جاهای دیدنی میلان که در جهان شناخته شده اند

گزارش بازرگانی، 179741،   4020310021

میلان از چیزی که فکر می‌کنید معروف‌تر است. این شهر در تاریخ کهن و غنی‌اش اتفاقات مهم و اشخاص بزرگ زیادی را به خود دیده است و هر کدام ردی از خود بر میلان دوست‌داشتنی جا گذاشته‌اند. بسیاری از هنرمندان و طراحان بزرگ تاریخ مثل داوینچی و میکل آنژ در میلان زندگی می‌کردند. جورجیو آرمانی امپراطوری مد خودش را در این شهر بنا نهاد و ناپلئون هم در کلیسای جامع میلان تاج‌گذاری کرد. هر ساله میلیون‌ها گردشگر بلیط تهران میلان را می‌خرند و برای تماشای شکوه این شهر راهی ایتالیا خواهند شد. میلان تنوعی باورنکردنی از جاذبه‌های هنری، سرگرمی، مد و طبیعیت را به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. این شهر مثل یک نجیب‌زاده، با وقار و متانت در برابر گردشگران ظاهر می‌شود و به مرور خودش را نمایان می‌کند. در این مطلب معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری میلان را به شما معرفی می‌کنیم.

کلیسای جامع میلان؛ سمبل اصلی شهر

هر کدام از شهرهای توریستی یک شاهکار معماری دارند که مثل جواهر در دل شهر می‌درخشد و نماد اصلی شهر محسوب می‌شود. میلان هم به Duomo یا کلیسای جامعش می‌بالد. اگر بگوییم بعضی‌ها به هدف تماشای این کلیسا بلیط میلان را می‌گیرند، بی‌راه نگفته‌ایم. این کلیسای جامع گوتیک و با ابهت با سنگ مرمر سفید و صورتی ساخته شده است. این بنای بی‌نظیر پر از مناره، مجسمه و طاق‌های بی‌نهایت زیبا است که از تماشای آن‌ها نهایت لذت را خواهید برد. در بالای کلیسای جامع، یک مجسمه طلایی به نام Madonnina قرار دارد که به‌عنوان نمادی از مریم مقدس ساخته شد و از شهر و ساکنانش محافظت می‌کند. تماشای ستون‌های غول‌پیکر، شیشه‌های رنگی و مجسمه‌های بی‌شمار Duomo جوری شگفت‌زده‌تان می‌کند که هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنید.



قلعه سفورزیسکو؛ اقامتگاه اشراف‌زادگان

قلعه‌ای که در اواخر قرون وسطی و دوره رنسانس نماد قدرت نظامی بود، اکنون به مکانی برای لذت‌بردن از هنر و آشنایی با تاریخ تبدیل شده است. در موزه‌های شگفت‌انگیز این قلعه مجسمه‌هایی از میکل آنژ و بسیاری دیگر از هنرمندان بزرگ قرار دارد. به جز موزه‌ها، تماشای معماری قلعه با دیوارها و برج‌های بلندش و سرزدن آپارتمان‌های دوک‌های حاکم بر قلعه جذابیت بسیار زیادی دارد.



چهار خیابان اصلی مد میلان؛ ویترین‌هایی که روحتان را با خود می‌برند

میلان را می‌توان مترادف کلمه‌های «مد» و «خریدهای درجه یک» دانست. چهار خیابان اصلی مد که در قلب شهر قرار گرفته‌اند، Monte Napoleone، Manzoni، Della Spiga و Corso Venezia نام دارند. در طول سال، لباس‌های طراحی‌شده توسط مهم‌ترین طراحان مد جهان مانند آرمانی، ورساچه و پرادا در ویترین فروشگاه‌ها قرار می‌گیرند. ویترین‌ها و بوتیک‌ها روح و جسمتان را تسخیر خواهند کرد. اگر کمی خوش شانس باشید و بلیط میلان را برای زمان برگزاری دو هفته مد سالانه میلان بگیرید، می‌توانید در برخی از نمایش‌های مد شهر شرکت کنید.



خانه اپرای لا اسکالا؛ معبد اپرای جهان

یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های توریستی میلان یعنی لا اسکالا، فعالیتش را از سال 1778 به عنوان یکی از سالن‌های اپرای برتر در اروپا شروع کرد. La Scala بیشتر از آن‌که یک بنا باشد، یک رویا است؛ رویای هر کسی که می‌خواهد با حضور روی صحنه اپرا، تئاتر یا باله به شهرت جهانی برسد. طراحی نئو کلاسیک این اپرا با دکوراسیون قرمز و طلایی‌اش شهرت دارد. اجرا در La Scala توانایی‌های خواننده اپرا را آن‌قدر دقیق نشان می‌دهد که هر خواننده‌ای جرئت اجرا در این سالن را ندارد. حیف است که بلیط میلان را بخرید و در سفرتان به این شهر خودتان را از یک اجرای باشکوه در لا اسکالا محروم کنید.



گالری بِررا؛ یک شبیه‌سازی دقیق از مفهوم زیبایی

یکی از مهم‌ترین گالری‌های هنری ایتالیا، Pinacoteca Di Brera نام دارد که نقاشی‌های قدیمی و مدرن را در خود جای داده است. وقتی که بلیط میلان را خریدید، حتما نام این گالری را در لیست بازدیدتان بنویسید. بر خلاف دیگر موزه‌های ایتالیا، گالری بررا آثاری از مکاتب هنری مختلف، از لمباردی تا توسکانی و رم را در خود جای داده است. این گالری در دوره ناپلئون و برای نشان‌دادن هر دوره و هر منطقه از ایتالیا تاسیس شد تا یک ادای احترام کامل به هنر ایتالیا باشد. در این گالری جادویی آثار بسیار زیاد و هیجان‌انگیزی از رافائل، برامانته، پیرو دلا فرانچسکا، نیکولو پیزائو، پروژینو و بسیاری دیگر از هنرمندان بزرگ ایتالیا را مشاهده خواهید کرد.

گالری ویتوریو امانوئل؛ بهشتی برای عاشقان خرید

بسیاری از ثروتمندان جهان، بلیط میلان را برای حضور در این گالری و خریدن لباس‌های مورد علاقه‌شان می‌گیرند. در فاصله کمی از Duomo، یک گالری شگفت‌انگیز با گنبدی بزرگ از شیشه و آهن و طاق‌های باشکوه قرار دارد. این گالری آن‌قدر زیبا است که در بازدید اولتان از آن باورتان نمی‌شود که واقعی باشد. در گالری ویتوریو امانوئل مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بزرگ‌ترین برندهای مد جهان نظیر ورساچه و جورجیو آرمانی و تعداد زیادی از بهترین رستوران‌های میلان قرار دارند.

گورستان یادبود؛ خاص‌ترین گورستان ایتالیا

گورستان یادبود یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های میلان و یک موزه در فضای باز است. این بنای فوق‌العاده را به سبک نئو گوتیک از سنگ مرمر و آجر ساخته‌اند که مقبره‌های برخی از برجسته‌ترین خانواده‌های شهر و همچنین قبر برخی از افراد مشهور را در خود جای داده است. این مکان بسیار زیبا به همه چیز شباهت دارد به جز گورستان! مطمئنا از تماشای آن لذت زیادی خواهید برد.



بلیط میلان را با بهترین قیمت و کامل‌ترین خدمات سفر از فلای تودی بخرید

سفر به میلان از آن چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر خوش می‌گذرد. زمانی‌که تصمیم سفر به این شهر را گرفتید، برای خرید ارزان‌ترین بلیط میلان به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در فلای تودی می‌توانید تمام بلیط‌های موجود برای این سفر هیجان‌انگیز را با هم مقایسه و مناسب‌ترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید. همچنین امکان رزرو بهترین هتل های میلان به‌طور همزمان با خرید بلیط وجود دارد. از دیگر خدمات ارائه‌شده توسط فلای تودی می‌توان به خرید بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. من عجله ندارم!

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین