معرفی هتل های ۴ ستاره وان با نحوه رزرو

گزارش بازرگانی، 197946،   4020511035

هتل ‌های ۴ ستاره زیادی در شهر وان وجود دارند که برخی از آن‌ها مانند هتل رنسانس لایف وان به عنوان بهترین هتل این شهر شناخته می‌شوند. در صورتی که شما قصد سفر به شهر وان ترکیه را دارید، می‌توانید یکی از هتل‌ های ۴ ستاره آن را انتخاب کنید و از اقامت خود در این شهر لذت ببرید. در ادامه ما سعی داریم تعدادی از بهترین هتل ‌های ۴ ستاره وان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید مطابق معیار‌های خود بهترین گزینه را برای رزرو انتخاب کنید.

هتل رسمینا وان

هتل رسمینا یک هتل ۴ ستاره محبوب در وان است که با خدمات و امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد. این هتل ۴ ستاره از ۶۹ اتاق برخوردار است که هر کدام از آن‌ها دارای سیستم تهویه مناسب، تلویزیون و امکانات بسیار دیگری هستند. در این هتل رستوران، کلاب‌های شبانه و امکانات تفریحی مختلفی فراهم شده است تا مهمانان بتوانند از سفر خود بیشتر لذت ببرند.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، میزان امنیت بالای آن را می‌توان نام برد. دوربین‌های مدار بسته و نگهبانان هتل تا حد زیادی سبب ایجاد امنیت در این هتل می‌شوند.



هتل رنسانس لایف در وان

یکی دیگر از هتل ‌های ۴ ستاره، هتل رنسانس لایف وان است که با امکانات فوق‌العاده خود بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. از جمله جذابیت‌ های این هتل دکوراسیون شیک و طراحی زیبای آن است. از این هتل تا مراکز دیدنی شهر وان مانند موزه، استادیوم آتاتورک و ... فاصله زیادی وجود ندارد. تمامی امکانات رفاهی از جمله حمام، تهویه مناسب، وسایل مورد نیاز مانند سشوار، تلویزیون و ... در این هتل در اختیار مهمانان قرار داده شده است.

شما برای صرف صبحانه در این هتل نیازی نیست هزینه‌ای بپردازید؛ زیرا وعده صبحانه در هتل رنسانس لایف رایگان است.

هتل هالدی وان

هتل هالدی هم جزو هتل‌ های ۴ ستاره پر طرفدار در وان محسوب می‌شود. این هتل ۸۰ اتاق دارد و از امکانات بسیاری برخوردار است. امکانات گوناگون فراهم شده در این هتل، سفر به یاد ماندنی و لذت‌بخشی را برای مهمانان رقم می‌زند. سالن بدن‌سازی، سونا، حمام ترکی و بسیاری امکانات دیگر در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است. مسافران همچنین در صورت داشتن ماشین می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل بهره‌مند شوند.



هتل بویوک اورارتو وان

یکی از شیک‌ترین و با شکوه‌ترین هتل ‌های ۴ ستاره که در شهر وان واقع شده است، می‌توان هتل بویوک اورارتو را نام برد. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است که این موضوع باعث می‌شود مهمانان هتل به امکانات تفریحی و تاریخی شهر به راحتی دسترسی داشته باشند. این هتل مانند هتل رنسانس لایف وان با طراحی زیبا اتاق‌ها و فراهم کردن امکانات رفاهی شامل حمام، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، کمد و ... توانسته در بین مهمانان بسیار محبوب باشد.

مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز به این هتل مراجعه کنند؛ زیرا این هتل به‌صورت شبانه‌روزی پذیرای مهمانان جدید است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از سالن ورزشی، سالن کنفرانس، صرافی، اسپا و ... بهره‌مند شوند. صرف یک صبحانه خوشمزه در رستوران هتل بویوک اورارتو می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.



هتل گراند لوندرا وان

یکی دیگر از هتل‌ های ۴ ستاره زیبا در شهر وان می‌توان به هتل گراند لوندرا اشاره کرد. این هتل یکی از منظم‌ترین هتل‌ها در وان به شمار می‌شود که از نظر نظافت و تمیزی بسیار مناسب است. شاید این هتل امکاناتی مانند هتل‌ های ۵ ستاره نداشته باشد، اما یک هتل ۴ ستاره فوق‌العاده است که مشتریان از امکانات مناسب آن رضایت کامل دارند.



هتل تامارا وان

هتل تامارا در وان هتلی شناخته شده و محبوب است. این هتل ۴ ستاره از آن دسته هتل‌هایی به شمار می‌رود که به راحتی رضایت مشتریان را جلب می‌کنند. از جمله ویژگی‌های جذاب آن مانند هتل رنسانس لایف وان، طراحی بسیار زیبای فضای هتل است. در صورت اقامت در این هتل شما امکان دسترسی به مراکز خرید شهر وان را خواهید داشت؛ زیرا این هتل در فاصله کمی از خیابان اصلی شهر قرار گرفته است.

مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از سالن ورزشی هتل تامارا استفاده کنند. علاوه بر این حمام ترکی و اسپا هم از دیگر امکانات فراهم شده برای مهمانان هستند.

هتل رویال میلانو در وان

هتل ۴ ستاره رویال میلانو یکی از هتل‌ های این شهر است که به دلیل ارائه بهترین خدمات و امکانات، بسیار محبوب شده است. قیمت این هتل در برابر خدمات و امکانات مختلفی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، مناسب است. قرار‌گیری این هتل در مرکز شهر می‌تواند دلیل دیگری برای انتخاب آن توسط مسافران باشد. امکاناتی نظیر سونا، حمام و تهویه مطبوع، اینترنت رایگان در لابی هتل و بسیاری امکانات دیگر در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل رویال میلانو دارای ۴۰ اتاق است که اتاق‌های این هتل از سیستم سرمایشی و گرمایشی برخوردارند. شما می‌توانید از صبحانه‌های معروف این هتل بهره‌مند شوید و اگر دوست داشتید آن را در اتاق خود میل کنید.



رزرو هتل ‌های ۴ ستاره با فلای تودی

اگر قصد سفر به ترکیه و رزرو یکی از هتل‌ های ۴ ستاره شهر وان، مانند هتل رنسانس لایف وان را دارید، می‌توانید با کمک شرکت فلای تودی به راحتی بهترین هتل را متناسب با نیاز خود رزرو کنید. با فلای تودی دیگر نیازی نیست نگران خرید بلیط چارتر و رزرو هتل های خارجی باشید. کافی است که شهر مورد نظرتان را مشخص کنید تا اطلاعات کافی درباره هتل ‌های آن به‌دست‌ آورید و سپس به راحتی هتل دلخواه‌تان را رزرو کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین