مشاوره حقوقی

گزارش بازرگانی،   4020823076

اگر با یک مشکل حقوقی مواجه شده‌اید یا به اصطلاح خودمانی در مشکلات حقوقی غرق شده‌اید، بهترین راه نجات شما اخذ مشاوره حقوقی از وکیل است.

اگرچه هیچکس تمایلی به غوطه‌ور شدن در مشکلات حقوقی ندارد، اما باید قبول کرد گاهی اجتناب از یکسری مشکلات غیرممکن است. مشکلات حقوقی مختلفی بر سر راه ما سبز می‌شوند؛ مثلا ممکن است در زندگی زناشویی دچار اختلاف شویم، شریک کاریمان از ما کلاهبرداری کند یا مستاجر به مدت چند ماه اجاره بهای ملک خود را نپردازد. احتمالا در این مواقع به یک راه حل مناسب برای حل و فصل مشکل فکر می‌کنید! اگرچه ممکن است راه‌های مختلفی به ذهنتان خطور کند، اما بدون شک دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری بهترین راه حل خواهد بود.

زمانی که اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنید، وکیل تمام اطلاعات حقوقی لازم را به شما منتقل می‌کند، روش‌هایی که برای حل مشکل وجود دارد را معرفی می‌نماید و در نهایت بهترین مسیر جهت خاتمه دادن به مشکل را نشان می‌دهد. بنابراین هر زمان با یک مشکل حقوقی مواجه شدید، بدون فوت وقت از یک وکیل مشورت بگیرید تا قضیه پیچیده‌تر نشود.


منظور از مشاوره حقوقی چیست؟

به طور ساده، مشاوره حقوقی یک جلسه مشاوره حضوری، تلفنی یا آنلاین است که در طول آن مشاور اطلاعات حقوقی لازم را به فرد انتقال می‌دهد. البته فرد مشاوره دهنده باید تخصص لازم در زمینه حقوق را داشته باشد. در حال حاضر دو گروه از افراد قادر به مشورت حقوقی حرفه‌ای هستند. اولین گروه مشاورین حقوقی محسوب می‌شوند که تحصیلات تکمیلی را در رشته‌های مرتبط با حقوق سپری کرده و اطلاعات نسبتا خوبی از قوانین و مقررات دارند. گروه دوم وکلای پایه یک دادگستری یا قوه قضاییه هستند. وکلا با توجه به اینکه ضمن سپری کردن تحصیلات تکمیلی، در دوره‌های کارآموزی شرکت کرده و مراحل مختلفی جهت دریافت پروانه وکالت طی می‌کنند، اطلاعات حقوقی نسبتا بیشتری دارند.

"از همین رو دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری یا قوه قضاییه بهترین و مطمئن‌ترین راه جهت حل مشکلات حقوقی است. "


مزایای دریافت مشاوره حقوقی قبل از هر اقدام حقوقی

دریافت مشاوره حقوقی قبل از هر اقدام حقوقی امری ضروری است. خصوصا وقتی بدانیم قوانین و مقررات روز به روز در حال تغییر و تحول هستند، اهمیت مشورت با وکیل دوچندان خواهد شد. مشاوره با وکیل از آن جهت اهمیت پیدا می‌کند که دید شما را برای مواجهه با مشکلات باز کرده و باعث می‌شود با آگاهی کامل نسبت به حل مشکل خود قدم بردارید. البته بسیاری از افراد اهمیت مشورت با وکیل را کتمان می‌کنند. از همین رو در ادامه با ذکر چند مثال کاربردی مزیت مشاوره را به این افراد نشان می‌دهیم. برای درک بهتر موضوع ما دو موقعیت نسبتا مختلف را در نظر می‌گیریم که مشاوره می‌تواند به مانند یک معجزه شما را از بحران، اختلاف و حوادث ناگوار نجات دهد؛

  • در سناریو شماره 1 تصور کنید در شرف تنظیم قرارداد و امضای آن برای عقد قرارداد پیمانکاری هستید. همانطور که می‎دانید یک قرارداد پیمانکاری از بندهای مختلفی تشکیل شده است. از طرف دیگر چنین قراردادی نکات حقوقی بی شماری دارد که اگر درک درستی از این نکات نداشته باشید، قطعا در آینده برایتان مشکل ساز خواهد شد. حال تصور کنید در بند تعهدات پیمانکار عبارت زیر را مشاهده می‌کنید: "قرارداد قائم به شخص پیمانکار است." اگر معنای این جمله را ندانید و قرارداد را امضا کنید، با توجه به لازم بودن قراردادهای پیمانکاری این احتمال وجود دارد که بعدها دچار مشکل شوید. این در حالی است که این روزها می‌توان با مشاوره حقوقی فوری به راحتی از وکیل معنای این جمله را درخواست کرد.

  • در سناریو شماره 2 فرض کنید که شما به عنوان یک زن می‌خواهید تقاضای طلاق بدهید. نحوه تنظیم دادخواست برای طلاق، بهترین مسیر برای گرفتن حکم طلاق و نحوه به اجرا گذاشتن مهریه از جمله نکاتی است که برای شما اهمیت خاصی خواهد داشت. از طرفی شاید شما علاقه داشته باشید تنها با یک وکیل خانم برای حل مشکل حقوقی خود گفتگو کنید. در این زمان هم مشاوره حقوقی با وکیل خانم می‌تواند اطلاعات شما را افزایش داده و بهترین مسیر برای حل بحران پیش رو را مشخص نماید.




در چه مواردی می توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد؟

یکی از سوالاتی که برای افراد قبل از مشورت با وکیل ایجاد می‌شود، گستره‌ی موضوعاتی است که در آن زمینه امکان مشورت فراهم می‌باشد. مشکلات حقوقی بسیار گسترده هستند: دعاوی خانوادگی نظیر طلاق، تقسیم ارث به ورثه، درخواست مهریه و ... دعاوی حقوقی مثل اختلاف ناشی از پیمان‌ها، مطالبه ثمن، التزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول و ... دعاوی کیفری همچون کلاهبرداری، فحاشی، ضرب و جرح، قتل و ... تنها بخشی از مواردی هستند که می‌توانید از طریق مشاوره نسبت به حل آنها اطلاعات کاملی دریافت کنید. مشخصا هیچ محدودیتی در زمان مشاوره با وکیل وجود نداشته و شما می‌توانید چالش‌های حقوقی مختلف را از طریق گفتگو با وکیل برطرف نمایید.

البته با توجه به اینکه مشکل یا چالش حقوقی در طول شبانه روز برای افراد ایجاد می‌شود، شاید بخواهید یک موسسه حقوقی با خدمات مشاوره حقوقی 24 ساعته پیدا کنید تا بدون محدودیت زمانی از مشورت وکلا بهره‌مند شوید. یکی از بهترین موسسات جهت دریافت مشاوره 24 ساعته، موسسه حقوقی وکیل تلفنی است. وکیل تلفنی علاوه‌بر ارائه خدمات حقوقی باکیفیت، روش‌های متعددی برای دسترسی به وکیل فراهم کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید از هر نقطه از ایران با وکیل مشورت کنید.

روش های دریافت مشاوره حقوقی در وکیل تلفنی

در گذشته‌های نه چندان دور مشورت با وکیل به روش‌های حضوری محدود بود. با این حال پیشرفت تکنولوژی باعث شده در حال حاضر کاربران روش‌های مختلفی برای مشاوره با وکیل پیش روی خود‌ ببینند که هر یک از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند. برای اینکه بیشتر با انواع روش‌های دریافت مشاوره آشنا شوید، در ادامه لیست خدمات مشاوره سایت وکیل تلفنی را بررسی کرده‌ایم:

  • مشاوره حقوقی حضوری: در این روش شما یک جلسه حضوری با وکیل رزرو می‌کنید. سپس در زمان تعیین شده به دفتر وکیل مراجعه کرده و از راهنمایی‌های وی استفاده می‌کنید. اگرچه در این روش به صورت مستقیم با وکیل در ارتباط هستید، اما به هر حال مشاوره حضوری چندان جالب توجه کاربران امروزی نیست، چرا که این روش محدودیت‌های مکانی و زمانی زیادی دارد.

  • مشاوره حقوقی تلفنی: اگر خواهان مشورت با وکیل هستید، اما زمان کافی برای این کار را ندارید یا حتی در نقاط دوردست زندگی می‌کنید و نمی‌توانید به راحتی به وکیل دسترسی داشته باشید، احتمالا مشاوره حقوقی تلفنی برای شما مناسب باشد. در این روش کافی است هزینه مشاوره را بر اساس مدت زمان دلخواه خود پرداخت کنید، سپس فیش آن را به کارشناسان وکیل تلفنی ارسال نمایید. به همین راحتی!



  • مشاوره حقوقی انلاین: یکی دیگر از روش‌های مشاوره با وکلای وکیل تلفنی، مشاوره اینترنتی است. در این روش که در قالب چت انجام می‌شود، شما سوالات خود را از وکیل می‌پرسید، سپس یک وکیل پایه یک سوال شما را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهد. شایان ذکر است استفاده از این روش ضرری ندارد، چرا که مشاوره انلاین در وکیل تلفنی به مشاوره حقوقی رایگان معروف است و هیچ هزینه‌ای ندارد.


هزینه مشاوره حقوقی در وکیل تلفنی

چنانچه علاقه‌مند به مشورت با وکیل هستید، بدون شک اطلاع از هزینه مشاوره حقوقی برایتان اهمیت زیادی خواهد داشت. طبق گفتگویی که با مدیران سایت وکیل تلفنی داشتیم، از آنها درباره‌ی علت پایین بودن تعرفه‌ی خدمات حقوقی سوال کردیم. مدیران این موسسه اعتقاد داشتند که وکیل تلفنی به دنبال تسهیل دسترسی عموم جامعه به وکیل و مشاوره است. از همین رو قیمت خدمات این سایت بسیار پایین و مقرون به صرفه تعیین شده است. البته اگر بابت کیفیت خدمات نگران هستید، تنها کافی است یکبار آن را تجربه کنید، بدون شک از کیفیت بالای خدمات ارائه شده شگفت زده خواهید شد. در ادامه لیست تعرفه خدمات مشاوره سایت وکیل تلفنی را مشاهده می‌کنید:

خدمات

تعرفه

5 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

50.000

10 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

100.000

15 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

120.000

20 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

200.000

30 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

250.000

60 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

350.000

مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری

500.000

مشاوره حقوقی به صورت چت در سایت

رایگان




در چه ساعت از شبانه روز می توان مشاوره حقوقی دریافت کرد؟

یکی از امتیازات منحصر به فرد سایت وکیل تلفنی در ارائه مشاوره به کاربران، امکان مشاوره حقوقی 24 ساعته است. به عبارتی شما عزیزان می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با وکلای این موسسه صحبت کنید و مشکلات خود را برطرف نمایید. جالبتر اینکه این سایت اقدام به مشاوره حقوقی در ایام تعطیل می‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  2. مأمور خاطی بازداشت شد

  3. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  4. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  5. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

  6. مرده متحرک !

  7. شباهت های عجیبِ قیمت و قدرت!

  8. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  9. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل

  12. خاندوزی: نرخ رشد نقدینگی به ۲۴ درصد رسیده است

  13. آبروریزی اپوزیسیون در شبکه‌های فارسی زبان؛ این‌بار آنتن زنده اینترنشنال!

  14. واکنش آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار

  15. واکنش فدراسیون فوتبال به پرونده رشوه و تبانی؛ اجازه مطرح کردن اسامی را نداریم

  16. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  17. رئیسی: افزایش کیفیت اینترنت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گیرد

  18. ارجاع پرونده تخلفات چهار دستگاه به قوه قضائیه 

  19. تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  10. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. مأمور خاطی بازداشت شد

  16. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  17. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  18. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  23. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  24. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  25. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

آخرین عناوین