اجاره خودرو لوکس در تهران

گزارش بازرگانی، 193946،   4020429025

اجاره خودرو یا کرایه ماشین لوکس در تهران بدون راننده و با راننده برای تجربه زندگی لوکس و یا راحتی در رفت و آمد با ارزانترین قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران.

اگر به دنبال تجربه رانندگی با بهترین ماشین‌های موجود در تهران هستید، نیازی به پرداخت هزینه ‌های گزاف، اونم با این وضع اقتصادی ندارید! برای کسب این تجربه لذت بخش به راحتی می‌توانید با اجاره خودرو لوکس در تهران پشت این ماشین‌های دوست داشتنی بنشینید و لذت رانندگی در بهترین ماشین‌های دنیا را با کمترین هزینه ممکن تجربه کنید. اگر هم نمی‌خواهید خودتان پشت ماشین بشینید میتونید از آپشن اجاره خودرو لوکس با راننده استفاده کنید. پس اگر شما هم برای گشت و گذار لاکچری در تهران و یا چرخیدن با مهمان مهم‌تان در سطح شهر و یا حتی سفر به شهری دیگر، قصد اجاره‌خودرو لوکس در تهران را دارید و نمی‌خواهید از ماشین‌های ایرانی یا چینی استفاده کنید، این متن را تا آخر بخوانید که نکته‌های جالبی در انتظار شماست.

بهترین ماشین‌‌های موجود برای اجاره خودرو لوکس در تهران :

  • پورشه ماکان
  • بنز S500
  • BMW-X3
  • تویوتا لندکروز
  • لکسوس GS250
  • تالیسمان ATG
  • کیا سورنتو
  • تویوتا C-HR
  • سانتافه
  • کیا اسپورتیج
  • سوناتا
  • اپتیما

اجاره خودرو لوکس در تهران با راننده یا بدون راننده؟

برخی افراد هستند که با وجود علاقه‌ی زیاد به نشستن پشت این ماشین‌ها، به هر دلیلی ممکن است ترجیح دهند خودشان پشت فرمان نباشند به دلایل مختلف که از مهمترین آنها میتونیم به ترس از تصادف اشاره کنیم. در کل اگر بخواهیم از ویژگی های مهم و تفاوت میان اجاره خودرو لوکس با راننده و بدون راننده صحبت کنیم میتونیم به این موارد اشاره کنیم:

  1. اگر خودتان رانندگی کنید در صورت تصادف کردن، بخشی از خسارت را بیمه می‌پردازد و بخشی را خودتان باید بپردازید ولی در صورت اجاره خودرو لوکس با راننده، اگر تصادفی رخ دهد، تمامی خسارت بر دوش اجاره دهنده می‌افتد.
  2. رانندگی مخصوصا در ترافیک شهری تهران می‌تواند خسته‌کننده باشد و اگر کاری داشته باشید ممکن است به بهترین شکل نتوانید وقتی رسیدید آن را به انجام برسانید چه بسا هزینه ای هم بابت اجاره ماشین صرف کرده اید. با اجاره خودرو لوکس با راننده، این مشکل به وجود نمی‌آید و خستگی رانندگی در زمان ترافیک، وقتی کار مهمی برای انجام دادن دارید، بر تنتان نمی‌ماند.
  3. تمامی رانندگان که برای اجاره دهندگان ماشین‌ فعالیت ‌میکنند رانندگانی مجرب هستند و امکان تصادف و آسیب جسمی دیدنتان در طی مسیر کاهش می‌یابد (اگر خودتان راننده ماهری نیستید).
  4. قیمت اجاره خودرو لوکس با راننده به صورت ساعتی معمولا محاسبه میشود ولی قیمت اجاره خودرو لوکس بدون راننده، روزانه حساب میشود.

قیمت اجاره خودرو لوکس در تهران

شما حاضرید برای تجربه رانندگی با خودرو‌های لوکس در رفت و آمدتان چقدر هزینه کنید؟ هر روز هفته و هر ماه به این خودرو نیاز دارید؟ به نظرتون چه مقدار هزینه کردن برای رفت و آمد و نشستن پشت خودرو‌های لوکس منطقیه؟ برای مثال قیمت خودروی پورشه ماکان 2017 حدود 14 ملیارد تومان است! اما شما لازم نیست حتما این خودرو‌ها را بخرید و میتوانید روزانه آن‌ها را در جهت رفع نیاز‌های مقطعی‌تان اجاره کنید. شما می‌توانید از طریق شرکت هایی که خودرو اجاره می‌دهند، خودروهای لوکس را اجاره کنید فقط دقت کنید که از شرکت های معتبر خودرو اجاره کنید تا سرتان کلاه نرود! امروزه شرکت های معتبر زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند و شما میتوانید با بررسی قیمت ها و شرایط اجاره خودرو ها در هر یک از این شرکت‌ها، انتخاب کنید که از کجا خودروی خود را اجاره کنید.

سخن آخر

هر اجاره دهنده شرایط مختص خود را برای اجاره خودرو به اشخاص دارد ولی اگر بررسی هایی که مطرح شد را انجام دهید سرانجام متوجه خواهید شد که سعادت رنت، از معتبر ترین شرکت‌های حاضر در صنعت اجاره خودرو است که تمامی خودرو ها را چه بدون راننده و چه با راننده، نسبت به سایر اجاره دهندگان، با قیمت کمتر و به صرفه تر اجاره می‌دهد و تیم پشتیبانی این شرکت 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی تحویل انواع خودروهای لوکس و اقتصادی و تعمیر خودرو در نقاط مختلف کشور و حتی استانبول و دبی هستند. میتوانید به این اجاره دهنده یا هر اجاره دهنده دیگری که مد نظرتان است مراجعه کنید و خودروی لوکس مد نظرتان را اجاره کنید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  18. مأمور خاطی بازداشت شد

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین