معایب و مزایای ارتودنسی نامرئی با الاینر شفاف

گزارش بازرگانی، 215389،   4020708053

ارتودنسی روشی است که به کمک آن به اصلاح مشکلات دندان ها می پردازند و ابزار های مخصوص به خود را دارد.

ارتودنسی

زیبایی دندان ها و حتی دهان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد، به نحوی که اگر شما دندان های زیبا و منظم داشته باشید باعث زیبایی دهان و چهره کلی شما خواهد شد. ارتودنسی علاوه بر ایجاد زیبایی برای چهره شما مشکلات دیگر دندان ها را نیز حل خواهد کرد و حتی از بروز مشکلات دیگر پیشگیری می کند. در این روش از بریس های دندانی و سایر ابزار ها جهت نظم دهی به دندان ها استفاده می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با این روش و فواید آن آشنا سازیم و کاندیدا های مناسب این روش را برای شما معرفی کنیم.



ارتودنسی چیست؟

در برخی از مواقع دندان ها دچار نظم خاصی نیستند و فک بالا و پایین در موقعیت درستی قرار نگرفته اند. در این شرایط می باشد که ارتودنسی به کمک دندانپزشکان می آید و مشکلات بیمار را به طور کامل از بین می برد. عملکرد دندان ها با انجام ارتودنسی بسیار بهتر خواهد شد و به چهره فرد نیز زیبایی زیادی می دهد.

الاینر شفاف

چه افرادی به این روش نیاز دارند؟

پس از معاینه توسط دندانپزشک افرادی که دارای بیرون زدگی و یا داخل رفتگی دندان ها هستند مهمترین کیس ها برای انجام این کار هستند. همچنین کج بودن دندان ها، فاصله بین دندانی، ازدحام دندان ها، انحراف فک و... باعث انجام این فرآیند خواهد شد. افرادی که دچار مشکل اوربایت یا جلو بودن بیش از حد دندان های فک بالا هستند نیز به تشخیص دندانپزشک، این روش درمانی را انجام می دهند. آندربایت، کراس بایت و اپن بایت نیز از گزینه های اصلی انجام این فرآیند می باشد. آندر بایت به معنای جلو بودن بیش از حد دندان ها در فک پایین است، کراس بایت یعنی دندان های یک فک پشت فکر دیگر قرار بگیرند. اپن بایت نیز به معنای قرار گرفتن دندان های بالا و پایین در جلو می باشد.

برای مشاوره و دریافت نوبت متخصص ارتودنسی در شیراز ، نوبت متخصص ارتودنسی در تهران وسایر شهرها به سامانه دندانپزشکتان ایران مراجعه کنید.



چرا باید از این روش استفاده کنیم؟

از مزایای ارتودنسی می توان به کاهش احتمال پوسیدگی، کاهش احتمال التهاب لثه، کاهش جرم های دندانی، افزایش اعتماد به نفس، بالا رفتن طول عمر دندان و... اشاره کرد. با انجام این روش مسواک زدن و نخ دندان کشیدن بسیار راحت تر از قبل خواهد شد. این روش همچنین به زیبایی لب ها و چهره کمک بسیار شایانی خواهد کرد.



الاینر شفاف
از ابزار های ارتودنسی برای درمان می توان به براکت، الاینر شفاف، هدگیر، بایت پلیت، نگهدارنده ارتودنسی و... اشاره کرد. نگین های براکت به دندان چسبانده می شود و سیم ارتودنسی به وسیله آنها گرفته می شود. الاینر شفاف نیز یک قطعه پلاستیکی می باشد که عملکردی مشابه با براکت ها دارد و دندان ها را به محل درست هدایت می کند. با استفاده از این الاینر های شفاف بدون اینکه ابزاری بر روی دندان های شما مشخص باشد، دندان ها منظم خواهند شد و تمیز کردن آنها بسیار آسان می باشد. از مزایای این الاینر ها عدم ثبات آنها می باشد، در واقع این شما هستید که باید این الاینر ها را درون دهان خود نگه داشته تا نتیجه مطلوب را ببینید. نگهدارنده نیز وسیله ای است که، پس از در آوردن براکت ها به دندان ها کمک می کند تا در جایگاه صحیح قرار گیرند و حالت خود را حفظ نمایند.





دندانپزشکان ایران

سایت دندانپزشکان ایران اولین و تنها سامانه نوبت دهی تخصصی دندانپزشکی در کشور می باشد که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. در این سامانه می توانید نوبت های خود را رزرو کرده و از تخفیفات ویژه که مختص کاربران است استفاده کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین