آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

گروه جهان الف،   4030126132 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

«رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن و البته جریان های سیاسی و رسانه ای وابسته و نزدیک به آن ها، سعی در لاپوشانی بسیاری از واقعیت ها در جریان تحولات اخیر در قالب حمله موشکی-پهپادی ایران به عمق اراضی‌اشغالی دارند و مایل به افشای بسیاری از واقعیت ها نیستند.»

آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

به گزارش الف؛ مدت زمان زیادی از حمله موشکی-پهپادی بزرگ کشورمان با عنوان عملیات "وعده صادق" علیه اراضی اشغالی نمی گذرد. حمله ای که در قالب آن بیش از 180 پهپاد، بیش از 35 موشک کروز و بیش از 110 موشک بالستیک زمین به زمین مورد استفاده قرار گرفت و خسارات سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد شد. بر اساس گزارش های میدانی، حمله گسترده ایران موجب هدف قرار گرفتن مراکز راهبردی رژیم صهیونیستی به ویزه پایگاه های هوایی رامون و نواتیم شد. 

پایگاه هوایی نواتیم، همان مرکزی است که حمل جگنده های اف 35 ارتش اسرائیل به کنسوگری کشورمان از مبدا آن انجام گرفته بود. به طور کلی، حمله گسترده ایران به اسرائیل، زلزله ای بزرگ را در اراضی اشغالی به راه انداخت و البته که بیش از هر زمان دیگری ماهیت پوشالی قدرت و شعارهای رژیم اشغالگر قدس را به نمایش گذاشت. با این همه، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن و البته جریان های سیاسی و رسانه ای آن ها، سعی در لاپوشانی بسیاری از واقعیت ها در جریان تحولات اخیر در قالب حمله موشکی-پهپادی ایران به عمق اراضی اشغالی دارند و مایل به افشای بسیاری از واقعیت ها نیستند. 

اولا، رژیم اشغالگر قدس مدعی شده که تقریبا 99 درصد از موشک ها و پهپادهای ایرانی را در جریان عملیات وعده صادق، رهگیری و ساقط کرده و اساسا اراضی اشغالی هیچ آسیبی را متحمل نشده است. در این نقطه یک سوال مهم و محوری پیس می آید": اگر واقعا اسرائیل متحمل خسارت نشده، دلیل اتخاذ سانسور شدید در اراضی‌اشغالی چیست؟ 

جالب اینکه حتی برخی رسانه های اسرائیلی نیز به صراحت اعتراف کرده اند که ویدئوهای زیادی از خسارات حمله ایران به عمق اراضی اشغالی به دستشان رسیده با این حال، اجازه پخش آن ها را ندارند. صهیونیست ها مدعی رهگیری پرتابه های ایران به اراضی شغالی هستند با این حال، ویدئوهای مختلفی از اصابت مستقیم موشک ها و پهپادهای ایرانی به اهداف راهبردی در عمق اراضی اشغالی در فضای مجازی منتشر شده است. حتی برخی تصاویر ماهواره ای نیز به طور خاص از خسارت های جدی برخورد موشک های ایرانی به پایگاه های نظامی اشغالگران صهیونیست نظیر پایگاه هوایی نواتیم حکایت دارند. 

معادله ای که نشان می دهد تا چه اندازه صهیونیست ها و متحدان بین المللی آن ها در موضع گیری های خود پس از حمله موشکی-پهپادی گسترده کشورمان به اراضی اشغالی، دچار تناقض و دست پاچگی شده اند. 

دوم اینکه، بسیاری از تحلیلگران غربی و صهیونیست در ساعات اخیر با حضور در رسانه های مختلف مدعی شده‌اند که ایران در جریان حمله اخیر، چیزی در حدود 200 یا 300 مییلون دلار هزینه کرده اما به هیچ دستاوردی نرسیده است. آن ها می گویند که این پول از جیب مردم ایران هزینه شده و هیچ دستاوردی را هم برای آن ها نداشته است. 

این در حالی است که اغلب تحلیلگران نظامی در عمق اراضی اشغالی به طور ویژه به این مساله اشاره داشته اند که ایران تنها در یک شب توانسته فقط به سامانه های پدافندی رژیم اشغالگر قدس، خسارتی بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار وارد کند. در حقیقت، آن ها به قیمت بالای موشک های سامانه های پدافندی اسرائیلی در مواجهه با موشک و پهپادهای ایرانی اشاره داشته اند و در عین حال تاکید کرده اند که ایران در بهترین حالت، چیزی در حدود 10 درصد از این مبلغ را برای حمله اراضی اشغالی هزینه کرده است. البته که تخمین خسارت های وارده به صهیونیست ها تاکنون صرفا محدود به موشک های پدافندی بوده که از اراضی اشغالی پرتاب شده و هنوز تحلیل مشخصی از برخورد موشک و پهپادهای ایرانی به اهداف مختلف در اراضی اشغالی و خسارت های سنگین آن ها ارائه نشده است. 

جدای از این ها، صهیونیست ها و متحدان غربی آن ها مانور گسترده ای با محوریت این مساله انجام داده اند که اسرائیل برای ممانعت از ایجاد تلفات برای غیرنظامیان ایرانی به ایران حمله نمی کند. این در حالی است که این ادعای صهیونیست ها نیز به شدت مضحک است. باید توجه داشته باشیم که رژیم اشغالگر قدس ظرف بیش از 6 ماه جنگ افروزی در نوار غزه، موجب کشته، مجروح و مفقود شدن بیش از 100 هزار فلسطینی بیگناه شده است. موضوعی که خود نشان می دهد تا چه اندازه ادعاهای انساندوستانه صهیونیست ها مضحک است. البته که نباید تهدیدات اخیر ایران را نیز در تصمیمات صهیونیست ها بی اثر دانست. 

ایران هشدار داده که حمله اخیر آن به اراضی اشغالی در پاسخ به جنایت صهیونیست ها علیه کنسولگری کشورمان در دمشق بوده و اگر اسرائیل بخواهد اقدامی علیه ایران انجام دهد، پاسخی به مراتب جدی تر و شدیدتر دریافت خواهد کرد. معادله ای که بسیاری از محاسبات راهبردی صهیونیست ها را دچار تغییر کرده و البته که آن ها را به موش‌مُردگی استراتژیک زده است!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۶۵۲۱۰۰:۱۹:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
تازه جالب‌تر اینکه 300 تا موشک و پهپاد ارسال شد از فاصله زیاد و چند کشور هم می خواستند ره گیری کنند که نصف آن را هم نتوانستند بزنند!! در حمله احتمالی آتی این چند کشور گستاخ را ادب کنید تا دیگر دخالت نکنند
ناشناس۳۴۵۶۶۴۰۰۷:۵۴:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
برای اثبات برخورد موشک ها با اهداف، پهباد های شناسایی را به اسرائیل ارسال و فیلم و عکس کافی تهیه و منتشر کنید. از همان پهباد هایی که سالهای قبل روی ناو آمریکایی و پایگاه اسرائیلی رفته بود و فیلم گرفته بود و اونها نتونسته بودن متوجه بشن
ناشناس۳۴۵۶۷۱۷۰۹:۲۶:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
شما ها دنبال بهانه هستید و نه چیزی بیشتر حتی اگر همه چیز را به شما نشان بدهند می روید دنبال بهانه دیگر
ناشناس۳۴۵۶۹۵۲۱۲:۴۹:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
آقاجان 7 اکتبر حماس زد همه هم گفتند زد. تو این حمله هم ما زدیم، و خسارت زدیم بهشون
ناشناس۳۴۵۷۰۱۰۱۳:۴۶:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
همه چیز را هم نشانتان بدهیم آخرش میگویید فتو شاپه همیشه برای کسی که خودش را به خواب زده محل فرار هست ضمنا شماها که هستید که دلیل می خواهید اخبار دشمن را دروغ و درست بدون دلیل قبول می کنی اینهم روش
ناشناس۳۴۵۶۶۷۳۰۸:۲۶:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
چرا وقتی اونها ما رو میزنند در خفای اطلاعاتی و خبری میزنن ولی ما همیشه در بوق و کرنا میکنیم که طرف محل مورد نظر را تخلیه کامل کند و خود و همراهانش را هم برای دفاع کاملا آماده میکند .
ناشناس۳۴۵۶۷۱۴۰۹:۲۳:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
چون انتقام هست و تخلیه ای هم در کار نیست چون نمی توانند مکان را خالی از نظامیان کنند
ناشناس۳۴۵۶۷۵۷۰۹:۵۰:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۷
به نظر من اینکه گفته شد انتقام خواهیم گرفت هم برای افکار جهانی بود که فکر نکنن ایران دست روی دست خواهد گذاشت اینطوری افکار جهانی هم برای حمله ایران آمادگی ذهنی پیدا کرد و قبول کرد لزوم انتقام را اما اینکه نحوه عملیات (ترکیبی) از قبل گفته می شود نشان دهنده قدرت یک کشور است که می گوید من اینطوری حمله خواهم کرد و هیچ کس نمی تواند مانع حمله من شود
ناشناس۳۴۵۷۳۸۷۱۹:۰۵:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
این یک قلق گیری کوبنده بود. تصور کن موشک ایران از شمال اسرائیل به سمت جنوب اسرائیل پرواز کرده نه برای منفجر شدن بلکه برای ارسال پیام به اسرائیلی ها که وقت برگشتن به خونه است...برگردید چیه این اسرائیل بروید کانادا، آرژانتین و...
مجید بیرانوند۳۴۵۶۵۲۷۰۰:۲۶:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اصلا و ابدا برخورد یا خسارت احتمالی مهم نیست، مهم اینه که ایران از خاک خودش به اسرائیل حمله کرده
ناشناس۳۴۵۶۶۰۸۰۶:۱۲:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
این روزها همه کشورها موشک و پهباد دارن و می توانند از کشورهای خود کشورهای دیگر را مورد حمله قرار دهند.
ناشناس۳۴۵۶۶۹۶۰۸:۵۹:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
حمله به اسراییل فرزند لوس امریکا و اروپا جرات هم می خواد علاوه بر موشک
ناشناس۳۴۵۷۰۷۲۱۴:۳۸:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
از بدو تاسیس اسرائیل تا کنون اکثر کشورهای عربی اطراف اسرائیل بهش حمله کردند وترسی نداشتند .از جمله مصر و عراق و سوریه و اردن و ...
ناشناس۳۴۵۷۵۵۸۲۰:۵۸:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
طی 50 سال گذشته به سرزمین های اشغالی حمله مستقیم نشده بود ایران تابو شکنی کرد.
ناشناس۳۴۵۸۱۸۳۰۸:۲۹:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۸
بله حمله کردند ولی بدون محاسبه و لذا تو شش روز شکست خوردن ولی فرزندان سلمان فارسی یکه و تنها الان حدود چنددهه است شدن کابوس اسرائیل .
ناشناس۳۴۵۶۷۱۵۰۹:۲۴:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
دارند اما اولا جرات لازم هست و دوم هم کارایی نیروهای نظامی هر کشور!
ناشناس۳۴۵۶۷۴۷۰۹:۴۱:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
به نظرم نه بزرگنمایی درسته و نه کوچک نمایی و خود تحقیری
ناشناس۳۴۵۶۸۷۴۱۱:۴۰:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
خیر دوست عزیز اینطوری نیست هرکسی موشک هاش به اسرائیل نمیرسه
ناشناس۳۴۵۶۹۰۸۱۲:۰۷:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
هیمنه پوشالی اسرائیل خبیث فرو ریخت اما هیچ غلطی نتوانست بکند.
ناشناس۳۴۵۷۷۶۴۲۳:۱۱:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
چون جراتش رو ندارن به کشور دیگه حمله کنن
ناشناس۳۴۵۸۱۷۸۰۸:۲۵:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۸
بله دارن ولی هیچ کشوری جرات استفاده از پهپاد و موشکهاشون رو علیه اسرائیل نداشته و نداره و نخواهد داشت. ناز شست فرزندان سلمان فارسی یلان ایران زمین
ناشناس۳۴۵۶۶۱۵۰۶:۲۴:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
معمولا تا حالا اینجوری بوده که ایران کاملا صبورانه منتظر می‌مونه تا طرف مقابلش یه اشتباه کنه، بعد اون اشتباه سکوی ایران می‌شه برای اقدام بعدی، الان هم این اشتباه اسرائیل باعث شد تا حمله از ایران به اسرائیل عادی سازی بشه، دیگه ایران می‌تونه برای هر پاسخی از خاک خوش اقدام کنه!
ناشناس۳۴۵۶۷۶۴۰۹:۵۵:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
درست اینه که کسی جرات اشتباه کردن نداشته باشه
ناشناس۳۴۵۶۵۲۸۰۰:۳۰:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
ادعای غربی‌ها رهگیری ۹۹ درصد پرتابه‌هاست. طبق ادعای خودشان ایران ۳۳۱ پرتابه داشته است و با محاسبات آنها حداکثر ۴ پرتابه اصابت کرده است. اما ویدئویهای منتشر شده اصابت حداقل ۷ موشک بالستیک رو نشان میده. از طرفی طبق ادعای بی‌بی‌سی گنبد آهنین ۱۵ درصد خطا در رهگیری داره. اگر این آمار درست باشد باید حداقل ۲۵ پرتابه پهپاد و کروز هم اصابت کرده باشد. پس ادعای رهگیری ۹۹ درصدی قطعا غلط است.
ناشناس۳۴۵۶۵۴۵۰۱:۱۱:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
این که کلیپ بود و خیلی از موردها بیرون نیامده
ناشناس۳۴۵۶۵۵۹۰۱:۳۹:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
با همان چند فیلم محدود شمارش کردن 32 تا بوده
ناشناس۳۴۵۶۶۲۱۰۷:۰۲:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
گنبد آهنین سامانه پدافند راکت است و برد کوتاه دارد که در این حمله استفاده نشده. از طرفی تصاویر ماهواره های روسیه و چین باید تعداد اصابت ها را نشان دهد و در کل تعداد اصابت مهم نبود نوع حمله مهم بود.
ناشناس۳۴۵۶۷۱۹۰۹:۲۷:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
گنبد 3 نوع بخش هست که یکی از آن برای راکت!
ناشناس۳۴۵۶۹۰۶۱۲:۰۴:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
حزب الله لبنان قبل از پرتاب موشک ها سامانه های دفاعی اسرائیل را هدف قرار داده بود.
ناشناس۳۴۵۶۹۱۱۱۲:۰۹:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
با تمام حساب و کتاب ها باید 53 تا از پرتابه ها به اهدافشون برخورد داشته باشند، حتی اگر نصف اینها هم باشه خسارت وارده قابل توجه بوده که اجازه پخش نمیدن و سانسور شدید ایجاد کردند!!
ناشناس۳۴۵۶۵۴۱۰۱:۰۳:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۲۷
دوست دارم دو نکته اضافه کنم: در مساله رهگیری آمادگی یا غافلگیر شدن اهمیت زیادی دارد. در این حمله عملا از عنصر غافلگیری استفاده نشد. سابقه صهیونیست‌ها در محفی کردن آمار خسارت‌ها بر کسی پوشیده نیست.
ناشناس۳۴۵۶۵۴۲۰۱:۰۵:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
ایران اگه لازم میدونست با همین موشک‌ها میتونست شهرهای اشغالی رو شخم بزنه ضمناً به قول مجری شبکه افق ؛ ایران چند برابر هزینه‌های موشک‌ها رو پیش پیش از صهیونیست‌ها دریافت کرده همچنین به اعتراف صهیونیست‌ها شهروند عادی و غیر نظامی در شهرهای غصب شده وجود نداره و همه‌شون مسلح و خون اشام و تشنه‌ی خون مسلمان‌ها هستن
ناشناس۳۴۵۶۵۴۴۰۱:۰۹:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اولین چیز خود حمله هست که مهم بود و بعد خسارات مالی و جانی زیادی متحمل شدن و جبران این چند ماه شد آن هم چند برابر
ناشناس۳۴۵۶۵۹۹۰۵:۳۸:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
همینکه هیمنه پوشالی گنبد آهنین اسرائیل و لایه های دفاعی که مثلا توسط آمریکا و فرانسه ایجاد شده بود را در هم شکستند، باید بهشون گفت : دم همتون گرم ....اجرتون با امام حسین ...!! دل همه را شاد کردین
ناشناس۳۴۵۶۶۰۲۰۵:۵۱:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
بر خلاف ادعای رژیم اسراییل که توانسته ۹۹ درصد پرتابه ها بزند، محاسبه نشان می دهد که با گذر ۸ بالستیک از سپر پوشالی، توانایی مهار این سیستم، حداکثر چیزی در حدود تنها ۹۷ درصد است و این یک افتضاح بزرگ و سر شکستگی غیر قابل جبران برای نیروی هوایی اسراییل و متحدان آن خواهد بود.
ناشناس۳۴۵۶۷۳۱۰۹:۳۳:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
این اعداد و درصد هم درست نیست ولی با توجه به توانایی بالا ایران و پرتابه های بیشتری وقتی در کار باشد شاید اول را چندتایی بتوانند بزنند ولی بعد پدافند خالی می شود هرچند دیگر با موشک‌های خاص می توان از سد پدافند عبور کرد
ناشناس۳۴۵۶۶۱۱۰۶:۱۷:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
درود بر شما دلاوران ايران اسلامي،دست همه ي شما فرزندان غيور ايران عزيز رو ميبوسم.خداوند متعال پشت و پناهتون.رژيم صهيونيسي محكوم به نابودي هست.
ناشناس۳۴۵۶۶۱۳۰۶:۲۰:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۷
الان مهم اینه که حمله به اسرائیل از ایران انجام شده رفتیم مرحله بعد، حالا هرکی هرچی می‌خواد بگه یا نگه!
ناشناس۳۴۵۶۶۱۴۰۶:۲۱:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
ایران زد و چهار کشور آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و اسراییل دفاع کردند . اینکه موشکها به هدف خورد یا نخورد ، مهم نیست مهم فاعل و مفعول هستند که بعد از چند قرن جایشان عوض شده است .
عبدالحسین آقابزرگی۳۴۵۶۶۱۸۰۶:۵۷:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
به نام خداوند جان و خرد RONEN BERGLAN رونن برگمن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی کتابی نوشته است با عنوان برخیز و تو اول بکش RISE AND KILL FIRST این کتاب از انگلیسیی به فارسی برگردانده شده است این کتاب چهره واقعی صهیونیست اسرائیلی را به نمایش گذاشته است این بنده خواندن این کتاب را به خوانندگان توصیه می کنم : این کتاب به بسیاری از توطئه ها ، غصب هاو غارتها وقتل عام فلسطینیان و سرزمینشان و...و همینطور ترورهای به اصطلاح خودشان رهبران عرب و دانشمندانشان و جنک 6 روزه اعراب اسرائیل و حمایت های سازمان ملل و وکشورهای غربی به ویژه امریکا و.. تا می رسد به ترور دانشمندان کشور ما ..شرح و بسط داده است . هیچ کشوری تا کنون جرات نکرده است که به اسرائیل صهیونیست متجاوز بگوید بالای چشمتان ابروست و هماره پیروزی از آن وی بوده است ، تا اینکه حزب الله به میدان آمد و در مدت 33 روز معادله اسرائیل را بهم زد ، انگاه 7 اکتبر را حماس در غزه کلید زد و دیدیم که چه کرد، لبنان ازآن سو و حوثی ها از سوی دیگر و عراق هم از جانب دیگر بر سرشان ریختند. جهان بخوبی شاهداست که اسرائیل آنچنان در باتلاق مهلک به خفقان مبتلا شده دست و پا می زند. روزگارش امروزیاد آور این مثل است : الغريق يتشبث بکل حشيش. غريق، به هر شاخه ي خشکيده اي چنگ مي زند( تا خودرا نجات دهد) صهونیست ها طبق معمول به کشورهای غربی به ویژه امریکا چنگ می زنداگر چنین ادامه یابدآنان را نیز با خود غرق خواهد کرد. آخر کوشش آنان پس از بن بست در شکست های پیاپی ، از روی استیصال، بمب باران ساختمان کنسولی ایران و قتل عام مقام های بلند پایه ایران بوده است . ایران خیلی بزرگ وارانه ازمام وطن دفاع کرد، و هیچ مکان غیر نظامی و اماکن عمومی و مسکونی را خوشبختانه مورد حمله قرار نداده است . مردم اسرائیل باید و باید این را در نظر داشته باشند ، ایران می توانست و می تواند همان کاری را بکند که ارتش دژخیم اسراییل با غزه کرد . همین ارتش بیرحم اسراییل آنهمه قتل عام و کشتار کودکان و نوزادان و زنان ومردان بی دفاع و بی سلاح را سلاخی کرد و بیمارستانها ، مساجد و مدارس ، کلیساها و ساختمان های مسکونی را با بمب های مخرب با خاک یکسان کرد . انچنانکه هیچکدام از این بربریتها و توحش های گرگ صفتانه در مقابل دوربین ها و چشمان جهانیان دیگر قابل انکار نیست. این را باید اضافه کرد اگر اسرائیل ایران را در این حمله ضعیف می یافت ، قطعا تلافی می کرد ، ولی از حمله مکرر ایران در هراس واقعی است می داند که : این دم شیر است به بازی مگیر ایران نه مصر است و سوریه و اردن و نه حتی لبنان و فلسطین . ایران ، ایران است . اسرائیل این را خوب می داند ، نیز امریکا و همه کشورهای غربی ایران پس از ترور دانشمدانش و ترور های گهگاه افرادش در سوریه ، بسیار صبوری کرد ، آنچنان که خود نتانیاهو گفته بود سیاستمردان ایران شکیبایی دارند و راهبردشان خردمندانه است ولی نمی دانست صبر حق با تومداراها کند چون که از حد بگذرد رسوا کند اینک دیدکه چه شد پس واعتبرو ا یا اوالوالابصار
ناشناس۳۴۵۶۸۰۵۱۰:۴۵:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
سلام؛ممنون،بسیار جامع و کامل
ناشناس۳۴۵۶۶۱۹۰۶:۵۸:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
1 ادعا: بیش از 99% یعنی از 330 م پ بمعنی کمتر از سه موشک و پهپاد می شود 2: پدافند اسراییل بوده یا آمریکا انگلیس فرانسه اردن و... و اسراییل آیا اینهم توانایی پدافندی اسراییل است یا مجموعه ای از کشورها 3 نتیجه : آمار و توانایی اسراییل مضحک است.
ناشناس۳۴۵۶۶۳۲۰۷:۳۳:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اگه اصابت نمیکرد که بایدن به نتانیاهو نمی گفت بچه ،بشین سرجات
ناشناس۳۴۵۶۶۸۵۰۸:۴۸:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اگه موشک های ایران رو رهگیری کرده بودن که با خیال راحت پاسخ می دادن اینکه می ترسن پاسخ بدن معلومه ضربه مهلکی خوردن
ناشناس۳۴۵۶۷۳۲۰۹:۳۴:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اصلا تعداد اصابت و خسارت مهم نیست، مهم نمایش اراده هست. بنده و امثال بنده که به بسیاری از مسائل و شیوه مدیریت در داخل کشور انتقاد داریم، دست نیروهای نظامی را در برخورد مستقیم با این غده سرطانی می بوسیم و در صورت نیاز برای مبارزه با آن داوطلبانه به میدان می آییم.
مزمز۳۴۵۶۷۶۶۰۹:۵۹:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
ایران گام شجاعانه ای برداشت؛ تردید ندارم صهیونیستها از این تجربه، استفاده خواهند کرد .
ناشناس۳۴۵۶۸۲۷۱۱:۰۴:۳۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
افرین وصدافرین به ایران که تونست سیلی محکمی به اسرائیلیها بزنه خدا حفظشون کنه ولی ای کاش اسرائیل را با خاک یکسان می کردند .
ناشناس۳۴۵۶۸۵۵۱۱:۲۸:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
آیا نظام حاکم بر جهان مبتنی بر انسانیت و عدالت است ؟ خیر دنبال حق باشیم به اندازه توانمان. توان چیست؟ قدرت اقتصادی نظامی فرهنگی و همبستگی اجتماعی. قدرت چانه زنی وقتی افزایش می یابد که چهار مورد بالا تقویت شود. هر چه بیشتر توان بیشتر. وگرنه تمام دستاوردهای بالفعل و بالقوه کوتاه مدت است.
ناشناس۳۴۵۶۹۲۰۱۲:۲۵:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
ایران قهرمان مردم جهانیان - الان همه برای ایران کف میزنن
ناشناس۳۴۵۷۰۱۵۱۳:۴۷:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
دشمن پرستان از اقتدار ایران و ایرانی ناراحتند و این ناراحتی را پنهان نمی کنند مانعی ندارد چون عددی محسوب نمی شوند
امیر راثی دیزجی۳۴۵۷۰۲۸۱۳:۵۶:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اردن چرا خودشیرینی کرد؟مگه کشور اسلامی نیست؟ عوض اینکه کنار ایران بایسته شاخ دراورده بود
علیرضا۳۴۵۷۹۹۸۰۲:۰۳:۵۹ ۱۴۰۳/۱/۲۸
چون مقاومت بااین کشوربه اصطلاح مسلمان مدارا کرده الان موقع ان رسیده تذکری به این کشور ازطریق مقاومت داده شود
ناشناس۳۴۵۷۷۸۷۲۳:۲۹:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
لا اله الا الله محمدالرسول الله زنده باد جمهوری اسلامی ایران
علی۳۴۵۷۹۹۶۰۲:۰۰:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۸
هدف ایران تلفات نبود با فرستادن پهپادها روی قدس اشغالی قدرت خودرا به رخ رژیم فاسد اسراییل واربابانش کشید به گفته بعضی از رسانه ها 10کشور به اسراییل کمک کردن کشورهایی که دم از ابر قدرتی میزنند
فرزاد۳۴۵۸۰۲۷۰۳:۱۹:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۸
چرا همه دنبال خسارت میگردن اگه دنبال خسارت بودیم اون همه موشک شلیک نمیکردیم پهباد نمیفرستادیم به نیروهای مقاومت میگفتیم شما بزنین مثل همیشه ‌.هدف از این حمله نمایش قدرت بود هدف این بود که بگیم چه ذخایرموشکی و پهبادی داریم هدف این بود که بگیم تو یه موشک به نیروهای ما تو یک کشور دیگه زدی ما بجاش چند صد تا موشک تو خونه خودت زدیم . اینو فراموش نکنین اسراییل که کل ابر قدرت ها پشتش هستن رو موشک بارون کردیم . یکی نه دو تا نه ۳۰۰ تااااا یعنی وجهه و شخصیتش له شد . خواهشا بی اهمیت جلو ندین .فکرشو بکن ۵ ساعت تمام رو کشورت موشک و پهباد فرود بیاد .
ناشناس۳۴۵۸۱۸۹۰۸:۳۳:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۸
هارتص اسرائیل نوشت: ما شکست خوردیم ژنرال امریکایی گفت این حمله حداقل توان حمله ایران بود اما حداکثر توان دفاعی اسرائیل تبریک به ملت ایران بابت داشتن یلان شیردل سپاه که اگر دشمن غلط زیادی بکنه مثل شیر جلوشون درمیان و هیچ باکی ندارن .
سلام۳۴۶۰۴۸۹۰۹:۰۲:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۳۰
باید استفاده از نام اسرائیل در رسانه ها ی اسلامی متوقف شود و بجای آن از رژیم تل آویو و صهیونی وصهیونیان استفاده شود.
ناشناس۳۴۶۰۹۴۳۱۷:۱۷:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۳۰
اینکه اسرائیل می گوید اکثر موشک ها رو سیستم دفاعی اش از بین برده (سوای درصد) به طور ناخودآگاه به قدرت ایران اعتراف کرده که ** بازوی موشکی ایران تا خود اسرائیل رسیده است** من موندم مایی که زمان شاه اسرائیل گدایی موشک می کردیم و الان خودمان می سازیم چرا برای مساله به این مهمی جشن نمی گیریم؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. من عجله ندارم!

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین