مرحله اول ثبت نام محصولات سایپا یک دقیقه‌ای تمام شد + عکس

گروه اقتصادی الف،   3970614067 ۸۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

کمتر از یک دقیقه سایت ثبت نام پیش فروش محصولات سایپا تکمیل شد و بیشتر متقاضیان موفق به خرید خودرو نشده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سایپا خودروهای پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان را به صورت پیش فروش نقدی از ساعت 10 امروز ( چهارشنبه، 14 شهریورماه) به صورت اینترنتی آغاز کرد.
 
گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش، خودروهای پراید 131، پراید 132، پراید وانت (سایپا 151)، تیبا بنزینی، تیبا 2 هاچ بک، ساینا، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز را با سود مشارکت 15 درصدی به مشتریان عرضه کرده است .

درحالیکه گزارش‌های وسیع مردمی حاکی از بازنشدن سایت پیش فروش خودرو است، اما این سایت مدعی اتمام پیش فروش آن‌هم راس ساعت‌های شروع این اقدام است.

مرحله اول ثبت نام محصولات سایپا یک دقیقه ای تکمیل شد!

کمپانی سایپا که وعده داده بود سایت پیش فروش خود را هر ۱۵ دقیقه باز کند تا مردم بتوانند خودرو ثبت نام کنند، بعد از اعلام زمان موعد به مدت چند ثانیه از دسترس خارج و سپس اعلام می کند که پیش فروش تمام شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۳۱۳۳۳۱۱:۴۲:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همین خبرها هم جوروانی ایجاد می کنه.خواب وقتی مراجعه کننده زیاد هست تو همون دقیقه اول اون سهمیه ای که برای 15دقیقه اول درنظر گرفتن تمام میشه .
ناشناس۵۳۳۰۹۲۱۹:۳۷:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مردم ما با هجوم برای خرید لگن های این احتکار گر آدمکش فقط اقتصاد کشور را نابود می کنند
ناشناس۵۳۵۶۴۰۰۹:۰۵:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۶
یادتونه سال ۸۸ رای من کو ، رای من کو ، تا آخر قضیه رو بخون
صمصام۵۳۱۳۶۶۱۱:۴۹:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ماشین هست اما کم است دو نفر یکی برین به همه برسه!!
سارگل۵۳۳۵۵۷۲۳:۳۱:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من ثبت نام کردم حالا باید چه کارکنم
ناشناس۵۳۱۴۳۴۱۲:۰۸:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دروغ میگن من از یک دقیقه قبلش هی سایت رو ریلود میکردم بالا نمیومد تا یه دقیقه بعدش پیام داد یه ربع بعد یس! تو سه نوبت اینکارو انجام دادم نشد
معلم مبهوت۵۳۳۲۲۳۲۰:۵۷:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
نمایش جالب و تاسف آوری بود 1- فقط خودی ها ثبتنام کردند 2- ملت برای خرید پراید بی ارزش حسابی تحریک شد 3- بازار سیاه خودروهای عقب مانده از تکنولوژی روز دنیا حسابی داغ داغ شد
ناشناس۵۳۱۴۶۳۱۲:۱۴:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بازدیدکننده گرامی به دلیل حجم بالای مراجعات، مرحله بعدی پذیرش راس ساعت 12:30 انجام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
علی کریمی۵۳۱۵۳۵۱۲:۳۷:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
براساس اعلام سایت فروش اینترنتی شرکت سایپا تا ساعت 12:32 نه مرحله ثبت نام انجام شده در حالی که راس زمان های اعلام شده امکان ورود به سایت وجود نداشت و هر مرحله حدود 40 ثانیه طول می کشید. من از ساعت 10 صبح در هر مرحله تلاش کردم وارد سایت شوم ولی موفق نشدم. درود به مسئولین این شرکت خودرو سازی کشورمان.
ناشناس۵۳۴۶۱۲۱۳:۱۵:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۵
برای مصرف شخصی می خواستی یا دلال بازی؟!!
ناشناس۵۳۱۵۴۲۱۲:۴۰:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هر روز بهتر از دیروز
ناشناس۵۳۱۵۸۱۱۲:۵۶:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همین کارها موجب گرانی شده است .
ناشناس۵۳۱۵۹۷۱۳:۰۱:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کدوم سایت باز شد؟ کدوم اطلاعات مثل آدرس پستی منزل ، کد ملی ، وارد کردن شماره کارت بانکی و غیره در عرض 5 ثانیه در سایت ثبت شد مگر اینکه دستان کارگاه کجت کمک کرده باشد. مردم را خر فرض کرده اید. از خشم مردم و دروغ گفتن به مردم بترسید. در صورت درست بودن ادعایتان تمام کد ملی های ثبت نام شده را منتشر کنید البته صد درصد ثبت نام کنندگان از مسولین و منصوبین هستند که سایت سفارشی برایشان باز شده تا خودروی دریافتی را ده برابر قیمت به مردم بعدا در بازار بفروشند
تکمضرابچی۵۳۲۲۱۱۱۵:۰۵:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اینکه این سناریو را چند وقت یکبار اجرا می کنند و مردم پشت درب می مانند و اعتراض می کنند و هیچ تغییری اتفاق نمی افتد و مجددا تکرار می شود معنی اش این است که ... چندان دور از واقعیت نیست هر شخصی که برای شعور خودش احترام قائل است نباید داخل بازی این جماعت شود ...
ناشناس۵۳۲۷۸۹۱۷:۴۱:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
«از خشم مردم و دروغ گفتن به مردم بترسید!» اتفاقا ! خیلی ها عمدا کاری می کنند که مردم خشمگین بشوند !
شکیبا باش شکیبا باش۵۳۱۸۸۷۱۴:۰۸:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شکیبا باش خودرو مجوز قانونی 25 درصد افزایش را همین امروز گرفت شکیبا باش
امیر۵۳۱۹۲۵۱۴:۱۴:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کار فقط با یک حرکت جهادی درست میشه باید بسیجیا دست مدیرای بد...........را قطع کنند
ناشناس۵۳۳۶۶۰۰۰:۲۵:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۵
نمیتونن دست خودشونو اخه....
ناشناس۵۳۱۹۵۸۱۴:۱۹:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خدا نسل هر چی ....و درغگو این ملکت بردار
محسن۵۳۱۹۸۶۱۴:۲۳:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
در هر مرحله 5 ثانیه طول نمیکشه که اعلام میکنه پذیرش این مرحله تمام شد تا یه ربع دیگه. معلومه همش فروخته میشه به دلالان و فقط مردم رو سرگرم کردن
ناشناس۵۳۲۰۱۹۱۴:۲۷:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چرا ثبت نام کالاهای پرمتقاضی مانند خودرو به صورت دو مرحله ای انجام نمیشود؟ مثلاً در مرحله اول پیش ثبت نام به مدت یک هفته با کد ملی و پرداخت کامل پول از سوی مردم انجام شود تا از ثبت نامهای صوری جلوگیری شود و سپس در مرحله دوم و بعد از قرعه کشی زیر نظر قوه قضائیه، افرادی که بخت با آنها یار بوده اقدام به ثبت نام نهایی کنند و پول بقیه مردم بلافاصله به حسابهایشان عودت داده شود.
سرباز نظام۵۳۲۰۵۰۱۴:۳۵:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
به نظر می‌رسد که کار شرکت‌های خودروسازی از احتکار و اخلال‌ در سیستم اقتصادی کشور گذشته و بنده نگرانم که این شرکت‌ها باعث وارد آمدن ضربه‌های جبران ناپذیر به بدنه‌ی نظام و انقلاب شوند. آیا کسی در دولت نیست که این شرکت‌ها را سرجای خود بنشاند؟ آیا وقت آن نرسیده که......اوضاع را سروسامان دهند؟
ناشناس۵۳۲۰۶۰۱۴:۳۶:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چقدر نق و نوق میکنید . خب سایته دیگه یه بار باز میشه یه بار بسته میشه
سعید۵۳۲۰۶۱۱۴:۳۶:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
از صبح میخوام ثبت نام کنم نمیشه بابا نمیخواید بقروشید حداقل بگید مردم رو معطل خودتون نکنید
ناشناس۵۳۳۲۱۳۲۰:۵۳:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
احسنت
ناشناس۵۳۲۰۶۴۱۴:۳۷:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
...هر کسی می تونه داره مردمو سرکار میزاره و میچاپه
ناشناس۵۳۲۰۷۱۱۴:۳۷:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هر چند که خرید با این شدت و ولع بسیار ...... نمی دونم . ولی بهترین روش اینه که طی یک یا دو روز کامل تمام متقاضیان ثبت نام کنند و بعد به روش فردوسی پور سریع قرعه کشی کنند .
ناشناس۵۳۲۰۸۳۱۴:۴۰:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دیگه به هیچی نمیشه اطمینان کرد.
ناشناس۵۳۲۱۲۷۱۴:۴۸:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
واقعا بنز و بی او و باید برای فروش بیان از ایران خودرو و سایپا یاد بگیرن
احمد۵۳۲۱۵۵۱۴:۵۴:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مردم همیشه در صحنه. بخرید
پیمان۵۳۲۱۵۷۱۴:۵۵:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تعرفه های خودروهای در محدوده تولیدات سایپا و ایران خودرو رو بردارند، اونوقت این دو خودرو ساز باید التماس کنند که با شرایط قسطی و تخفیف های زیاد، مردم از اون ها خرید کنند، نه اینکه اینقدر با روح و روان و شخصیت و فکر مردم بازی کنند و باعث گرانی و ... بدبختی مردم بشند.
ناشناس۵۳۲۱۶۸۱۴:۵۷:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
نمیدونیم سایتی که باز نشده کی میخواد بسته بشه حالا تایم هم گذاشتن واسش هر 15 دقیقه مردمو سر کار میذارن
ناشناس۵۳۲۲۱۶۱۵:۰۶:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
واقعا داریم به کجا میریم .آخه اینهمه دروغ ریا دزدی تو کشور ..
امیر۵۳۲۲۳۰۱۵:۰۸:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همش دروغ فقط مردم گذاشتندسرکار ازصبح تاالان چندبارامتحان کردم تاسایت درزمان مقررمیخوادبازبشه قطعش می کنندانوقت میگن ۱۰ثانیه تموم شد مردم چی فرض کردن
ناشناس۵۳۲۲۵۸۱۵:۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تورو خدا نکنین این کار هارو مردم بدبختن جواب هشت سال جنگ سی سال تحریم اینه که نتونی مثل ادم ماشین بخری م،یاعلی ،
ناشناس۵۳۲۲۶۳۱۵:۱۹:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
......دلال خودرو دلال سکه دلال ارز .... دولت باید قوانین مالیاتی سختی برای دلالان در نظر بگیرد که مردم بروند دنبال تولید نه اینکه شب بخوابند و صبح ثروت شان در روز بعد دوبرابر شود .
ناشناس۵۳۲۲۸۸۱۵:۲۵:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من از صبح، هر یک ربع تلاش کردم.در هیچ مرحله ای حتی سایت باز نشد. خدا آیا میبینی؟!به تاوان کدامین گناه، مردم ما مستحق این همه ذلت هستند. یعنی واقعا یه پراید فکسنی هم واویلا!!!خداوکیلی مسئولین پنج دقیقه بینی و بین الله به وضعیت کشور فکر کنند.
ناشناس۵۳۲۳۰۱۱۵:۲۸:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
...دروغگویان خجالت بکشید
میثم۵۳۲۳۲۳۱۵:۳۳:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مگه میشه کل اطلاعات شامل نام ،آدرس و حتی پرداخت اینترنتی رو بشه تو کمتر از یک دقیقه انجام داد؟؟؟
ناشناس۵۳۲۳۲۵۱۵:۳۳:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دقیقا راس هر ۱۵ دقیقه میزد پونزده دقیقه دیگه بیاید .
نان و نمک۵۳۲۳۶۸۱۵:۴۲:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
این بازی جدید سایپا موجب روسیایی بیشتر باعث و بانیان آن خواهد شد . ملت را سر کار نگذاریم
ناشناس۵۳۳۱۳۳۱۹:۵۵:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
روسیاهیش موقته، چون ملت ما فراموش کارن. این نیز بگذرد
ناشناس۵۳۲۳۸۴۱۵:۴۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
وقتی با این محصولات داغونش که مفت نمی ارزه روز به روز هم گرونتر میشه بازار انحصاری داره ومردم هم میخرن ، معلومه ناز میکنه و ...ادا درمیاره،کجای دنیا مثل ایران میتونه انقدر پول مفت دربیاره نه رقابتی نه تکنولوژِی خاصی نه هزینه ای هیچ به خودشون زحمت نمیدن،...
بهروز۵۳۲۴۱۹۱۵:۵۰:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شرکتهای خودروسازی داخلی واقعا دست شیطان را از پشت بسته اند، به گونه ای عمل کردند که نه تنها مردم کمپین نخریدن خودرو را عمل نکردند بلکه درخریدن خودرو هم دارند از هم سبقت میگیرند!!!! براحتی هم ۲۵ درصد به قیمتهاشون اضافه کردند!!!!!!! و امادر باب ثبت نام اینترنتی امروز: جالبه سایت اعلام میکنه راس ساعت فلان پذیرش انحام میشه ، حالا یکدقیقه مونده به اون ساعت ، اعلام میشه پذیرش انجام شد و دوباره ۱۵ دقیقه دیگه پذیرش خواهد شد و این کار صبح تا حالا ادامه داره (لازم بذکر است ساعت سیستم را هم با ساعت time.ir که خود سایت اعلام کرده تطبیق دادم) این به این معناست که مردم سرکارند از دوحالت هم خارج نبست یا ثبت نام الکیه و یا دسترسی های ویژه ای برای افراد ویژه ای وجود داره که فکر میکنم مورد دوم احتمال بیشتری داره ای کاش نهادهای نظارتی ورود میکردند
ناشناس۵۳۲۴۳۳۱۵:۵۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اللهم عجل لولیک الفرج خدایا خودت صاحبمونو برسون. آهاای مسئولین!!!! لب پل صراط منتظرتونیم. ........شک نکنین. زندگی فقط این دنیای فانی نیست یکم به خودتون بیاید.
ناشناس۵۳۲۴۳۵۱۵:۵۲:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همش دروغه. هیچکس بجز خودشون در پنج ثانیه امکان خرید ندارن. ...
علیرضا۵۳۲۴۹۹۱۶:۰۷:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
از ماست که برماست
شناس۵۳۲۵۳۳۱۶:۲۰:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
.......... دروغ می گویند( به خود خدا قسم)
ناشناس۵۳۲۵۳۸۱۶:۲۱:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بازدیدکننده گرامی به دلیل حجم بالای مراجعات، مرحله بعدی پذیرش راس ساعت 16:30 انجام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم. از ساعت 10 تا الآن بیشتر از شش ساعت پشت در سایت سایپا موندیم هر یک ربع یا نیم ساعت برای یک یا دو ثانیه سایت باز میشه!؟ از یک میلیون نفر در هر ربع ساعت هزار تا هزار پانصد نفر می تونند وارد سایت شوند وثبت نام کنند ملت را مسخره گرفته اند
ناشناس۵۳۲۵۸۶۱۶:۳۷:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
از این استقبال بسیار خوب مردم از پیش فروش خودرو های داخلی لذت ببرید این ها نشانه های حمایت مردم از تولید خودرو های داخلی است دیگر تبلیغ نکنید کالای ایرانی بخرید الآن یک میلیون نفر پشت در سایت اینترنتی سایپا منتظر باز شدن یکی و دو ثانیه ای سایت برای خرید خودروهای بی کیفیت وگران ایرانی هستند ..........الآن تمام خودرو سازهای کشورهای خارجی افسوس می خورند وحسودیشون میشه که مسئولان خودرو ایران چطور به این درجه از موفقیت رسیده اند.
ناشناس۵۳۲۶۳۹۱۶:۴۹:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من خیلی راحت ثبت نام کردم .
ناشناس۵۳۴۱۴۸۱۰:۰۵:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۵
پول رو هم واریز کردی؟؟؟؟؟
ناشناس۵۳۴۸۰۶۱۵:۰۸:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۵
سلام.میگم کد رهگیری برات ارسال شد?
ناشناس۵۳۲۷۸۴۱۷:۳۹:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
لعنت به همه کسانی ک جو الکی ایجاد میکنن.و تاسف برای همه مسعولان مربوطه ک با بی وجدانی تمام عمل میکنن.خدا ازتون نگذره.
رضایی۵۳۲۸۱۵۱۷:۵۲:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سلام من بلاخره وارد شدم تا مرحله پرداخت رفتم و بعد ارور داد آی دلم سوخت
ناشناس۵۳۲۸۵۵۱۸:۰۹:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگر راست می گویند اجازه بدهند تمامی افراد ثبت نام کنند مثلا با پیش پرداخت مبلغی خاص بعد اگر تعداد درخواستها زیاد شد از بین متقاضیان قرعه کشی کنند !
امیر۵۳۲۹۰۵۱۸:۲۴:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
از ماست که بر ماست
ناشناس۵۳۲۹۶۹۱۸:۴۲:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
و این است فساد سیستماتیک در صنعت خودرو سازی!
امیر۵۳۲۹۸۹۱۸:۴۹:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
واقعا متاسفم برای ملت شریفمون،گناه داریم بخدا،خدا خودش کمکون کنه،اسیر دست یه خروار آدم دروغ گو شدیم که با احساساتمون بازی میکنن،گریم‌گرفت از بس رفرش زدم
میثم جمالیان زاده۵۳۳۰۴۲۱۹:۰۹:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همش دروغه اصلا سایتو باز نکردن که ببندن هر که وارد شده یک عکس از داخل سایت قسمت ثبت نام بزاره خوب نیست چون کلا دروغه
ناشناس۵۳۳۰۵۱۱۹:۱۳:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چطور در چند ثانیه این همه اطلاعات وارد می شد ؟ اینجا ثانیه ها مهم است
ناشناس۵۳۳۰۸۹۱۹:۳۶:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
واقعا جالبه به هر کی زنگ زدم به هر سرعتی در هر زمانی نتونسته واقعاااا که
More۵۳۳۲۹۵۲۱:۳۶:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اینا همش یه نقشس چرا اخه ماشین میخرین واقعا جای تاسف داره مشکل همین ملت. هستن ک هیچی خبر ندارن ک چه خبره تو ایران
خدا۵۳۳۳۰۸۲۱:۴۱:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من که با تمام توان خداوندی خود استفاده کردم نتوانستم ثبت نام کنم از خودتان چه توقعی دارید
میلاد۵۳۳۴۷۹۲۳:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
واقعا متاسفم براتون .من جای سایپا بودم،پرایدومیکردم ۸۰میلیون اما شرایطی ۶۰تومن نقد ۲۰تومنم وام با درصد کلا بشه ۱۰۰میلیون خداشاهده کل ایران میریختن جلو سایپا.یکی نیست بگه آخه قوطی کبریت ۴تومنم نمی ارضه چطور تولید میشه
ناشناس۵۳۳۴۸۷۲۳:۰۵:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بسه دیگه بسه بسه بسه خجالت بکشید مسئولان...
ناشناس۵۳۳۴۹۸۲۳:۱۰:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
روشی رسانه ای برای فریب افکار عمومی و منحرف کردن آن از گرانی افسار گسیخته دلار.مردم ما هم که از لحاظ اطلاعات سیاسی و اقتصادی و رسانه ای با مردم عهد حجر تفاوتی ندارند.در عصر اینترنت و رسانه های متعدد این سطح شعور سیاسی و... نوبر است.
ناشناس۵۳۳۵۳۱۲۳:۱۹:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دوستان من با هزار زحمت و شانس بالا تونستم ساعت 8 شب ثبت نام کنم یعنی زمان تحویل خرداد 98 منم دیگه نا امید شده بودم که یهو رفتم تو سایت..سایت ظرفیت داره تا یه تعدادی بعد بسته میشه ولی بگم خدا خیرشون از اون گذشتم رسیدم به درگاه بانک که با هزار ایه و صلوات وصل شدم. در هر صورت خیلی خستم کردن واسه یه گاری ولی چاره چیه؟؟
ناشناس۵۳۳۵۶۲۲۳:۳۴:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
گفتم مثلا نخوام با ۲۲ میلیون دست دوم از دلال های با استعداد کشورمان پراید سال ۹۰ بخرم صبر کتم ثبت نام کنم خیر سر مسئولین دلسوز امروز پاکی نا امید شدم.
علی1452۵۳۳۶۶۶۰۰:۳۱:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۵
جالبه من سه بار وارد شدم ثبت نام کردم اما وقتی می خواست به در گاه بانک وصل بشه نمیشد!!!!!!!
ناشناس۵۳۳۷۰۴۰۰:۵۰:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
آقا شلوغش نکنید، من با سعی فراوان موفق به ثبت نام یک عدد تیبا شدم
امیررضا۵۳۴۴۰۰۱۲:۰۰:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
سلام شما انتخاب نمایندگی ام انجام دادین؟ از یوزر و پسورد من ایراد میگیره مدام
ناشناس۵۳۳۷۱۶۰۱:۰۱:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
از ماست که برماست
ناشناس۵۳۳۷۴۳۰۱:۲۱:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من راس ساعت یک و پانزده دقیقه از سایت time.ir به سایت وارد شدم. اعلام کردند که ثبت نام تمام شده است. یعنی در کسری از ثانیه یا یک ثانیه!!!!
ناشناس۵۳۳۷۷۵۰۱:۵۰:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
همش سرکاریه.توپنج ثانیه با هیچ عقل سلیمی نمیتوان قبول کرد که یه نفر بتونه ثبت نام انجام بدء سایت اشون واسه عموم مردم بسته است فقط واسه دورو بریای خودشون بازء.چطور سایتی که تو طول روز اصلا باز نشدء تو چند دیقه 24هزار نفرو ثبت نام کردء
فاطمه۵۳۳۷۸۴۰۱:۵۸:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
همش دروغه دروغه دروغه مردم گناه دارن .مسولین خدا. ازتون نگذره. فکر فردای قیامت تون باشید
منا۵۳۳۸۳۲۰۳:۳۶:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
الان ساعت سه و نیمه صبحه ،پنج بار تا مرحله اخر رفتم ولی درگاه بانک جواب نمیده همش سر کاریه
آرش۵۳۳۸۶۸۰۶:۱۲:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۵
از ماست که بر ماست
نیما۵۳۴۱۳۷۰۹:۵۸:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۵
سلام من روز دوم تونستم نام نویسی کنم امروز خلوت تر بود حجم مراجعات به وب سایت ولی بیشتر تحویل ماشین ها نوشته بود تمام شد دیگه یه جورایی مجبوری باید مدل و تحویل انتخاب می کردی - الان ساعت 9:58 فقط تیبا معمولی تحویل خرداد و اردیبهشت 98 بازه برای ثبت نام
ناشناس۵۳۴۳۴۱۱۱:۲۹:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۵
خجالت اوره ..خب اصلا ثبتنام نمیکردین ..با اعصاب ادم بازی میکنن من همه مراحل رو میرفتم ولی بانک نمیشد ‌..همشون دروغ میگن
امیررضا۵۳۴۳۹۱۱۱:۵۵:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۵
سلام من ثبت نام کردم فقط کسی هست ثبت نام کرده باشه بگه انتخاب نمایندگی به جه صورت هست .مدام ارور میده یوزر و پسورد شما اشتباست
غریب ایرانی۵۳۴۶۱۰۱۳:۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۵
با سلام خدمت همه دوستانی که مثل من امیدشون یه پراید بود هرچی تلاش‌ کردم نتونستم ثبت نام کنم تازه به هزار بد بختی تونستم پول یه پراید ثبت نامی جور کنم دیشب تا صبح تو سایت سایپا بودم که شاید بتونم یه مرحله ثبت نام کنم ولی نشد که نشد با این پولی که دارم الان نمیشه یه پیکان بگیرم. خدایا تا کی اینقدر بد بخت بمونیم. هزاران نفر مثل من موفق نشدن یعنی این همه تبلیغات الکی بود. خدا ازتون نگذره
ناشناس۵۳۴۷۳۷۱۴:۲۲:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
فکر کردن ملت ناآگاه هستن، بابا نکنید اینکارهارو
ناشناس۵۳۴۷۵۳۱۴:۳۶:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۵
مردم ما بلد نیستن تحریم کنن واسه همینه که عذاب میکشن اینهم به علت بی خبری و بی دانشیست
ناشناس۵۳۵۱۶۴۲۰:۲۳:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۵
اخه کدوم آدم عاقلی باور میکنه یعنی آنقدر کافی نت ها اینترنت ها قوی هستن این چند هزارتا تا 5دقه ثبت نام کردن بسع بابا ...پرت گفتن بسع میخوان آزاد بفروشن کی باور میکنه ثبت نام کردن. کدوم آدمی باور میکنه
علیرضا۱۵۳۵۳۰۰۲۲:۲۳:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۵
سلام .هنرنمایی .. سایپا به اتمام رسید حالا منتظر ایران خودرو هستیم
ا۵۳۵۴۷۱۰۱:۵۷:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۶
ثبت کردم هنوز کد نیامده ازدرون تا الان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین