راهنمای رزرو آنلاین هتل و دریافت واچر

گزارش بازرگانی، 247150،   4021016007

سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات زندگی است. اما برای اینکه سفری راحت و لذت‌بخش داشته باشید، باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مراحل برنامه‌ریزی سفر، رزرو هتل است. انتخاب و رزرو هتل متناسب با بودجه موردنظرتان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که تاثیر بسزایی بر کیفیت سفرتان دارد. رزرو هتل ارزان، هزینه‌های سفر را تا حد زیادی پایین می‌آورد.

عزیزانی که قصد برنامه‌ریزی سفر دارند می‌توانند با مقایسه امکانات، خدمات و قیمت هتل ها به راحتی نسبت به رزرو هتل در سراسر جهان اقدام کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم راهنمایی جامع و کلی در مورد رزرو آنلاین هتل با بهترین قیمت به شما ارائه دهیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید تا بدانید با چه راه های ساده ای می توانید یک هتل با قیمت مناسب رزرو کرده و واچر و تایدیه آن را بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت کنید.

عوامل موثر در رزرو هتل ارزان

فرض کنید که قصد رزرو یک هتل مثل هتل الیزه شیراز را دارید. این هتل یکی از هتل های 4 ستاره و با کیفیت شهر است و طبیعتا به نسبت هتل های دیگر، قیمت کمی بالاتری دارد. اما شما می توانید با توجه و دقت به برخی از نکات ساده، رزرو خود را کماکان با قیمت مناسبی انجام دهید. در ادامه این نکات را یاداوری کرده ایم.

  1. زمان رزرو هتل

قیمت هتل ها همیشه در نوسان است. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت رزرو هتل تاثیر می‌گذارد، بازه زمانی سفر است. اگر تصمیم به سفر در فصول کم‌تردد سال داشته باشید، می‌توانید هتل‌های مورد نظرتان را با تخفیف‌های بیشتری رزرو کنید و هزینه‌ی کمتری را بپردازید. اما در بازه‌های زمانی که تردد گردشگران زیاد است به دنبال آن هزینه رزرو هتل نیز افزایش می‌یابد.

  1. موقعیت مکانی هتل

علاوه بر تاریخ رزرو هتل، موقعیت مکانی آن نیز در قیمت هتل بسیار موثر است. هرچقدر هتل شما به مرکز شهر، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی نزدیک‌‌تر باشد، قطعا قیمتش نسبت به هتلی با همان شرایط اما دورتر از مرکز شهر گران‌‌تر می‌شود.

  1. انتخاب درگاه (وبسایتمناسب برای رزرو هتل

در آخر نیز روش رزرو هتل خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخورددار است. اگر در قالب تور سفر می‌کنید تمامی مراحل سفر مانند رزرو بلیط هواپیما و پیدا کردن هتل توسط آژانس مربوطه انجام می‌شود. اما اگر بخواهید خودتان به شخصه هتلتان را انتخاب و رزرو کنید، قالبا با جستجو در اینترنت به بررسی و مقایسه هتل‌ها می‌پردازید.

در خیلی از مواقع ممکن است اطلاعات کاملی از هتل، محل قرارگیری آن، شرایط پرداخت و قیمت دقیق آن پیدا نکنید. در این مرحله انتخاب یک سایت جامع و معتبر برای رزرو هتل بسیار اهمیت دارد. سایتی که در آن به راحتی بتوانید به تمامی هتل‌ها دسترسی داشته باشید، از امکانات و خدمات آن به صورت کامل باخبر شده و با مقایسه قیمت آن‌ها به نتیجه‌‌گیری برسید.

بهترین سایت رزرو هتل در ایران

سایت فلای تودی به عنوان بهترین و هوشمندترین مرجع رزرو آنلاین هتل ارزان قیمت با تخفیف‌های فوق‌العاده شناخته می‌شود. این سایت به واسطه همکاری مستقیم با بیش از 1.5 میلیون هتل در سراسر جهان، با ارائه قیمت‌های رقابتی این اطمینان را برای شما به وجود می‌آورد تا هتل را ارزان و مطمئن رزرو کنید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل با بهترین قیمت

با سامانه رزرو آنلاین فلای تودی یا با استفاده از اپلیکیشن فلای تودی فقط در چند دقیقه می‌توانید به بررسی هتل‌های شهر مورد نظر پرداخته و بسته به نوع بودجه و نیازتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن هتل خود را رزرو کنید. برای این کار کافیست وارد صفحه هتل های داخلی یا خارجی فلای تودی شوید. در ادامه نام شهر مقصد را وارد کنید. اگر هتل خاصی مثل هتل الیزه شیراز را برای رزرو مد نظر دارید کافیست دو حرف اول هتل را وارد کنید تا اسم کامل هتل برایتان نمایش داده شود.

در غیر اینصورت فقط اسم شهر، تاریخ مورد نظر و تعداد همسفرانتان را وارد کنید و سپس کلید جستجو را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از هتل های مقصد مورد نظر به ترتیب از ارزانترین به گرانترین قیمت برایتان به نمایش درمی‌آید.

همچنین می‌توانید با کمک فیلترهایی که سایت در سمت راست صفحه در اختیارتان قرار می‌دهد به راحتی نوع نیازتان را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، تعداد ستاره هتل، امکانات هتل و موقعیت آن در سطح شهر مورد نظر و محدوده ترافیکی را انتخاب کنید تا هتلی متناسب با خواسته‌هایتان نمایش داده شود.

بعد از انتخاب هتل، وارد صفحه رزرو آن هتل می‌شوید و می‌توانید قوانین هتل، امکاناتی که در اختیار مسافر قرار می‌دهد، موقعیت هتل روی نقشه و فاصله آن تا مراکز مهم و دیدنی شهر و میزان رضایت سایر مهمانان از این هتل را ببینید. در نهایت اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، به صورت آنلاین هزینه رزرو هتل را پرداخت کرده و به صورت آنی، واچر هتل خود را دریافت کنید.

رزرو هتل الیزه شیراز با فلای تودی

هتل الیزه شیراز یکی از هتل‌های چهار ستاره خوب شهر شیراز است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل در خیابان معالی‌آباد، منطقه پزشکان واقع شده است. موقعیت مکانی هتل الیزه شیراز یکی از نقاط قوت آن است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید، مراکز تفریحی و تاریخی شهر شیراز قرار دارد.

امکانات هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز دارای امکانات مختلفی است که می‌تواند نیازهای مختلف مسافران را برآورده کند. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق‌های مجهز و راحت
  • اینترنت رایگان
  • استخر سرپوشیده
  • سونا
  • جکوزی
  • رستوران با غذاهای متنوع
  • کافی‌شاپ
  • سالن کنفرانس
  • خدمات ترانسفر

 

شاید تصور کنید برای بدست آوردن قیمت هتل‌ها با بیشترین تخفیف، باید تمام سایت‌های خرید را بررسی کنید. اما در فلای تودی می‌توانید گزینه تخفیف ویژه را فعال کرده تا آخرین تخفیف‌های هتل‌ها را مشاهده کنید. بسیاری از هتل‌ها برای جلب رضایت گردشگران، معمولا تخفیف‌های خوبی را در برخی از ایام سال در نظر می‌گیرند. یکی از ابزارهای خوب فلای تودی، گزینه اطلاع از تخفیفات ویژه است.

برای مطلع شدن از این تخفیف‌ برای رزرو هتل گزینه تخفیف‌ ویژه در قسمت فیلترهای سمت راست صفحه را فعال کنید تا لیست هتل‌های تخفیف‌خورده را یکجا ببینید. این گزینه کمک بسیاری در صرفه‌جویی هزینه‌های سفرتان می‌کند. با فلای تودی به سادگی رزرو خود را نهایی و واچر آن را در ایمیل خود دریافت کنید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. فردا دیر است...

  2. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  3. صوت افشا شده مدیرعامل ایران خودرو: اگر پارس تا امروز آدم کشته بگذارید ۶ ماه دیگه هم بکشد!

  4. فراریان بزرگ مالیاتی را بشناسید

  5. توقف روند کاهش جمعیت در ایران

  6. واکنش کنعانی به اقدام ضد ایرانی کانادا

  7. وزیر کشور: مردم با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور افزودند

  8. هیلاری کلینتون: دانشجویان معترض تاریخ نمی‌دانند!

  9. تکلیف ۳۰ منتخب تهران در مجلس تعیین شد + گرایش سیاسی

  10. نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

  11. چرا قیمت مسکن در تهران گران‌تر از بعضی شهر‌های بزرگ دنیاست؟

  12. اعتماد به نفس مقاومت

  13. ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به کدام سمت و سو می‌رود؟

  14. واکنش محسن رضایی به توهین نماینده صهیونیست‌ها به منشور ملل متحد

  15. درخواست رئیس‌جمهور کلمبیا برای بازداشت نتانیاهو

  16. دهه «رکود، عبرت، تجربه»/ ۱۰ میلیون فقیر حاصل ۱ دهه اقدام غلط

  17. مشارکت نصف شد!

پربحث‌های هفته

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  4. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  5. درباره توبه تتلو

  6. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  7. فردا دیر است...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  10. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  11. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  12. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  13. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  14. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  15. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  16. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  20. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  21. ایثارگران را بدنام نکنید !

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  24. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

آخرین عناوین