لیست هتل‌های ارزان تا گران تهران برای مسافران

گزارش بازرگانی، 214822،   4020705044

تهران فقط پایتخت ایران نیست، بلکه این شهر قلب تپنده ایران است و همه روزه افراد زیادی از سراسر کشور برای انجام امور تحصیلی، کاری و... عازم این شهر بزرگ و پرهیاهو می‌شوند. در هر گوشه تهران می‌توانید پلاک ماشین‌هایی که متعلق به شهرهای مختلف هستند را مشاهده کنید و تاکسی‌های فرودگاه را ببینید که مسافران را تا هتلی که رزرو کرده‌اند همراهی می‌کنند.

با توجه به تنوع مسافرانی که عازم تهران می‌شوند و سلایق، علایق و میزان بودجه‌ای که برای سفر به این شهر در نظر گرفته‌اند، هتل‌های متعددی در پایتخت ساخته شده‌اند. بعضی از این هتل‌ها در رده بهترین هتل‌های جهان قرار می‌گیرند و امکانات و خدمات ویژه‌ای را به مسافرانشان ارائه می‌کنند. بعضی دیگر از هتل های تهران قیمت مناسب‌تری دارند و برای اقامت‌های تفریحی خانوادگی یا اقامت‌های دانشجویی انتخاب بهتری محسوب می‌شوند.

برای رزرو هتل در تهران، لازم است که ابتدا لیستی از بهترین هتل‌های اقتصادی، لوکس و... این شهر تهیه کنید، تا بتوانید در اسرع وقت پس از رسیدن به این شهر در اقامتگاهتان مستقر شده و فرصت دیدن تهران و گشت زنی در این شهر را از دست ندهید.

رزرو هتل‌های ارزان تهران

انتخاب هتل تهران برای سکونت مسافران تا حد قابل توجهی به میزان بودجه‌ای که برای سفرشان در نظر گرفته‌اند بستگی دارد. افرادی که برای سفرهای دانشجویی عازم تهران هستند، کسانی که قصد دارند برای اولین بار یک سفر خانوادگی به تهران تجربه کنند و افرادی که به دنبال راهی برای ارزان سفر کردن هستند، معمولاً سعی می‌کنند که برای رزرو هتل تهران گزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه‌تر را در نظر داشته باشند.

با توجه به اینکه قصد دارید در کدام نقطه تهران ساکن شوید و نزدیک بودن به مرکز شهر برایتان مهم است یا خیر، امکان انتخاب و رزرو بهترین هتل‌های قیمت مناسب تهران را با کمک اسنپ هتل خواهید داشت.

هتل پرشیا ۱ تهران یک هتل سه ستاره است قیمت مناسب است که در تهران، خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج واقع شده. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت نامحدود، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، تالار پذیرایی، رستوران ایرانی، تاکسی سرویس، خدمات لباسشویی و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل ورنوس تهران واقع در بلوار کشاورز، تقاطع خیابان ورنوس یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره قیمت مناسبی است که می‌توانید برای اقامت در تهران رزرو کنید. رستوران ایرانی، سفره‌خانه، آسانسور، لابی، صندوق امانات، رستوران ایرانی و اتاق چمدان تنها برخی از امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

رزرو هتل‌های لوکس تهران

همه افراد موقع سفر به تهران تنها به فکر رزرو هتل‌های قیمت مناسب یا ارزان نیستند. برخی از مسافران تهران مدت‌ها هزینه‌های سفرشان را پس‌انداز کرده‌اند تا سفری آسان و باکیفیت را در این شهر تجربه کنند و به دنبال رزرو هتل‌های لوکس و درجه یک تهران هستند. این هتل‌ها با توجه به امکانات و خدمات متنوعی که ارائه می‌دهند دارای قیمت نسبتاً بالاتری نیز هستند.

هتل پارسیان استقلال تهران یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره این شهر محسوب می‌شود و برای رزرو هتل تهران می‌توانید این گزینه را در نظر داشته باشید. هتل پارسیان استقلال تهران در سال 1341 در محدوده تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر ساخته شده و از آن زمان تا به امروز میزبان افراد زیادی بوده است.

این هتل لوکس دارای امکاناتی مانند روم سرویس 24 ساعته، خودپرداز، سالن بدن‌سازی، سالن اجتماعات، کرایه اتومبیل با راننده، صرافی، پارکینگ روباز با ظرفیت محدود، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات و... است؛ بنابراین با اقامت در این هتل می‌توانید اوقات خوشی را برای خودتان رقم بزنید و از حضورتان در تهران لذت ببرید.

هتل اسپیناس پالاس یکی دیگر از هتل‌های لوکس و مشهور تهران است. این هتل در تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی واقع شده. این هتل که لقب لوکس‌ترین هتل 5 ستاره تهران را یدک می‌کشد، 20 طبقه و 400 واحد دارد.

رستوران ایرانی و فرنگی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن بدن‌سازی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ سرپوشیده، خدمات ماساژ، خودپرداز، امکان کرایه اتومبیل با راننده، فست فود، خدمات تهیه بلیط، سونا و استخر تنها برخی از امکاناتی که با رزرو این هتل در تهران می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید محسوب می‌شوند.

رزرو هتل‌های نزدیک فرودگاه در تهران

بعضی از مسافران قصد دارند که تنها چند ساعت در فرودگاه تهران اقامت داشته باشند و سپس عازم سفر به شهر یا کشور دیگری شوند. اقامت در نزدیکی فرودگاه برای این گروه بهترین گزینه محسوب می‌شود. چون نیازی به رفت و آمد در شهر و صرف زمان نخواهند داشت.

چندین هتل در تهران در نزدیکی فرودگاه ساخته شده‌اند تا این گروه از افراد برای انتخاب محل اقامت خودشان در طول سفر دغدغه نداشته باشند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل رکسان (نووتل سابق) تهران که در تهران، کیلومتر 30 اتوبان تهران- قم، رو به روی ترمینال شماره یک فرودگاه امام قرار دارد اشاره کرد. این هتل 5 ستاره دارای صندوق امانات، اتاق ویژه معمولان، سالن اجتماعات، اسپا و سونا، خودپرداز، اینترنت، صندوق امانات و... است. کسانی که می‌خواهند رزرو هتل در تهران را برای آسایش بیشتر موقع حضور چندساعته در نزدیکی فرودگاه انجام دهند می‌توانند این گزینه را مد نظر داشته باشند.

اپلیکیشن های رزرو هتل کمکتان می‌کند تا هتل‌های نزدیک فرودگاه و سایر نواحی تهران را به راحتی شناسایی کرده و بهترین هتل را برای اقامتتان در این شهر بزرگ انتخاب کنید.

سخن پایانی

هر کدام از هتل‌های تهران قصه خودشان را دارند و روایت‌های شنیدنی از کسانی که قبلاً تجربه اقامت در آن‌ها را داشته‌اند شنیده می‌شود. برای انتخاب هتل‌های تهران باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید. قیمت هتل در تهران، موقعیت جغرافیایی هتل، خدمات ارائه شده توسط هتل، امتیازی که سایر مسافران به این هتل‌ها دارند و امکاناتی که هر هتل تهران در اختیار مسافرانش قرار می‌دهند را می‌توان به عنوان مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر در انتخاب هتل‌های پایتخت برای مسافران داخلی و خارجی این شهر در نظر گرفت.

برای سفر به تهران حتماً باید برنامه سفرتان و محل‌هایی که قصد دارید در این شهر در آن‌ها رفت و آمد داشته باشید را مشخص کنید. سپس برای سفر به تهران و سکونت چند روزه در یکی از بهترین هتل‌های تهران آماده شوید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. من عجله ندارم!

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین