معرفی بهترین بیکری تهران؛ نان سحر به همراه شعبات مرزداران و بلوار دریا در شهر تهران

گزارش بازرگانی، 223486،   4020816030 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجموعه نان سحر در سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون با بیشتر از نیم قرن تجربه توان تولید انواع نان‌های حجیم، نیمه‌حجیم، رژیمی و ... را دارد. این مجموعه توانسته با تکیه بر علم و دانش روز دنیا و بهره‌گیری از مهارت کارشناس‌های حرفه‌ای خود، همواره در لیست بهترین مراکز عرضه و پخش نان قرار بگیرد.

مجموعه نان سحر همچنین توانسته با برقراری ارتباط با بهترین کمپانی‌های خارجی گامی بزرگ در راستای افزایش کیفیت نان در کشور ایران بردارد. انواع غلات این مجموعه سرشار از مواد مغذی مختلف هستند و حتی می‌توان روی آن‌ها به‌عنوان یک وعده غذایی جداگانه نیز حساب باز کرد.

بیشتر از 20 شعبه مختلف از مجموعه نان سحر در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که از جمله حرفه‌ای‌ترین آنها می‌توان به شعبه بلوار دریا و مرزداران اشاره کرد که با عرضه انواع نان‌های باکیفیت توانسته‌اند رضایت بیشتر مشتری‌های خود را به‌دست بیاورند. اما آیا با این شعبه‌ها آشنا هستید؟ این شعبه‌های چه محصولاتی می‌فروشند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

معرفی شعبه نان سحر بلوار دریا

مجموعه نان سحر شعبه بلوار دریا در واقع همان شعبه سعادت آباد است که در اپلیکیشن‌های آنلاین سفارش نان نیز فعالیت دارد. این مجموعه با پرسنلی حرفه‌ای و با مهارت توانسته به یکی از محبوب‌ترین نانوایی‌های منطقه سعادت آباد تهران تبدیل شود. اگر در این منطقه ساکن هستید، می‌توانید به‌صورت حضوری یا اینترنتی غلات مورد نیازتان را از این مجموعه تهیه کنید و وعده‌های غذایی مقوی و کاملی داشته باشید.

شعبه بلوار دریای نان سحر از ساعت 7.30 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ساعت 21.30 به مشتری‌ها خدمت‌رسانی دارد. این مجموعه در طی این ساعات با استفاده از دانش و مهارت خود خوشمزه‌ترین و مقوی‌ترین نان‌ها را تولید می‌کند و به‌دست مشتری‌ها می‌رساند.

نانواهای شعبه بلوار دریای نان سحر تمام استاندارد‌های بهداشتی را در پخت نان در نظر می‌گیرند؛ آن‌ها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند تا نان‌ها با کیفیت عالی پخته شوند. نانواهای این مجموعه حتی از برخی مواد افزودنی مانند کنجد یا سبوی نیز بهره می‌برند تا نان‌هایی با انرژی غذایی بیشتر و طعم عالی‌تر تهیه کنند.

مجموعه نان سحر در پلتفرم‌های سفارش آنلاین نان توانسته امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد. هم‌اکنون 98717 نفر به این نانوایی رأی داده‌اند و 7922 نفر نیز نظر خود را درباره آن ثبت کرده‌اند که این‌ها همه نشان از کیفیت بالای محصولات آن دارند. کافی است سری به بخش نظرات مشتری‌ها درباره این مجموعه در پلتفرم‌های سفارش آنلاین نان بزنید تا متوجه این موضوع شوید.

محصولات شعبه نان سحر بلوار دریا

فروشگاه نان سحر شعبه بلوار دریا انواع نان سفید مثل باگت، زمل، فینگرفود، انواع نان تیره و رژیمی مثل چاباتا، چاودار، جو، بربری سبوس‌دار، انواع نان طعم‌دار مثل قندی رژیمی با شیره توت انجیر، شیره خرما، شکلات و گردو، انواع نان‌های بسته‌بندی مثل جو خشک ساده، تست پروتئین و فیبر و انواع نان‌های فاقد گلوتن مثل نخودچی، لواش و برنجی را با کیفیت عالی تولید می‌کند.

نان سحر شعبه بلوار دریا، عرضه‌کننده انواع نان‌های باکیفیت

این مجموعه انواع کیک و شیرینی‌های خوشمزه مثل کیک تولد، کیک‌های خشک و کوکی مثل شیرینی دانمارکی، کیک یزدی، انواع شیرینی‌تر مثل مخلوط، رولت، انواع دونات و پیراشکی مثل پای کرم، سیترول و ... را نیز تهیه می‌کند و می‌فروشد.

شعبه نان سحر بلوار دریا در زمینه تولید پیتزا، سمبوسه و میان‌وعده نیز فعالیت دارد و انواع فرانکفورت‌رول، سیمیت پپرونی و پنیر پیتزا، پیتزا‌شف و ... را نیز به فروش می‌رساند. ساندویچ‌ها و سالاد‌های این مجموعه از جمله ساندویچ بوقلمون، کباب تابه‌ای، هریساچیکن و ... نیز جزء جذابترین وعده‌های غذایی اصلی آن به‌شمار می‌آیند.

مجموعه سحر انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه را نیز عرضه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به اسموتی به‌لیمو، شربت خیارسکنجبین، لته وانیل فندق، لته کارامل، آرمیکانو، هات‌چاکلت و ... اشاره کرد.

مشخصات شعبه نان سحر بلوار دریا

در ادامه مشخصات دسترسی به شعبه نان سحر بلوار دریا را برایتان قرار می‌دهیم:

  • آدرس شعبه نان سحر بلوار دریا: سعادت آباد، بلوار پاک نژاد، بلوار دریا، پلاک 102
  • شماره تلفن شعبه نان سحر بلوار دریا: 88096397

مجموعه نان سحر مرزداران

شعبه مرزداران نان سحر نیز از جمله بهترین شعبه‌های این مجموعه است که نان‌هایی باکیفیت فوق‌العاده عالی و خوب را به فروش می‌رساند. این مجموعه زیر نظر حرفه‌ای‌ترین قناد‌ها، آشپز‌ها، شیرینی‌پز‌ها و نانوا‌ها فعالیت می‌کند، به‌همین‌دلیل توانسته بین رقبا مانند الماسی تراش‌خورده بدرخشد و تبدیل به انتخاب اول بسیاری از مشتری‌ها شود.

مجموعه نان سحر شعبه مرزداران فعالیت خود را از ساعت 8 صبح آغاز می‌کند و تا ساعت 21.30 به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این مجموعه در طول تمام روز‌های هفته مشغول به‌کار است، بنابراین هربار که هوس خوردن نان‌های خوشمزه را کردید، می‌توانید به این مجموعه بروید.

البته مجموعه نان سحر مرزداران در اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین نان نیز فعالیت دارد؛ بنابراین اگر به‌هردلیلی امکان مراجعه حضوری را نداشتید، فقط کافیست با چند کلیک ساده سفارشتان را در این اپلیکیشن‌ها ثبت کنید تا پرسنل نانوایی در سریعترین زمان سفارش را درب منزل برایتان ارسال کنند.

مجموعه نان سحر مرزداران در پلتفرم‌های خرید آنلاین نان امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص داده است. هم‌اکنون نیز 66477 نفر به آن امتیاز داده‌اند و 7528 نفر نیز درباره این مجموعه نظر خود را ثبت کرده‌اند. کافیست نگاهی به بخش نظرات این پلتفرم‌ها درباره مجموعه نان سحر مرزداران بندازید تا متوجه میزان کیفیت خدمت‌رسانی این مجموعه شوید.

محصولات مجموعه نان سحر مرزداران

نان سحر مرزداران درست مثل شعبه بلوار دریا یا همان سعادت‌آباد انواع نان‌های سفید، تیره و رژیمی، طعم‌دار و بسته‌بندی را به فروش می‌رساند. این مجموعه در زمینه عرضه انواع نان لقمه و ساندویچی مثل نان باگت، فینگرفود سفید، چاودار و ... نیز فعالیت دارد.

نان سحر شعبه مرزداران، عرضه‌کننده انواع نان خوشمزه

کیک‌های تولد، انواع شیرینی‌های خشک و ‌تر، کوکی‌ها، پیراشکی‌ها، دونات‌ها و دسر‌های این مجموعه را نیز نمی‌توان از قلم انداخت که آن را تبدیل به یک شیرینی‌فروشی کامل و حرفه‌ای کرده‌اند.

در مجموعه نان سحر مرزداران انواع پیتزا و ساندویچ مثل ساندویچ هات‌داگ، سالامی و پنیر، چیکن‌پستو و ... نیز سرو می‌شود.

از جمله خوراکی‌های دیگر مجموعه نان سحر مرزداران می‌توان به کره‌بادام‌زمینی و انواع گرانولا یا نوشیدنی اشاره کرد.

اطلاعات مجموعه نان سحر مرزداران

اگر می‌خواهید به مجموعه نان سحر مرزداران بروید، در ادامه اطلاعات دسترسی این مجموعه را برایتان قرار می‌دهیم:

  • آدرس نان سحر مرزداران: بلوار مرزداران، 35 متری لاله، بوستان ششم شرقی، خیابان گل‌ها
  • شماره تلفن نان سحر مرزداران: 44248631

شعبه‌های مختلف نان سحر، عرضه‌کننده انواع نان‌ها، شیرینی‌ها و غذا‌های باکیفیت

در این مطلب شعبه نان سحر بلوار دریا و شعبه نان سحر مرزداران را برای خرید نان معرفی کردیم. اکنون با اطلاعاتی که در اختیارتان گذاشتیم، می‌توانید برای خرید به این مجموعه بروید. در صورت نیاز نیز امکان استفاده از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین را دارید که خدمات منحصربه‌فردی را به‌صورت حرفه‌ای برای خرید آنلاین انواع نان از شعبه‌های نان سحر یا سایر نانوایی‌ها ارائه می‌دهند.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۸۵۷۴۲۱۲:۳۷:۰۸ ۱۴۰۲/۸/۱۶
این هم از واژه های مسخره خارجی بیکری
Rajab۳۲۸۶۰۰۹۱۶:۴۱:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۱۶
بیکری ! بگویید نانوایی ، نان ..... ارزش زبانمان را حفظ کنیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  3. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  13. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  14. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  15. تنوری که هنوز سرد است...

  16. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  17. ایثارگران را بدنام نکنید !

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  20. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  21. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  24. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  25. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

آخرین عناوین