مراسم مبتذل برج میلاد و پنج نکته اساسی

معین الحق، گروه تعاملی الف،   3961220046 ۱۰۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
مراسم مبتذل برج میلاد و پنج نکته اساسی

خبر مراسم مبتذل برج میلاد را که شنیدم تنم لرزید. مراسمی رسمی – و نه خصوصی و شخصی - در دل پایتخت کشور اسلامی با حضور جمعی از مسئولین آن هم به نام نامی سیده زنان عالم، مظهر حیا و عفاف، و الگوی برترین زنان عالم حضرت زهرا سلام الله علیها.

در این زمینه چند نکته حائز اهمیت است:
اول: مایه تاسف است که بجز چند فعال فضا مجازی و یکی دو روزنامه شخصیت های مختلف از جناح اصولگرا و اصلاح طلب هیچ واکنشی نسبت به این واقعه از خود نشان نداند. ایا نمی دانند سکوت در مقابل منکر خود منکری بزرگ محسوب می شود؟ آیا سیاسیون یقه چاک، فقط در زمانی که پای منافع دنیوی انها در میان باشد حرف می زنند؟ در این میان کار زشت تر را برخی دیگر انجام انجام دادند که سعی کردند با مطرح کردن توجیهات واهی این واقعه زشت را توجیه کنند.

دوم: جناب نجفی شهردار تهران که صحبت های ایشان درباره قلیان و فعالیت ایشان در انتخابات 88 معرف همگان است بجای ترک جلسه، و برخورد با برگزار کنندگان در مصاحبه خود با مطرح کردن احتمال 9 ساله نبودن رقاصه ها به نحوی سعی در توجیه این مساله می کنند. لازم به ذکر است که چه بسا نفس نشستن در ان جلسه به عنوان تایید آن جلسه تلقی شده انتظار از ایشان و حضار جلسه این بود که یا مانع ادامه مراسم شوند و یا مراسم را ترک کنند. وانگهی هر چند احتمال کمتر از نه سال بودن دختران! بیشتر شبیه شوخی و پیچاندن قضیه است! اما در عین حال اگر جناب نجفی سری به رساله عملیه مراجع عظام تقلید بزنند خواهند دید که:

" بنا بر احتیاط واجب نگاه کردن مردم به بدن و موی دختری که نه سالش تمام نشده ولی خوب و بد را می‌فهمد جایز نیست، اگر چه بدون قصد لذت هم باشد. ( توضیح المسائل محشی ج 2 ص 486) "
نمی دانم آیا مسئولین رساله عملیه را نخوانده اند و یا خوانده اند اما نمی خواهند به آن عمل کنند. هر کدام که باشد جز تاسف و شرمساری حاصلی ندارد.

سوم: اخیرا برخی تحلیلگران معتقدند دولت ترکیبی اعتدال -اصلاحات، برای فرار از پاسخگویی و پوشاندن ضعف های اقتصادی به دنبال حاشیه سازی است. ایا رفتار مبتذل و زنجیره ای یکی از دانشگاه ها در چند روز قبل و نیز رفتار مبتذل برج میلاد را باید در راستای پوشاندن ناکارامدی مسئولین توجیه کرد؟

چهارم: به شورای شهر تهران اکیدا توصیه می کنم که اداره کلانشهر چند میلیونی تهران را به دست افراد کارامد و قوی بسپارند. طبعا افراد پیر و ناتوان، افرادی که دارای بیماری جسمی هستند و یا انگیزه کافی برای کار ندارند، افرادی که دارای اعتقادات قوی و سالم نیستند، صلاحیت اداره چنین شهری با صدها هزار فرهیخته را ندارد. [...]

پنجم: هر گونه حقوقی که مسئولین برگزار کننده این دست مراسم مبتذل، دریافت می کنند می تواند مشمول حکم اخذ اجرت بر محرمات باشد. آیا مردم متدین تهران راضی اند که مالیات آنها در مراسم رقاصی و حرام هزینه شود؟ آیا خداوند متعال اخذ اجرت در مقابل فعل حرام را جایز می داند؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۷۲۰۲۲۱۰:۲۵:۰۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
بعضی‌ها مثل جریان حاکم بر شهرداری تهران آزادی را مساوی با بی‌حیایی می‌دانند. جالب است که شهردار تهران بعد از آنکه همه مراسم را دیده گفته با این قسمت از برنامه مراسم موافق نبوده است. حداقل کاش شعور مردم را نادیده نمی‌گرفتند.
ناشناس۲۷۲۳۴۹۱۳:۲۹:۵۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
گفتمان اصلاح طلبی : بزنید و برقصید .... اما به حقوق نجومی و صندوق ذخیره فرهنگیان کاری نداشته باشید!!!
ناشناس۲۷۲۵۱۳۱۵:۲۴:۴۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
شهردار تهران چرا نسبت به عملکرد شهرداری در این مدت به مردم گزارشی نمی‌دهد. البته بیشتر وقت شهرداری صرف مواردی شده که اصلا به امور شهری و خدمات به شهروندان مرتبط نیست و اکثر فعالیت شهردار متمایل به مسائل سیاسی بوده است. شهردار جدید در مدت مسئولیت خود واقعا چه عملکرد قابل دفاعی داشته است؟
ناشناس۲۷۲۵۴۸۱۵:۴۱:۰۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اصلاح طلبی که گفتمان سیاسیه! ربطی به تفریحات و آزادی های فردی نداره. چون این آزادی ها حق بشر است قابل گفتگو نیست که، بهت میخندنا نگو. دیواری کوتاهتر پیدا نکردی؟
ناشناس۲۷۲۵۹۲۱۵:۵۸:۴۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
والله، اینطور نیست که همه اصلاح طلب ها راضی به این مراسم باشند. اصلاح طلب ها هم توشون آخوند هست، استاد دانشگاه هست از هر قشری حتی خشک مقدساتی هم هست. با یک چوب نرونید همه رو. این که نمیشه عزیز من.
علی۲۷۲۶۳۰۱۶:۳۱:۰۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
وجدنا کدومش بهتره؟
ناشناس۲۷۲۹۱۸۲۲:۴۶:۳۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مدیریت شهرداری تهران که با پول این مردم که دچار مشکلات معیشتی هستند در برج میلاد بساط عیش یک عده را فراهم ساخت و تعدادی دختر را با حالت رقص روی سن نمایش فرستاد. اولا چهره واقعی و نیمه پنهان خودش را نشان داد. ثانیا باید خود را برای روز حسابرسی که راه فراری از آن ندارد آماده کند.
ناشناس۲۷۶۳۵۷۰۹:۱۶:۰۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
چند تا بچه رقص محلی اجرا کردند،... چقدر حیا و هو کردند!
ناشناس۲۷۲۴۵۰۱۴:۳۹:۳۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آیا مدعیان اصلاحات و حامیان دولت نمی‌خواهند بفهمند که مردم در معیشت روزانه خود مانده‌اند و صبرشان لبریز شده است؟ خجالت هم خوب چیزی است. دلقک‌بازی‌هایی مثل جشن شهرداری تهران و... نمی‌تواند صورت مسئله یعنی مشکلات اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری دولتی‌ها را بپوشاند.
ناشناس۲۷۲۴۵۷۱۴:۴۳:۵۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
ننگ بر آن تفکر و جریان سیاسی که در روز ولادت صدیقه طاهره از بیت‌المال مسلمین در برابر دیدگان خانواده معظم شهدا و مردم ولایت‌مدار دختران را به رقاصی وا می‌دارند.
ناشناس۲۷۲۶۱۰۱۶:۱۵:۰۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
خب به شما چی کار دارن؟ شما شهید دادید که هر جور دلتون می خواد حکومت کنن؟ والا!!!! موسی به دین خود عیسی به دین خود.
ناشناس۲۷۲۹۱۶۲۲:۴۵:۵۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
روز زن، روز میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها است و یکی از میراث‌های اعتقادی این بانوی بی‌قرین، حجاب است. چرا عده‌ای این میراث مقدس را با ملاک‌های اسلام آمریکایی می‌خواهند در محاق قرار دهند؟
ناشناس۲۷۳۰۵۱۰۵:۴۶:۴۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
.. اگر شما تا خونه همسایه بیشتر نرفتی من نصف بیشتر کشورهای مسلمان رفتم مانند مالزی و همه با وجود اسلام و حجاب شادی هم دارن اسلام امریکایی هم از نزیک دیدم اصلا شادی نمی کنن و جدی هستند با فکر نظر بده
ناشناس۲۷۲۴۵۹۱۴:۴۴:۴۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
بی حیایی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در اماکنی که تحت مدیریت تدبیریان و اصلاحاتیها هستند موج میزند . ______________________________ امان از کید شیطان
ناشناس۲۷۲۵۴۳۱۵:۳۸:۴۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
سخت میگیریا، بی حیایی چیه!!
شاهرخ۲۷۲۶۲۲۱۶:۲۵:۱۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
یکی از اصول اولیه آزادی همین حق انتخاب چه واسه مستمع چه واسه گوینده یا بیننده هست....پوشش که جای خود داره..میشه دید ولی نقد کرد ولی نمیشه گفت نکن و حبس کرد....اساس آزادی همین حقه که میگه آسایش دوگیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا.......شعور مردم اونجا به بازی گرفته میشه که عقل سلیم رفتار مارو نپذیره
سینا۲۷۲۸۷۷۲۱:۴۳:۰۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اصلاح طلبان مملکت رو دارن نابود میکنند بعد اتفاقا دنبال همچین داستان‌هایی هستند تا اذهان مردم رو به سمت دیگه ببرن و مظلوم نمایی کنند
ناشناس۲۷۲۹۴۸۲۳:۲۲:۱۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
تنتون از این نلرزید که یک شرکت نیمه دولتی ۳۰۰۰ نفر رو شب عید اخراج کرد...
ناشناس۲۷۲۰۲۴۱۰:۲۵:۳۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
نمایندگان مجلس چرا از کار زشت شهردار تهران در برج میلاد به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) اعلام برائت نکرده و برای برکناری مسئولان بی‌توجه به ارزش‌های اسلامی کاری انجام نمی‌دهند؟ البته عاقبت لیست فروشی در انتخابات شورای شهر تهران از سوی اصلاح‌طلبان این‌گونه فسادها و شادخواری‌های بی‌اعتنا به دردهای مردم است.
ناشناس۲۷۲۰۲۷۱۰:۲۶:۳۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اگر مبتذل بود چرا شما عکس مبتذل پخش میکنید؟
ناشناس۲۷۲۵۲۹۱۵:۳۲:۲۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مبتذل نبود.
ناشناس۲۷۲۰۲۹۱۰:۲۷:۳۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها سمبل پاکی و عفاف و حجاب و وقار در میان نوع بشر هستند اگر مراسمی هم به نام مبارک حضرت زهرا(س) قرار است برگزار شود لازمه آن رعایت حداقل‌های دیانت و حجاب و وقار زنانه است. شهرداری تهران که کارنامه خالی از خدمت طی چند ماهه آغاز کار دارد به جای بررسی مشکلات و گره‌گشایی از آنها، متاسفانه به حاشیه‌سازی مشغول است و به بهانه میلاد کوثر و روز زن مجلس جشن و رقص دختران برگزار می‌کند. آن هم در برج میلاد با هزینه‌های سنگین. چرا؟ باید با اینگونه بی‌حرمتی‌ها آن هم به نام حضرت فاطمه(س) برخورد شود.
ناشناس۲۷۲۵۳۱۱۵:۳۳:۰۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
این بچه ها هم پاک و باوقارند. مگه چیکار کردند؟؟
ناشناس۲۷۲۰۳۰۱۰:۲۷:۴۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
روز میلاد الگوی پاکدامنی و عفت و آبرو و شرف و عزت و حجاب و انسانیت و ....... با نهایت رزالت و در حضور شهردار پایتخت یک کشور اسلامی !!!!!!! اجرای ابتذال چه معنی میتواند داشته باشد ؟ اگر حاکمیت با امثال نجفی برخورد نکند مغضوب خداست .
ناشناس۲۷۲۸۲۳۲۰:۲۳:۵۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
این حرفا دیگه بین مردم خریدار نداره، با این چیزا هم سرگرم نمیشن و حواسشون از مسایل اصلی پرت شه
ناشناس۲۷۳۴۰۲۱۲:۵۳:۰۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
الان مساله اصلی شما رقص و ترویج بی حیایی است؟ بیکار نیستید؟ جوان عزب توخونه ندارید دختر حوان در سن ازدواج ندارید گرانی قیمت تخم مرغ و گوشت و مرغ برایتان آزار دهنده نیست کرایه خونه و حتی افزایش کرایه مترو برایتان محسوس نیست پس شما یا در این مملکت زندگی نمی کنید یا دلتان در گرو گشور دیگری است یا آنقدر سیرید که اولویتهای زندگیتان رقص و آواز شده انشاالله در قیامت هم با آنهایی محشور شوید که دلتان برایشان می تپد دست از سر مردم با این همه مشکلات بردارید و ادای روشنفکری درنیاورید مارا به خیر شما امیدی نیست شر مرسانید
ناشناس۲۷۲۰۳۱۱۰:۲۸:۲۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
کاش پنج نکته اساسی هم در مورد اختلاس، رعایت نکردن عدالت و حق کشی هم میگفتی.
علی۲۷۲۳۷۳۱۳:۵۰:۲۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
و همچنین ایکاش یه کوچولو لرزه به اندامتون بیفته وقتی از اختلاسها خبردار میشین جناب.
ناشناس۲۷۲۴۲۲۱۴:۲۰:۳۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اولا ربطی نداشت دوما اختلاس و دروغ و فریبکاری هم توسط افرادی که اعتقادی قلبی ندارند و ظاهر سازی میکنن انجام میشه
ناشناس۲۷۵۱۶۳۰۷:۰۸:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
مانند خاوری با چفیه دور گردنش ؟
امیر۲۷۲۴۳۷۱۴:۳۱:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اگه سایت رو پیگری کنی بیشتر اخبار در خصوص فساد اقتصادی هستش . لطفا با این حرفها موضوع رو لوس نکنید
علی۲۷۲۴۵۶۱۴:۴۲:۴۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
حالا که این 5 نکته یادش بوده و گفته،شما هم ذیلشو نکاتتونو میگفتید و بقیه هم میخوندن و مثل همین متنی که خوندن، ککشون هم نمیگزید! کاش ذره ای ایمان به خدا بعضی داشتند و بجای لودگی، ذره ای فکر میکردند. بیشتر از این هم انتظار نیست البته!
ناشناس۲۷۲۵۳۳۱۵:۳۴:۱۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
زورشان به آنها نمی رسد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الف ر۲۷۲۷۴۲۱۸:۵۴:۰۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
بدترین همه ربا خواری قانونی !! بانکها که جنگ با خدا و رسولش است کسی چیزی نمیگه اگر هم گفت کوتاه . مختصر
ناشناس۲۷۲۰۳۲۱۰:۲۸:۲۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آقای نجفی در مراسمی به بهانه ولادت سرور زنان بهشت حضرت زهرا(س) حضور داشت که دختران رقصیدند این رفتار پیامی بر ضد آرمان‌ها و اهداف ام‌الائمه(س) که همان اهداف انقلاب اسلامی است داشت. شهردار تهران باید پاسخگو باشد.
ناشناس۲۷۲۰۳۶۱۰:۲۸:۴۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
ای کاش مسئولان شهرداری تهران این پولها را صرف ترمیم معابر و خیابانها که با دست‌انداز‌های بسیار هم به مردم صدمه می‌زنند و هم به خودروها به ویژه بخش‌های غربی تهران اختصاص می‌دادند.
ناشناس۲۷۲۵۲۵۱۵:۳۱:۰۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
شادی هم نیازه!
ناشناس۲۷۲۵۴۰۱۵:۳۷:۲۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
چطور بود صرف رفاه مداحان میکرد
ناشناس۲۷۲۰۳۸۱۰:۲۹:۲۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
چند نکته به جناب نویسنده. 1. شما حتی اگر درست هم نوشته باشید اما این نوع از نوشتن‘ نشان از درک نادرست شما از شرایط حال حاضر جامعه امروزی دارد. 2. آیا از ناکارآمدی مدیریتی مدیران غیر متخصص که البته لباس زهد بر تن دارند هم تنت می لرزه؟ 3. آیا از ریا و دروغ که به خاطر ضعف در عملکرد مدیران سیاسی و فرهنگی این کشور هست هم تنت می لرزه؟ 4. شما چقدر تلاش کردی که شادی رو مبتنی بر همان چیزهایی که بهش اعتقاد داری‘ تئوریزه کنی‘ راهکار عملی بدید و در جامعه اجرا کنید؟ جناب نویسنده محترم اگر هویت ملی نسل های مختلف این کشور رو به بهانه هایی مثل دفاع از اسلام و تشیع(که صد البته اشتباه است) بگیرید‘ اونوقت باید به جای اسپندارمزگان جشن ولنتاین برگزار کنید. به جای بهره مندی از سبک های آوازی و موسیقی و سازهای ایرانی از موسیقی و سازهای غربی و شرقی استفاده کنید. کشور ما به شادی نیاز داره . تو رو خدا این رو بفهمید. دروغ . ریا . رشوه . عملکرد مدیران . سوء استفاده از اعتقادات مردم برای رای جمع کردن . برنامه عملی نداشتن . بی تدبیری . صرفا به ظواهر توجه کردن . ایمان نداشتن به خود . ظلم کردن . سواستفاده از مقام و .... اینها دلیل رنگ باختن دین و ایمان مردم خواهد بود.
سینا۲۷۲۴۲۹۱۴:۲۶:۳۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
درود به شرفت ای کاش جناب نوبیسنده محترم پاسخ سوال های شما رو بده..
محمد۲۷۲۶۸۹۱۷:۳۴:۰۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
درود بر شرف شما ایرانی هموطن
ناشناس۲۷۲۰۳۹۱۰:۲۹:۳۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
هرکس نظری دارد از نظر شما شاید از نظر مردم نشاید
علی۲۷۲۰۴۷۱۰:۳۱:۳۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
در اینکه این مراسم در شان جمهوری اسلامی نیست شکی نیست و حتما باید با شخص اقای نجفی توضیح قانع کننده ای در مورد این مواردی که نویسنده عزیز فرمودن باید ارائه دهند اما به نظرم ضربه های سنگین را به ابروی ایران کسانی زده اند که با دزدی و اختلاس چهره ای غارتگر از مسولان را در ذهن مردم ساخته اند و خوب است علاوه بر نویسنده عزیز تمام مردم در مقابل دزدی و بی کفایتی برخی مسولان رگ غیرت بالا بزنند که ابروی ایران در خطر است
هاشمي تبار۲۷۲۰۶۲۱۰:۳۸:۲۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
به نام خدا برگزاری چنین مراسم مبتذلی کاملا مردود، مطرود و مایه تاسف است اما دلایل زیر بر تاسف بار بودن آن می افزاید: 1- این مراسم رسمی به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شده است. 2- این مراسم رسمی در پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است. 3- مسئول تراز اول(شهردار محترم تهران) در این مراسم حضور داشته است. 4- شهردار محترم تهران به جای عذرخواهی از مردم ولایت مدار ایران اسلامی، درصدد توجیه این برنامه زشت برمی آید. به نظر حقیر نیات نامبارک نظام مندی در پس این برنامه های هماهنگ وجود دارد، که از مسئولین مربوطه تقاضا می شود به ریشه های این نیات نامبارک توجه داشته باشند.
ناشناس۲۷۲۰۶۳۱۰:۳۸:۲۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اینقدری که برای این موضوع حساسیت دارند برای مفاسد اقتصادی هم داشتن ، الان اوضاع خیلی بهتر بود
ناشناس۲۷۲۳۴۸۱۳:۲۷:۵۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مفاسد اقتصادی توسط همین تفکری انجام می شود که دنبال بزن و برقصه تا حواس شماها پرت بشه...
ناشناس۲۷۲۵۴۲۱۵:۳۸:۴۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
خودت هم میدانی که راست نمی گویی
ناشناس۲۷۲۵۶۱۱۵:۴۵:۱۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
انشاالله اقتصاد هم مشکلش حل بشه!!! الهی!!!
مرتضی@۲۷۲۰۶۶۱۰:۴۰:۲۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اصلا اصلا این متنو قبول نداارم. واقعا دارین افراط میکنید دیگه
محمد۲۷۲۰۷۰۱۰:۴۲:۵۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
تورو خدا بزارید مردم آزاد باشند ، شاد باشند.
ناشناس۲۷۲۳۶۲۱۳:۴۰:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
وضعیت طوری شده که واسه آزادی باید از یه عده اجازه گرفت و خواهش کرد.
ناشناس۲۷۲۵۶۵۱۵:۴۶:۵۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
نه عزیزم، انشاالله که اینطور نباشه که واسه آزادی های جزئی هم اجازه بگیری. درست میشه نگران نباش!!!!
هوشیار۲۷۲۴۳۹۱۴:۳۲:۵۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
الان نقد به مسئولین بود نه به مردم
ناشناس۲۷۲۰۸۵۱۰:۵۰:۴۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
تخریب اصلاح طلب ها مطمئنا مردم رو بسوی اصولگراها سوق نمیدهد فقط نسبت به همه ارکان نظام بدبین میکنه
ناشناس۲۷۲۰۹۶۱۰:۵۸:۵۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
احسنت
ناشناس۲۷۲۵۴۶۱۵:۴۰:۳۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
خوشا بحالت که اینقدر خجسته هستی که بزرگترین معضلاتتان همین چندتا دختر بچه است
احمد۲۷۲۱۶۸۱۱:۴۲:۴۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
با تشکر از آقای نجفی که جلو هجمه های بی اساس افراد معلوم الحال کوتاه نیامدند
ناشناس۲۷۲۶۸۵۱۷:۲۸:۵۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
افسوس که شما حکم خدا را نادیده گرفته و تعصب سیاسی کور و کرتان کرده است. شما در برابر خدا چه جوابی برای این حرمت شکنی دینی دارید که از آن طرفداری می کنید. متاسفم واسه برخی مسئولین بی غیرت که حاضرند به خاطر تعصب بی اندیشه در برابر حکم خدا هم کوتاه نیایند.
ناشناس۲۷۴۰۹۸۰۱:۵۱:۲۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
شما الان نماینده خدا روی زمینی ؟
ناشناس۲۷۲۲۲۴۱۲:۱۸:۳۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
ایکاش مشکلات معیشتی مردم هم همینقدر براتون مهم بود.
امیر۲۷۲۲۳۰۱۲:۲۲:۰۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
وقتی دولت اصرار بر اجرای سند 2030 داره معنی اون سازمان یافته بودن ابتذال هستش
ناشناس۲۷۲۷۴۸۱۹:۰۲:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
خدارو شکر مردم این کشور در همه ی امور تخصص دارن و کارشناسن!
ناشناس۲۷۲۲۴۸۱۲:۳۱:۳۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
گفتمان اصلاح طلبی در « بزن و برقص» خلاصه شده و هیچ حرفی در زمینه عدالت و سیاست داخلی و خارجی ندارد..
ناشناس۲۷۲۴۰۷۱۴:۱۰:۰۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
والله فعلا که رقصیدن 4 تا بچه و برگزاری کنسرت و 4 تا تار موی زنها و اجازه ندادن به زنها برای رفتن به استادیوم دغدغه شما شده نه مردم
ناشناس۲۷۲۲۷۶۱۲:۴۶:۴۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مشکل این است که بعضی از مسئولین اصل را ول کرده اند ، چشبیده اند به فرع.
اصغر۲۷۲۲۸۳۱۲:۵۰:۲۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آیا وقعا این مسئله مهمتر از بدهی 52000ملیاردی شهرداری است؟
ناشناس۲۷۲۲۸۴۱۲:۵۰:۳۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مشکل اینه که ظرفیت مردم از مسوولین بالاتره. همین.
ناشناس۲۷۲۲۸۷۱۲:۵۱:۱۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
فقط یک نکته ، هر دو طرف ؛ جناح رقیب را در این موارد متهم به حاشیه سازی می کنند ، که قاعدتا" چنین چیزی غیر ممکن است ، اما می توان درک کرد که هر دو طرف از این ماجرا سود می برند ، چون نتیجه آن انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی مردم است ، اما اینکه چرا این واکنش اصولگرایان به ماجرا با استقبال مردم مواجه نمی شود ، رویکرد غلط آنها در مواجهه با دیگر مشکلات است ، سوال مردم این است که چنین موضوع کوچک و بی اهمیتی چطور مهمتر از بحران آب در مرکز کشور یا قیمت دلار یا بیکاری میلیون ها جوان است ؟ مشکل این رفتار است که تا به حال ندیده ایم از یک تریبون فراید برآورند که چرا دلار گران است و چرا آب نیست ، اما چند روز معطل این هستیم که آن دختران چند ساله بودند
رسول مشهدي۲۷۲۳۰۹۱۲:۵۶:۵۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آقای معین الحق تمام حرف دل شما در بند 4 این نوشته شما که شبیه قطعنامه های پایان یک راهپیمایی است نهفته و آن اینکه نجفی و تیم همراهش خداحافظی کنند و بروند و یکی مانند قالیباف یا احمدی نژاد بیاید و بنشیند یا به زعم شما افراد کارآمد و قوی
سارا۲۷۲۳۵۰۱۳:۲۹:۵۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مبتذل ؟؟؟؟ نه برادر من مبتذل دزدیه , اختلاسه , رانته , رشوه است . که خدا روشکر از بالا تا پایین همتون هم اهلش هستید .
ناشناس۲۷۲۵۸۶۱۵:۵۴:۱۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
بابا، مبتذل فیلمهای دیگه است که اکثرا همه میدونیم، اینا که چیزی نیست. در خارج هم رقص و این جور جشن ها اصلا رده بندی سنی (مثلا +12 یا +14 ..... ) نداره. چون من دیدم چیزی توش نبود رقص چندتا دختر بچه بود که پوشیده هم بودند. معلومم بود به اجبار نیاورده بودنشون. شاد بودند ....
مهدی محمدی۲۷۲۳۵۷۱۳:۳۵:۵۹ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
جالب است اگر بودجه شهرداری در خصوص مراسم اربعین هزینه شود محل اشکال است ولی اگر بودجه صرف این مراسمات می شود مشکلی وجود ندارد
ناشناس۲۷۲۳۶۶۱۳:۴۳:۱۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
زمان احمدی نژاد هم رقص ها خیلی جدی تر بود ولی کسی اعتراض نمی کرد ؟!
ناشناس۲۷۲۳۶۷۱۳:۴۴:۵۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
جشن ورقص شادی شده مبتذل؟ گریه وآه وناله خوبه؟
ناشناس۲۷۲۳۸۱۱۳:۵۲:۰۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
تنت برای رقص دختر بچه ها لرزید؟ برای تن فروشی زنان جوان، میانسال، متاهل، فراری و ... نلرزید؟ چیزی از فساد اداری، رشوه، ربای بانکی، دزدی، دروغ، تزویر، مواد مخدر، زورگیری، قاچاق، اختلاف طبقاتی، بیکاری، حقوق معوقه، داروی گران، حاشیه نشینی به گوشت خورده؟ کجا زندگی میکنی که رقص دختران زیر و روت کرده؟؟
علی۲۷۲۳۸۳۱۳:۵۳:۴۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
بنده هم عر ضی دارم امیدوار نویسنده ومنتشر کننده محترم بخوانند: ابتدا اینکه مسئله ربا نه در توضیح المسائل که در کتاب آسمانی به شدت نهی شده و برابر با زنا در خانه کعبه معرفی شده چندین بار مراجع محترم اعلام کرده اند که اخذ دیر کرد ربای محض است و هیچ شبه ای بر آن نیست چرا در برابر این مسئله که هم کمر اقتصاد و هم کمر تولید کنندگان را شکسته موضع گیری تند و آبدار مانند متن بالا نمی کنید بعد اینکه مسئله حجاب و آیه حجاب تنها و تنها یک بار بر رسول الله نازل شد ، اما آیات بسیاری در مورد پرداختن به کمک و همیاری بین مسلمانان ، پرداخت زکات ایستادن جلوی ظالمان و پیوری نکردن از شیطان آمده یعنی حجاب و مسئله پوشش بر تمام این موضوعات برتری دارد ، ایا بهتر نیست بگیم که موضوع حجاب امروز تبدیل به یک ابر چالش برای حاکمیت شده و مسائلی مانند اشتغال و تولید داخل به اولویت چندم جامعه ما رفته
ناشناس۲۷۲۴۰۳۱۴:۰۷:۳۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اینها همه نقشه مفسدین اقتصادی است که تلاش می کنند حساسیت جامعه را از اختلاس، غارت و حیف و میل بیت المال به سمت رقصیدن چند دختر بچه منحرف کنند. حواستان باشد که راه گم نشود . در ضمن اگر تنتان برای لقمه های حرامی که فرو می رود بلرزد شاید جلوی فقر و فحشا نیز گرفته شود.
ناشناس۲۷۲۴۰۶۱۴:۱۰:۰۴ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
چرا در زمان احمدی نژاد که دو تا رقاصه حرفه ای نیمه لخت در ترکیه در حضور مشایی که معاون رییس جمهور بودند بیش از نیم ساعت رقصیدند این حضرات ساکت بودند ؟ این سوالات برای مردم باعث شده تا به قضاوت و موضعگیری این آقایان شک کنند .
ناشناس۲۷۲۴۰۹۱۴:۱۰:۵۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اگر قرار باشد همه مردم بابت هزینه کرد مالیات خود از دولت وشهرداری وجاهای دیگه حساب کشی کنند که فقط در این مورد نیست که شما زومکردید از جاهای دیگه که مطمعن هستم شما نمی پسندی هم باید حساب کشی گردد.
غریبی۲۷۲۴۲۳۱۴:۲۱:۵۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
با سلام خدمت همه هم وطنان عزیز در اینکه اینکار خلاف احکام خداست شکی نیست و اگر تمام عالم هم از آن حمایت کنند فقط خودشان را شریک گناه کرده اند به هر بهانه میخواهد باشد.ان الشاهد هو الحاکم- آنکه امروز میبیند فردا قضاوت میکند اما کسانی که به اندازه ارزنی دلشان برای کشورشان میسوزد باید در جلوگیری از خلاف یکدیگر را کمک کنند نه اینکه اگر کسی به یک کار خلاف اعتراض کرد اورا به بهانه وجود کار خلاف دیگری سرزنش کرد مشکل این است که اگه کسی به بی حجابی اعتراض کرد گروهی به بهانه وجود مشکل اقتصاد نمیذارن صداش در بیاد اگه کسی به اقتصاد اشکال کرد به بهانه وجود تحریم ساکتش می‌کنند این یه روش شده برا جلو گیری از اعتراض
ناشناس۲۷۲۸۳۳۲۰:۴۵:۳۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اعتراض به اینه که شما ها نسبت به این مسایل حتی نوع جزیی ان خیلی خیلی حساسید و انقدر مقابله می کنید که از ریشه کنده شه .اما چرا در مورد تخلفات ساکت بودید ؟این شکل بدی داره
هادي۲۷۲۴۶۷۱۴:۴۸:۳۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
به خدا اگر شما کوچکترین نگرانی از رواج فساد و ... داشته باشید . نگاهی گذرا به آمار سن ازدواج ، طلاق ، فحشا، بی کاری و فقر دقیقا می تونه نشون بده که به کجا داریم می ریم .
ناشناس۲۷۲۴۹۰۱۵:۰۱:۴۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
البته اگر شهرداری ۴۰ هزار میلیارد بدهی داشته باشه و یک فاکتور آش نذری دو میلیارد تومانی هم اخیراً رو میشه هیچ نگرانی نداره. ولی این مراسم خواب را از چشم همه ربوده و شدیدا جای نگرانی داره
ناشناس۲۷۲۵۷۱۱۵:۴۹:۰۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
نذری هم خوبه ملت میخورن دعا میکنن. جشن و شادی هم من شخصا دوست دارم، نگاه هم میکنم، کم، وقت بشه.
ناشناس۲۷۲۴۹۱۱۵:۰۳:۲۲ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آیا مردم متدین تهران راضی اند که مالیات آنها در مراسم رقاصی و حرام هزینه شود؟
ناشناس۲۷۲۵۴۹۱۵:۴۱:۲۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
من تهرانی هستم و راضی هستم که در اینگونه مراسم هزینه شود. نماز هم میخوان روزه هم میگیرم روز قدس هم به راهپیمایی می روم
ناشناس۲۷۲۶۱۹۱۶:۲۳:۰۸ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
جشن به بهانه میلاد است و فکر هم نکنم با توجه به تجربه شخصی خودم در این زمینه، انچنان عجیب غریب باشد یا هزینه خیلی سنگین داشته باشد. من که به عنوان یه شهرون تهرانی راضی‌ام و از جانب دیگران هم حرفی نمی‌زنم.
ناشناس۲۷۲۷۰۲۱۷:۵۸:۵۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
راضی هم نیستند که توسط اقزاده ها چپاول شود
سرو۲۷۲۷۹۴۱۹:۵۱:۵۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
راضی به اختلاس و استخدام با پارتی بازی هم نیستن.
سیدناصر۲۷۲۵۰۱۱۵:۱۲:۲۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
مدیریت واقعی - شهردار مردمی - دکتر نجفی
ناشناس۲۷۲۵۸۷۱۵:۵۴:۲۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
زاهدان کاین جلوه بر محراب و منبر می کنند در خلوت نه!، در عیان، کیسه از مال خلایق پر می کنند!
ناشناس۲۷۲۶۶۶۱۷:۰۵:۵۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اسلاحات یک جریان متوهم است
محمد۲۷۲۶۶۷۱۷:۰۶:۱۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
ایراداتی که این آقا گرفته رو حتی زمان پیغمبر هم از همچین مراسمی نمیگرفتن.
ناشناس۲۷۲۷۲۸۱۸:۳۸:۰۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اگر پیگیری شما در مورد قاچاق هم به همین شکل وسر عت بود الان گارگاه ما با 42 نفر کارگر تعطیل نمیشد.
ناشناس۲۷۲۷۵۱۱۹:۰۴:۰۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
چند درصد مردم گوش به فرمان مراجع هستند؟؟
ناشناس۲۷۲۷۶۸۱۹:۱۹:۵۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آقای نویسنده آیا زمانیکه حداقل اندوخته و پاداش بازنشستگی را موسسات مالی بلوکه کرده اند و مردم نگران هستند تنتان لرزید
ناشناس۲۷۲۷۷۹۱۹:۳۱:۲۵ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
یه سوال از نویسنده محترم دارم ایا تا بحال از بانک وام نگرفتی اگه گرفتی که عین ربا محسوب میشه چرا قلمت برای ربا خواری سینه چاک نکرده
سامان۲۷۲۸۶۰۲۱:۲۵:۳۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
تخصص همراه با تدیین مساله این است
ناشناس۲۷۳۰۵۶۰۶:۳۴:۰۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
اولا که شماها زیادی دارین بزرگش میکنین. کدوم بی حیایی؟ چندتا دختر نوجوان در مراسم جشن اومدن روی استیج و برنامه اجرا کردن چه ربطی به حکم حرمت نگاه به مو و بدن نامحرم داره؟!! رقص و موسیقی از آداب و سنن تاریخی و سنتی هر ملت و کشوری از جمله ایرانه و این موسیقی ها و شادیها در زندگی روزمره مردم مخصوصاً مردم تهران جریان داره. همه ملل دنیا به فرهنگ و موسیقی و رقصهای محلی خودشون افتخار میکنند... ثانیاً به فرض هم که با شئونات! جمهوری اسلامی سازگار نبوده، میشه با تذکر و نظارت بیشتر از تکرارش جلوگیری کرد. نه اینکه قضیه را پلیسی و جنایی جلوه بدین ... به جای گیر دادن به این مسائل حاشیه ای، به بی عرضگی دولت تدبیر و امید و احیانا شهرداری تهران در حل مشکلات اصلی مردم گیر بدید لطفا.
ناشناس۲۷۳۰۶۹۰۷:۱۴:۳۱ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
مردم باید حواسشون تو انتخابات خیلی جمع باشه...
ناشناس۲۷۳۳۹۸۱۲:۴۶:۵۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ها: دسته گل شان در عرض 40 سال چی است؟
حجت۲۷۳۶۲۸۱۵:۲۰:۵۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
عمو جون ما هر چه بنویسیم که تو سانسور میکنی ولی میخواستم بهت بگم واژه مبتذل رو برای کودکان هفت ساله بکار نمی برند. شما ذهنتون رو جلا بدین
ناشناس۲۷۵۱۶۹۰۷:۲۲:۰۶ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
با فساد هرجا و هر شخصی باشد مبارزه باید کرد ولی اولویت های جامعه چیز دیگری است ... عمل ایشان را تایید نمی کنم ولی تمام زورتان را ابتدا تاکید می کنم ابتدا بگذارید برای مشکلات بزرگتر و برسید به این مسایل برای جوانی که از زور فشار اقتصادی تا 40 سالگی امکان ازدواج ندارد از این حرف ها نزنید چون مدت هاست که از شما قطع امید کرده است
ناشناس۲۷۷۲۱۸۱۱:۱۳:۲۳ ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
...تو ایران؟! رقص چندتا بچه مراسم مبتذل میشه؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

آخرین عناوین