خرید بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاها در کرمان؛ از کجا غذا بخریم؟

گزارش بازرگانی،   4020406055 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

انتخاب غذای مناسب برای وعده‌های مختلف اهمیت زیادی دارد. غذا انرژی مورد نیاز بدن را در طی روز تامین می‌کند و عامل تاثیرگذار برای حفظ سلامتی انسان است. اگر غذای نامناسبی بخورید، نه‌تنها انرژی مورد نیاز روزانه‌تان تامین نمی‌شود، بلکه دچار بیماری‌های مختلف نیز خواهید شد.

انتخاب غذا وقتی بحث رستوران پیش می‌آید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شما نباید از هر رستورانی غذا سفارش دهید، چون نمی‌دانید که مواد اولیه آنها چه هستند و چطور غذاها را طبخ می‌کنند. بنابراین همواره در انتخاب رستوران‌ها و کیترینگ‌ها دقت داشته باشید و به بهترین رستوران‌ها را برای صرف غذا بروید.

سفارش غذا از کرمان

خبر خوب اینکه اگر در شهر کرمان زندگی می‌کنید، کیترینگ‌ها و رستوران‌های باکیفیت زیادی هستند که می‌توانید برای خوردن غذا به آنجا بروید. این رستوران‌ها با استخدام حرفه‌ای‌ترین آشپزها و پرسنل و تهیه تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه به بهترین شکل از مشتری‌های خود پذیرایی می‌کنند. آیا این رستوران‌ها را می‌شناسید؟

معرفی بهترین رستوران‌های کرمان برای صرف غذا

بهترین رستوران‌های کرمان آماده پذیرایی از شما با خوشمزه‌ترین غذاها هستند. این رستوران‌ها مکانی مناسب برای برگزاری ضیافت‌ها و مهمانی‌های مختلفتان نیز به‌شمار می‌آیند. بنابراین اگر قصد پذیرایی حرفه‌ای از مهمانانتان را داشتید، به‌سراغ بهترین رستوران‌های کرمان بروید. حالا در ادامه چند مورد از مراکز عرضه و پخش غذای معتبر و خوب کرمان را معرفی می‌کنیم:

رستوران مکث

در رستوران مکث، جایی برای مکث‌کردن نیست؛ چون همه غذاها با کیفیت عالی و مناسب تهیه می‌شوند. آشپزهای این رستوران در تهیه غذا تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه را نیز استفاده می‌کنند تا غذایی سالم و مقوی تقدیم حضورتان کنند.

در رستوران مکث انواع کباب، خوراک، دل، جگر و پیش‌غذاهای مختلف سرو می‌شوند. بنابراین برای هر ذائقه‌ای در این رستوران یک گزینه خیلی خوب وجود دارد. اگر سخت‌پسند هستید و نمی‌دانید به کدام یک از رستوران‌های کرمان بروید، ما رستوران مکث را به‌دلیل تنوع غذایی خیلی خوب آن پیشنهاد می‌دهیم.

رستوران مکث کرمان

برای خیلی از مردم، اقتصادی بودن رستوران بیشتر از هر عامل دیگری اهمیت دارد؛ رستوران مکث یکی از مراکز به‌صرفه عرضه و پخش غذا در کرمان است که با قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه، غذاهایی با کیفیت عالی برای مشتری‌ها طبخ می‌کند.

وارد این رستوران که بشوید، اول چیزی که نظرتان را به خود جلب می‌کند، محیط و اتمسفر خیلی خوب رستوران برای صرف غذا است. حتی نشستن و تماشای محیط رستوران مکث لذت زیادی دارد، حالا فرض کنید در آنجا می‌خواهید غذای مورد علاقه‌تان را نیز نوش‌جان کنید.

رستوران مکث فقط در روزهای فرد یعنی یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه آماده خدمت‌رسانی به مشتری‌ها است. بنابراین در روزهای زوج به‌سراغ دیگر رستوران‌های باکیفیت و معتبر کرمان برای صرف غذا برود.

آدرس رستوران مکث کرمان: بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان

ساعت کار: 11 تا 14.59 ظهر و 18.30 تا 23.30 شب

رستوران ژوبین کرمان

برای بیشتر اهالی استان کرمان نیازی به معرفی رستوران ژوبین کرمان نیست، چون بیشتر آنها این رستوران را با منوی متنوع آن می‌شناسند. در رستوران ژوبین می‌توانید متنوع‌ترین غذاها را سفارش دهید. بنابراین اگر گروهی به کرمان سفر کرده‌اید و هر کدام ذائقه‌ای مختلف دارید، به رستوران ژوبین بروید تا غذاهای مورد علاقه‌تان را در منوی آنجا بیابید.

منوی متنوع پیش‌غذاها، غذاهای بین‌المللی، دریایی، پیشنهاد سرآشپز پیتزا، پاستا و گریل این رستوران نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند. در واقع می‌توان گفت که رستوران ژوبین متنوع‌ترین منوی غذا را در بین رستوران‌های خوب کرمان دارد.

رستوران ژوبین کرمان

از جمله ویژگی‌های خیلی خوب رستوران ژوبین می‌توان به وجود پارکینگ در محوطه آن اشاره کرد. بنابراین اگر با خودروی شخصی به آنجا رفته‌اید، نگران جای پارک ماشین خود نباشید. شما می‌توانید خودرو را در پارکینگ رستوران ژوبین پارک کنید و با خیال راحت برای صرف غذا وارد رستوران شوید.

این رستوران امکان ارسال غذا در محل را نیز دارد؛ بنابراین اگر حوصله رفتن به رستوران را ندارید یا به‌هر‌دلیلی نمی‌خواهید خانه را ترک کنید، از طریق اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا یا تماس با مدیریت رستوران، غذای مورد علاقه‌تان را از آنجا سفارش دهید.

محیط و اتمسفر خیلی خوب رستوران ژوبین یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش مشتری‌های آنجا است. محیط ساده و دوست‌داشتنی این رستوران که هر روز توسط پرسنل تمیزکاری می‌شود، روی نظرتان نسبت به این رستوران تاثیر مثبت می‌گذارد.

موقعیت مکانی خیلی خوب رستوران ژوبین را هم نمی‌توان از قلم انداخت که در بلوار نصر کرمان، یعنی یکی از پرترددترین مناطق این شهر واقع شده است.

آدرس رستوران ژوبین کرمان: بلوار نصر، خیابان بهارستان، بعد از چهار کوچه، جنب مجتمع ورزشی ولی عصر

ساعت کار: 7 تا 12.30 ظهر و 15 ظهر تال 24 شب

رستوران عمارت باستیان

دوست دارید در محیطی سنتی و اصیل یک غذای خوشمزه ایرانی را سفارش دهید و نوش جان کنید؟ در رستوران عمارت باستیان، دکوراسیون و محیط غذاخوری به سبک کلاسیک و سنتی طراحی شده است! بنابراین محیط و اتمسفر آنجا شما را به گذشته می‌برد و لذت وصف‌ناپذیری از خوردن غذا را به وجودتان هدیه می‌دهد.

با رسیدن به آدرس رستوران باستیان، یک درب چوبی قهوه رنگ بزرگ را می‌بینید که با کاشی‌کاری‌های سنتی ایرانی، زیبایی خاصی دارد. به‌محض اینکه وارد این رستوران شدید، صندلی‌ها و تخت‌های مخصوص صرف غذا در رستوران را می‌بینید که فوق‌العاده زیبا هستند. حوض‌ها، گیاهان، پنجره ها، بنای دیوارها،  تابلوهای بسیار زیبای این رستوران زیبایی آن را بیشتر کرده‌اند.

رستوران باستیان کرمان

از دکوراسیون و فضای خیلی زیبای رستوران عمارت باستیان که بگذریم، به منوی متنوع و بسیار خوشمزه آن می‌رسیم. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی که باب ‌میل خیلی از ایرانیان است، تهیه و طبخ می‌شوند. از چلو‌کباب‌ها و خوراک‌های این رستوران گرفته تا انواع خورشت و غذاهای مختلف دیگر در منوی این رستوران بسیار خودنمایی می‌کنند.

کرمان یکی از شهرهای تاریخی ایران است که در دل آن یک رستوران سنتی بسیار زیبا با تم تاریخی فعالیت می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر به این شهر سفر کردید، حتما به رستوران عمارت باستیان بروید و یک غذای اصیل و سنتی را در آنجا سفارش دهید تا تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش از سفر به این شهر برای خود بیافرینید.

آدرس رستوران عمارت باستیان کرمان: خیابان شهدا، خیابان برزو آمیقی، نبش کوچه ۲

ساعت کار: 11 تا 16 ظهر و 18 تا 23 شب

با بهترین رستوران‌های كرمان خوشمزه ترین غذاها را نوش جان کنید

در این مطلب بهترین و باکیفیتترین رستوران‌های کرمان را معرفی کردیم که خوشمزه‌ترین و اصیلترین غذاها را تهیه و طبخ می‌کنند. اگر می‌خواهید غذاهای خوشمزه و سالمی بخورید، رستوران‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، بهترین گزینه برای صرف غذا هستند. شما می‌توانید برای سفارش غذا کرمان به این رستوران‌ها بروید و از خوردن غذا در آنها لذت ببرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  13. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  14. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  15. تنوری که هنوز سرد است...

  16. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. ایثارگران را بدنام نکنید !

  19. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  20. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  21. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  22. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  23. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  24. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

آخرین عناوین