قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری ایران مصدوم شد

  4020225074

دارنده مدال نقره دوضرب دسته فوق سنگین قهرمانی آسیا از مصدومیت رباط دستش خبر داد و گفت: به احتمال زیادی سه هفته از تمرینات دور هستم.

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری ایران مصدوم شد

علیرضا یوسفی روز دوشنبه در گفت‌وگو ایرنا با اشاره به رقابت سخت خود با قهرمانان آسیا در دسته فوق سنگین اظهار کرد: همه تلاشم را برای کسب مدال طلای دوضرب انجام دادم اما یک مصدومیت جزیی مانع این کار شد. در رقابت با گور میناسیان وزنه‌بردار ارمنی‌الاصل بحرینی، وزنه ۲۴۹ کیلوگرم را انتخاب کردم اما متاسفانه در تلاش برای مهار این وزنه دچار مصدومیت شدم. در بازگشت به ایران آزمایشات لازم را انجام دادم که نشان داد دستم دچار کشیدگی شده و رباطم نیز آسیب دیده است. این موجب می‌شود تا مدت کوتاهی از تمرینات دور باشم.

رکوردار جوانان جهان در حرکت دوضرب و مجموع ادامه داد: برای درمان مصدومیت به شمال رفتم و تمرکزم بر روی درمان این مصدومیت است به احتمال زیادی سه هفته از تمرینات دور خواهم شد و فدراسیون نیز در جریان مصدومیت من قرار دارد. وزنه‌برداری ورزش سنگینی است و کسانی که به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کنند می‌دانند که مصدومیت در این رشته بسیار بالا است. تلاشم این است تا در کمترین زمان ممکن و با بهبودی به تمرینات بازگردم.

یوسفی که عنوان قهرمانی جوانان جهان را در اختیار دارد با اشاره به رقابت خود با علی داودی و آیت شریفی عنوان کرد: ما ابتدا رفیق هستیم تا رقیب و در کنار هم تمرینات را دنبال می‌کنیم. رقابت سه نفر در این وزن به افزایش رکورد منجر می‌شود، چون برای المپیک بهترین نفر به پاریس اعزام می‌شود. رقابت با داودی و شریفی می‌تواند برای من نعمت باشد. من نیز تلاش دارم تا با حضور در گزینشی‌های المپیکی بهترین عملکرد خود را به ثبت برسانم. در تابستان سال جاری ۲ مسابقه مهم پیش روی داریم. وزنه‌برداری ایران هم باید در مسابقات قهرمانی جهان در عربستان شرکت کند و هم به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعزام شود.

رکورشکنی در جینجو از دیگر موضوعات مورد نظر علیرضا یوسفی بود. وی در این خصوص گفت: تمام تلاش خود را برای مدال طلای دوضرب به کار گرفتم. در تمرینات ۲۴۵ کیلوگرم را زده بودم و توانستم ۲۴۶ کیلوگرم را نیز به راحتی بزنم. شاید اگر مصدومیت نبود می‌توانستم وزنه بیشتری را مهار کنم. البته من در یک‌ضرب نیز بهترین عملکرد شخصی خود را ثبت کردم. در گذشته به خاطر حرکت یک‌ضرب از من انتقاد زیادی شد اما کسی به شرایط سنی وزنه زدن من توجهی نکرد.

وی در پایان تصریح کرد: برخی از الان به دنبال حدس مدال قهرمانان ایرانی در دسته فوق سنگین در جهانی و المپیک هستند، اما من می‌گویم رکوردهای یوسفی برای رسیدن به سکوی جهانی و المپیک کم است و از رقیبان عقب هستم که باید جبران کنم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  12. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  14. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  15. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  16. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  17. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  18. مأمور خاطی بازداشت شد

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  21. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  22. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  23. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  24. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  25. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

آخرین عناوین