• کلکسیون جنایات صهیونیست ها در غزه

    کلکسیون جنایات صهیونیست ها در غزه

    گروه جهان الف،

    ارتش اسرائیل بیش از یک هفته است که بیمارستان شفا غزه را به محاصره خود در آورده است. در این راستا، نظامیان صهیونیست اجازه ورود مواد غذایی و اقلام دارویی به این بیمارستان را نمی دهند و به تازگی گزارش های مختلفی از جنایات آن ها علیه مردم فلسطین که در این بیمارستان حضور دارند نیز منتشر شده است.

  • انفجار خانه بمب‌گذاری‌شده به روی نظامیان صهیونیست از سوی قسام

    انفجار خانه بمب‌گذاری‌شده به روی نظامیان صهیونیست از سوی قسام

    گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از حمله‌های جدید خود به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

  • یک شکست بزرگ دیگر برای صهیونیست‌ها

    یک شکست بزرگ دیگر برای صهیونیست‌ها

    گروه جهان الف،

    "دیوید میلر"، استاد سابق حوزه جامعه شناسی سیاسی در دانشگاه بریستول بریتانیا که پیشتر در سال ۲۰۲۱ با فشار لابی های صهیونیستی از سِمت و کرسی خود در دانشگاه مذکور اخراج شده بود، پس از طرح شکایت به دادگاهی در انگلیس، توانسته این مساله را ثابت کند که اخراج وی به صورت غیرقانونی و نادرست انجام شده است و وی باید بار دیگر به کارِ خود بازگردد.

  • دروغِ جدید صهیونیست ها علیه ایران

    دروغِ جدید صهیونیست ها علیه ایران

    ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در جدیدترین دروغ پردازی خود مدعی شده که به اسنادی دست یافته که نشان می دهند ایران در فاصله سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰، چیزی در حدود ۱۵۴ میلیون دلار به جنبش حماس کمک مالی کرده است !

  • ضرورت «خفگی راهبردی» صهیونیست ها

    ضرورت «خفگی راهبردی» صهیونیست ها

    گروه جهان الف،

    تعریف یک راهکار عملیاتی برای فلج کردن ماشین و جوخه ترور رژیم اشغالگر قدس و یا پرهزینه کردن آن، در عینِ نزدیک نشدن به طرح و نقشه های صهیونیست ها جهت ایجاد یک جنگِ بزرگتر در منطقه، بایستی به محور اصلی کنشگری های اتاق های فکر و عملیاتِ محور مقاومت تبدیل شود تا اندک فضای تنفس رژیم اشغالگر را نیز از آن بگیرد و خفگیِ راهبردی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند.

  •  گرفتاری صهیونیست ها در یک جبهه جدید

    گرفتاری صهیونیست ها در یک جبهه جدید

    گروه سیاسی الف،
  • روایتی تکان‌دهنده از جنایات صهیونیست ها در غزه

    روایتی تکان‌دهنده از جنایات صهیونیست ها در غزه

    گروه جهان الف،

    یک عضوِ گروه‌های داوطلبانه امدادی در شمال غزه در گزارشی میدانی برای میدل ایست آی در شرح جنایات اسراییل می نویسد: «من هیچگاه حتی در قالب بدترین کابوس هایم نیز فکر نمی‌کردم که روزی به دنبال یک سگِ ولگرد بدوم تا پایِ یک کودک خردسال را از دهانش خارج کنم! »

  •  ۲ نشانه جدید از ضعف مفرط صهیونیست ها در جنگ غزه

    ۲ نشانه جدید از ضعف مفرط صهیونیست ها در جنگ غزه

    گروه جهان الف،

    ابطال قانون "لغو برهان عدم معقولیت" توسط دادگاه عالی رژیم اشغالگر قدس و همچنین عقب‌نشینی ۵ تیپ از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه، دو تحولی هستند که به تازگی رخ داده اند و نشانه های معناداری را در مورد واقعیت های میدانی و ضعف مفرطِ رژیم اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه مخابره می کنند.

  • هلاکت ۱۶ نظامی و انهدام ۷۱ خودروی صهیونیست

    هلاکت ۱۶ نظامی و انهدام ۷۱ خودروی صهیونیست

    سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس گفت که مجاهدان این گردان‌ها در ۴ روز گذشته ۷۱ خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده‌اند.

  • شبی که صهیونیست ها گریستند!..

    شبی که صهیونیست ها گریستند!..

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: «هفته گذشته، در شبی که محله شجاعیه غزه از سوی نظامیان اسرائیلی مورد حمله قرار گرفت، رویدادی سیاه برای دشمن صهیونیست رقم خورد. اگرچه که ماه، درخشان تر از همیشه بالای سر نوار غزه که سرزمینی مملو از غرور و شرف است، می درخشید.»

  • تصاویر لحظه انهدام تانک ۸ میلیون دلاری صهیونیست ها توسط رزمندگان مقاومت

    تصاویر لحظه انهدام تانک ۸ میلیون دلاری صهیونیست ها توسط رزمندگان مقاومت

    رزمندگان مقاومت تاکنون تانک های مرکاوای زیادی از ارتش صهیونیست ها را نابود کرده اند. امروز هم یک تانک مرکاوای اسرائیل توسط نیروهای مقاومت در آتش سوخت.

  •  ۲ بحران بزرگ برای صهیونیست ها

    ۲ بحران بزرگ برای صهیونیست ها

    گروه جهان الف،

    «ارتش رژیم صهیونیستی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم هنوز نتوانسته اند امنیت روانی را به شهرک های شمالی و جنوبی اراضی اشغالی، بازگردانند. موضوعی که موجب شده قریب به ۲۰۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست از این مناطق فرار کنند و به مناطق مرکزی اراضی اشغالی بروند و یا حتی به کل، به خارج از این اراضی سفر کنند.»

  • افشای آمار تلفات نظامیان صهیونیست به دست نیروهای خودی

    افشای آمار تلفات نظامیان صهیونیست به دست نیروهای خودی

      رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از سربازان این رژیم توسط نیروهای خودی که در عملیات زمینی در نوار غزه مشارکت داشتند، خبر دادند و این یکی از بزرگترین چالش‌های پیشِ روی ارتش اشغالگر در جریان مانور زمینی‌شان در غزه است.

  • واکنش ایران به حملات جدید صهیونیست‌ها به سوریه

    واکنش ایران به حملات جدید صهیونیست‌ها به سوریه

    سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حملات جدید رژیم صهیونیستی به سوریه تاکید کرد مسئولیت تبعات گسترش بحران در منطقه بر عهده این رژیم خواهد بود.

  •  شکست بزرگ صهیونیست ها در باتلاق غزه

    شکست بزرگ صهیونیست ها در باتلاق غزه

    گروه جهان الف،

    «حصول توافق آتش بس موقت در قالب جنگ غزه، زلزله ای قابل توجه را در اردوگاه صهیونیست ها به راه انداخته است. به عنوان مثال، روزنامه صهیونیستی "معاریو" به صراحت توافق آتش بس موقت با حماس را کابوسی بزرگ برای اسرائیل توصیف کرده که در واقع، تنها گزینه در دسترسِ کابینه اسرائیل بوده است.»

  • بمباران صهیونیست ها به قبرستان بیت لاهیا رسید

    بمباران صهیونیست ها به قبرستان بیت لاهیا رسید

    رژیم صهیونیستی که در ۴۳ روز گذشته اوج جنایات خود را در نوار غزه به نمایش گذاشته و از هیچ جنایتی در این منطقه فروگذاری نکرده است، این بار اطراف بیمارستان اروپایی خانیونس و قبرستان بیت لاهیا را هدف قرار داد.

  • صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!

    صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!

    گروه جهان الف،

    «صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.»

  • جنایت پنهان صهیونیست ها علیه مردم غزه

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور بررسی می کند؛ جنایت پنهان صهیونیست ها علیه مردم غزه

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «تاکنون تصاویر زیادی از پدر و مادرهای ساکن در نوار غزه در حالی که کودکان کشته شده خود را در دست دارند، منتشر شده است. تصاویری که به نحوی گسترده در شبکه های اجتماعی پخش شده اند. والدین کودکان کشته شده در وضعیت بسیاری بدی مشاهده می شوند و نمی توانند از کودکان خود جدا شوند. این صحنه حقیقتا شوکه کننده است و قلب هر انسانی را در جهان به درد می آورد...»

  • سردرگمی عجیب صهیونیست ها در جنگ غزه

    سردرگمی عجیب صهیونیست ها در جنگ غزه

    گروه جهان الف،

    «شاید بهترین توصیف از وضعیت کنونی صهیونیست ها این باشد که آن ها در محاصره علامت سوال های بیشماری قرار گرفته اند. علامت سوال هایی که خود می توانند حامل پیام های روشنی در مورد آینده نه چندان روشن رژیم صهیونیستی باشند.»

  •  کابوس جدید صهیونیست ها در جهان غرب!

    پایگاه خبری القدس العربی گزارش می دهد؛ کابوس جدید صهیونیست ها در جهان غرب!

    پایگاه خبری القدس العربی در گزارشی می نویسد: «نسل جوانِ کشورهای غربی، دیگر، زندانیِ روایت های خاص و محدودی که دستگاه های فکری و سیاسی غربی و اسرائیلی از طریق رسانه ها، آموزش، سیاستمداران مختلف و آموزه های حزبی به آن ها در مورد مساله فسلطین ارائه می کنند، نیستند.»

  • چرا جنگ غزه به یک کابوس بزرگ برای صهیونیست ها تبدیل شده است؟!

    در گفت وگوی الف با "سید جعفر رضوی"،کارشناس مسائل فلسطین بررسی شدچرا جنگ غزه به یک کابوس بزرگ برای صهیونیست ها تبدیل شده است؟!

    گروه جهان الف،

    «صهیونیست ها با اهداف حداکثری که برای خود در قالب جنگ غزه تعریف کرده اند، فاصله زیادی دارند و به نظر می‌رسد که نتیجه این جنگ نیز به نفع مقاومت فلسطین خواهد بود. این مساله خود بازدارندگی قابل توجهی را به نفع مقاومت فلسطینی رقم می زند و عملا مقدمه ای بر فروپاشی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.»

  • حزب‌الله آمار تلفات صهیونیست‌ها در مرز لبنان را اعلام کرد

    حزب‌الله آمار تلفات صهیونیست‌ها در مرز لبنان را اعلام کرد

    جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد عملیات‌های ۳ هفته اخیر در مرز با رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون، منجر به کشته و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی اشغالگر، انهدام ۹ تانک و سرنگونی یک پهپاد شده است.

  • روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: «اسرائیلی ها به شدت دلگرم به حمایت های دولت آمریکا هستند و بر همین اساس نیز نوعی مصونیت را برای خود در اِعمال جرم و جنایت علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری، در طی دهه های گذشته قائل بوده اند. در جریان تحولات اخیر و جاری نیز این دولت آمریکا بوده که به اسرائیل چراغ سبز نشان داده تا علیه مردم فلسطین دست به تجاوز و وحشی‌گری بزند.»

  • پرده ای جدید از درماندگی عمیق صهیونیست ها!

    پرده ای جدید از درماندگی عمیق صهیونیست ها!

    گروه جهان الف،

    «به تازگی شماری از اینفلوئنسرهای فضای مجازی در منطقه و عرصه بین المللی، از دریافت ایمیل هایی از سوی رژیم اسرائیل و لابی های متحد آن خبر داده اند که در قالب آن ها، از این افراد خواسته شده تا از موقعیت خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنند و در ازای دریافت پول، اقدام به انتشار پُست و ویدئوهای حمایتی از رژیم صهیونیستی کنند.»

  • رمزگشایی از پیچیده‌ترین سلاحِ صهیونیست ها!

    رمزگشایی از پیچیده‌ترین سلاحِ صهیونیست ها!

    گروه جهان الف،

    «تردیدی نیست که شبکه دروغ پراکنی و انحراف و تهدید صهونیست ها، ماهیت گسترده ای در عرصه جهانی و در حوزه های مختلف دارد و هیچ عجیب نیست اگر "دروغ" را، پیچیده‌ترین سلاح در دست رژیم اشغالگر قدس بدانیم. معادله ای که روشنگری و تاباندن نور به واقعیت های سیاهِ صهیونیست ها برای افکار عمومی بین‌المللی را به یک الزام در نبرد علیه این رژیم نامشروع تبدیل می کند.»

  • پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

    پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

    گروه جهان الف،

    «حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعدانی نوار غزه و به شهادت رساندن ده ها فلسطینی، سند محکمی بر این ادعا است که ضربتِ عملیات طوفان اقصی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی کاملا جدی بوده است. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار و قتل و عام مردم نوار غزه، سعی دارد هم عقده ها و خشم خود را تخلیه کند و هم پیام وحشت را به ملت و مقاومت فلسطین مخابره کند.»

  •  چرا صهیونیست ها دروغ کودک‌کُشی حماس را پخش کردند؟!

    چرا صهیونیست ها دروغ کودک‌کُشی حماس را پخش کردند؟!

    گروه جهان الف،

    «اذعان و اعتراف افرادی که دروغ کشتار شماری از کودکان ساکن در اراضی اشغالی به دست رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین را برای نخستین بار نشر دادند و البته تاکید برخی خبرنگاران اسرائیلی بر دروغ بودن این مساله، حاکی از این است که رزمندگان جریان مقاومت در میدان عمل، جدا از برخی خطاهای احتمالی، به صورت جدی و عینی، به اصول اخلاقی پایبند است و همچون صهیونیست ها در این رابطه، صرفا نقش بازی نمی کنند.»

  • اگر شبکه های جمهوری اسلامی نبودند جنایات صهیونیست ها پنهان می ماند

    اگر شبکه های جمهوری اسلامی نبودند جنایات صهیونیست ها پنهان می ماند

    کارشناس مسائل استراتژیک گفت: اگر شبکه های جمهوری اسلامی به پوشش تحولات فلسطین اشغالی نمی پرداختند بخشی از افکار عمومی جهان از واقعیت آنچه در آن سرزمین روی می دهد محروم می شد.

  • وقتی دم خروس قدرتِ صهیونیست ها بیرون می زند!

    وقتی دم خروس قدرتِ صهیونیست ها بیرون می زند!

    گروه جهان الف،
  • جنایتکارتر از صهیونیست ها!

    جنایتکارتر از صهیونیست ها!

    محمد سعادتمند، گروه جهان الف،
  • هلاکت ۶ اسرائیلی به دست پلیس مصری در جریان عملیات ضدصهیونیستی

    هلاکت ۶ اسرائیلی به دست پلیس مصری در جریان عملیات ضدصهیونیستی

    منابع مصری به آماری جدید از صهیونیستهای کشته شده به دست پلیس مصری در جریان عملیات ضدصهیونیستی در اسکندریه اشاره کردند.

  • تلفات صهیونیست‌ها به ۳۰۰ کشته رسید

    تلفات صهیونیست‌ها به ۳۰۰ کشته رسید

    تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات امروز نیروهای مقاومت به ۳۰۰ کشته و بیش از ۱۴۵۰ مجروح رسیده که حال ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

  • تلفات صهیونیست‌ها به ۲۵۰ کشته افزایش یافت

    تلفات صهیونیست‌ها به ۲۵۰ کشته افزایش یافت

    شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات حملات امروز گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی به ۲۵۰ نفر افزایش یافته است.

  • صهیونیست‌ها از دریافت ویزای ورود به آمریکا معاف شدند

    صهیونیست‌ها از دریافت ویزای ورود به آمریکا معاف شدند

      ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که شهروندان رژیم صهیونیستی را از ویزای ورود به خاک خود معاف می‌کند و به این ترتیب تل آویو به برنامه معافیت ویزای آمریکا پیوست.

  • حماس: ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی هویت آن را تغییر نخواهد داد

    حماس: ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجدالأقصی هویت آن را تغییر نخواهد داد

    جنبش حماس تأکید کرد که ورود غیرقانونی شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالأقصی هرگز به تغییر هویت قدس و این مسجد مقدس منجر نخواهد شد.

  • بازداشت ۵ صهیونیست در قبرس به اتهام تجاوز به گردشگر انگلیسی

    بازداشت ۵ صهیونیست در قبرس به اتهام تجاوز به گردشگر انگلیسی

    پلیس قبرس ۵ صهیونیست را به‌اتهام تجاوز گروهی به یک زن انگلیسی بازداشت کرد.