ارائه می‌گردد.

بدون شک اقامت در این مرکز اقامتی مشهد باقیمت مناسبی که ارائه می‌دهد ،می‌توانید یکی از گزینه‌های مسافرین جهت اقامت در شهر مشهد باشد. پیشنهاد می شود در سفر با تور مشهد ارزان و لحظه آخری با آفر قیمتی مناسب این هتل را امتحان کنید.

 

هتل‌آپارتمان پرهام مشهد

یکی دیگر از مقرون‌به‌صرفه ترین هتل‌آپارتمان‌های نزدیک به حرم مطهر مشهد ،هتل‌آپارتمان پرهام می‌باشد که تا ورودی حرم امام رضا علیه‌السلام و ورودی باب الجواد ،تنها شش دقیقه با اتومبیل فاصله دارد.

هتل‌آپارتمان پرهام در سال ۱۳۷۵ ساخته و به بهره‌برداری رسیده است و پس از طی یک دوره ۲۰ ساله در سال ۱۳۹۴ اقدام به بازسازی مجدد نموده است و از مزایای بازسازی مجدد این هتل می‌توان به‌قرار داشتن آشپزخانه داخل هر اتاق و امکان پخت‌وپز در آن اشاره کرد.

هتل‌آپارتمان یک ستاره پرهام نیز همانند دیگر هتل‌آپارتمان‌های مشهد از امکانات مناسبی برخوردار می‌باشد و به‌عنوان یکی از هتل آپارتمان های ارزان در مشهد محسوب می‌گردد.

 

هتل‌آپارتمان ملل مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان های ارزان در مشهد که دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی در میان هتل‌های مشهد بوده و همچنین فاصله کمی تا حرم مطهر رضوی دارد ،هتل‌آپارتمان ملل می‌باشد که این هتل‌آپارتمان توسط سازمان میراث فرهنگی کشور به‌عنوان هتل‌ برگزیده‌ انتخاب‌شده است و از این هتل به‌عنوان یک هتل موزه یاد می‌شود.

هتل‌آپارتمان ۳ ستاره ملل تنها ۶ دقیقه با حرم منور رضوی فاصله دارد و در مجاورت مراکز خرید مشهد می‌باشد. در این هتل ارزان قیمت مشهد امکانات رفاهی متنوعی به زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا ارائه می‌گردد که می‌توان به مواردی از قبیل، تلویزیون داخل اتاق‌ها ،سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپیلت، خدمات خانه‌داری روزانه، روم سرویس روزانه، سیستم پیشرفته اعلام حریق، لاندری، رستوران جهت سرو صبحانه، لابی مدرن و درعین‌حال پر از وسایل قدیمی، کافی‌شاپ، دسترسی به اینترنت در تمام هتل ،خدمات ترجمه و پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات ویلچر اشاره نمود.

در این هتل انواع واحدهای اقامتی همچون آپارتمان یک خوابه ، آپارتمان دو خوابه ،آپارتمان سه خوابه ( اتاق کانکت ) و اتاق ۲ نفره ارائه می‌گردد. اقامت در این هتل زیبا می‌تواند خاطرات زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

 

هتل های مقرون به صرفه  قشم

هتل دیانا قشم

از آنجا که این هتل تنها ۴۵ دقیقه با فرودگاه قشم دارد لذا از بابت دیر رسیدن به هواپیما و… هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. این هتل با توجه به قیمت مناسب خود تسهیلات رفاهی بسیار مناسبی را به مسافران خود ارائه کرده که همین امر موجب شده به یکی از مهم ترین گزینه های مسافران این شهر برای اقامت تبدیل گردد.

 

از جمله مزایا و امکانات رفاهی هتل دیانا قشم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آسانسور

اعلام حریق

اینترنت در لابی

صندوق امانات

کافی شاپ

پارکینگ

این هتل دارای اتاق های دو تخت و سه تخت لوکس و همچنین سوئیت یک خوابه چهار تخت نیز می باشد.

هتل نخل زرین قشم

هتل نخل زرین قشم علاوه بر این که در نزدیکی مجتمع های تجاری و مراکز خرید نزدیک به سواحل زیبای خلیج فارس قرار گرته است به راحتی  به مجتمع تجاری معروف سیتی سنتر و همچنین بازار بین المللی ستاره قشم دسترسی داشته و شما با صرف زمان کوتاهی قادر خواهید بود به این مراکز تجاری برسید. این هتل ۳ ستاره قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای دارد و در مناسبات مختلف نیز تخفیف های ویژه و فوق العاده ای را برای رضایت هرچه بیشتر مهمانان خود در نظر می گیرد. در مورد آفرهای تور لحظه آخری و همچنین تور ارزان ارمنستان و لحظه آخری ارمنستان در سایت بیشتر بخوانید.

 

به طور کلی هتل نخل زرین جزیره قشم ایده آل برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند ارزان سفر کنند ولی اقامتگاهی با امکانات مناسب و استاندارد نیز داشته باشند. توجه داشته باشید که رزرو این هتل که از بهریتن هتل های قشم می باشد به صورت چارتر می باشد و امکان کنسل کردن آن یا برگشت هزینه به هیچ عنوان وجود ندارد. این هتل ۳ ستاره همچنین از تسهیلات رفاهی خوبی همچون آسانسور، اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و… نیز برخوردار می باشد.

هتل آسمان قشم

هتل آسمان قشم، هتلی است ارزان قیمت و مناسب برای افرادی که می خواهند با کمترین هزینه سفری خاطره انگیز به جزیره قشم داشته باشند. این هتل در میدان ولایت قشم و در فاصله ۴۵ کیلومتری فرودگاه واقع شده است. این هتل از جهت موقعیت مکانی در نقطه مناسبی از جزیره قشم قرار گرفته و دسترسی راحتی به بازار و قلعه پرتغالی ها دارد.

 

اگر برای نخستین بار است که به جزیره قشم سفر می کنید این امکان را دارید که با استفاده از تور های هتل آسمان به آسانی از تمامی نقاط دیدنی این جزیره دیدن کرده و لذت ببرید. این تور ها همچنین شامل غواصی و کشتی تفریحی نیز می باشند. هتل ۲ ستاره آسمان تا غار خوربس حدود ۲۶ دقیقه، تا درگهان ۲۳ دقیقه با ماشین و همچنین تا قلعه پرتغالی ها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین