سخنگوی سپاه: ‌آمریکا حمله موفق ایران به اسرائیل را تایید کرد

  4030222093 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ددشمن تلاش کرد تا القا کند که ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به هدف اصابت نکرده اما آمریکا و سایر همدستان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله ایران به مقرهای تعیین شده با موفقیت همراه بوده است.

سخنگوی سپاه: ‌آمریکا حمله موفق ایران به اسرائیل را تایید کرد

به گزارش تسنیم از اردبیل، سردار رمضان شریف بعدازظهر امروز در همایش بر مدار امید در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: ارتباطات و اطلاع‌رسانی و بها دادن به افکار عمومی دارای ارج و قرب خاص است و در این شرایط حساس رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذار در مدیریت افکار عمومی را برعهده دارند.

دشمنان درصدد مخالفت و عداوت با ‌نظام هستند

وی تصریح کرد: با گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان دشمنان قسم خورده این ملت در صدد مخالفت و عداوت با این نظام هستند چرا که این نظام را مغایر اهداف شیطانی و پلید خود می‌دانند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از اول انقلاب تمام قدرت‌های شرق و غرب از اتحاد جماهیر شوروی گرفته تا آمریکا با حمایت همه جانبه دشمنان این ملت سعی کردند تا در فرآیند حاکمیت جمهوری اسلامی ایران خللی به وجود آورند اما نه تنها در این کار موفق نشدند بلکه شاهد اضمحلال نظام شرق و غرب بوده و قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران در این بین ظهور پیدا کرد.

گرایش امت‌‌های آزادیخواه به سمت شعارهای انقلاب اسلامی هستیم

شریف افزود: با تدبیر امامین انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی امروز در بالاترین جایگاه قرار گرفته و ما شاهد گرایش امت‌‌های آزادیخواه به سمت شعارهای انقلاب اسلامی هستیم که همه آنها برخاسته از فطرت بشری بوده و زلزله سیاسی را در جهان رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این دشمنان به خاطر فرهنگ اسلامی، دینی و اعتقادی با گفتمان انقلاب اسلامی سر ناسازگاری داشته و زمینه مخالفت و عناد را با جمهوری اسلامی ایران به هر شکل ممکن فراهم کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: در این 45 سال ملت ایران همواره طرفدار مظلومان به ویژه ملت ستمدیده فلسطین بوده و با رژیم صهیونیستی مخالفت کرده که امروز ماهیت رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر نمایان شده است.

اسرائیل اخیر ماهیت درونی خود را به نمایش گذاشت

شریف بیان کرد: 45 سال است که ملت ایران با پاسداشت روز قدس بر مخالفت با رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جامعه بشری مخالفت کرده و در نقطه مقابل همواره حامی مظلومان فلسطین بوده است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در جنایت هفت ماه اخیر رژیم صهیونیستی در کنار تخریب بیمارستان‌ها، مدارس، خانه اهالی غزه و هجمه به اردوگاه‌ها زمینه شهادت 35 هزار انسان بیگناه را رقم زده و 75 هزار مصدوم و هزاران انسان آواره و بیگناه را در هجمه و یورش سنگین مورد تاخت و تاز قرار داده است.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: به معنای حقیقی این رژیم سفاک و آدم‌کش در چند ماه اخیر ماهیت درونی خود را به نمایش گذاشته و نه تنها ملت‌های آزادیخواه بلکه خود غربی‌ها و آمریکایی‌ها نیز به این ماهیت کثیف پی بردند که نمود این اعتراض‌ها را در جنبش دانشجویی اخیر در اروپا و آمریکا شاهد هستیم.

روز به روز بر بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود‌

شریف گفت: این رژیم چنین شکی را در 70 سال اخیر به خود ندیده و روز به روز بر بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی افزوده شده و شعارهای دروغینی که پشت آن سنگر گرفته بودند، یکی پس از دیگری آشکار می‌شود.

وی افزود: اگر آمریکا به داد صهیونیسم نمی‌رسید عملیات طوفان‌الاقصی بستر نابودی این رژیم جعلی را فراهم می‌کرد و امروز به رغم همه کارشکنی آمریکا و اروپایی‌ها، رژیم صهیونیستی و خود آمریکا به منفورترین رژیم جهان معاصر تبدیل شده اند.

معاون روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر چنین مستکبرانی منسجم و قدرتمند ایستاده و با هدایت‌های امامین انقلاب، امروز شاهد اعتلای جمهوری اسلامی ایران در جایگاه اعلا هستیم.

حاج قاسم سلیمانی لحظه‌ای از دشمن‌شناسی غفلت نکرد

شریف یاد و خاطره سه هزار و 400 شهید استان و شهدای آرمانگرای این مرز و بوم را گرامی داشت و اضافه کرد: ما امروز سر سفره شهدایی همچون علامه مطهری و شهید حاج قاسم سلیمانی نشسته‌ایم که لحظه‌ای از دشمن‌شناسی غفلت نکرده و سعی داشتند با شجاعت، شهامت، حکمت و تدبیر برگرفته از امامین انقلاب در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی تلاش دشمن را برای ناامید کردن ملت ایران یادآور شد و بیان کرد: دشمن امروز سه رویکرد را به جد دنبال می‌کند که در گام نخست سعی دارد تا ملت ایران را پشیمان از انقلاب نشان دهد.

 رژیم صهیونیستی در غزه زمین‌گیر شده است 

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود یادآور شد: نظام رسانه‌ای غرب با تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری سعی دارد تا دستاوردهای نظام شاهنشاهی را به رخ کشیده و مردم ایران را از انقلاب و آثار آن پشیمان کند در حالی که واقعیت‌ها غیر از آن بود و دشمن در صدد القای آن برآمده است.

سردار شریف تصریح کرد: دومین رویکرد دولت القای مشکلات و بزرگنمایی نارسایی‌ها در کشور است که در این زمینه نیز سعی می‌کند همه مصائب را داخلی و ایرانی جلوه دهد.

وی وظیفه رسانه‌ها را تقویت امید در جامعه و القای نشاط و سرزندگی اعلام کرد و افزود: ما باید تاریخ پرفراز و نشیب این کشور را برای نسل‌های آینده بازگو کرده و آنها را نسبت به آینده امیدوار کنیم.

دنیا فهمید اسرائیل هیچ چیزی برای گفتن ندارد

معاون روابط عمومی کل سپاه به اتفاق تاریخی رخ داده در چند ماه اخیر برای نمایش چهره و تصویر حقیقی از صهیونیسم جهانی اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه تلاش می‌شد تا رژیم صهیونیستی را با قدرت نظامی، امنیتی و دفاعی نشان داده شود اما دنیا فهمید که این رژیم از درون تهی شده و هیچ چیزی برای گفتن ندارد.

شریف در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز با اسرائیلی که اعراب را در جنگ 6 روزه زمین‌گیر کرد، روبه‌رو نیستیم بلکه با وجود حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی صهیونیسم جهانی امروز به نقطه افول رسیده و هفت ماه است که در غزه زمین‌گیر شده است.

وی ضعف این رژیم را با وجود همه تبلیغات گسترده یادآور شد و اضافه کرد: پیام انقلاب اسلامی امروز به همه آزادیخواهان جهان رسیده تا با اعتماد به نفس حقیقی از مظلوم دفاع کرده و رژیم صهیونیستی را غاصب و سفاک به نمایش بگذارند.

عملیات وعده صادق موفقیت‌آمیز با ویژگی‌های خاص بود

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: تلاش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و جریانات اخیر کوچاندن مردم این منطقه، نابودی حماس و آزادی گروگان‌ها بوده که در این هفت ماه نه تنها به هیچ یک از اهداف خود نرسیده بلکه در داخل سرزمین اشغالی فلسطین زمین‌گیر شده و امکان تحرک برای این رژیم وجود ندارد.

شریف در ادامه سخنان خود یادآور شد: عملیات تنبیهی وعده صادق عملیاتی موفقیت‌آمیز با ویژگی‌های خاص بود که به پیکره رژیم صهیونیستی ضربه‌ای مهلک وارد کرد.

وی تصریح کرد: هر چند در داخل جریانی تلاش می‌کند تا داشته‌های داخلی را حقیر و داشته‌های خارجی را بزرگ جلوه دهد اما به معنای حقیقی این عملیات لرزه بر اندام دشمن انداخت.

 اعتراف آمریکا بر موفقیت‌آمیز بودن عملیات وعده صادق 

معاون روابط عمومی کل سپاه گفت: با وجود اینکه اسرائیل به مجهزترین تکنولوژی‌های نظامی آراسته بود اما در عملیات وعده صادق تلاش کردیم تا نقاط ضعف دشمن را شناسایی و توانمندی خود را به رخ کشیده و با تلاش فرزندان غیرتمند نظامی کشور عملیات موفقیت‌آمیزی را شاهد بودیم.

شریف افزود: در مانورهای مختلف ما ‌حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را داشتیم چرا که آنها خطای راهبردی را در حمله به کنسولگری انجام داده بودند و ما اقدام تنبیهی را به موقع، بهنگام و در بهترین شرایط به انجام رساندیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمن تلاش کرد تا القا کند که 99 درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به هدف اصابت نکرده اما با اراده الهی همه این فضاسازی‌های کاذب نقش بر آب شد و آمریکا و سایر همدستان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله ایران به مقرهای تعیین شده با موفقیت همراه بوده است.

مظلوم غزه پیروز میدان خواهند بود

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: این عملیات‌ها محصول تدبیر، هوشمندی، حکمت و دوراندیشی فرماندهی کل نیروهای مسلح و همچنین آگاهی و هوشیاری این نیروها است تا ما بتوانیم به رژیم صهیونیستی که به پیشرفته‌ترین سیستم پدافندی و دفاعی در منطقه مجهز است، آشکارا یورش برده و انتقام بگیریم.

شریف بیان کرد: همه این موفقیت‌ها را مرهون عنایت الهی و همچنین پایبندی به ارزش‌های اسلامی می‌دانیم و بر این باوریم که ملت ایران با تکیه بر عناصر معنوی می‌تواند همواره در میادین مختلف پیروز صحنه باشد.

وی به تداوم مقاومت به عنوان اصل ضروری در مقابله با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: به فضل الهی مردم مظلوم غزه پیروز میدان خواهند بود و این رژیم صهیونیستی است که بیش از این به نقطه اضمحلال کشیده شده و نابودی آنها حتمی است.

 ما برای عزت ایران هزینه داده‌ایم 

معاون روابط عمومی کل سپاه در ادامه سخنان خود یادآور شد: با مجاهدت فرزندان این سرزمین در گام دوم انقلاب موفقیت‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد و سعی ما بر این خواهد بود تا بر دشمن فائق آییم.

شریف تصریح کرد: این ملت رنج دوران دفاع مقدس و سختی‌های اوایل پیروزی انقلاب را سپری کردند و امروز در اوج اقتدار و عظمت هستند و دشمن نمی‌تواند این اقتدار و عظمت ما را مشاهده کند.

وی به حضور گسترده مردم در تشییع بی‌سابقه شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شادی مردم بعد از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات نشان می‌دهد که وحدت و همدلی ملت ایران بی‌نظیر است و می‌تواند همین روحیه امید و نشاط ملت ما را به پیروزی‌های مختلف برساند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: ملتی که هزینه ندهد، بازنده میدان خواهد بود و ما در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تاکنون برای عزت این کشور هزینه داده‌ایم و قطعا بازنده میدان نخواهیم بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۸۵۵۳۲۱۷:۴۶:۲۵ ۱۴۰۳/۲/۲۲
خوب شد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

    2. حالا زمان مذاکره است

    3. لحظۀ پیداشدن لاشه بالگرد توسط تیم پهپادی

    4. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

    5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

    6. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

    7. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

    8. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

    9. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

    10. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

    11. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز

    12. تعطیل کردن شنبه از یک مجلس انقلابی بعید بود/ اکثر مردم ارتباط اقتصادی با خارج ندارند

    13. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

    14. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

    15. خوشحالی مجری شبکه ۱۴ اسرائیل از خبر شهادت رئیس جمهور ایران

    16. اطلاعیه ستاد کل درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران 

    17. پاسخ حماس به توهم صهیونیست ها

    18. پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

    19. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

    20. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

    21. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

    22. سخت، اما گذرا...

    23. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

    24. خاری در چشم دشمنان

    25. از کوه خواری تا سیل غافلگیرانه در مشهد

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

      2. حالا زمان مذاکره است

      3. محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد/ شهادت رئیس جمهور به همراه همراهانشان

      4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

      5. حمله رسانه اصولگرا به رائفی‌پور/ انتقاد شریعتمداری از نمایندگان موافق تعطیلی شنبه‌ها

      6. شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

      7. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

      8. انتخاباتی حساس، حیاتی و سرنوشت‌ساز

      9. اطلاعیه ستاد کل درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران 

      10. لنگرگاه جمهوری اسلامی در بحران‌ها کجا است؟!

      11. شناسایی هویت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/ تایید سوختگی پیکرها/ آیت‌الله آل‌هاشم یک‌ساعت پس از حادثه زنده بوده است

      12. عملکرد سیاه آمریکا در تحریم ها از نگاه ظریف/ توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری/ آرامش در بازار ارز

      13. سخت، اما گذرا...

      14. رئیس جمهور: باید گره های ذهنی در رابطه با تشکیل خانواده و افزایش جمعیت باز شود

      15. خاری در چشم دشمنان

      16. آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

      17. رحیم‌پور ازغدی: قبلا به شوخی می‌گفتند کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم الان اما در حال رخ دادن است

      18. آنچه دشمن درباره "شهیدِ جمهور" نمی فهمد

      19. انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان/ انتقاد ربیعی از بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی درباره شهادت رئیسی

      20. مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

      21. رئیس دفتر رئیس جمهور:در این ۴۵ روز، کار ۴۵۰ روز را انجام می‌دهیم

      22. دیپلمات جانباز شهید ...

      23. محل تدفین شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شد/ اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش

      24. رهبر انقلاب: ایران خدمتگذار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد/ اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم

      25. اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره توماج صالحی

      آخرین عناوین