رزرو هتل قصرالضیافه مشهد با ایران هتل آنلاین

گزارش بازرگانی، 195112،   4020503063

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد با ایران هتل آنلاین

مشهد از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران است که در استان خراسان رضوی قرار دارد. این شهر به دلیل حرم امام رضا (ع)، یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران می‌باشد. مشهد همچنین دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعددی است. مشهد شهری با جاذبه‌های متنوع بوده که می‌تواند برای هر نوع گردشگری جذاب باشد. اگر قصد سفر را دارید، حتماً مشهد را در برنامه‌های خود قرار دهید. برای اقامت روی رزرو هتل قصر الضیافه مشهد حساب کنید.

معرفی هتل قصر الضیافه

خبر خوب آن است که با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد، همسایه دیوار به دیوار امام رضا (ع) خواهید شد. هتل پنج ستاره قصر الضیافه مشهد در فاصله‌ای بسیار نزدیک از امام رضا قرار دارد. هتل در قسمت شرقی حرم مطهر رضوی در ورودی صحن هدایت واقع شده است.

در سال 1385 این هتل با 57 واحد اقامتی مجزا، در سه طبقه به عنوان تنها مجموعه اقامتی واقع در حرم مطهر امام رضا ساخته و افتتاح شد. با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد علاوه بر آنکه موقعیت مکانی منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای خواهید داشت؛ امکانات و خدمات رفاهی مناسب و رضایت‌بخش آن سفری آرام و دلچسبی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس هتل قصر الضیافه

اگر می‌خواهید اقدام به رزرو هتل قصر الضیافه مشهد کنید، بد نیست آدرس آن را هم بدانید. به طور دقیق هتل در خیابان نواب صفوی 2، حرم امام رضا و ورودی صحن هدایت واقع شده است. برای رسیدن به حرم مطهر از هتل قصر الضیافه با دو دقیقه پیاده‌روی به بست نواب صفوی خواهید رسید. از آن ‌جا هم به ایوان طلا صحن آزادی و حرم امام رضا مشرف می‌شوید.

ساکنین هتل قصر الضیافه مشهد با برخورداری از این موقعیت مکانی فوق‌العاده، در هر زمان از شبانه روز که هوای زیارت به سرشان زد به امام هشتم سر می‌زنند.

بازارهایی از جمله مجتمع 17 شهریور، بازار رضا و پاساژ آرمان از نزدیک‌ترین اماکن تجاری به هتل قصر الضیافه می‌باشند. این مرکزهای خرید و بازارها از بابت خرید سوغاتی مشهد برای دوستان و عزیزان خیالتان را آسود می‌کنند.

اتاق های هتل قصر الضیافه

با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد تنوع واحدهای اقامتی بالایی خواهید داشت. شما می‌توانید باتوجه نیازتان از بین آن‌ها واحد موردنظرتان را انتخاب کنید. برای خانواده‌های پرجمعیت سوئیت‌های یک‌خوابه فدک، قدس و نور اتاق‌های دونفره هتل قصر الضیافه و سوئیت‌های دوخوابه بقیع و شمس انتخاب مناسبی خواهند بود.

اتاق‌های هتل قصرالضیافه دارای چشم‌اندازی رو به حرم مطهر امام رضا، محوطه باصفا هتل و خیابان هستند. برای نمونه سوئیت یک‌خوابه نور در طبقه سوم هتل، نمای زیبایی از حرم امام رضا دارد. امکان اضافه کردن یک نفر ظرفیت نیز می‌باشد. پنچره‌های سوئیت چهار نفره بقیع نیز رو به محوطه زیبا هتل باز می‌شوند.

سوئیت نور دارای امکانات فوق‌العاده و چشم‌اندازی رو به گنبد طلایی امام رضا است. بدون شک با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد، سوئیت نور یک گزینه خاص برای زوج‌های جوان می‌باشد. چراکه می‌توانند زندگی مشترک خود را در جوار حرم مطهر رضوی آغاز کنند. تمامی واحدهای اقامتی هتل قصر الضیافه مشهد طراحی و دکوراسیون اسلامی دارند و کاملا با فضای معنوی و آرامش‌بخش اطراف هتل هماهنگ هستند.

با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد هر روز صبحانه در بوفه رستوران برای شما آماده است. چنانچه به رزرو واحدها به صورت فولبرد، نیاز دارید، می‌توانید از بوفه ناهار و شام هم استفاده کنید.

امکانات هتل قصر الضیافه

با رزرو هتل های مشهد امکانات خوبی خواهید داشت. هتل قصر الضیافه از سالنی شکیل با پنجره‌هایی به نام آینه خانه قصر الضیافه که رو به حرم مطهر باز می‌شوند برخوردار است. این سالن دارای دیوارهای آینه کاری شده و فضایی بسیار چشم‌نواز و معنوی یک مکان بی‌نظیر جهت برگزاری مراسم مذهبی و ضیافت‌های شما می‌باشد. با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد از بین منوی انتخابی هتل، می‌توانید انواع پذیرایی را انتخاب کنید.

برای سالمندان عزیز و افرادی که ناتوانی حرکتی دارند، امکان گرفتن ویلچر یا بهره‌مندی از وسیله‌های حمل زائران در آستان قدس رضوی وجود دارد. این عزیزان می‌توانند این فاصله کوتاه هتل تا حرم را با این وسیله‌ها به آسانی بپیمایند. با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد به فروشگاه هتل دسترسی خواهید داشت. فروشگاه هتل قصر الضیافه مشهد برای آن دسته از افرادی که برای بازارهای پر سر و صدا و پرجمعیت مشهد وقتی ندارند یا دوست دارند بیشتر زمان سفر را به زیارت امام رضا بگذرانند یک گزینه فوق‌العاده است.

مهمانان در فروشگاه هتل در کم‌ترین زمان این امکان را دارند، انواع سوغاتی مشهد را با کیفیتی عالی و درجه یک تهیه نمایند. از دیگر جاذبه‌هایی که با رزرو هتل قصر الضیافه مشهد نصیبتان می‌شود، محوطه این هتل است که در همان لحظه ورود دل شما را می‌برد. تماشای این حیاط دنج با آلاچیق‌های چوبی و فواره‌های آب خستگی را از تن شما می‌گیرد.

امکانات هتل قصر الضیافه

قوانین و مقررات هتل قصرالضیافه

قانون خردسال

  • اگر سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.
  • چنانچه سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • اگر سن خردسال بین 2 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

قوانین پذیرش

  • اگر مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نگردد، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نخواهد گرفت. شرط اولیه پذیرش مسافر، اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت است.
  • پذیرش زوج‌های ایرانی با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین صورت می‌پذیرد.
  • پذیرش مهمانان خارجی با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا امکان‌پذیر می‌باشد.
  • چنانچه مسافر قبل از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نخواهد کرد.
  • وارد آمدن خسارت به اتاق و اموال هتل، جریمه خواهد داشت و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی خواهد شد.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل قصر الضیافه مشهد ممنوع است.

قوانین عمومی

  • پذیرش آقا و خانم تنها، در هتل قصر الضیافه مشهد فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد صورت می‌گیرد.
  • بانوان و آقایان با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق نمی‌توانند اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نمی‌باشد.
  • هتل از پذیرش صیغه‌نامه معذور است.
  • استعمال دخانیات ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل قصر الضیافه مشهد

بازار رضا

با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد تا بازار رضا ۱ کیلومتر و ۱۲۵ متر فاصله دارید.

بازار رضا از مقاصد خرید و جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی بوده و از جمله نزدیک‌ترین بازارهای مشهد به حرم امام رضا (ع) می‌باشد. این بازار برای خرید سوغاتی و یادگاری اغلب مقصد اول گردشگران است. چنانچه از فلکه آب راهی بازار رضا باشید، در ابتدا طاق عظیم سردر و دو دالان ورودی آن را مشاهده می‌کنید. اکثر افراد ناخودآگاه به سمت دالان سمت راست کشیده می‌شوند تا در مسیری طولانی گشت‌وگذار و خرید کنند.

مشهد در بعضی روزهای سال نظیر ایام تعطیلات مذهبی و نوروز بسیار شلوغ بوده و جمعیت کثیری از گردشگران در برنامه خود بازدید از بازار رضا را می‌گنجانند. بنابراین جهت داشتن بازدید و خرید راحت‌تر از این بازار، در ایام خلوت‌تر به مشهد سفر کرده و از جاذبه‌های متنوع آن، به‌خصوص بازار رضا دیدن کنید.

فاصله بازار رضا تا حرم مطهر بسیار اندک است و بعد از زیارت به‌راحتی می‌توانید به این بازار بروید. به عبارتی، بازار رضا در ضلع شرقی خیابان امام رضا، حد فاصل فلکه آب و ۱۷ شهریور واقع شده است. مجموعه بازار رضا در امتداد خیابان شیخ طوسی امتداد یافته و فاصله آن تا فلکه آب تقریبا ۴۰۰  متر می‌باشد.

آرامگاه نادرشاه افشار

با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار ۱ کیلومتر و ۲۰۶ متر فاصله دارید.

این بنا مساحت ۱۴۴۰۰ متر مربع دارد و در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا مشهد واقع شده است. مسافران بسیاری در سفر به مشهد به بازدید از آن می‌روند. با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این جاذبه تاریخی مشهد به دست آورید.

آرامگاه نادر شاه در باغ بزرگی واقع شده و از ساختمانی شبیه به چادران عشایری برخوردار است. در واقع مقبره نادر شاه به صورت یک سکوی ۱۲ پله‌ای می‌باشد که محل گور در کنار آن قرار دارد. به حالت نمادین مجسمه نادر شاه سوار بر اسب و سه تن دیگر از همراهان او را در آن محل مشاهده می‌کنید.

این اثر از جمله شاهکارهای معماری بی‌نظیر ایران است که به خوبی توانسته قسمت‌هایی از تاریخ ایران را به تصویر بکشد. طراح این مجسمه‌های بسیار ظریف و زیبا، مجسمه ساز مشهور ایرانی استاد ابوالحسن صدیقی است. از سال ۱۳۳۸ توسط مهندس هوشنگ سیحون ساخت این بنا شروع شد و در سال ۱۳۴۲ افتتاح شد.

باغ موزه نادری از قسمت‌های متنوعی نظیر دو تالار، ایوان ها، اتاق آرامگاه، موزه، پایه مجسمه نیز دفتر امضای بازدیدکنندگان و … تشکیل شده است. هر کدام از این بخش‌ها زیبایی‌های منحصر به فردی دارند. تالارها در واقع محل موزه‌های باغ نادری هستند. یکی از تالارها موزه اسلحه بوده که آثار دوره‌های گوناگون تاریخ ایران در آن نگهداری می‌شود. تالار دیگر به آثار مربوط به دوران نادر شاه اختصاص دارد

پارک وحدت

با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد تا پارک وحدت ۲ کیلومتر و ۷۸ متر فاصله دارید.

پارک وحدت با وسعت 20 هکتار از جمله بزرگترین پارک‌های مشهد است. این پارک مجموعه بزرگی از سه بخش تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوده و همه روزه افراد بسیاری به آن جذب می‌شوند. به طور طبیعی پارک‌هایی که امکانات زیادی دارند، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشانند. پارک وحدت به عنوان بزرگترین پارک مشهد از امکانات تفریحی نظیر دریاچه مصنوعی بسیار زیبا برخوردار است که در شب‌های گرم تابستان هوای اطراف خود را بسیار مطبوع می‌کند. همچنین آب نما و آبشارهای خاص و فضای بکر با طراحی بسیار جذاب از ویژگی‌های آن است..

امکانات فرهنگی این پارک عبارتند از کتابخانه بزرگ، تئاتر و سینماهای تابستانی و جشن‌ها و مراسم‌های مختلف. این مراسم‌‌ها به مناسبت‌های گوناگون در این پارک اجرا می‌شود.

همچنین این پارک امکانات ورزشی نظیر سکوی تنیس روی میز، شطرنج، زمین های ورزشی، زمین اسکیت و لوازم ورزشی دارد.

یکی از اقدامات اداره کل ارشاد اسلامی احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در این پارک بوده که مرکز اصلی تمام فعالیت‌های فرهنگی پارک وحدت است. همچنین خوب است بدانید فرهنگسرای بزرگی با هدف گسترش فرهنگ زیارت برای زائرین، فرهنگ مهمان نوازی و میزبانی برای شهروندان مشهدی عزیز در بوستان وحدت دایر شده است.

فرهنگسرا دارای برنامه‌های متعدد و متنوع می‌باشد. برنامه‌های این فرهنگ سرا عبارتند از گرادیان نمایش سینمایی، مسابقه دیجیتال، المان‌ها، نمایشگاه تجلی آفتاب، مفهوم زیارت، آب نمای هوشمند، فروشگاه محصولات فرهنگی زائر، نمایشگاه حالات و احوالات ۱۱ شخصیت برجسته معاصر در زیارت حضرت رضا(ع)، کبوترانه(بخش کودک).

پارک وحدت مشهد

دره ارغوان

فاصله تا دره ارغوان(۳۴ کیلومتر و ۳۶۷ متر)

دره ارغوان از جمله زیباترین عرصه‌های طبیعی ایران در نزدیکی شهر مشهد می‌باشد که نام آن در فهرست میراث طبیعی ایران به چشم می‌خورد. این دره در شهرستان بینالود و در مسیر دسترسی به روستای کلاته آهن واقع شده است. همان طور که از نام این دره مشخص است، سراسر این منطقه زیبا درختچه‌های بنفش ارغوان دارد. چشم‌انداز تماشایی ارغوانی رنگ در این دره گردشگران بسیاری را در فصل بهار به‌سمت دره ارغوان جذب می‌کند.

دره ارغوان فاصله اندکی تا منطقه گردشگری طرقبه داشته و از توابع آن به محسوب می‌شود. مسیر دسترسی به دره ارغوان جاده‌ «طرقدر» می‌باشد. این دره در نزدیکی روستای ییلاقی «کلاته آهن» و در مسیر جاده فرعی این روستا قرار دارد و از مسیر جاده آسفالته پیش از ورودی این روستا دسترسی به آن میسر است. این منطقه از قسمت‌های کوهستانی در غرب شهر مشهد بوده که آب و هوایی دلپذیرتر در مقایسه با شهرهای اطراف خود دارد.

دره ارغوان و روستای کلاته آهن از غرب کوهستان‌های «بینالود» و از شمال به «تخت رستم» محدود شده‌اند. در ۶ ماه دوم سال، بدون تجهیزات مناسب رانندگی، دسترسی به برخی روستاهای این منطقه و دره ارغوان میسر نمی‌باشد.

جمع‌بندی

مشهد یکی از شهرهای مهم ایران است که به دلیل حرم امام رضا (ع) و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعددی که دارد، مقصدی محبوب برای گردشگران می‌باشد. هتل‌های مشهد نیز از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار هستند و می‌توانند گزینه‌های خوبی برای اقامت در این شهر باشند. شک نکنید که با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد اوقات خوشی را می‌گذرانید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

آخرین عناوین