دادستان کل کشور: حکم بابک زنجانی اعدام است و قطعا اعدام می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3970427089 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان کل کشور گفت: پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج ۱۲۰ جلد است که قاضی باید همه آنها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال برگشت بیت المال هستیم اما بدانید حکم او اعدام است و قطعا اعدام می شود. 

دادستان کل کشور: حکم بابک زنجانی اعدام است و قطعا اعدام می‌شود

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان در مشهد افزود: بسیاری از بدحجابها فرهنگ خانوادگیشان چنین است که بدحجاب ظاهر می‌ شوند و بدحجابی را بد نمی دانند. 

وی ادامه داد: عده ای از بدحجابها اعتقادی به اسلام ندارند، لائیک هستند و یا مذاهب دیگری دارند اما عده کمی هم هستند که با قصد دهن کجی به ارزش‌های دین و احکام اسلام این کار را می کنند. 

دادستان کل کشور گفت: اگر نیروی انتظامی بخواهد همه بدحجابها را بگیرد علیه نظام و اسلام جوسازیهای گسترده ایجاد می شود. مقصر بدحجابی آموزش و پرورش، روحانیت، آموزش عالی، دانشگاهها و همه ما هستیم. 

وی ادامه داد: هم اکنون ستاد امر به معروف، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی اقداماتی را انجام می دهند که بدحجابی را سروسامان دهند اما باید بدانیم برخورد خشن با بدحجابی قطعا جواب نمی‌ دهد. 

حجت الاسلام منتظری در ادامه به مشکلات قوه قضائیه نیز اشاره و بیان کرد: این دستگاه متناسب با شنن جمهوری اسلامی نیست، کمبود کادر قضایی و اداری داریم و به لحاظ اعتبار و نیروی انسانی استقلال نداشته و وابسته به دولت است، کسانی که به قوه قضاییه اشکال می ‌کنند اگر در مقام محکمه و کرسی قضاوت بنشینند مشکلات را می بینند. 

وی گفت: همین پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج 120 جلد است که قاضی باید همه آنها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال برگشت بیت المال هستیم اما بدانید حکم او اعدام است و قطعا اعدام می شود. 

دادستان کل کشور به ماجرای خرید دو تن سکه نیز اشاره و بیان کرد: این موضوع به درستی مطرح نشده است. خریدار یک فرد دلال است که نوچه هایی داشته، نیروی انتظامی به ما گفته اگر محاسبه شود طبق اسناد و مدارک طی سه سال دو تن سکه جمع می شود اما سکه ای تحویل دستگاه قضایی نشده است. 

وی افزود: آیا اگر بانک مرکزی اعلام به فروش سکه کند، خریدار آن مجرم است؟ مگر اینکه معلوم شود خریدار به دنبال اخلال در نظام پولی و بانکی کشور بوده است. 

حجت الاسلام منتظری به تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان مختلف نیز اشاره و بیان کرد: نفوذ موضوع مهمی است که باید توجه جدی نسبت به آن داشته باشیم، عوامل نفوذی مانع تحقق مطالبات مقام معظم رهبری هستند. 

وی ادامه داد: شایعه پراکنی و دروغ پردازی در جاهای مختلف به خصوص فضای مجازی از دیگر اموری است که دشمن دنبال می‌ کند و بسیاری هم شایعات و دروغها را باور می‌کنند. دشمن در فضای مجازی به صورت جدی فعالیت می‌کند بطوری که ما در پایان هر هفته 20 هزار تا 22 هزار مورد فیلتر داریم اما با نامهای دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرند. 

دادستان کل کشور منشاء بسیاری از پرونده‌های منافی عفت را فضای مجازی ذکر و بیان کرد: نسل جوان به شدت در معرض خطر است. دشمن برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌گذاری گسترده ‌ای در این خصوص انجام می دهد تا پرده های حیا را از بین ببرد. 

نخستین دوره تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، تهران، قم و اصفهان دیروز 26 تیر در مشهد آغاز شد و تا فردا ادامه دارد. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۳۹۵۸۳۱۳:۵۷:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲۷
علت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نجیب۴۴۰۰۶۲۱۹:۵۰:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۲۷
اخلال در نظام اقتصادی حکومت اسلامی. مفسد فی الارض
ناشناس۴۳۹۶۷۸۱۴:۴۸:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۲۷
وقتی جوانان رادراین فضاهای ناپاک شبکه های اجتماعی رها کردند تا ذهنشان تخریب شود وقتی مردم ما برنامه های ماهوارایی مخرب که هدفی جز نابودی دین براندازی این نظام ندارند را تماشا میکنند باید هم اوضاع اینطور شود
ناشناس۴۳۹۷۷۴۱۵:۵۵:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲۷
بولها چه شد ما ملت ميخواهيم اموال دزدي به بيت المال برگردد اعدام چه دردي را دوا ميكند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین