فرق بین وکیل انلاین و وکیل تلفنی چیست؟

گزارش بازرگانی،   4020518063

آیا می‌توان به وکیل اینترنتی اعتماد کرد؟ هزینه وکیل آنلاین چقدر است؟ تمام سوالات در این مطلب پاسخ داده می‌شود...

آن زمانی که مردم به صورت حضوری به فروشگاه، موسسه یا شرکت مراجعه می‌کردند، گذشت. در حال حاضر سفارش کالا یا خدمت به صورت اینترنتی باب شده است. حتی اگر به دنبال وکیل باشید، اصطلاحاتی نظیر "وکیل آنلاین" یا "وکیل تلفنی" بیشتر به چشمتان می‌خورد. از حق نگذریم، دریافت مشاوره حقوقی انلاین یا مشاوره تلفنی آسان و راحت است. پس افزایش طرفداران این روش‌ها چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. با این حال سوالات زیادی برای شما ممکن است مطرح شود. اینکه وکیل آنلاین کیست؟ چگونه باید از این خدمات مجازی بهره‌مند شد؟ یا اصلا فرق بین وکیل انلاین و وکیل تلفنی چیست؟

وکیل آنلاین کیست؟

پیش از بررسی فرق بین وکیل انلاین و وکیل تلفنی ابتدا باید با مفهوم وکیل آنلاین آشنا شویم. همانطور که گفته شد، این روزها علاقه به مشاوره با وکیل تلفنی یا وکیل آنلاین افزایش پیدا کرده است. در این قبیل از روشهای مشاوره ارتباطات حضوری جای خود را به ارتباطات از راه دور داده‌اند. برای مثال وکیل آنلاین وکیلی است که افراد می‌توانند از طریق روش‌های اینترنتی نظیر سایت یا شبکه‌های اجتماعی به ایشان مراجعه کرده و مشاوره حقوقی دریافت کنند.

چه بخواهیم چه نخواهیم، مزایای مشورت با وکیل انلاین بسیار زیاد است. استفاده از این روش آسان بوده، هزینه کمتری دارد و در هر مکان و زمانی در دسترس می‌باشد. نکته دیگر سازگاری نسل جدید با روش‌های مدنظر است. خود شما احتمالا چندین ساعت در روز را صرف گشت و گذار در وب می‌کنید. بنابراین کافی است در حین گشت و گذار خود زمان کمی را هم به دریافت مشاوره اختصاص دهید. به این ترتیب اطلاعات حقوقی‌تان در زمینه مدنظر افزایش پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است دانستن فرق بین وکیل انلاین و وکیل تلفنی اهمیت زیادی دارد، چرا که هر دو روش مشاوره از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل در انتهای این مطلب شما را با تفاوت این دو روش بیشتر آشنا خواهیم کرد.



آیا وکیل آنلاین قابل اعتماد است؟

متاسفانه تمام افرادی که در جستجوی بهترین وکیل انلاین جهت گرفتن مشاوره هستند، یک دغدغه مشترک دارند. این دغدغه به اینترنت و اعتماد متقابل در آن مربوط می‌شود. در واقع عموم افراد نگران این هستند که آیا دریافت مشاوره به صورت آنلاین قابل اعتماد است؟ البته باید به این افراد حق داد. چرا که در اغلب مواقع می‌بایست ابتدا هزینه مشاوره پرداخت شود. از طرفی در طول مشاوره ممکن است شما اطلاعات خصوصی خود را با مشاور در میان بگذارید. بنابراین باید به نگرانی افراد بی جا نیست، خصوصا اینکه روز به روز تعداد کلاهبرداری‌های اینترنتی نیز بیشتر می‌شود.

از همین رو می‌خواهم شما را با یک موسسه آنلاین معتبر و قابل اعتماد آشنا کنم. موسسه حقوقی وکیل تلفنی با سابقه درخشان 15 ساله در زمینه مشاوره، مکانی است که می‌تواند دغدغه شما و افراد نظیر شما را از بین ببرد. این سایت در کنار سابقه درخشان خود تمام معیارهای قابل اعتماد بودن را دارا می‌باشد. برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) یکی از مهمترین مشخصه‌های این موسسه آنلاین جهت اعتمادسازی محسوب می‌شود. در کنار آن نباید از مجوز رسمی وکیل تلفنی ساده عبور کنید. این موسسه با دریافت مجوز از نهادهای رسمی گام بلندی برای جلب اعتماد برداشته است، پس با خیالی راحت به آن اعتماد کنید.

نکته بعدی نحوه انتخاب مشاورین موسسه است. جالب است بدانید وکیل تلفنی در انتخاب وکلا وسواس زیادی به خرج می‌دهد. انتخاب فیلترهای سخت، سنجش مهارت وکیل و بررسی سوابق وی اقداماتی است که وکلای این موسسه را در زمره برترین وکلای سطح وب قرار می‌دهد.

در چه مواردی می توان با وکیل انلاین مشورت کرد؟

آیا فکر می‌کنید مشاوره حقوقی اینترنتی به مسائل یا دعاوی خاصی محدود می‌شود؟ باید بگویم شما سخت در اشتباه هستید. مشاوره آنلاین تنها مختص به یک دسته از دعاوی نیست، بلکه در مشاوره از راه دور، چه از طریق تلفن چه از طریق اینترنت، به راحتی می‌توان تمام سوالات و چالش‌های حقوقی را برطرف نمود. دعوای حقوقی، مشکلات خانوادگی یا دعوای کیفری هیچ محدودیتی ندارد.

زمانی که مشاوره با وکیل به صورت حضوری مطرح شود، به احتمال فراوان برگ برنده در دستان مشاوره از راه دور باشد. چرا؟ اجازه دهید این مورد را با یک مثال بررسی کنیم. تصور کنید شما به دنبال نحوه دریافت مهریه و محاسبه آن توسط وکیل دارید. اگرچه مشاوره با وکیل تلفنی یا مشاوره با وکیل آنلاین گزینه بهتری خواهد بود، اما باز هم این فرصت را دارید که از یک وکیل حضوری کمک بگیرید.

حالا موقعیتی را تصور کنید که قرار است چند دقیقه بعد یک قرارداد کاری را به امضا برسانید. این قرارداد یکی از مهمترین قراردادهای زندگی شماست. از طرفی ابهامات زیادی در مفاد آن برای شما وجود دارد. بسیار خب! حالا چگونه می‌خواهید مشکل حقوقی خود را برطرف کنید؟ در این شرایط امکان مراجعه به دفاتر وکلا وجود ندارد. پس باید از یک مشاوره از راه دور کمک بگیرید.



برای مشورت با وکیل انلاین چه باید کرد؟

تا به اینجا با مزایای مشورت با وکیل انلاین آشنا شدیم. همچنین برای آن دسته از افرادی که نگران کلاهبرداری اینترنتی بودند، یک سایت معتبر در زمینه حقوقی معرفی کردیم. از طرفی همچنان پای قولمان هستیم و در انتهای این مقاله نیز به بررسی فرق بین وکیل انلاین و وکیل تلفنی خواهیم پرداخت. اما پیش از آن باید به یک نکته بسیار مهم دیگر بپردازیم. چگونه می‌توان از خدمات مشاوره با وکیل اینترنتی بهره‌مند شد؟ برای پاسخ به این سوال در نظر بگیرید که روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد، اما ما صرفا باید قبل از هر اقدامی یک موسسه خوب پیدا کنیم. به همین جهت ما به سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی مراجعه کرده‌ایم تا با روش‌های مختلف مشاوره آشنا شویم.

مشاوره از طریق سایت: یکی از روش‌های مشاوره آنلاین در سایت وکیل تلفنی مشاوره از طریق سایت است. این روش محبوبیت بسیار زیادی دارد، چرا که اولا رایگان است، دوما پاسخ سوال شما در کمترین زمان ممکن داده خواهد شد.



مشاوره از طریق پیام رسان‌ها: روش دیگر مشاوره آنلاین مشاوره از طریق پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. مشاوره از طریق شبکه‌های تلگرام، واتساپ یا اسکایپ فراهم است، به طوری که شما می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در قالب پیام متنی، صوتی و یا تصویری مطرح کنید. در این صورت وکلای مجموعه در اسرع وقت مطابق با میزان پرداختی شما به سوالات پاسخ خواهند داد. همچنین امکان تماس از طریق این پیام رسان‌ها نیز وجود دارد که در نوع خود جالب است.

هزینه مشورت با وکیل انلاین

هزینه مشاوره با وکیل چه از طریق تلفن چه از طریق اینترنت، به مدت زمان مشاوره بستگی دارد. هزینه مشاوره حقوقی توسط موسسه حقوقی وکیل تلفنی به حد چشمگیری پایین است. این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی جامعه کمک می‌کند تا تمام هموطنان حق مشورت با یک مشاور حرفه‌ای را داشته باشند. در جدول زیر ما به بررسی تعرفه مشاوره با وکیل خواهیم پرداخت.

مدت زمان مشاوره آنلاین

تعرفه

5 دقیقه

30.000 تومان

10 دقیقه

50.000 تومان

15 دقیقه

70.000 تومان

20 دقیقه

100.000 تومان

30 دقیقه

150.000 تومان

1 ساعت

250.000 تومان

مطالعه اوراق پرونده + 5 دقیقه مشاوره با وکیل

100.000 تومان

نگارش نامه و درخواست‌های اداری

300.000 تومان

محاسبه فوری دیه

100.000 تومان

محاسبه فوری مهریه به نرخ روز

50.000 تومان



مشخصا هزینه مشورت با وکیل تلفنی و وکیل آنلاین یکسان است. در واقع وکیل تنها بر اساس مدت زمانی که برای شما صرف می‌کند، هزینه دریافت می‌نماید. در این دو روش تنها محیط ارتباطی برای پرسش و پاسخ متفاوت خواهد بود.



وکیل انلاین چه تفاوتی با وکیل تلفنی دارد؟

همانطور که به شما قول داده بودیم، در انتها باید به بررسی فرق بین وکیل انلاین و وکیل تلفنی بپردازیم. اگر به سایت موسسه وکیل تلفنی نگاهی بیندازید، احتمالا متوجه می‌شوید که خدمات مشاوره انلاین و مشاوره تلفنی از سوی وکیل ارائه شده است. وکیل تلفنی از طریق تلفن به کاربران مشورت می‌دهد، در حالی که وکیل آنلاین از طریق چت یا ویس پاسخگوی مشکلات حقوقی است. البته می‌توان از طریق تماس صوتی نیز با وکلای اینترنتی ارتباط برقرار کرد. با توجه به برابر بودن قیمت مشاوره و همچنین پاسخگویی سریع به سوالات به نظر می‌رسد فرق بین وکیل انلاین و وکیل تلفنی چندان زیاد نباشد. بنابراین شما باید با توجه به سلیقه و راحتی خود یک روش را برای دریافت مشاوره انتخاب کنید.

ضمنا موسسه حقوقی وکیل تلفنی با ارائه خدماتی نظیر وکیل انلاین 24 ساعته به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان قرار دارد. جالبتر اینکه این موسسه آنلاین حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی مشکلات حقوقی شما خواهد بود. بنابراین در هر زمان و مکانی که باشید، می‌توانید از این موسسه مشورت بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  2. مأمور خاطی بازداشت شد

  3. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  4. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  5. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

  6. مرده متحرک !

  7. شباهت های عجیبِ قیمت و قدرت!

  8. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  9. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل

  12. خاندوزی: نرخ رشد نقدینگی به ۲۴ درصد رسیده است

  13. آبروریزی اپوزیسیون در شبکه‌های فارسی زبان؛ این‌بار آنتن زنده اینترنشنال!

  14. واکنش آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار

  15. واکنش فدراسیون فوتبال به پرونده رشوه و تبانی؛ اجازه مطرح کردن اسامی را نداریم

  16. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  17. رئیسی: افزایش کیفیت اینترنت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گیرد

  18. ارجاع پرونده تخلفات چهار دستگاه به قوه قضائیه 

  19. تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. مأمور خاطی بازداشت شد

  16. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  17. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  18. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  23. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  24. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  25. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

آخرین عناوین