حجت الاسلام و المسلمین سلیمی در گفتگو با الف: رئیس جمهور اسامی افراد متخلف در واردات خودرو را اعلام کند /60 تن ذخایر طلای کشور به تاراج رفت/ 11 میلیارد دلار ارز نصیب عده ای خاص شد

گروه سیاسی الف،   3970425002 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه در شرایط بد اقتصادی 60 تن ذخایر طلای کشور به تاراج رفت، گفت:11 میلیارد دلار و ارز نصیب عده ای خاص شد که رئیس جمهور باید اسامی آنها را به مردم اعلام و برای مجازات به قوه قضائیه معرفی کند.

رئیس جمهور اسامی افراد متخلف در واردات خودرو را اعلام کند /60 تن ذخایر طلای کشور به تاراج رفت/ 11 میلیارد دلار ارز نصیب عده ای خاص شد

حجت الاسلام و المسلمین عیلرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه در ایام تعطیلات مجلس در بین مردم حضور داشته، گفت: مردم از مسئولین سوالاتی دارند که باید به سوالات آنها جواب داده شود.

وی با بیان اینکه مردم از بیکاری و گرانی در رنج و از سوء استفاده مسئولین از بیت المال شاکی هستند، افزود: متاسفانه مسئولین دولتی پاسخگوی مردم نیستند و وقتی ما را در حوزه های انتخابیه می بینند، سوالات شان را طرح می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه مسئولین باید به مردم پاسخ دهند، گفت: استانداران، فرمانداران و شهرداران باید بین مردم بروند و با آنها حرف بزنند. باید به بین مردم بروند و حرف آنها را بشنوند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمی با بیان اینکه در قضیه واردات و قاچاق خودرو مردم سوالاتی دارند، افزود: مردم می پرسند که چه کسی سایت ثبت سفارش را هک کرده و توانسته این همه خودرو وارد کند.

وی افزود: مردم می گویند نامه نگاری رئیس جمهور و وزیر صنعت کافی نیست بلکه رئیس جمهور باید اسامی افراد متخلف را رسما اعلام و آنها را برای مجازات به قوه قضائیه معرفی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: مردم انتظار دارند تا مسئولین بانک مرکزی که 38 هزار سکه را به یک نفر فروختند، تصمیمات غلط گرفتند و در شرایط بد اقتصادی هفت میلیون و 500 هزار سکه عرضه کردند و در ظرف چند روز 60 تن ذخایر طلای کشور را به تاراج بردند، یا کسانی که باعث شوند 11 میلیارد دلار و ارز کشور در سامانه نیما نصیب عده ای خاص شود، باید معرفی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمی گفت: وضعیت اقتصادی کشور ثبات ندارد و دولت هم در این زمینه کار خاصی انجام نداده است.


وی با بیان اینکه مردم گلایه های زیادی دارند، افزود: دولت باید در بازار وضعیت با ثبات برقرار کند تا در سایه ثبات مردم برای آینده خود برنامه ریزی کنند اما در حال حاضر مردم نمی دانند که چه کار باید بکنند.

عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه در حال حاضر درآمد مردم نصف شده، افزود: وقتی ارز و بخصوص دلار گران شده، درآمد حقوق بگیران نصف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمی با بیان اینکه این وضعیت فشار سنگینی بر مردم وارد کرده، تصریح کرد: دولت باید به مردم بگوید که در برجام چه اتفاق افتاده اما متاسفانه دولت سکوت کرده و حرفی نمی زند.

وی با بیان اینکه برجام مردم را عصبانی و ناراحت کرده، افزود: اعتقاد مردم این است که در قضیه برجام سر کشور و دولت کلاه رفته است.چرا که دولت برای انجام تعهدات آمریکا و اروپا تضمین لازم را نگرفته و نتوانسته تضمین لازم را بگیرد.

وی گفت: به رغم دادن امتیازات زیاد به طرف مقابل، تحریمها برگشته است. یعنی در قضیه برجام هم چوب را خوردیم و هم پیاز را.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۳۶۲۰۱۱۳:۰۶:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
۶۰ تن؟!!!!!!!!! از حلقومشون بکشید بیرون
ناشناس۴۳۶۸۴۴۱۹:۴۹:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۲۵
هر چه زودتر اسامیشون رو اعلام کنید و مجازات سنگین باشون در نظر بگیرید.
شاهرخ۴۳۶۲۸۹۱۳:۵۳:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲۵
خوده دولت پول داده و خوده دولت براشون وارد کرده!!!!! چی رو اعلام کنه!!!!؟؟؟ اگه بخواد مجرم اعلام کنه اول باید وزارت خونه های درگیر و بانک مرکزی و گمرک و تعزیرات رو به عنوان مجرم اعلام کنه!!!!!!
رصا۴۳۶۳۰۱۱۴:۰۰:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۲۵
پس شما چکار هستید چرا فقط حرف میزنید اگر عرضه دارید چرا وزیر مربوطه را احضار نمی کنید پس رفتید مجلس که چکار بکنید نماینده شدی که فقط حرف بزنی ببینی چطور میشه با این حرفها رانت برای خودت بگیری یا اینکه از حق مردم دفع بکنی شما باید بر عملکرد دولت ناظر باشی نه اینکه بگی اینقدر دلار یا طلا به این و ان دادن حق مردم را بگیرید
ناشناس۴۳۶۳۶۴۱۴:۳۴:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۲۵
متاسفانه فساد بخش مهمی از مدیران ارشد نظام را آلوده کرد. این یک واقعیت است چرا که 11 میلیارد دلار رقمی نیست که به این راحتیها بتوان بصورت نامشروع تصحیل کرد.
آریابان۴۳۶۳۶۶۱۴:۳۵:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
واقعا چرا بعد از اینهمه صدور نامه و بیانیه و اعلامیه و اطلاعیه و برپائی نشست و جلسه و .... ، و با آنکه دائما گفته میشه که فلان تعداد هزاری خودرو بصورت غیر قانونی وارد کشور شده و فلات تعداد میلیونی سکه و دلار بدست اشخاص فاقد صلاحیت افتاده و از اون وخیم تر ، حتی از کشور خارج شده پس چرا هنوز هم پیگیری وضعیت مفسدین و کلاهبردارانی که علی القاعده باید تاکنون تحت پیگرد قرار می داشتند کماکان مبهم وغیر شفافه ؟!؟!؟!؟!؟!؟ بدیهیست اگر کسی در هر رده و مقامی از وقوع و ارتکاب جرمی مطلع باشد و بدتر از آن ، مجرمین را بشناسد ولی دم نزند ، از نظر حقوقی قابل پیگرد میباشد به جرم هدم همکاری با قانون ، اختفای عمل مجرمانه و حتی شراکت در جرم !!!!! ؛
ناشناس۴۳۶۳۷۰۱۴:۳۷:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
این اخبار را مقایسه کنید با این خبر امروز ایسنا: *کودکان چهارساله در مراکز دپوی زباله کار می‌کنند *برخی کودکان تا ۲۰ ساعت زباله‌گردی می‌کنند *در بازدیدهای میدانی کودکی را دیدیم که دو انگشت او توسط موش خورده شده بود به خدا قسم تمام وجودم به درد آمد. الحق که باید خون گریست. دزدان بیت المال را باید به اشد مجازات رساند.
محمد۴۳۶۳۷۶۱۴:۳۸:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۲۵
دولت رکود و رانت باید محاکمه و مجازات شود
رضا۴۳۶۳۸۷۱۴:۴۳:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
اخوی همچون میگی 60 تن طلا به تاراج رفت که خلایق فکر می کنند این طلا مجانی به مردم واگزار شده برادر من پول اون رو بر اساسس دلار 5500 تومانی از خریدار گرفته اند ضمن آنکه چند ماه و سال هم باید در انتظار باشد.اگر امروز کسی سکه را بر اساس دلار 8000 تومانی بخرد و 6 ماه بعد دلار و دلار سکه بشود 20000 تومان یعنی سرمایه مملکت با نرخ دلار 8000 تومانی امروز به تاراج رفته؟
ناشناس۴۳۶۵۱۹۱۶:۱۲:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
نماینده . . . مجلس. اعلام اسامی افراد مشکلی را حل نمیکند. برادر جناب رییس جمهور و معاون اول ایشان دو نفر از متهمین به فساد مالی اند! مشکلتان حل شد؟ باید سیستمی جلوی فساد را گرفت و بهترین راه آن پایش الکترونیکی فعالیت همه افراد جامعه در اقتصاد است. زمانی که رئیس جمهور مملکت به بلوغ کافی برای رصد موجودی بانکی افراد برای تعیین پرداخت یارانه نرسیده است انتظار چنین موضع گیری از نماینده مجلس بعید نیست.
ناشناس۴۳۶۶۲۴۱۷:۱۴:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۲۵
همه دست اندرکاران میگویند عده ای خاص بردند وخوردند وچه وچها این حرفها وسخنان نه تنها مشکلات حاد مردم را حتی اندکی کاهش نمیدهد پرسش این است چه کسانی قانونا باید پاسخگو باشند واصلا اگر این حیف ومیل صورت گرفته باشد مگر بدون برنامه انهم برای پرکردن جیب یک عده خاص چنین دزدی امکان پذیرست .بهرجهت مردم جایگاهی ندارند ودروقت انتخابات وشعار دادن اقایان مردم را مطرح میکنند ولی اساس بنیادی مشکلات کشور متوجه مجلس گرفتار در منافع شخصی میباشد وتا مجلس کارامدوسالم بوجود نیاید امیدی به حل مشکلات حتی بصورت جزیی داشت
ناشناس۴۳۷۱۶۷۰۰:۵۶:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۲۶
در هر مساله ای که در کشور اتفاق میافتد اکثر نمایندگان در مصاحبه هایشان اعلام میکنند متاسفانه دولت حاضر به پاسخگویی نیست وزیر حاضر به جواب دادن و شفاف سازی نیست پس شما تو مجلس چکار میکنید با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود با این ۱۵۰۰ حقوق ده روز میتوان زنده بود زندگی کردن ادمیزادی پیشکش
ناشناس۴۳۷۱۸۸۰۱:۲۸:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۲۶
اگر اا میلیارد صحت داشته باشد باید علاوه بر برکناری دولت افراد ازوزیر ویا هرفردی که چنین نقشه شومی را رقم زدند درملاعام معدوم وبرای همدردی با مردم عزای عمومی اعلام شود ودستگاههای امنیتی مسول بازخواست شوند زیرا اگر این کارشده باشد یعنی قدرت دزدان بیشتر از دولت میباشد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین