۱۰خبر پربازدید هفته/ از ماجرای بنزین و قیمت‌های عجیب خودرو و حکم جلب یک سلبریتی تا طنز عباس عبدی و پیشنهاد جک استراو/ تابلویی که تیبا را نصف کرد/ راز دست راست ابوبکر البغدادی چیست؟

گروه سیاسی الف،   3980213067 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

اخبار پربازدید الف در هفته‌ای که گذشت در ادامه آمده است؛ برای مشاهده متن کامل خبر می‌توان بر روی عنوان خبر کلیک کرد تا در صفحه‌ای آن را مطالعه کرد.

۱۰خبر پربازدید هفته/ از ماجرای بنزین و قیمت‌های عجیب خودرو و حکم جلب یک سلبریتی تا طنز عباس عبدی و پیشنهاد جک استراو/ تابلویی که تیبا را نصف کرد/ راز دست راست ابوبکر البغدادی چیست؟

۱- بنزین از فردا شب سهمیه بندی می‌شود/ بنزین آزاد، لیتری ۲۵۰۰ تومان+ تکذیبیه
جزئیات سهمیه بندی بنزین با بنزین سهمیه ای هزار تومانی و بنزین آزاد ۲۵۰۰ تومانی مشخص شد که این خبر ساعاتی بعد تکذیب شد، زیرا...

  • بیشتر بخوانید:

وزیر کشور: قیمت و زمان اجرای نحوه ارائه بنزین در حال کارشناسی است

صف بندی یا سهمیه بندی!

صف طولانی مقابل پمپ بنزین‌ها

 

۲- لطفا ترامپ را بسیار جدی بگیرید
بعد از اعلام تصمیم اخیر ترامپ در پایان معافیت های ششماه نفتی شاهد موج بزرگی از اعلام مواضع و اظهار نظر ها و تحلیل‌ها سیاسی و اقتصادی از سوی مسئولان و سیاستمداران و رسانه ها و کارشناسان اقتصادی و انرژی در ایران و در دنیا هستیم که عموما بدنبال پاسخ به شش سوال اساسی می‌باشد.

 

۳- زلزله در بازار موبایل/ یک فروشنده: چنین شرایط بدی را تاکنون ندیده بودیم
عدم استقبال مردم از خرید گوشی، خروج یکی پس از دیگری شرکت‌های فروش موبایل و افزایش بی‌حد و مرز قیمت گوشی باعث شده فروشندگان موبایل شیراز به تعمیرات رو بیاورند.

 

۴- حکم جلب مهناز افشار صادر شد+ سند
در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این سلبریتی صادر شد.

 

۵- مدافعان حرم یا اسد؟ مسئله این است
 حتی اگر احساس را کنار بگذاریم و منطقی بنگریم، حتی از خود خانواده شهدا هم بپرسیم شاید قبول داشته باشند، درد خانواده شهدای مدافع حرم نسبت به شهدای دفاع مقدس بیشتر است! آنجا که بیشترین حرفی که خانواده شهدای جنگ تحمیلی شنیده‌اند این بوده که از سهمیه استفاده کرده و امکانات رفاهی بیشتر شامل حالشان شده است و... اما خانواده شهدای حرم چه؟! از همسر...

 

۶- طنز عباس عبدی در ماجرای طلبه همدانی
در تيتر يكي از سايت‌ها خواندم «عبدي: اصولگرايان مقصر قتل روحاني همداني هستند!». اين جمله آن‌قدر به نظرم خنده‌دار آمد كه در ابتدا تصور كردم اكبر عبدي كمدين مشهور كشورمان باز طنازي كرده و براي خنداندن مردم جمله‌اي جديد گفته است. بعد مطالعه متوجه شدم عباس عبدي تحليلگر مشهور جناح اصلاح طلب اين تحليل را در شماره امروز دوشنبه روزنامه اعتماد نوشته است که...

  • بیشتر بخوانید:

ماجرای حمله به طلبه همدانی از کجا شروع شد؟

جزئیات هلاکت قاتل روحانی همدانی/ دستگیری چهار همدست قاتل

جزئیات قتل طلبه همدانی از زبان شاهدان عینی

 

۷- تابلوی راهنما، تیبا را نصف کرد و ٢قربانی گرفت+ عکس
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه همدانی تهران خبر داد.

 

۸- پیشنهاد جک استراو به مقامات ایران برای مقابله با ترامپ
وزیر خارجه اسبق انگلیس رویکرد ضد ایرانی آمریکا را تلاشی برای فقیرتر کردن مردم ایران توصیف کرد و افزود: ' آمریکای دونالد ترامپ، جان بولتون و مایک پمپئو سعی می‌کند تا حد ممکن به اقتصاد ایران ضربه بزند. '

 

۹- اطلاعات فاش‌شده جدید از ابوبکر البغدادی/ از راز سنگینی دست راست تا علت نداشتن انگشتر!
آفتابی شدن سرکرده داعش پس از پنج سال در فایل ویدئویی سبب شد که تحلیلگران با رصد کامل این فیلم بیست دقیقه ای به نکات جالبی دست یابند.

 

۱۰- قیمت‌های شگفت انگیز در بازار خودرو
بازار خودرو کشور این روزها چند نرخی شده است و قیمت‌های مختلفی برای خودروها (چه داخلی و چه خارجی) از سوی مالکان آنها ارائه می‌شود. اگر نگاهی به سایت‌های فروش خودرو بیندازیم، متوجه خواهیم شد برای یک محصول مشخص، چند قیمت مختلف پیشنهاد شده که گاهی قیمت‌های مربوطه نامتعارف و اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسند.

 

 

در ادامه تصاویر و فیلم‌های پربازدید و منتخب هفته را مشاهده نمایید:

فیلمی از کمک سردار سلیمانی به یک خودرو گرفتار در سیل

کاریکاتور جنجالى نیویورک تایمز درباره ترامپ و رژیم صهیونیستی

تصاویر دیده نشده از زیبایی‌های «سیاتل» آمریکا!

 

تصویری از هواداری که در بازی پرسپولیس و سپاهان درگذشت

مسابقات چک‌زنی در روسیه

تصاویر عجیب از ازدواج پادشاه تایلند با محافظ خود

فرهنگ رانندگی در سوئیس