وزیر اطلاعات: با متخلفان و بدهکاران اقتصادی برخورد قهرآمیز نکنیم/ مردم حق امنیت با همه ابعاد آن را دارند

گروه اقتصادی الف،   3970416161 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمود علوی دستگیری و زندانی کردن برای برخورد با بدهکاران بانکی و فعالان اقتصادی متخلف را اشتباه دانست و گفت: کاهش تسهیلات یکی از روش‌های تاثیرگذار در اینگونه مسائل است.

وزیر اطلاعات: با متخلفان و بدهکاران اقتصادی برخورد قهرآمیز نکنیم/ مردم حق امنیت با همه ابعاد آن را دارند

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمود علوی در جلسه شورای اداری استان در آستانه سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) با تسلیت این ایام، ادامه راه و سیره آن امام همام را از خداوند متعال خواستار شد.

وی با تقدیر از همه مسئولان استان برای خدمتگزاری به ملت، گفت: افرادی که کارنامه خود را با ظلم و بی‌عدالتی سیاه نمی‌کنند حق برخورداری از امنیت در همه شئون را خواهند داشت.

وزیر اطلاعات با تاکید بر حفظ امنیت جان، مال و آبروی افراد و امنیت اخلاقی جامعه براساس آیات و روایات معصومین(ع) ، افزود: اسلام با هر کس که امنیت جامعه را با هتک، توهین و افترا به خطر می‌اندازد، برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه حکم‌فرمایی امنیت در جامعه و جلوگیری از وقوع انفجار و عملیات‌های تروریستی برای کشور لازم است اما کافی نیست، گفت: ارتقاء احساس امنیت و آرامش همراه با نشاط برای جامعه امری ضروری است و رشد معنوی را در پی خواهد داشت.

علوی با اشاره به اذیت و آزار دادن مردم در فضای مجازی که در شان جامعه ایمانی نیست، گفت: باید به گونه‌ای عمل کرد تا آرامش و امنیت از مردم سلب نشود و همگان به ویژه مسئولان در این زمینه باید تلاش کنند.

وی افزود: مردم حق امنیت با همه ابعاد آن را دارند و دستگاه اطلاعاتی باید امنیت روانی و اقتصادی آحاد جامعه را تامین کند تا شاهد شکوفایی در همه عرصه‌ها باشیم.

وزیر اطلاعات ارتقاء امنیت را موجب حفظ سرمایه‌های انسانی و مادی کشور دانست و گفت: نباید تحت عنوان برخورد با مفاسد اقتصادی، آرامش فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را به مخاطره انداخت.

وی با تاکید بر تامین امنیت اقتصادی و تشویق به سرمایه‌گذاری، افزود: با متخلفان اقتصادی نباید برخوردهای قهرآمیز کرد بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف فعالان اقتصادی جلوگیری کرد و آنان را به سمت تامین مایحتاج کشور سوق داد.

وزیر اطلاعات دستگیری و زندانی کردن را برای برخورد با بدهکاران بانکی و فعالان اقتصادی متخلف اشتباه دانست و گفت: کاهش تسهیلات یکی از روش‌های تاثیرگذار در اینگونه مسائل است.

وی جنگ روانی و القای عداوت را ازجمله اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: برای مقابله با دسیسه‌های بدخواهان نظام اسلامی باید از دامن زدن به مسائل اختلافی پرهیز کرد.

وزیر اطلاعات با تقدیر از رقبای دولت مستقر که پیام وحدت و همدلی در برابر نیرنگ دشمنان دادند، افزود: با ایجاد امید در جامعه مردم مشکلات و نارسایی‌ها را تحمل کنند.

علوی گفت: دشمنان در جنگ اقتصادی واحدهای تولیدی و عرصه‌های کارآفرینی را هدف قرار داده‌اند و در این شرایط باید با شنیدن مشکلات و حرف مردم، آن را با تدبیر رفع کرد و با حس درد و رنج مردم و همدلی مردم و مسئولان ازاین برهه با موفقیت عبور کنیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در شرایط سخت باید سنگ صبور مردم بود و آرامش و بردباری داشت از مسوولان خواست فرصت خدمتگزاری را ارج نهند و بدون منت به این مردم ولایتمدار خدمت کنند.

علوی با تقدیر از عملکرد شایسته مدیران کل ادارات اطلاعات در سراسر کشور که موجب وحدت و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی است به ویژه مدیر سابق اداره کل اطلاعات استان، مدیر جدید این اداره کل را معرفی و منصوب کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۲۴۴۲۱۶:۳۵:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
با متخلفان اقتصادی نباید برخوردهای قهرآمیز کرد بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف فعالان اقتصادی جلوگیری کرد و آنان را به سمت تامین مایحتاج کشور سوق داد. جناب وزیر توجه بفرمایید که متخلف که مردم را خواب فرض کرده و هر کاری خواسته با باند و رانت و ... انجام داده با بدهکاری که در حال دست و پازدن هست تا حقوق کارگراشون را بدهند خیلی فرق دارد.
ناشناس۴۲۲۵۶۲۱۷:۴۰:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
معلوم شد که اقایون چرا هر روز از اطلاعات سپاه شاکی اند !!!!!
ناشناس۴۲۲۴۴۷۱۶:۳۷:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
اینا برای این که سبد رایشون رو پر کنند ، می خواهن همه رو راضی نگه دارند...همین وزیر اوایل اغاز به کار گفته بود که فضا نباید زیاد امنیتی باشه که بعدا دیدیم کلی جاسوس و نفوذی از تو دولت زد بیرون..!!! سیاست تساهل و تسامح برای این که همه راضی باشند و کسی موی دماغ اقایون نشه..
ناشناس۴۲۲۴۵۶۱۶:۴۰:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
در تفکر اعتدالی / اصلاحاتی ، بابک زنجانی کار افرین نمونه است!!! هر کی هم که به امثال بابک زنجانی و صدقی و مهدی .جهانگیری گیر بده ، افراطی و اهل بگیر ببنده که مدام تو کار مردم سرک میکشه...!! چکار مردم دارید ، بنده خداها دارن یه لقمه نون در میارن...بذارین مردم نفس بکشند!!!
ناشناس۴۲۲۴۶۱۱۶:۴۲:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
روز رای اعتماد ، بیشترین .... اعضای لیست امید نثار ایشون شد***!
ناشناس۴۲۲۴۷۶۱۶:۴۸:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
این چی میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای به حال مملکت !!
علی۴۲۲۴۷۷۱۶:۴۹:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
پیشنهاد میکنم... حلوا حلوا... بفرمایید آن نازنین ها را...
ناشناس۴۲۲۴۸۲۱۶:۵۰:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
وزیر اطلاعات: با متخلفان و بدهکاران اقتصادی برخورد قهرآمیز نکنیم راست میگن ایشون . به هرحال متخلفین اقتصادی ، دزدهای بیت المال ، نجومی بگیرها ، ژن ها ، جاسوس ها ، دلال ها ، و ... ، جزو ذخیره های ..محسوب میشن . باید ازشون تقدیر کرد و بهشون مدال افتخار داد
سربداران۴۲۲۴۸۴۱۶:۵۰:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
این یعنی زیاده خواهان به ریش همه بخندند یا اینکه اکثریت قریب به اتفاق بدهکاران و مفسدان از خود مسولان و فرزندان و اقا زاده ها هستند
ناشناس۴۲۲۴۹۰۱۶:۵۲:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ظاهرا آقای وزیر اطلاعات بشدت علاقه مند به مسائل اقتصادی هستند ، پس..
ناشناس۴۲۲۴۹۵۱۶:۵۵:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
کسی که 2 تن سکه میخرد وکسیکه باکارت ملی اجاره ای2میلیارد دلا ر ازبانک به نرخ دولتی میکیرد وبانرخ ازاد میفروشد کسبکه 5681 خودرو رابه کشورقاجاق میکند ومیلیاردها سود میبرد ایاباید به این مفسدان رحم کرد یامانند علی ع گردنشان راباشمشیر قطع کرد لطفا ازمردم بپرسید که ازحکومت کدام رامیخواهند
ناشناس۴۲۲۵۱۲۱۷:۰۴:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
این حکایت تضاد ۱۸۰ درجه ای دیدگاه در برخی از امور بین قوه قضائیه و وزرات اطلاعات که در طی چند سال اخیر به کرات شاهد آن بوده ایم ( مانند قصه جاسوس بودن یا نبودن افرادی ) برای ملت ایران مثبت است یا منفی . همین و بس
ناشناس۴۲۲۵۲۹۱۷:۲۱:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
دو تا جوان بیست ساله بجرم کیف قاپی 60 هزار تومانی اعدام میشوند حالا این اومده میگه برخورد نگنید مگه ..
ناشناس۴۲۲۶۰۸۱۸:۰۱:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
وای به روزی که بگندد نمک ، وقتی بالاترین مسئول امنیتی کشور این عقیده و نظرش باشه یعنی دوستان مفسد اقتصادی خیالشون راحت بعد از دستگیری با یک پند و اندرز و یک تعهد کتبی آزاد میشن
ناشناس۴۲۲۶۸۸۱۹:۰۱:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
جناب وزیر محترم اطلاعات کشور با توجه به فرمایش جنابعالی می توان به راحتی به درستی نظر چندی پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه محترم قضاییه پی برد. بایستی رسیدگی به تخلفات و فساد مدیریتی موجود در کشور با توجه به شرایط خاص کشور یکبار برای همیشه بدست توانمند سازمان اطلاعات سپاه پیگیری تا درس عبرتی برای هر متخلفی در هر مقام و منزلتی باشد. باتشکر
ناشناس۴۲۲۸۲۱۲۱:۲۲:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
یکدفعه بفرمایید به مفسد اقتصادی جایزه هم بدهیم در تمام کشورهای درست و حسابی در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی که امریکا قصد نابودی حیات یک ملت دارد مفسد اقتصادی شریک و یاور و سواره نظام دشمن است که باید یا برخورد قاطع مصادره اموال و درموارد شدید حتی اعدام عمل کرد و الا به تباهی و نابودی ملت تمام می شود اقای وزیر اگر توان درک شرایط جنگ اقتصادی را ندارید بهترین کار استعفا و باز کردن راه خدمت به توانمندان است
گشتاسب۴۲۲۹۷۲۰۱:۱۶:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۱۷
چرا جناب وزیر تا کی شاهد قانون شکنی و تخلفات از جانب کله گنده ها خواهیم بود.چرا جلوی اجرای قانون و عدالت را می خواهید اجرا نشود. تا کی قانون و عدالت را ذبح خواهید کرد.میدانید اینها مثل زالو خون مستضعفان یعنی حامیان اصلی انثلاب را مکیده و بخاک مذلت نشانده اند. چرا موسوی و کروبی را اعدام نکردید درحالیکه نظام را تا چه حد خطرناک پیش بردند.حال قانون اجرا و محاکمه نشوند شاهد اقدامات خطرناکی از جانب دیگران در آینده خواهیم بود. بروید اجرای قانون و عدالت را از چین یاد بگیرید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین