قالیباف: مشکلات کشور راه‌حل‌های ۳ ماهه دارد نه ۳ ساله

گروه سیاسی الف،   3970614109 ۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکلات کشور راه‌حل‌های روشن دارد، گفت: راه‌حل‌هایی که وعده نمی‌دهد که ۳ سال بعد آثارش مشخص شود بلکه راه‌حل‌هایی که ۳ ماه بعد مردم تاثیر آن را ببینند.

قالیباف: مشکلات کشور راه‌حل‌های ۳ ماهه دارد نه ۳ ساله

به گزارش فارس، محمّدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز(چهارشنبه ۱۴ شهریور) در هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید که در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ما به دنبال دشمن تراشی برای خود نیستیم بلکه به دنبال صراط مستقیم قرآن و اسلام هستیم و این ذات انقلاب اسلامی است، و وقتی چنین نگاهی داشته باشیم، حتماً تهدید و تحریم هست تا ما را از صراط مستقیم دور کنند.

وی افزود: ما به دنبال یک حیات معنوی برخاسته از فرهنگ اسلامی هستیم و امروز می‌بینیم که در دو عرصه با ما می‌جنگند؛ یکی اقتصادی و دوم عرصه رسانه ای و جنگ روانی. هدفشان هم منصرف کردن ما از آرمانهای انقلاب است.

قالیباف با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با دستاویز قرار دادن برخی ناکارامدی‌ها ما را از آرمان‌های انقلاب دور کنند، اظهار داشت: امروز با افتخار باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم. چرا باید در برخی محیط‌ها و نشست‌ها بشنویم که ما نسبت به آرمان‌طلبی خود و استقلال و عزّت امروز خود پاسخی نداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز در همین کشورهای اطراف، دولتها با یک اخم و بالا و پایین کردن عوارض تغییر می‌کنند. امروز با یک توییت استقلال کشورها در معرض تهدید قرار می‌گیرد.

وی افزود: کجای دنیا این گونه است که افراد در هر سطحی هر حرفی بخواهند بگویند، حتی برخی تهمت می‌زنند و دروغ می‌گویند به گونه ای که به نظر می‌رسد گاهی آزادی در ایران به هرج و مرج نزدیک می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه اسلام سیاسی امام راحل، امت اسلامی را آنچنان انسجامی بخشید که در جنگ‌های ۳۳روزه و حوادث عراق و سوریه ، برنامه‌های آمریکا را بر هم زدند، تصریح کرد:
امام راحل می‌گفتند که دور کردن غربزده ها از کشور کار سختی است. چرا در چهل سالگی با افتخار کارنامه خود را بالا نبریم و نگوییم که در این حوزه‌ها عالی بوده‌ایم؟

وی ادامه داد: هر چالشی که امروز در کشور داریم در حوزه کارکردهاست و ربطی به آرمان‌های انقلاب ندارد.

شهردار اسبق تهران با بیان اینکه دشمن برای وارد کردن فشار روحی- روانی می‌کوشد از این ناکارآمدی‌ها بهانه تراشی کند و مردم را ناامید کند، اظهار داشت: این شعار «پوشک،موشک» یک جنگ روانی است که بگویند مردم اینها پول برای موشک دیگران را دارند اما برای پوشک کودکان شما ندارند.

قالیباف ادامه داد: ما در این چهل سال هم به تکلیف عمل کردیم و هم نتیجه محور بودیم، اما در مرحله دولت‌سازی درجا زده ایم، منظورم هر سه قوه است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه عملکردی دو ضعف جدی داریم؛ یک ضعف ساختاری و دو ضعف مدیریتی که دومی در اولویت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز گرفتار جنگ اقتصادی هستیم و ارز هر روز یک قیمت دارد، تصریح کرد: اگر مقایسه ای با دهه اول انقلاب انجام دهیم می‌بینیم که آن زمان هم خیلی شرایط قابل پیش‌بینی نبود.

قالیباف ادامه داد: مشکلات کشور راه‌حل‌های روشن دارد؛ راه‌حل‌هایی که وعده نمی‌دهد که سه سال بعد آثارش مشخص شود بلکه راه‌حل‌هایی که سه ماه بعد مردم تاثیر آن را ببینند.

وی تصریح کرد: می‌توان کاری کرد که قیمت ارز در یک نقطه متوقف شود. آیا واقعاً تامین کالاهای مورد نیاز مردم شدنی نیست؟ آیا پوشک مورد نیاز را نمی‌توان تامین کرد؟ آیا در کوتاه مدت نمی‌توان راهی برای جلوگیری از له شدن خانواده های ضعیف تدوین کرد؟

قالیباف افزود: البته که می‌شود نهایتاً تا آخر همین امسال حداکثر راه‌حل‌هایی برای سامان دادن وضع موجود تدوین کرد.

وی با بیان اینکه در بانکها بیش از ۴۰۰ میلیون حساب وجود دارد در حالی که جمعیت ما ۸۰ میلیون است، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد سودهای سپرده های بانکی به ۴ درصد از مردم صاحبان حسابها تعلق می‌گیرد.

قالیباف ادامه داد: از یک جوان تولیدکننده مالیات می‌گیریم اما از سودهای لجام گسیخته به چند درصد مالیات اخذ نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در مالیات، صادرات، واردات، قاچاق کالا و... تا آخر عمر همین دولت می‌توان ساماندهی انجام داد.

شهردار سابق تهران با بیان اینکه ۴ درصدی‌ها هم قادرند قانون بنویسند و هم مصوبه تصویب کنند، تصریح کرد: آن‌ها می‌توانند ۲۵۶ میلیون یورو ارز دولتی بگیرند و در بازار آزاد بفروشند و به هیچکس هم پاسخگو نباشند.

قالیباف ادامه داد: همه اینها در کوتاه مدت قابل اصلاح است. یکی از راه‌ها سوق دادن نقدینگی به سمت طرح‌های نیمه تمام مزیت‌دار است.

وی افزود: با همه فشارها و تحریم‌ها قادریم که در سال ۱۴۰۰ یک ثبات ایجاد کنیم. من این بحث را مکتوب کرده ام و برای دوستانی که لازم بود فرستادم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۳۱۹۴۲۱۴:۱۷:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شما راست میگی راه حلت رو بگو اقتصاد دان ها نظر خواهند داد
ناشناس۵۳۲۵۵۶۱۶:۲۸:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
نگه داشته فقط برای خودش!!
ناشناس۵۳۲۶۴۱۱۶:۴۹:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
راه حل ساده س. اول ایجاد حباب توسط بانک مرکزی، بعدش فروش حباب به ادمهای حریص که نقدینگی در دستشونه، بعدش سوزاندن یا خمیر کردن اسکناسها و چک پولهای بی پشتوانه جمع آوری شده، بعدش ترکوندن حباب. به همین سادگی بیماری هلندی قابل درمانه.
ناشناس۵۳۲۷۸۱۱۷:۳۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
راه حل هست اما مجری ندارد !
ناشناس۵۳۲۸۵۶۱۸:۰۹:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همنطور که گفتند نظراتشان را مکتوب کردند و به جاهایی که باید اعلام کردند اونها میتونن در باره راهکارهای ایشان نظر بدهند
ناشناس۵۳۳۸۵۴۰۴:۱۹:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
به گزارش خبرگزاری تسنیم، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ توجیه اقتصادی برای نوسانات ارزی اخیر وجود ندارد، گفت: دولت 6000 هزار میلیارد تومان دارایی دارد در حالی که مجموع نقدینگی موجود در جامعه هزارو500 هزار میلیارد تومان است. محمد حسن‌نژاد افزود: دولت ایران خیلی قدرتمندتر از این حرف‌هاست بنابراین هر وقت اراده کند می‌تواند مانع این افت‌وخیزها شود. وی در ادامه با بیان اینکه 6000 هزار میلیارد تومان تنها دارایی‌های دولت است، اظهارداشت: این در حالی است که مجموع نقدینگی موجود در جامعه هزار و 500 هزار میلیارد تومان است. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با این فشارها به‌دنبال پذیرش و تصویب «اف.ای.تی.اف.» در مجلس است وگرنه برای کنترل این نوسانات هیچ دلیلی وجود ندارد.
ناشناس۵۳۱۹۶۹۱۴:۲۰:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آقای قالیباف، شما خود با عملکرد 12 ساله ات در شهرداری تهران یک بخشی از مشکل هستی
محمد قاسمی۵۳۲۶۷۶۱۷:۰۱:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اره خوب شد ایشون رفت و استعدادی مثل افشانی بالاخره کشف شد ممنون از همتون
ناشناس۵۳۲۶۸۹۱۷:۰۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شما هم عضو باند تخریب قالیباف هستی.شهرداری تهران در دوره تصدی قالیباف جز ۵ شهر برتر جهان بود. الان ببین چقدر بعد از او شهر تهران افت کرده است.
ناشناس۵۳۲۸۸۷۱۸:۱۸:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بر اساس کدام رتبه بندی پنجم بود؟
ناشناس۵۳۲۷۵۷۱۷:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تهران به خوبی قالیباف شهردار نداشته است تا حالا هر موقع جنابعالی توانستی یک آجر رو آجر بزاری بعد متوجه میشی کار عمرانی یعنی چه
ناشناس۵۳۲۰۱۳۱۴:۲۶:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بدهی شهر داری تهران درست کن کشور پیشکش
ناشناس۵۳۲۰۵۳۱۴:۳۵:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
وی ادامه داد: هر چالشی که امروز در کشور داریم در حوزه کارکردهاست و ربطی به آرمان‌های انقلاب ندارد.!!!!!!!!!! سیاستهای داخلی و خارجی باید تغییر کند سردار. تاکتیکها و استراتژی ها باید عوض شود.
ناشناس۵۳۲۰۶۶۱۴:۳۷:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
نمیخواد شما هم مثل روحانی قول صد روزه بدی.
ناشناس۵۳۲۰۶۷۱۴:۳۷:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
راه حل 3 ماهه، وجود خارجی ندارد و قطعا شتابزده و غیرعلمی است. باز پروپاگاندای سردار شروع شد. خدا بداد کشور برسه
ناشناس۵۳۲۸۹۵۱۸:۲۰:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سلام ببخشید اما این طرز بیان شما نشان میده نظرتان خیلی علمی شاید نباشه راه حل چند بخش می تواند داشته باشد. حل مسائل فعلی که آرامش به بازار برگرده شاید با برنامه های قوی بشه بسرعت پیاده بشه حل مسئله زیرساختهای اقتصادی که زمانبر هست. پس لطفا متعصبانه نظر ندیم.
ناشناس۵۳۲۰۸۹۱۴:۴۱:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
درود بر مدیر جهادی درود بر آزادگی و عملگرایی درود بر غیرت و شرف درود بر وطن پرستی درود بر راستگویان حقیقی
ناشناس۵۳۲۷۶۴۱۷:۳۲:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دار و دسته شعار وارد شدن
ناشناس۵۳۲۰۹۴۱۴:۴۱:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اقا این حرف ها دیگه خریدار ندارد.هیچکدامتان برای رفاه و راحتی مردم کاری نکرده و نمیکنید.با این حرف ها فقط برای خودتان وقت میخرید.
ناشناس۵۳۲۱۱۳۱۴:۴۵:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بسیار خوب. برنامه هایتان و مبنای نظری آنها را مکتوب بنویسید و به صورت عمومی منتشر کنید تا مردم و کارشناسان ببینند و نظر بدهند و همراهی کنند.
ناشناس۵۳۲۱۳۶۱۴:۴۹:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
باقر جان سلام. خوبی آقا؟ خیلی وقت بود ازت خبر نداشتیم. ممنون که با این اظهار نظر ما را از سلامتی ات با خبر کردی. قربانت- کامران
ناشناس۵۳۲۱۴۳۱۴:۵۰:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگر واقعا به فکر حل مشکل مردم هستی برنامه هاتو بگو
ناشناس۵۳۲۱۴۶۱۴:۵۱:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همچین صحبت میکنه انگار شهر تهران رو گل و بلبل کرده.
احد۵۳۲۱۵۱۱۴:۵۳:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
درود بر جناب قالیباف . لطفا بدهید مملکت را دست این برادر توانمند تا سه ماه همه چی را روبراه کنند اگر واقعا چنین توانایی دارند واقعا خیانت است اگر به ایشان نسپرن امور مملکت را !
ناشناس۵۳۲۱۶۵۱۴:۵۷:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مثل این بچه ها فقط شعار میده که رییس جمهور بشه . مردی راه حل رو بگو
ناشناس۵۳۲۱۹۷۱۵:۰۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
1- سه ماه زمان بسیار کوتاهی ست و چون مشکلات کشور و از همه مهمتر مشکل افتصادی معادله ای ست چند مجهولی و نه یک مجهولی که یک راه حل داشته باشد پس طرز فکر راه حل ضربتی در دوره فعلی جواب نمی دهد ممکن بود در صحنه جنگ راه حل های ضربتی پاسخ می داد اما امروز نه یعنی راه حل برای حل مشکل اقتصادی در هر کشوری زمان بر است یعنی رشد اقتصادی باید باشد تا تولید به صرفه باشدو اشتغال مولد صورت بگیرد این ها با سه ماه یا حتی سه سال صورت نمی گیرد .مدتها باید ثبات اقتصادی باشد تا سرمایه گذاری در تولید جواب بدهد رسیدن به رشد اقتصادی به صدها پارامتر که مهمترین شان تنش زدایی با دنیاست بستگی دارد و رفع همه تحریم ها شخصا کشوری را نمی شناسم که باوجود این همه تحریم به رشد اقتصادی رسیده باشد این واقعیت دنیای ماست چون تحریم حکم شبه جنگ را دارد شما کشوری را می شناسید که با وجود جنگ اقتصادش شکوفا بشود؟پس فرمایش ایشان بسیار رویا پردازانه است 2-پیشنهاد ایشان مالیات گرفتن از پس اندازهای بانکی ست ؟اصلا شدنی است ؟ موجب خالی شدن بانک ها نمی شود ؟
ناشناس۵۳۲۲۰۲۱۵:۰۳:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
منافع جماعتی در تحریم کشور است
ناشناس۵۳۲۲۱۲۱۵:۰۶:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چرا این راه حلهارو تو شهرداری اجرا نکردین با اون همه بدهی شهرداری رو تحویل دادین الان شش ماهه کشور تو این وضعیت بحرانیه برنامه ها تونو میدادین نمیذاشتین دلار به ۱۵۰۰۰هزار تومان برسه
ناشناس۵۳۲۲۱۵۱۵:۰۶:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
عزیز دل برادر ، اداره کشور با اداره ی شهرداری و تراکم فروشی تفاوت داره
ناشناس۵۳۲۲۳۴۱۵:۱۰:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خدا از سر تقصیر من بگذرد که به جای اقای قالیباف به روحانی رای دادم.................
ناشناس۵۳۲۲۴۶۱۵:۱۳:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چطور 4درصدی ها میتونن ب هیچ کس پاسخگو نباشن?مگر اینک کسانی ک باید ب آنها پاسخگو باشن خود 4 درصدی باشن
ناشناس۵۳۲۲۶۱۱۵:۱۸:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چرا روحانی از شما که ایده های سامان دهی اوضاع را دارید استفاده نمی کند چرا اقای قالیباف معاون اول نباشد اگر بتواند مشکلات حل کند
ناشناس۵۳۲۲۶۹۱۵:۲۰:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ایشان تا حدودی درست میفرمایند راه حل 3 ماهه بلکه 3 روزه است بشرطی که تصمیم گیری درخصوص روابط خارجی با رئیس جمهور باشد
محمد قاسمی۵۳۲۶۸۰۱۷:۰۳:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
منافع و مولفه قدرت فروشی همچین چیز پر افتخاری نیست که اینقدر بهش اصرار میکنید
ناشناس۵۳۲۶۸۸۱۷:۰۶:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آخه من و تو عرضه نداریم که رئیس جمهور بره با خارجی حرف بزنه؟ حداقل به فکر هموطنانی دکتر و مهندست باش. خب بشینید ببینید کشورهای همسایه در چه زمینه هایی کمبود دارند اینجا کارگاهشو بزنید.مثل نانو.
ناشناس۵۳۲۲۷۹۱۵:۲۳:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آقای قالیباف، شما امتحان خودتون توی تهران پس دادین. لطفا اجازه بدین فکر نو و جوان وارد کارزار بشه. مشکل ترافیک را سه ماهه حل کردین؟؟؟؟ مشکل آلودگی هوا رو سه ماهه حل کردین؟؟؟؟
ناشناس۵۳۲۲۹۲۱۵:۲۷:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ایشون تا رییس جمهور نشه هیچی از برنامش نمیگه :))
ناشناس۵۳۲۳۹۶۱۵:۴۷:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
زنده باشی مرد بزرگ. اسلاحتلبا و ضدانقلاب از همین توانایی های شما می ترسن
ناشناس۵۳۲۶۰۰۱۶:۴۰:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دوروز دیگه هم ایشون مثل بقیه اصلاح طلب میشه.از نواصولگرایی استارت زد.
عباس۵۳۳۰۹۰۱۹:۳۷:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ماشاالله به سواد، برادر اصلاحات را درست بنویس. چند کلاس سواد داری؟ مدرسه رفتی؟ وای اگر سواد کسی که از او طرفداری میکنه هم مثل شما باشه.
ناشناس۵۳۲۴۰۹۱۵:۵۰:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
البته از منظر شما کشور خودی ها هستند و نه همه مردم و سرزمین ایران
ناشناس۵۳۲۴۱۲۱۵:۵۰:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ایشون با کدام تجربه یا تخصص مدام درحال نظریه پردازی هستند؟!
ناشناس۵۳۲۵۴۵۱۶:۲۴:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
نابودی آلودگی هوای تهران و حل کامل ترافیک تهران و پرورش موش در جوی ها و مگس های سفید در دریاچه خلیج فارس
ناشناس۵۳۲۸۶۳۱۸:۱۱:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
با همون تجربه ای که حقوق دان شما که رییس جمهور شد
ناشناس۵۳۲۴۲۰۱۵:۵۱:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چند سال شهردار تهران بودی شما ?الان تهران جای زندگی است ?
ناشناس۵۳۲۴۳۰۱۵:۵۲:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
موج سواری کافیست؛ آیا قرار است کشور هم مانند شهرداری ورشکست شود؟
ناشناس۵۳۲۴۳۶۱۵:۵۲:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
پیشنهاد میکنم دولت مسئولیت ساماندهی وضع موجود را به آقای قالیباف بسپارد, اگر توانستند ظرف مدت 3ماه اوضاع را بهبود ببخشند که خیلی خوب خواهد شد, اگر هم نتوانند باز هم به نفع دولت است چون دیگر از این پیشنهاد ها داده نمیشود.
ناشناس۵۳۲۴۶۵۱۵:۵۸:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
در حرف سه روز هم زیاده ! شما ۱۴ سال چیکارکردی که نمی شد تو ۱۴ روز کرد
نوید۵۳۲۴۶۷۱۵:۵۹:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بابا تو خوب مدیر مدبر فرمانده اجرایی و..... اول جواب بدهی هایی که به ارث گزاشتی رو بده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۳۲۴۹۶۱۶:۰۷:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شاید در پروژه های عمرانی و اجرایی ، کار جهادی و شبانه روزی عملی باشد ولی اقتصاد علم است و با مفاهیم جهادی و ضربتی و سه ماهه و ... میانه ای ندارد
ناشناس۵۳۲۵۱۶۱۶:۱۳:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
قالیباف تک مدیر ازشد جهادی کشور.
ناشناس۵۳۲۵۴۲۱۶:۲۳:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همین سخنان نشان می دهد که ایشان هیچی آشنایی با علم اقتصاد ندارند. چون در اقتصاد یک شبه یا سه ماه نمی شود مشکل های اساسی اقتصاد دولتی کشور را حل کرد. ایشان چند ساله مشکل آلودگی تهران را نتوانست حل کند!
ناشناس۵۳۲۵۷۷۱۶:۳۴:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هم مسلک سیاسی ایشون میخواست مشکلات دنیاروحل کنه
ناشناس۵۳۲۷۰۰۱۷:۱۰:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تمام کسانی که علیه قالیباف حرف زنند غلط املایی داشتند معلومه یه نفر بیسواد مامور به این کار است.
ناشناس۵۳۲۷۳۵۱۷:۲۴:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگه سه ماهه میشه چرا سه روزه نشه؟
ناشناس۵۳۲۹۹۲۱۸:۵۱:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
منظور باقر جان سه سوته بوده
ناشناس۵۳۲۷۶۳۱۷:۳۲:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
به ضرس قاطع می گویم برخی از مسوولان فاقد هر گون صلاحیت علمی و مدیریتی و درایت می باشند
ناشناس۵۳۲۹۶۴۱۸:۴۰:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چرا باید نظام تاوان سیاستهای غلط ذولت را بدهد قبل از اینکه پشتوانه مردمی از دست برود ومردم دل به بیگانه بدهند کاری بکنید
ناشناس۵۳۲۹۷۰۱۸:۴۲:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ایشون هیچ تخصصی در اقتصاد نداره . اصل اول اقتصاد کاهش تنش با دنیاست
عباس۵۳۳۰۸۴۱۹:۳۲:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مشکل کشور شفاف سازی و مبارزه با فساد است که آقای قالیباف با هم حزبیهای خود اجازه تحقیق و تفحص از املاک میلیاردی در مجلس را ندادند. اینبار ایشان چه نقشه ای دارند؟ خدا میداند.
ناشناس۵۳۳۴۳۵۲۲:۴۳:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
به اسم تحریما چقدر این وسط اختلاس بشه خدا میاند چون تحریم ها چیز جدیدی نیست چرا وضع اینقدر خرابه چون داره اختلاسمیشه این وضع ایران عادی نیست غیر عادی است
مهران۵۳۳۸۰۸۰۲:۴۱:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۵
مشکل اصلی کشور اقتصادی نیست، مشکل اصلی کشور مدیریتیست که در راس آن دولت میباشد. دولت را عوض کنید تا راهی برای ترمیم مشکلات اقتصادی باز شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

      3. این صدای اقتدار ایران است ...

      4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      5. وحدت ملی با وعده صادق

      6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      15. اسراییل چه باید بکند؟ 

      16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      آخرین عناوین