انتخاب بهترین وکیل از طریق مشاوره حقوقی

گزارش بازرگانی،   4020424065

انتخاب بهترین وکیل دغدغه آن دسته از افرادی است که درگیر یک پرونده قضایی هستند. اگر شما هم به تازگی وارد یک دعوی شده باشید، قطعا میل زیادی به گرفتن حق و حقوق خود دارید. پر واضح است داشتن یک وکیل خوب نقش پررنگی در این زمینه ایفا می‌کند. به عبارتی ساده‌تر مشاوره با وکیل کاربلد برگ برنده شما در روز دادگاه خواهد بود. اما مسئله اصلی چیز دیگری است! چگونه باید این وکیل خوب انتخاب کنیم؟ سوالی که گاهی اوقات پیدا کردن پاسخی برای آن غیرممکن به نظر می‌رسد.

انتخاب بهترین وکیل از طریق مشاوره حقوقی


مشاوره حقوقی چیست؟

اجازه دهید کلمه مشاوره حقوقی را واکاوی کنیم. مشاوره به معنی ارائه راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم از سوی فردی آگاه است. حقوقی نیز در این اصطلاح به حق و حقوق افراد اشاره دارد. بنابراین مشاوره حقوقی بهره‌مندی از توصیات و راهنمایی‌های یک فرد آگاه جهت طلب حق و حقوق قانونی را هدف قرار می‌دهد. تنها وکلای دادگستری و مشاورین تحصیل کرده می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند، نه کس دیگر. انتخاب بهترین وکیل برای دریافت مشاوره چالش بسیار بزرگی است که در ادامه بیشتر پیرامون این موضوع صحبت خواهیم کرد.



روش های دریافت مشاوره حقوقی

خوشبختانه با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت روش‌های دریافت مشاوره بسیار گسترده‌تر از قبل شده است. این موضوع پروسه انتخاب بهترین وکیل برای دریافت مشاوره را تسهیل می‌بخشد. البته هنوز هم روش‌های سنتی مثل گشت و گذار در سطح شهر و پیدا کردن ادرس بهترین وکیل تهران یا سایر شهرها نیز وجود دارد. اما این روزها کمتر کسی به این روش ها علاقه نشان می‌دهد.

در مقابل روش‌هایی نظیر مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل می‌توانند جالب توجه باشند. در این روش فرد با وکلای مدنظر تماس می‌گیرد و از راهنمایی‌های وی بهره می‌برد.

فارغ از روش‌های گفته شده، امروزه دریافت مشاوره‌های آنلاین نیز طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در این روش نیز شما سوال خود را به صورت یک پیام متنی برای مشاورین ارسال می‌کنید و آنها ظرف چند دقیقه تا چند ساعت جواب شما را می‌دهند.

روش های دریافت مشاوره حقوقی

مزایای مشاوره تلفنی با وکیل

اگر فردی از من بپرسد بهترین روش برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل خوب کدام است، من بدون هیچ درنگی مشاوره تلفنی را به وی معرفی می‌کنم. صد البته هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد، اما مشورت با وکیل به صورت تلفنی در مجموع بهتر است. در مکالمات تلفنی زمان شما در خیابان و ترافیک تلف نمی‌شود و به نوعی وقتتان هدر نمی‌رود. همچنین امکان ارتباط مستقیم با وکیل وجود دارد.

برای مثال فرض کنید شما به دنبال کسب اطلاعات پیرامون وصول فوری انواع مهریه هستید. اگر بخواهید داخل شهر بگردید و یک دفتر مشاوره پیدا کنید، زمان و انرژی زیادی از شما گرفته می‌شود. حالا اگر بخواهید از طریق پیام یا چت با وکلا ارتباط برقرار کنید، شاید آنها درک درستی از سوال شما پیدا نکنند. در این جا یک تماس تلفنی بهترین راهکار به نظر می‌رسد.



چند بار می توان تلفنی با وکیل مشورت کرد؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که به طور کلی چند بار فرصت اخذ مشورت از وکیل به صورت تلفنی وجود دارد. برای پاسخ به این سوال ما دست به دامان یکی از برترین موسسات حقوقی سطح تهران شدیم. مجموعه‌ای که این روزها نام آن را زیاد می‌شنویم. موسسه حقوقی وکیل تلفنی یکی از برترین موسساتی است که با در اختیار داشتن وکلای حرفه‌ای می‌تواند پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد. ما طی سوالاتی که از این مجموعه درباره تعداد دفعات انتخاب بهترین وکیل از طریق تلفن داشتیم، با جواب کوتاه کارشناسان این موسسه مواجه شدیم:

تعداد دفعات مهم نیست! چرا که هر فرد می‌تواند تا زمان برطرف شدن مشکلات حقوقی خود از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل استفاده کند.

بنابراین شما می‌توانید هر تعداد دفعاتی که نیاز دارید با وکلای این موسسه حقوقی در ارتباط باشید. اغلب موسسات آنلاین نیز همینطور هستند.



نحوه رزرو نوبت مشاوره تلفنی با وکیل

پیرو انتخاب بهترین وکیل ایران برای دریافت مشاوره سوالات دیگری از کارشناسان موسسه حقوقی وکیل تلفنی مطرح کردیم. مثلا یکی از این سوالات پیرامون نحوه رزرو نوبت برای مشاوره‌های تلفنی بود که پاسخ خود را اینگونه دریافت کردیم:

برای دریافت مشاوره حقوقی در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی می توانید با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید.

به نظر می‌رسد کار راحتی پیش روی شما قرارداد. تنها کافی است گوشی تلفن را برداشته و با شماره های مجموعه در تماس باشید.



هزینه مشاوره تلفنی با وکیل

پس از پایان ارتباطی که با کارشناسان این مجموعه برقرار کردیم، تصمیم بر این شد تا هزینه مشاوره‌های این موسسه را بررسی کنیم. با ورود به صفحات بخش خدمات، هزینه‌های مشاوره این سایت دستمان آمد. سپس این هزینه‌ها را با سایر موسسات مقایسه کردیم که در عین ناباوری هزینه‌های این سایت بسیار منصفانه و رقابتی بود. در مجموع یک نتیجه جالب از ارتباط ما با این موسسه بدست آمد:

مشهورشدن کار ساده‌ای نیست. وکیل تلفنی به پاس خدمات بی‌نظیر خود به کاربران اینترنتی با قیمت بسیار رقابتی، توانسته نیازهای مشتریان را به خوبی پوشش دهد. بنابراین بی دلیل نیست که افراد زیادی از این موسسه صحبت می‌کنند.

در واقع چیزی که این موسسات آنلاین به شما ارائه می‌دهند، بی نیاز شدن به آدرس یا شماره بهترین وکیل است. در عین حال شما می‌توانید به سایت این موسسات مراجعه کنید و وکلای کارکشته را برای دعاوی خود انتخاب کنید.

هزینه مشاوره تلفنی با وکیل

وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

تا به اینجا پیرامون انتخاب بهترین وکیل برای مشاوره تلفنی صحبت کردیم. اما بسیاری از افراد نیز به دنبال یک وکیل خوب برای پیگیری پرونده‌های قضایی خود هستند. این افراد تمایل دارند با پرداخت حق الوکاله وکیل وکالت خود را در یک پرونده حقوقی یا کیفری به وکیل بدهند. در این صورت می‌بایست وکیلی انتخاب کنید که از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

  • از دانش کافی برای حل و فصل مسائل حقوقی برخوردار باشد

  • امانت دار و معتمد باشد

  • بهترین و سریعترین راهکار را به موکل نشان دهد

  • از فن بیانی خوبی برخوردار باشد

  • قدرت انتقال مفاهیم خوبی داشته باشد

  • با موکل ارتباط خوبی برقرار کند



انتخاب وکیل خوب با مشاوره حقوقی

یک ایده جالب که می‌خواهم به شما پیشنهاد دهم این است که شما می‌توانید برای انتخاب بهترین وکیل مهارت آزمایی کنید. چگونه؟ خب همانطور که گفته شد شما می‌توانید با پرداخت هزینه کم از مشاوره‌های وکلای موسسه وکیل تلفنی برخوردار شوید. شما می‌توانید از این مشاوره ضمن برطرف کردن سوالات حقوقی خود، برای انتخاب وکیل مناسب استفاده کنید. به هر حال در طول مکالمات تلفنی می‌توان فن بیان، دانش و ... وکیل را ارزیابی نمود.

دقت کنید که هزینه‌های مربوط به خدمات وکالت مثل هزینه مطالعه پرونده یا وکالت در پرونده‌های حقوقی بالاست. پس باید و باید وکیل مدنظر خود را پس از بررسی‌های اصولی انتخاب کنید تا ضمن موفقیت در دعاوی سرمایه‌تان به باد نرود.



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  13. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  14. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  15. تنوری که هنوز سرد است...

  16. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  17. ایثارگران را بدنام نکنید !

  18. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  23. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین