کدام هتل را برای سفر مشهد انتخاب کنیم؟

گزارش بازرگانی، 228338،   4020822023

هر هتل یک محل آرامش است. مخصوصاً در سفرهای زیارتی- سیاحتی مانند سفر به مشهد، انتخاب هتل می‌تواند یک سفر خاطره‌انگیز برایتان رقم بزند، یا اینکه سفرتان را به یک خاطره بد برایتان تبدیل کند؛ بنابراین اگر مسافر مشهد هستید، لازم است که از بین هتل‌های مشهد بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

در ادامه برخی از بهترین گزینه‌ها را برای رزرو هتل مشهد برایتان ارائه کرده‌ایم. برای سفرتان به این شهر می‌توانید ابتدا این هتل‌ها را رزرو کنید، سپس عازم مشهد مقدس شوید.

هتل سی نور مشهد؛ بهترین گزینه برای خرید دوستان

اگر چه برای اغلب افراد زیارت آستان مقدس امام رضا (ع) هدف اصلی سفر به مشهد است؛ اما کسانی که عازم این شهر مقدس هستند ممکن است قصد خرید و گشت زنی در بازارهای مشهد را داشته باشند. برای این گروه از مسافران مشهد،  رزرو هتل در مشهد باید به نحوی انجام شود که امکان خرید و بازار گردی وجود داشته باشد.

هتل سی نور مشهد در میدان هفده شهریور واقع شده و به بازار رضا و خیابان هفده شهریور دسترسی دارد؛ بنابراین موقع اقامت در مشهد می‌توانید ساعت‌هایی از روزتان را برای خرید در نظر بگیرید. سفره‌خانه، چایخانه سنتی، فضای سبز، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، استخر و سونا، و حمام سنتی، چشم‌انداز زیبا و رستوران‌های مجلل هتل سی نور مشهد نیز موقع اقامت در این محل در اختیار مسافران خواهد بود.

 بنابراین به محض رسیدن به هتل می‌توانید غذاهای متنوع هتل را نوش جان کنید و چای عصرگاهی خودتان را موقع تماشای مناظر اطراف از اتاقتان بنوشید.

 هتل نگین پاسارگاد مشهد؛ هتلی نزدیک به حرم

اگر هدفتان از سفر به مشهد زیارت کردن است، لازم است که در یکی از هتل‌های مشهد که نزدیک به حرم هستند یک گزینه را انتخاب کنید. هتل نگین به عنوان یک هتل مشهد که امکانات مناسبی دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که سفرهای خانوادگی به مشهد را تجربه می‌کنند باشد.

چایخانه سنتی، روم سرویس، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا، و ماساژ تنها برخی از امکاناتی هستند که می‌توانید موقع سکونت در هتل نگین پاسارگاد مشهد از آن‌ها استفاده کنید. بازارهایی مثل غدیر، بازار رضا، و مجتمع تجاری امید در نزدیکی این هتل 4 ستاره واقع شده‌اند و می‌توانید به راحتی در طول سفرتان به مشهد به خرید بپردازید.

 همچنین این هتل نزدیک حرم امام رضا(ع) است و تنها با 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید خودتان را به حرم برسانید و ساعت زیادی از روزتان را صرف حضور در جوام امام رضا(ع) کنید. چون محدودیتی برای رفت و آمد به حرم از هتل نخواهید داشت.


هتل خورشید تابان مشهد؛ هتل مورد تأیید گردشگران

هتل خورشید تابان یکی دیگر از هتل‌های نزدیک حرم مشهد است. اگر قصد دارید که ساعت‌های مختلف روز به حرم بروید، با اقامت در این هتل شانس برنامه‌ریزی بهتر برای زمان‌های حضورتان در حرم امام رضا (ع) را خواهید داشت. 

 باغ موزه نادری و خانه ملک در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند و موقع اقامتتان در این محل می‌توانید ساعت‌هایی از روزتان را به گشت زنی در شهر و تماشای جاذبه‌های مشهد اختصاص دهید.

رستوران معین درباری، مرکز خرید آلتون، بازار جنت و مرکز خرید زیست خاور  نیز در نزدیکی این هتل 4 ستاره واقع شده‌اند، تا مسافران بتوانند غذاهای مشهدی را امتحان کنید، یا ساعت‌هایی را صرف گشت زنی در بازار و خرید کنید. این هتل از نظر مسافرانی که قبلاً در آن اقامت داشته‌اند توانسته نمره 4.2 از 5 را به دست بیاورد.

هتل ارغوان مشهد؛ هتلی لوکس با 5 ستاره درخشان

اگر لوکس بودن هتل برایتان مهم است می‌توانید هتل ارغوان مشهد را برای اقامت در نظر داشته باشید. موقع رزرو هتل مشهد می‌توانید هتل ارغوان را به صورت آنلاین انتخاب کرده و اقامتی بی‌دغدغه در این شهر را تجربه کنید.

این هتل 13 طبقه دارد و در صورتی که طبقات بالایی این هتل را برای اقامت در نظر بگیرید، شانس این را خواهید داشت که مشهد را در یک نگاه تماشا کنید. با توجه به نزدیکی این هتل به حرم، حتی می‌توانید حرم را در لحظات اقامتتان در این هتل تماشا کنید و هر دقیقه و هر لحظه نظاره‌گر گنبد طلایی امام رضا (ع) باشید.

این هتل لوکس مجهز به امکاناتی مانند رستوران ایرانی، صندوق امانات، سالن همایش و… است.  برای اقامت در این هتل می‌توانید از تخفیف‌های دوره‌ای رزرو هتل در مشهد نیز استفاده کنید. با کمک این تخفیف‌ها، هزینه سفرتان به مشهد و قیمت هتل در مشهد برایتان بسیار مقرون به صرفه‌تر تمام خواهد شد.

سخن پایانی

برای سفر به مشهد می‌توانید رزرو هتل مشهد را انجام داده و کوله بارتان را برای شروع سفری به یاد ماندنی آماده کنید. موقع انتخاب هتل در مشهد حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که فاصله هتل تا حرم، دیدنی‌های مشهد و مراکز خرید این شهر چقدر است. چون در صورتی که هتل در فاصله دورتری از حرم قرار داشته باشد، یا مراکز خرید و دیدنی‌های مشهد از آن فاصله زیادی داشته باشند، باید مدت زمان زیادی در سرویس‌های حمل و نقل شهری حضور داشته باشید و نمی‌توانید از مدت سفرتان به بهترین نحو استفاده کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

آخرین عناوین