واکنش سفیر ایران به ادعاهای صدر اعظم آلمان علیه تهران

  4050226010 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سفیر ایران خطاب به صدر اعظم آلمان تاکید کرد که دوران ادبیات یکجانبه به سر آمده است.

واکنش سفیر ایران به ادعاهای صدر اعظم آلمان علیه تهران

به گزارش تسنیم، مجید نیلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان در واکنش به فردریش مرتس،صدر اعظم  آلمان علیه ایران اظهار داشت: دوران ادبیات «باید»های آمرانه و یک‌جانبه به سر آمده است.

سفیر ایران تاکید کرد: اگر هدف، فشار و زیاده‌خواهی است، تجربه شکست جنگ‌طلبان آمریکایی و اسرائیلی پیش روی همه است.

وی ادامه داد: بخوبی می‌دانید ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیست، آدرس اشتباه «نباید» داد. اما اگر واقعاً دغدغه صلح است، باید در گام اول و بعنوان یک مسئولیت انسانی، جنایت هدف قرار دادن دانش‌آموزان دبستانی مدرسه میناب توسط متجاوزان آمریکایی را محکوم کرد.

پیشتر صدر اعظم  آلمان مدعی شده بود که ما با آمریکا موافقیم که ایران باید به میز مذاکره بیاید و تنگه هرمز باید باز شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۰۹۳۵۴۱۶:۰۳:۴۵ ۱۴۰۵/۲/۲۶
صدراعظم آلمان ابتدا باید قتل عام دختران مدرسه میناب توسط آمریکا را محکوم کند ، بعد به بایدهایش ادامه دهد!
yektanetتریبون

آخرین عناوین