خواص بی نظیر روغن خراطین

گزارش بازرگانی، 172562،   4020214027

استفاده از روغن های طبیعی و ارگانیک در میان مردم برای درمان و بهبود امراض مختلف قدمتی به درازای زندگی بشر دارد. روغن خراطین یکی از روغن های ارگانیک شمرده می شود که از گذشته های بسیار دور اطباء از آن برای اهداف گوناگونی بهره می برده اند.

آشنایی با روغن خراطین

روغن خراطین را از کرم خاکی می گیرند. این روغن سرشار از مواد معدنی و ترکیبات خاصی است که در کمتر روغن و عصاره ی دیگری می توان آن ها را یافت. بعنوان نمونه در روغن خراطین به راحتی می توان عناصر حیاتی امگا3، امگا6، امگا 9 را یافت. این ها اسیدهای چرب حیاتی و ضروری برای بدن هستند که خواص بیشماری برای بهداشت و مراقبت از پوست و مو در آن ها نهفته است. روغن خراطین را تحت شرایط خاصی از کرم خاطی تهیه می کنند.

این روغن خاصیت ارتجاعی به پوست می دهد. از مهمترین کاربردهای روغن خراطین می توان به استفاده از آن برای حجم دادن به اندام ها نام برد. در مراکز بهداشتی و سالن های زیبایی، برای حجم دادن به لبها، گونه ها، و سینه ها از روغن خراطین به عنوان یک روغن کاربردی و مهم بهره می برند. از دیگر مهمترین عناصر موجود در روغن خراطین باید به پروتئین های موجود در آن اشاره کرد. این پروتئین برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست کاربردی هستند.

خواص روغن خراطین

برای روغن خراطین خواص بسیار زیادی شمرده شده است. از جمله ی مهمترین خواص روغن خراطین می توان به قدرت جوانسازی پوست توسط این روغن اشاره کرد. به دلیل بهره مندی روغن خراطین از عناصر خاص و کمیابی نظیر پروتئین ها، الانتوئین، اسیدهای آمینه و... ، این روغن در برطرف کردن چین و چروک ها و صاف کردن پوست از توان بالایی برخوردار شده است.

با استفاده از روغن خراطین روی چروک های پوست، پوست پس از مدت کمی تحریک به کلاژن سازی می شود و شروع به تولید سلول های جوان کرده و به تدریج شیارهای ایجاد شده روی پوست از بین رفته و محو می شوند.

همچنین، الانتوئین موجود در روغن خراطین، در ارتجاعی کردن پوست نقش عمده ای دارد. برای همین هم از روغن خراطین بعنوان یک روغن بسیار کاربردی برای حجم دادن اندام هایی چون لب ها، سینه ها و گونه ها می توان استفاده کرد و بهترین نتیجه ها را گرفت. با کمک خواص موجود در این روغن می توان شل شدگی و افتادگی اندام ها را درمان نمود. مثلا، افتادگی زیر شکم بر اثر بارداری، به راحتی با کمک روغن خراطین قابل بهبود است.افتادگی سینه ها را هم با کمک این روغن می توان درمان نمود. از دیگر مهمترین خواص استفاده از روغن خراطین، برطرف کردن سیاهی های دور چشم ها می باشد.

خواص روغن خراطین برای موها

در صورتی که دچار کم پشتی و بد حالتی در موهای خود شده اید، یکی از بهترین روغن هایی که برای موهای شما توصیه می شود، روغن خراطین است که به دلیل داشتن مواد معدنی و انواعی از ویتامین ها و پروتئین ها، در تغذیه ی فولیکول ها و پیاز موها به خوبی عمل می کند. ماساژ دادن کف سر و موها با روغن خراطین در ترمیم موها و رفع شکنندگی موها تاثیر چشمگیری دارد.

یکی از مشکلاتی که اغلب بر اثر استفاده ی بیش از حد از رنگ های شیمیایی، مواد شیمیایی، اتو مو، سشوار داغ و ... برای موها پیش می آید، شکننده شدن موها، موخوره و شوره می باشد. این ها مشکلات آزاردهنده ای هستند که بهترین راهکار درمانی برای رفع آن ها، استفاده از یک روغن ارگانیک مثل روغن خراطین است.

ماساژ روغن خراطین روی تارهای تخریب شده ی موها ، در ترمیم و بهبود اوضاع موها اثرگذار است. این کار به شما این فرصت را می دهد که پس از مدتی استفاده از روغن خراطین، تجربه ی موهایی، لخت، خوش حالت، سالم و با نشاط را داشته باشید.



خواص روغن خراطین برای جای زخم و اسکار

از دیگر فایده های استفاده از روغن خراطین برطرف کردن آثار بجا مانده از زخم ها، اسکارها، و محل جراحی و بخیه ها بر روی پوست است. در صورتی که بخواهید آثار بجامانده از جراحی ها را برطرف کنید، یکی از بهترین داروهای درمانگر، روغن خراطین است که در ترمیم پوست و کلاژن سازی و رویش بافت نو سابقه ای طولانی دارد. حتی به کمک روغن خراطین می توانید آثار زخم های کهنه و تیرگی های بجامانده از سوختگی ها را از روی پوست خود برطرف نمایید. یکی دیگر از بهترین فواید استفاده از روغن خراطین، بهبود رماتیسم و دردهای مفصلی است.

روغن خراطین طبع گرمی دارد و به وسیله ی آن می توانید ورم مفاصل را که بر اثر سرما و رطوبت اغلب پدید می آید درمان نمایید. همچنین با ماساژ دادن روغن خراطین روی مفاصل دردناک درد مفاصل تسکین یافته و به مرور بهبود در روماتیسم و دردهای مفصلی و استخوانی حاصل می شود.

خرید روغن خراطین

برای خرید روغن خراطین می توانید بصورت آنلاین از طریق فروشگاه های معتبری که عرضه کننده ی بهترین نوع روغن های ارگانیک هستند اقدام نمایید. بجز عطاری ها که فروشنده ی روغن خراطین و دیگر انواع روغن های گیاهی هستند، فروشگاه های آنلاین هم که دارای گواهینامه های معتبر تجاری هستند، می توانند بهترین محل خرید روغن خراطین شمرده شوند. بهتر است روغن خراطین را از مراکز معتبر خریداری نمایید. این کار به شما اطمینان می دهد که جنس اصل خریده اید و روغن تقلبی به شما نینداخته اند.



تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  2. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  3. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  4. مأمور خاطی بازداشت شد

  5. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  6. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

  7. شباهت های عجیبِ قیمت و قدرت!

  8. مرده متحرک !

  9. حل يك ابرچالش نظام

  10. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  11. واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل

  12. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  13. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

  14. گروسی: روابط با ایران می‌تواند وارد مرحله جدیدی شود

  15. خاندوزی: نرخ رشد نقدینگی به ۲۴ درصد رسیده است

  16. آبروریزی اپوزیسیون در شبکه‌های فارسی زبان؛ این‌بار آنتن زنده اینترنشنال!

  17. واکنش آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار

  18. واکنش فدراسیون فوتبال به پرونده رشوه و تبانی؛ اجازه مطرح کردن اسامی را نداریم

  19. رئیسی: افزایش کیفیت اینترنت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گیرد

  20. ارجاع پرونده تخلفات چهار دستگاه به قوه قضائیه 

  21. تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. فردا دیر است...

  7. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  12. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  13. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  15. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  16. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. مأمور خاطی بازداشت شد

  20. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  21. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

آخرین عناوین