نوسازی ۷۰۰۰ تاکسی فرسوده پایتخت اولویت شهرداری

گروه اجتماعی الف،   3960901210

بنده قرار بود مدت کوتاهی را در این مجموعه مشغول به کار شوم که با توجه به تغییراتی که صورت گرفت چند ماهی در سازمان تاکسیرانی فعالیت کردم و در این مدت تلاش کردم خدمات مطلوبی به شهروندان ارایه گردد و بازنگری در کل سیستم بلحاظ تقسیم بندی و نظارت درست کار در دستور کار اجرایی باشد.

به گزارش ايسنا، قائم مقام معاونت حمل ونقل ترافیک از اجرای اقدامات زیرساختی و تغییرات عمده در وضعیت عملکردی شرکت ها در طول ۸ ماه گذشته سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر داد و گفت: برای تکمیل مد حمل و نقل عمومی درکنار هر ایستگاه مترو که سال گذشته احداث شده یک ایستگاه تاکسی نیز احداث و سرویس دهی به مسافران انجام شد.

شهریار افندی‌زاده گفت: بنده قرار بود مدت کوتاهی را در این مجموعه مشغول به کار شوم که با توجه به تغییراتی که صورت گرفت چند ماهی در سازمان تاکسیرانی فعالیت کردم و در این مدت تلاش کردم خدمات مطلوبی به شهروندان ارایه گردد و بازنگری در کل سیستم بلحاظ تقسیم بندی و نظارت درست کار در دستور کار اجرایی باشد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات عمده زیرساختی انجام شده در سازمان تاکسیرانی در طول این مدت گفت: در گذشته فعالیت در تاکسی رانی به صورت سنتی بود و براساس مطالعات انجام شده طرح استفاده از زمان های خالی تاکسیرانان با تکیه بر اپلیکیشین ها برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد:با اجرای وضعیت اپلیکشین‌های موبایل از سال ۹۵ و بستن قرارداد با شرکت کارپینو و همچنین فراهم شدن انعقاد قرارداد با شرکت کابین اقدامات تاثیرگذاری در این مدت انجام گرفت.

افندی‌زاده ادامه داد: پرداخت الکترونیکی در تاکسیرانی به صورت پایلوت در پایانه ونک و صادقیه نیز در این دوره انجام گرفت و با استقبال خوب شهروندان و تاکسیرانان مواجه گردید.

قائم مقام معاونت حمل ونقل و ترافیک تقسیم بندی بر مدیریت و نظارت فعالیت بر شرکت های مسافربری در قالب کارگروه و برمبنای تاکسی های خطی، منطقه ای با کمک خود مدیران عامل را از دیگر اقدامات اساسی نام برد و افزود: سرویس ها در ۴گروه عمده اپیلکیشن موبایل، تاکسی های ایستگاهی با مبدا مشخص و مقصدانتخابی همانند سرویس های فرودگاه، گروه تاکسی های خطی با مبدا و مقصد مشخص و سرویس مدارس و ادارات تشکیل شدند تا علاوه بر مدیریت و نظارت بهتر عملکردی آنها براساس ارایه خدمات تاکسی ها استفاده مطلوب و خدمات بهتری به شهروندان انجام پذیرد و مشکلات هرگروه در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ هزار سرویس مدارس و برچسب‌های نصب شده بر آنها تصریح کرد: در این مدت نیز تلاش شد تعاملی را با آموزش و پرورش برقرار کنیم و این مجموعه از ظرفیت تاکسیرانی استفاده کند.این در حالی بود که تا سال گذشته هیچ نقشی از سوی تاکسیرانی در این زمینه وجود نداشت و با پیگیری های انجام شده نظارت بر عملکرد تاکسیرانان برای جلب اطمینان بیشتر اولیاء دانش اموزان بر عهره تاکسیرانی قرار گرفت.

افندی‌زاده بیان کرد: نوسازی تاکسیرانی از برنامه‌هایی بوده که در این مدت در دستور کار قرار گرفت به طوری که در سال ۹۵، ۱۱ هزار تاکسی نوسازی شدند اما در سال ۹۶ به علت کمبود نقدینگی و یارانه هنوز نتوانسته‌ایم اقدامی را در این بخش انجام دهیم و با توجه به سازو کارهای پیش بینی شده در برنامه های در پیش رو به ویژه "ون" متناسب با اهداف و سیاست های معاونت اقدامات ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: براساس آمار ۷۰۰۰ تاکسی فرسوده هستند که باید مورد نوسازی قرار بگیرند. ایجاد ایستگاه‌های تاکسی در مجاورت ایستگاه‌های مترو نیز از طرح‌هایی بوده که در این مدت انجام گرفته است.

افندی زاده از اجرای اقدامات زیرساختی و تغییرات عمده در وضعیت عملکردی شرکت ها در طول ۸ماه گذشته سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر داد و گفت: برای تکمیل مد حمل و نقل عمومی درکنار هرایستگاه مترو که سال گذشته احداث شده یک ایستگاه تاکسی نیز احداث و سرویس دهی به مسافران انجام شد.

سرپرست سابق تاکسیرانی با اعلام این مطلب گفت: بنده قرار بود مدت کوتاهی را در این مجموعه مشغول به کار شوم که با توجه به تغییراتی که صورت گرفت چند ماهی در سازمان تاکسیرانی فعالیت کردم و در این مدت تلاش کردم خدمات مطلوبی به شهروندان ارایه گردد و بازنگری در کل سیستم بلحاظ تقسیم بندی و نظارت درست کار در دستور کار اجرایی باشد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات عمده زیرساختی انجام شده در سازمان تاکسیرانی در طول این مدت گفت: در گذشته فعالیت در تاکسی رانی به صورت سنتی بود و براساس مطالعات انجام شده طرح استفاده از زمان های خالی تاکسیرانان با تکیه بر اپلیکیشین ها برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد:با اجرای وضعیت اپلیکشین‌های موبایل از سال ۹۵ و بستن قرارداد با شرکت کارپینو و همچنین فراهم شدن انعقاد قرارداد با شرکت کابین اقدامات تاثیرگذاری در این مدت انجام گرفت.

افندی‌زاده ادامه داد: پرداخت الکترونیکی در تاکسیرانی به صورت پایلوت در پایانه ونک و صادقیه نیز در این دوره انجام گرفت و با استقبال خوب شهروندان و تاکسیرانان مواجه گردید.

قائم مقام معاونت حمل ونقل ترافیک تقسیم بندی بر مدیریت و نظارت فعالیت بر شرکت های مسافربری در قالب کارگروه و برمبنای تاکسی های خطی، منطقه ای با کمک خود مدیران عامل را از دیگر اقدامات اساسی نام برد و افزود: سرویس ها در ۴گروه عمده اپیلکیشن موبایل، تاکسی های ایستگاهی با مبدا مشخص و مقصدانتخابی همانند سرویس های فرودگاه، گروه تاکسی های خطی با مبدا و مقصد مشخص و سرویس مدارس و ادارات تشکیل شدند تا علاوه بر مدیریت و نظارت بهتر عملکردی آنها براساس ارایه خدمات تاکسی ها استفاده مطلوب و خدمات بهتری به شهروندان انجام پذیرد و مشکلات هرگروه در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ هزار سرویس مدارس و برچسب‌های نصب شده بر آنها تصریح کرد: در این مدت نیز تلاش شد تعاملی را با آموزش و پرورش برقرار کنیم و این مجموعه از ظرفیت تاکسیرانی استفاده کند.این در حالی بود که تا سال گذشته هیچ نقشی از سوی تاکسی رانی در این زمینه وجود نداشت و با پیگیری های انجام شده نظارت بر عملکرد تاکسیرانان برای جلب اطمینان بیشتر اولیاء دانش اموزان بر عهره تاکسیرانی قرار گرفت.

افندی‌زاده بیان کرد: نوسازی تاکسیرانی از برنامه‌هایی بوده که در این مدت در دستور کار قرار گرفت به طوری که در سال ۹۵، ۱۱ هزار تاکسی نوسازی شدند اما در سال ۹۶ به علت کمبود نقدینگی و یارانه هنوز نتوانسته‌ایم اقدامی را در این بخش انجام دهیم و با توجه به سازو کارهای پیش بینی شده در برنامه های در پیش رو به ویژه "ون" متناسب با اهداف و سیاست های معاونت اقدامات ادامه خواهد یافت.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک؛ وی تصریح کرد: براساس آمار ۷ هزار تاکسی فرسوده هستند که باید مورد نوسازی قرار بگیرند. ایجاد ایستگاه‌های تاکسی در مجاورت ایستگاه‌های مترو نیز از طرح‌هایی بوده که در این مدت انجام گرفته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین