ارزیابی مشاوره حقوقی با وکیل در پیشگیری از چالش حقوقی

گزارش بازرگانی،   4020608052

بدون شک اجتناب از مشکلات حقوقی برای هر فردی غیرممکن است. اما در بسیاری از مواقع اخذ مشاوره حقوقی می‌تواند تا حد زیادی از بروز این مشکلات جلوگیری نماید. بسیاری از افراد با دیدگاه متعصبانه، اعتقاد دارند مشکلات را باید خودشان حل‌وفصل کنند. اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟ برای ارزیابی این موضوع فردی را تصور کنید که دچار یک بیماری روحی‌روانی شده است. آیا این فرد می‌تواند بدون دریافت مشاوره سلامت روانی خود را بازگرداند؟ قطعا خیر. مشکلات حقوقی نیز به همین صورت هستند. اگر بخواهید بدون مشورت با وکیل برای پیگیری اموری نظیر طلاق، انعقاد قرارداد، سرقت یا هر دعوای دیگری اقدام کنید، قطعا به مشکل خواهد خورد. نگران نباشید. راهکار پیشگیری یا دست کم کاهش مشکلات حقوقی در این مطلب گنجانده شده است.

عمده چالش های حقوقی جامعه ایران

تا دلتان بخواهد درباره مزایای مشورت با وکیل یا مشکلات عدم مشاوره حقوقی با وکیل صحبت شده است. گستردگی مطالب درباره مشورت با وکیل به حدی است که خود گویای اهمیت دریافت مشاوره در امور روزمره می‌باشد. با این وجود اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که ما بر آن شدیم تا این مطلب را به لزوم مشاوره حقوقی با وکیل اختصاص دهیم. البته قبل از هر چیز قصد داریم شما را با رایجترین چالش‌هایی که ایرانی‌ها با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، آشنا سازیم:

  • طلاق: متاسفانه آمارها نشان می‌دهد طلاق در میان خانواده‌های ایرانی در حال افزایش است. به استناد همین آمار میزان طلا میان زوج‌های جوان سر به فلک می‌کشد. از همین رو یکی از رایج‌ترین چالش‌هایی که در دادگاه‌ها به چشم می‌خورد، دعوای مربوط به جدایی زوج و زوجه است.

  • معامله: معاملات بخش جدایی ناپذیر از زندگی بشر هستند. امروزه اغلب معامله‌ها به صورت کتبی منعقد می‌شوند. اما امان از آگاهی پایین و عدم دریافت مشاوره که باعث بروز اختلافات فراوان میان طرفین معامله می‌گردد.

  • مهریه: از جمله دعاوی پرتقاضا در دستگاه قضایی ایران به اجرا گذاشتن مهریه توسط زوجه است. متاسفانه آگاهی کمی درباره قوانین مهریه وجود دارد. استفاده از عباراتی نظیر "مهریه رو کی داده کی گرفته" نیز می‌تواند به این مسائل دامن بزند.

  • معامله صوری: برخی از بدهکاران یا افرادی که در دادگاه محکوم می‌شوند، سریعا اموال خود را بنام یکی از اقوام و نزدیکان خود می‌زنند. باتوجه به گسترش این اتفاق، باید ادعا کرد دعاوی مرتبط با معاملات صوری نیز یک چالش نسبتا رایج در دادگاه محسوب می‌شود.

  • تخلیه ید و خلع ید: دعاوی تخلیه ید و خلع ید نیز به معنای تصرف اموال غیرمنقول نظیر ملک است که باتوجه به افزایش پدیده‌ای نظیر اجاره نشینی این روزها دعواهای مرتبط با آنها بسیار زیاد شده است.

راه های پیشگیری از چالش های حقوقی

دعاوی مطرح شده درصد بالایی از دعواهای دستگاه قضایی ایران را تشکیل می‌دهند. اگر با افرادی که با این قبیل مشکلات مواجه هستند، هم صحبت شوید، احتمالا به یک ویژگی مشترک میان آنها پی ببرید. می‌خواهید بدانید آن ویژگی چیست؟ عدم استفاده از مشاوره حقوقی پیش از انجام عمل. باور کنید یا نه مشورت با وکلا می‌تواند تا حد زیادی از دعوا پیشگیری نماید. اجازه دهید این موضوع را با مثال بررسی کنیم.

اگر فردی که الان در‌به‌در دنبال طلاق است، با قوانین طلاق آشنا بود، شاید هیچگاه کارش به دادگاه نمی‌کشید. چنانچه فردی که معامله خود را امضا می‌کرد، با بندهای قرارداد آشناییت داشت، یا اگر تنظیم قرارداد را به وکیل سپرده بود، الان در‌به‌در دنبال دریافت حق ضایع شده خود نمی‌گشت. از طرفی مطمئن باشید آن مردی که از طرف دادگاه محکوم به پرداخت مهریه سنگین شده است، اگر قبل از ازدواج کمی مشاوره دریافت می‌کرد، الان سردرگم و مضطرب نبود.

در مابقی دعاوی هم همین موضوع صدق می‌کند. مشاوره حقوقی یک راه هوشمندانه و آینده نگرانه است. راهی که بهترین مسیر را برای انجام امور حقوقی نشان می‌دهد. به شما این اطمینان را می‌دهم حتی اگر با دریافت مشاوره وارد یک چالش حقوقی شوید، تبعات آن به مراتب پایین تر از قبل خواهد بود.



مشاوره حقوقی چیست؟

به طور ساده، مشاوره حقوقی را می‌توان جلسه‌ای دانست که در آن فرد اطلاعات حقوقی خود را به واسطه دانش یک وکیل یا مشاور افزایش می‌دهد. این مشاوره می‌تواند پیرامون موضوعات مختلف برگزار شود. طلاق، قرارداد، ارث و ... جزو رایجترین مشاوره‌ها هستند. البته بسیاری از افراد به بهانه‌های مختلف از دریافت مشاوره طفره می‌روند. قیمت بالا و عدم داشتن زمان کافی از جمله بهانه‌های نسبتا رایج در این باره است.

در همین راستا موسسات زیادی تلاش کرده‌اند تا مشاوره با وکیل را برای عموم تسهیل ببخشند. موسسه حقوقی وکیل تلفنی در صدر این موسسات قرار دارد. وکیل تلفنی انواع مشورت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. مثلا شما می‌توانید با دریافت مشاوره با وکیل تلفنی با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت از راهنمایی‌های وکلا بهره‌مند شوید. مشاوره با وکلای وکیل تلفنی را حتما امتحان کنید.



تفاوت وکیل و مشاور حقوقی

هر فردی که از رشته حقوق فارغ التحصیل شده باشد، می‌تواند مشاور لقب بگیرد. این درحالی است که رسیدن به درجه وکالت به مراتب سخت تر است. وکیل باید در آزمون وکالت پذیرفته شود، 18 ماه دوره کارآموزی را سپری نماید و پروانه وکالت دریافت کند. بنابراین اگر به دنبال بهترین وکیل حضوری یا بهترین وکیل تلفنی هستید، بهتر است از یک وکیل کمک بگیرید. چرا که این افراد از دانش و اطلاعات بیشتری برخوردارند. البته مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن آنقدر گسترده است که ذکر تمام موارد آن در یک مقاله نمی‌گنجد.



روش های دریافت مشاوره حقوقی با وکیل

به شخصه از موسسات حقوقی بیشماری مشاوره دریافت کرده‌ام، اما یکی از بهترین‌ها در این زمینه موسسه حقوقی وکیل تلفنی بوده است. این موسسه ضمن ارائه خدمات سطح بالا و باکیفیت، طیف گسترده‌ای از خدمات را برای راحتی کاربران در نظر گرفته است. نکته جالب درباره وکیل تلفنی، روشهای مختلفی است که برای مشورت وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه از یک روش برای صحبت با وکلای کاربلد بهره مند شوید:

  • مشاوره حضوری: از دید برخی افراد، مشاوره حضوری بسیار ایده آل است. شما می‌توانید هزینه این مشاوره را پرداخت کنید تا در طول جلسه با برترین وکلای شهر خود به صورت حضوری مکالمه داشته باشید.

  • مشاوره تلفنی: برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می‌توانید با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید. با توجه به دغدغه‌ی افراد، این روش طرفداران بسیار زیادی دارد.

  • مشاوره آنلاین: مشاوره به صورت چت محور یک ایده جالب است که کاربران می‌توانند سوالات خود را به صورت رایگان مطرح کنند و ظرف چند دقیقه از پاسخ وکلای حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

جالب است بدانید خدمات وکیل تلفنی به صورت 24ساعته است. بنابراین با استفاده از این سایت می‌توانید از مشاوره شبانه روزی با وکیل در طول تمام ایام هفته، حتی روزهای تعطیل سال لذت ببرید.



هزینه دریافت مشاوره حقوقی با وکیل

هزینه مشاوره با وکیل تلفنی بسیار ایده آل است. در انتها شما را دعوت می‌کنم تا هزینه مشاوره حقوقی با وکیل در این سایت را مشاهده کنید، هزینه‌ای که به قول برخی از کاربران باورنکردنی است، آن هم زمانی که بفهمید با وکلای پایه یک دادگستری صحبت خواهید کرد.

نوع مشاوره

تعرفه(تومان)

5 دقیقه تلفنی

50000

10 دقیقه تلفنی

100000

15 دقیقه تلفنی

120000

20 دقیقه تلفنی

200000

30 دقیقه تلفنی

250000

1 ساعت تلفنی

350000

حضوری

500000

آنلاین

رایگان

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  13. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  14. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  15. تنوری که هنوز سرد است...

  16. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  17. ایثارگران را بدنام نکنید !

  18. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  23. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین