واکنش فرمانده کل سپاه به تحولات امروز یمن

گروه جهان الف،   3970411162

سپاه در این صحنه عظیم جهانی، تحقق رسالت خود را بر اساس پاسداری غیر محافظه کارانه از پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی از طریق اقدامات تحولی در ارکان خود قرار داده است.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمّدعلی جعفری؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالانه دانش آموختگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) که با حضور مقام معظّم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی با بیان اینکه امروز سرنوشت بشریت در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار دارد، گفت: دوران جدیدی از تحولات جهانی آغاز گردیده که سیمای اصلی آن، ایجاد تقابل بین اردوگاه بزرگ مستضعفین، متاثر از الهام بخشی انقلاب اسلامی و اردوگاه نظام سلطه به سردمداری آمریکای جنایتکار است.

وی افزود:شجره طوبای انقلاب اسلامی در آستانه دهه پنجم از سیر تکاملی خود به مثابه «فَلَقی» است که پیش از طلوع خورشید عدالت بر آسمان تقدیر بشریت نشسته است تا نظام سلطه با نصرت الهی افول یافته و ایجاد تمدن نوین اسلامی در مسیر ساختن قرار گیرد. از این رو، دنیای استکبار امروز با تمامی ساز و برگش به مقابله با انقلاب اسلامی برخواسته تا از پندار و حیات خود دفاع کند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی فضا‌های تنفسی و عملیاتی دشمن را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: امروز فرهنگ مبارزه و جهاد گسترش یافته و بیداری اسلامی به واقعیتی خیره کننده در حال تسخیر و پس‌زنی دولت‌های ذلیل منطقه مبدل شده است.

سرلشکر جعفری در ادامه با برشماری بخشی از دستاورد‌های گفتمان الهام بخش انقلاب اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: امروز صهیونیست‌ها در سرزمین‌های غصبی محبوس و تحت محاصره اند و صدای مسلمانان را از اقصی نقاط عالم در کنار مرز‌های فلسطین اشغالی با زبان و لهجه‌های مختلف می‌شنوند.

وی افزود: ائتلاف جاهلیت عربی نیز امروز در باتلاق یمن با هزیمت و رسوایی مواجهه شده است و این دستاورد‌ها در پرتو مقاومت اسلامی که در ژرفای اندیشه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سر چشمه گرفته و بر فضای ذهن و قلب مسلمانان و آزادیخواهان عالم نشسته است، حاصل شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت انقلابی ایران اکنون در آستانه یک تجربه مهم تاریخی قرار دارد که نتیجه آن شکل گیری دوران جدیدی از بی اعتمادی به آمریکا و تجمیع توان و انرژی برای مقابله با دسیسه‌های مختلف آن و ابعاد جهانی است، تصریح کرد: سپاه در این صحنه عظیم جهانی، تحقق رسالت خود را بر اساس پاسداری غیر محافظه کارانه از پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی از طریق اقدامات تحولی در ارکان خود قرار داده است.

وی یادآورشد: تلاش‌های ما در سال‌های گذشته معطوف به ساخت سپاهی با ویژگی‌های معنوی، انقلابی و مردمی گردید تا بتواند با ساخت درونی خود به استحکامی دست یابد تا متناسب با هر عصر و مقتضیات هر دوره، قادر باشد انقلاب اسلامی را در صدور رسالت تعیین شده پاسداری نموده و به تحقق اهداف والای آن کمک نماید.

سرلشکر جعفری از مراسم دانش آموختگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به منزله آغاز رویش جوانه‌های تحول و تعالی در سپاه یاد کرد و گفت: این جوانان، جایگاه خود را در کاروان عظیمی که به سمت پیشرفت در جامعه اسلامی حرکت می‌کند پیدا نموده و با عزمی راسخ در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی گام نهاده اند.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن می‌توانند سقوط امپراطوری‌های به ظاهر قدرتمند را از عمق نگاه و صلابت حاضرین در این میدان مشاهده کنند خاطر نشان کرد: سپاه برای ساختن این استوانه‌های وثیق، آموزش‌های دانشگاه را با تربیت انسان‌های والا، صبور، فداکار، ولایی، مومن و انقلابی برنامه ریزی کرده و به دنبال ارتقای این مولفه‌ها در فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف دانشگاه می‌باشد.

فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه این جوانان برای صحنه‌های نبرد احتمالی آینده در عرصه‌های دفاعی امنیتی و جنگ نرم دشمنان آماده شده اند اظهار امیدواری کرد: با توفیقات الهی قادر به تحقق اهداف برنامه‌ها و ایجاد توانمندی‌های ضروری در سرمایه‌های انسانی سپاه هستیم و تدابیر، منویات و راهنمایی‌های حکیمانه فرماندهی معظّم کل قوا را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود قرار دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین