بهترین نمایشگر آمفی تئاتر و اتاق جلسات کدام است؟

گزارش بازرگانی، 248683،   4021023027

 

با جادوی رنگ و تصویر افراد را شیفته ایده خود بکنید. این کاری است که با کمک یک نمایشگر با کیفیت می‌توانید به راحتی انجام دهید. در اتاق جلسات معمولا اعضای اصلی شرکت یا مشتریان جدید مجموعه گرد هم جمع می‌شوند. در چنین شرایطی جلب توجه هر یک از افراد به ویدئو وال 4K، در رشد و ارتقا مجموعه شما تاثیر به سزایی دارد.

برای دستیابی به این هدف، علاوه بر محتوایی که به اشتراک می‌گذارید؛ کیفیت تصویر نیز باید بالا باشد. انتخاب نوع نمایشگر با توجه به ابعادی بزرگی آن کار دشواری است. با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله؛ می‌توانید انتخابی مناسبی داشته‌باشید.

عوامل مهم در انتخاب نمایشگر برای سالن نمایش

با وجود انواع مختلفی از نمایشگر ممکن است شما در انتخاب بهترین نمایشگر آمفی تئاتر و اتاق جلسات سردرگم شوید. نکات مهمی که باید در انتخاب نمایشگر مناسب برای سالن جلسات و آمفی تئاتر رعایت کنید:

  • اطلاعات صفحه نمایش

امروزه انواع مختلفی از نمایشگر‌ها برای نمایش محتوا در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر‌های LED اشاره کرد. بررسی ویژگی‌های مربوط به نمایشگر در مراحل قبل از خرید توصیه می‌شود. در این مرحله باید به مقدار انرژی مصرفی و عمر محصول دقت کنید. یکی از نمایشگر‌های محبوب برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ ویدیو وال است. ویدئو وال آمفی تئاتر تصاویری با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌دهند و عمر طولانی نیز دارند. کیفیت بالای تصاویر باعث می‌شود که حتی متن هم به راحتی از فواصل دور قابل خواندن باشد.

  • هزینه خرید

یکی از فاکتور‌های مهم که خرید شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد قیمت نمایشگر است. در حین مقایسه محصولات مختلف باید قیمت هر یک را نیز در نظر بگیرید. در این مرحله کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید. خرید محصولی با کیفیت پایین شاید در نگاه اول صرفه جویی به نظر برسد ولی در ادامه هزینه‌های تعمیر با خود به همراه دارد. نمایشگر‌هایی با صفحه واحد خطر شکستگی بالایی نیز دارند.

پروژکتور‌ها نیز رقیب ویدئو وال 4K در حیطه نمایش در ابعاد بزرگ هستند. هزینه نگهداری و تعمیر پروژکتورها به مرور زمان نسبت به قیمت ویدئو وال همایشات، بالا است. لامپ اصلی تغذیه کننده پروژکتور با گذر مدت زمان کوتاهی از کار می‌افتد و نیاز به تعویض دارند.

  • مصرف انرژی

در گذشته توجه زیادی بر میزان مصرف انرژی محصولات مختلف نمی شد. مصرف بیش از حد انرژی و برق توسط محصولات الکترونیکی امروزه به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. با افزایش مصرف انرژی هزینه‌های مربوط به برق بالا می‌رود. اما مسئله همین جا تمام نمی‌شود و گرمای زیاد ایجاد شده به ساختار خود دستگاه نیز آسیب می‌رساند. با بزرگ شدن ابعاد نمایشگر، انرژی مصرفی نیز افزایش می‌یابد.

استفاده مداوم و چندین ساعته از تلویزیون شهری نیز خطر آسیب به ساختار درونی آن را بالا می‌برد. برای مقابله با این مشکل توجه به مقدار مصرف انرژی نمایشگر و بازده آن توصیه می‌شود. ایجاد گرما توسط نمایشگر حتی می‌تواند راحتی محیط سالن و اتاق جلسه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به فناوری‌های جدیدی که در ساخت ویدئو وال صنعتی از آن‌ها بهره گرفته شده‌است؛ مصرف انرژی پایینی دارد. این تلویزیون شهری گرما تولید نمی‌کند و شما برای ساعات طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

ویدیو وال چیست؟

در منازل با بزرگ شدن ابعاد اتاق‌های نشیمن، به همین نسبت نیز از تلویزیون‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر نیز تولید شد. این روند ادامه داشت تا این‌که برای سالن‌های بزرگ حتی بزرگ‌ترین ابعاد تلویزیون نیز پاسخگو نبود. در چنین شرایطی استفاده از پروژکتور و پرده‌های نمایشی رواج یافت. با گذر زمان به دلیل کیفیت پایین تصاویر، استفاده از این تجهیزات نیز به مرور زمان کم‌تر شد. استفاده از ویدئو وال صنعتی، راهکاری مفید و کاربردی است که تمامی نقاط ضعف نمونه‌های قبلی نمایشگر‌ها را نیز برطرف کرد.

شما در این تلویزیون شهری فضای داخل می‌توانید تصویری یکپارچه با کنتراست و کیفیت بالا داشته‎باشید. کاربرد این نوع تلویزیون‌های شهری تنها محدود به سالن جلسات و آمفی تئاتر نمی‌شود. به دلیل ارائه با کیفیت بالای تصاویر بصری، در تبلیغات نیز کاربرد وسیعی دارند. روشنایی این نمایشگرها با گذر زمان حتی بعد از مصرف طولانی مدت نیز ثابت می‌ماند و تغییری نمی‌کند. به صورت 24 ساعته و مداوم نیز می‌توان از ویدیو وال LED استفاده کرد. روشنایی زیاد که به دلیل ساختار منحصر به فرد این نمایشگر است؛ فضاهای حاشیه‌ای را از دید افراد به دور نگه می‌دارد.

از این فناوری می‌توان در سالن‌های کنفرانس، استادیوم ها، فرودگاه و مراکز خرید، سالن‌های همایش و ... بهره برد. پایین بودن وزن نیز یکی دیگر از مزایای ویدیو وال‌های LED به حساب می‌آید. کم بودن وزن، امکان جا به جایی و نصب این نمایشگرهای LED را در محل‌های مختلف به آسانی فراهم می‌کند. ویدئو وال همایشات نیز ابزاری کاربردی است که محتوایی با وضوح بالای تصویر و رنگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای کنترل ویدئو وال آمفی تئاتر نرم افزاری نیاز است. با کمک این نرم افزار می‌توان هر یک از نمایشگرهای ویدیو وال را به صورت جداگانه کنترل کرد.

ویدئو وال صنعتی در واقع تصویری از فضای نمایشگر رایانه را نمایش می‌دهد. با تنظیم چندین محتوا بر روی نمایشگر می‌توانید تصاویر مختلفی بر روی ویدیو وال نشان دهید. استفاده از یک نرم افزار مدیریتی در چنین مواقعی برنامه زمان بندی شده برای محتواها را به سادگی امکان پذیر می‌سازد.



مزایای استفاده از ویدیو وال در آمفی تئاتر

از نمایشگر‌های مختلفی می‌توان در آمفی تئاتر استفاده کرد. ابعاد بزرگ آمفی تئاتر باید به خوبی توسط نمایشگر پوشش داده شود و حتی در ردیف‌های انتهایی نیز تصاویر واضح باشند. نور و کیفیت تصاویر از موارد مهمی است که در این مواقع نقش تعیین کننده ای در انتخاب نوع نمایشگر ایفا می‌کنند. از مزایای ویدئو وال آمفی تئاتر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجرای ویدئو وال آمفی تئاتر به سادگی با دسترسی به مانتیور امکان پذیر است. شما از طریق درگاه‌های ورودی گوناگون می‌توانید اتصال بین مانتیور و نمایشگر ایجاد کنید.
  • اجرای ویدیو وال با کمک نرم افزار‌های مدیریتی نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا محتواها را به صورت زمان بندی شده به صورت خودکار نمایش دهید.
  • قیمت ویدئو وال همایشات در مقایسه با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.
  • تجهیزات ویدئو وال از فناوری‌های نوین و به روز دنیا پیروی می‌کنند. شما برای مدت زمان طولانی می‌توانید از تجهیزات ویدئو وال صنعتی استفاده کنید.

خرید ویدئو وال 4K

با توجه به مزایای مختلفی که ویدئو وال در مقایسه با سایر انواع نمایشگرها دارد؛ انتخاب مناسبی برای اتاق جلسات به حساب می‌آید. دیاکو مرجعی معتبر در حوزه خرید و فروش انواع مختلف تلویزیون شهری، نمایشگرهای دیجیتال و تابلو روان است. این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه، محصولاتی مطابق با آخرین تغییرات روز دنیا در اختیار شما قرار می‌دهد. کارشناسان با تجربه و خدمات پس از فروش دیاکو در مسیر انتخاب محصول و نحوه نصب و نگهداری به شما یاری می‌رسانند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. من عجله ندارم!

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین