به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد. در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.»
محسن رضایی: در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم
4050401006 ۰ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشارفرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه آمریکا باید نسبت به اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان پاسخگو باشد، تصریح کرد: در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.




نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.