کارشناس مسائل بین‌الملل مطرح کرد: ایران باید نیروهای نظامی را وارد جنوب ارمنستان کند/ این حق ما برای مقابله با خطرات کریدور زنگزور است

  4040525094 ۱۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

دکتر ابوالفصل بازرگان، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت و گویی اظهار داشت: ایران باید نیروهای نظامی را وارد جنوب ارمنستان کند و منطقه حائل ایجاد کند. این حق ما برای مقابله با خطرات کریدور زنگزور است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۹۹۹۹۵۲۱۹:۵۸:۵۴ ۱۴۰۴/۵/۲۵
راه بدون جنگ و درگیری هم هست یک تونل و یک پل هوایی بین ایران و ارمنستان با طول ۵ کیلومتر !!
ناشناس۴۰۰۲۳۶۲۲۳:۳۹:۳۷ ۱۴۰۴/۵/۲۷
نکته حضور آمریکایی ها در اونجاست
ناشناس۳۹۹۹۹۷۸۲۰:۳۷:۵۰ ۱۴۰۴/۵/۲۵
حتی اگر بخواهیم هم نمی توانیم . نیروی زمینی بدون پشتوانه ی هوایی ، طعمه ی آسان است .
ناشناس۴۰۰۰۳۹۲۰۹:۵۰:۳۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ربطی ندارد در ضمن پشتیبانی هوایی هم لازم باشد وجود دارد
ناشناس۴۰۰۲۱۷۰۲۰:۴۹:۵۹ ۱۴۰۴/۵/۲۷
شدنی هست نیروی هوایی هم داریم نگران نباش
فرهاد۴۰۰۴۴۶۳۲۲:۳۲:۱۷ ۱۴۰۴/۵/۲۹
کاش حداقل می گفت وارد نخجوان بشید که قبلا مال ایران بوده و‌در جنگ از ایران گرفته شده. سر شاخ شدن با آمریکا بعد از اجاره منطقه تا یک قرن ، استرتژی پوچ و بی معنی است.
ناشناس۳۹۹۹۹۹۹۲۱:۳۰:۱۸ ۱۴۰۴/۵/۲۵
قبل از اونها یک خط اهن بین جلفا و نزدیک ترین شهر ارمنستان بزنید و خلاص !
ناشناس۴۰۰۰۰۰۸۲۱:۴۵:۲۱ ۱۴۰۴/۵/۲۵
با سیاست دکترین نظامی دفاعی آن هم با این دولتی که دارید؟!!!!!
ناشناس۴۰۰۱۵۲۱۱۰:۴۱:۲۴ ۱۴۰۴/۵/۲۷
دکترین نظامی را فرماندهی کل قوا و نیروهای نظامی تعیین میکنند ،نه دولت
ناشناس۴۰۰۰۰۲۴۲۲:۱۸:۰۵ ۱۴۰۴/۵/۲۵
ارمنستان خودش نمیخواد و معامله کرده
مجيد ميرزاد۴۰۰۰۰۳۱۲۲:۲۷:۰۶ ۱۴۰۴/۵/۲۵
اين اقا هروقت اظهار نظر ميكنه يك جنگي بيشنهاد ميكنه
ناشناس۴۰۰۰۶۴۹۱۳:۲۶:۲۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
آقا از قوم ارمنی است که به جوش اومده
راحل۴۰۰۰۰۴۳۲۲:۵۸:۰۸ ۱۴۰۴/۵/۲۵
میتونه!؟
ناشناس۴۰۰۱۳۵۲۰۶:۵۹:۴۰ ۱۴۰۴/۵/۲۷
ترکیه وارد عراق و سوریه شده...
ناشناس۴۰۰۰۰۷۷۲۳:۳۱:۱۱ ۱۴۰۴/۵/۲۵
بازرگان کاملاً درست میگه روسیه و صهیونیستها و ترکیه همین کارو بشکل پیشدستانه انجام دادن
محمود۴۰۰۰۰۸۶۲۳:۴۰:۱۲ ۱۴۰۴/۵/۲۵
به هر نحوی شده باید ارمنی ها را از همکاری در باره کریدور منصرف کرد
محمدامین۴۰۰۰۴۱۵۱۰:۰۸:۰۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
دمت گرم
جنگ۴۰۰۰۰۸۷۲۳:۴۱:۵۱ ۱۴۰۴/۵/۲۵
این تحلیل های بچه گانه چی هست روسیه با اون همه ادعا و قدرت وارد اوکراین شد غرب به راحتی زمینگیرش کرد و صدها میلیارد دلار خسارت روی دست روسیه گذاشته بعد ایشان انتظار داره ما وارد ارمنستان بشیم و به راحتی بمونیم غرب هم بگه احسنت افرین اقا ما لنگ شش میلیارد دلار پول مملکت تو قطر هستیم بعد دنبال هزینه تراشی صد ها میلیارد دلاری هستین؟
ناشناس۴۰۰۰۳۹۶۰۹:۵۲:۰۴ ۱۴۰۴/۵/۲۶
روسیه در جنگ نامتقارن ضعیف هست اما در جنگ کلاسیک قوی است ایران در هر دو قوی است
شهرام۴۰۰۰۰۹۱۲۳:۴۵:۰۱ ۱۴۰۴/۵/۲۵
ارمنستان خودش امریکارا اورده وبرای هیچ کس ربطی ندارد از نظر جهانی .
ناشناس۴۰۰۰۴۴۶۱۰:۲۲:۰۲ ۱۴۰۴/۵/۲۶
خیلی هم می شود در دنیای قدرت!!
ناشناس۴۰۰۰۴۵۴۱۰:۲۵:۲۸ ۱۴۰۴/۵/۲۶
معلوم خیلی خوابی
قزوینی۴۰۰۰۰۹۵۲۳:۵۰:۴۸ ۱۴۰۴/۵/۲۵
به همین راحتی بود کشورها از سیارات دیگر هم فتح می کردن
کریم۴۰۰۰۱۰۱۰۰:۰۳:۲۴ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران باید وارد جنوب ارمنستان شود . و جاده باکو به نخجوان باید از جنوب ارس بگذرد یا شرکت ایرانی ارمنی جاده داخل خاک ارمنستان بسازد . اگر توطئه در کار نیست چرا از جاده ارس درون خاک ایران استفاده نمی شود
کشاورز ۸۶۴۰۰۰۱۰۳۰۰:۰۴:۱۳ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران باید هر چه زودتر اقدام بکنه و موضع خودش رو در عمل نشون بده،ایران کشور بزرگ و قدرتمندی هست،ما نباید خودمان رو دستکم بگیریم،کل وسعت ارمنستان و اذربایجان و گرجستان و المان و فرانسه و انگلیس و چند کشور دیگر اروپایی روی هم رفته نصف ایران هست،جانم‌ فدای ایران عزیز،جانم فدای خاک ایران.
عباس۴۰۰۰۱۰۴۰۰:۰۴:۲۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
احسن من موافقم
وارتان۴۰۰۰۱۰۵۰۰:۰۴:۵۶ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ارمنستان یک کشور مستقله در مورد دروازه شمرون که حرف نمیزنیم
کوروش۴۰۰۰۱۰۶۰۰:۰۶:۵۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
درود .ایران به هیچ وجه نباید از حق خود بگذرد .آمریکا و اسراییل دزدان سر گردنه اند
ناشناس۴۰۰۰۵۵۷۱۱:۴۵:۲۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
از کدوم حق حرف میزنی؟ ارمنستان یه کشور مستقله، و تصمیم گرفته با همسایگانش صلح کنه
امین۴۰۰۰۱۱۲۰۰:۱۴:۲۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
بهترین کار همینه ؛ چرا ما باید اجازه بدیم مرز تاریخی هزاران ساله مان قطع بشه ؟ در صورتی که نخجوان طبق قراردادهای ننگین قاجاری گلستان و ترکمانچای خاک تاریخی ماست
محمد۴۰۰۰۱۱۴۰۰:۱۷:۳۵ ۱۴۰۴/۵/۲۶
بابا ول کنید ارمنستان رو مشکلاتمون کمه بدترش نکنید
ناشناس۴۰۰۰۵۲۰۱۱:۱۲:۰۵ ۱۴۰۴/۵/۲۶
همون ول کردن‌ها باعث شده توسری خور و عقب مانده بمونیم
آرمین۴۰۰۱۴۳۲۰۸:۴۷:۰۰ ۱۴۰۴/۵/۲۷
احسنت. حرف حق ،بابا ما مشکلات داخلی رو حل بکنیم ،خیلی شاهکار کرده ایم ،مارا چه به قفقاز و سایر کشورها
علیزاده۴۰۰۰۱۱۶۰۰:۲۰:۰۶ ۱۴۰۴/۵/۲۶
واقعا گل گفتی .زنگ زور یک جاده جعلي هست.
سیف۴۰۰۰۵۶۰۱۱:۴۹:۱۵ ۱۴۰۴/۵/۲۶
به جاده که اقیانوس آرام واطلس متصل میکنه جعلی میگه
علی۴۰۰۱۵۴۸۱۱:۰۰:۵۸ ۱۴۰۴/۵/۲۷
زنگزور نیست دیگه جاده ترامپ است.
مهدی اسمعیل‌زاده۴۰۰۰۱۲۱۰۰:۲۶:۱۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
به نظرم ایران باید با ارمنستان قرارداد و معاهده حفظ منافع دو طرفه نظامی بسته و اصل موضوع وجودی کریدور را غیر ممکن نموده و خواب دیدنش را هم برای ترک‌‌ها غیر ممکن نماید.
علی۴۰۰۱۹۳۶۱۶:۱۵:۱۷ ۱۴۰۴/۵/۲۷
ماباید ارمنستان را بگیریم وبعدگرجستان وبعدش روسیه اگه تونستیم
ناشناس۴۰۰۰۱۲۲۰۰:۲۹:۰۸ ۱۴۰۴/۵/۲۶
کاملا درست می‌فرمایند.
محمد۴۰۰۰۱۲۶۰۰:۳۶:۴۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
تصرف جنوب ارمنستان ؟ یعنی تجاوز نظامی به کشور همسایه و دادن بهانه دست دشمنان تا بدبختی بیشتر و بیشتری بر سرمان آوار کنند.آن زمان که باید دست دوستی به جمهوری آذربایجان و ارمنستان می دادید هی چوب لای چرخشان کردید و این هم نتیجه اش.
ناشناس۴۰۰۰۱۴۰۰۰:۵۸:۰۲ ۱۴۰۴/۵/۲۶
اونوقت با چند کشور وارد جنگ میشیم
ناشناس۴۰۰۰۱۴۳۰۱:۰۴:۱۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
دشمن تراشی جدید!
ناشناس۴۰۰۰۱۴۴۰۱:۱۰:۱۱ ۱۴۰۴/۵/۲۶
البته شاید بهتر باشد در کنار رصد و اقدامات لازم برای جلوگیری از تحقق و اجرای نقشه شوم مذکور به سرعت و اولویت بزرگراه گذرگاه شمال جنوب را که از ارمنستان می گذرد تکمیل کرده و مورد بهره برداری قرار دهیم.
ناشناس۴۰۰۰۴۱۷۱۰:۰۹:۲۴ ۱۴۰۴/۵/۲۶
گذرگاه شمالی-جنوبی از ارمنستان میگذره؟
ناشناس۴۰۰۰۱۴۶۰۱:۱۴:۳۱ ۱۴۰۴/۵/۲۶
دقیقا درسته
ناشناس۴۰۰۰۱۴۹۰۱:۲۴:۳۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
به جای ارائه راهکارهای عملی ، سخنان تحریک آمیز می زنید که دشمنان بهره برداری کنند؟ الان مردم ارمنستان رضایت می دهند به جای آذربایجان ، ایران آنجا را اشغال کند؟!!!
ناشناس۴۰۰۰۱۵۱۰۱:۲۶:۰۵ ۱۴۰۴/۵/۲۶
این مسیر جاده ای و ریلی بین جمهوری آذربایجان و نخجوان با انجام قرارداد همچنان تحت قلمرو ارمنستان باقی می ماند لکن به درخواست جمهوری آذربایجان عبور آزادانه از آن مسیر بدون تشریفات معمول انجام خواهد شد. با روگذر یا زیرگذر مسیر جاده ای و ریلی بین ایران و ارمنستان نیز برقرار خواهد شد و چون موضوع کریدور زنگزور تحت مالکیت و قلمرو جمهوری آذربایجان منتفی شده است گذر از مسیر ایران و ارمنستان بدون نیاز به گذر از خاک جمهوری آذربایجان و کسب ویزای ترانزیت صورت خواهد.
ناشناس۴۰۰۰۱۵۲۰۱:۲۷:۲۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
کاملا درسته.....
اتی۴۰۰۰۱۵۳۰۱:۲۷:۴۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ارمنستان حق داره برای خودش تصمیم بگیره
م،الف۴۰۰۰۱۵۵۰۱:۳۲:۲۵ ۱۴۰۴/۵/۲۶
با سلام در زمان حکومت قاجار بیعرضه، ارمنستان و آذربایجان و گرجستان بخشی از ایران بود ، که متاسفانه از دست دادیم، اما الان آنها دو کشور مستقل هستند و می‌توانند برای خودشان تصمیم بگیرند، ما چه حقی داریم که دخالت کنیم و به هر کشوری تجاوز کنیم ؟ آیا منافع ایران در زورگویی و تجاوز است؟ الان کشور با این تورم ، فلاکت آب و برق و غیره دست به گریبان است، آیا بدبختی ملت اولویت دارد یا جنگ افروزی؟
قاجار ایرانساز۴۰۰۰۶۲۶۱۳:۰۹:۳۲ ۱۴۰۴/۵/۲۶
نقشه‌ی ایران قبل از قاجار در زمان زندیه رو ببین
ناشناس۴۰۰۰۱۵۶۰۱:۳۳:۲۸ ۱۴۰۴/۵/۲۶
درست است اگرپای آمریکابه اینجابازشوددیگرآرامشی نیست
ناشناس۴۰۰۱۸۷۱۱۵:۰۰:۱۰ ۱۴۰۴/۵/۲۷
لعنت خدا برامریکا
محمدی۴۰۰۰۱۵۷۰۱:۳۷:۲۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
اگر کسی دکترای سیاست بدونه متوجه میشه حرفهای این به اصطلاح دکتر بار حقوقی داره
علی۴۰۰۰۱۵۹۰۱:۴۶:۴۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایکاش ایشان توضیح بیشتری در اینکه وارد کردن نیرو به ارمنستان روی چه حسابی حق ماست بر چه اساس و حقوق قانونی ما حق داریم که به ارمنستان نیرو وارد کنیم چون در ظاهر قضیه ارمنستان یک کشور مستقل از نظر حق و حقوق این اختیار رو داره که قسمتی از خاک خود رو در اختیار آذربایجان قرار بده و اینکه این قضیه قطعا به ضرر ما تمام خواهد شد چه از نظر امنیتی و چه از اقتصادی ووو
Sajadiy۴۰۰۰۱۶۴۰۱:۵۹:۳۵ ۱۴۰۴/۵/۲۶
اون نظامی بدبخت بیچاره که حتی محتاج نون شبش هم هست و هزاران گرفتاری و استرس و اضطراب در زندگی با حقوق منفی خط فقر. مثل آب خوردن میخوای بفرستی بره در دل جبهه و جنگ؟؟؟؟؟ با کدوم انگیزه و چه روحیه ای؟؟؟؟ آیا فرزند خودت رو اینجوری دستور میدی؟؟؟ یا اصلا پشنهاد معیشت و افزایش حقوق واسه نظامی ها داده ای؟؟؟ این حرفهای مفتی که میزنی هزینه سنگین داره اول بفکر حق و حقوق نظامیاتون باشید بد بهشون اینجور دستوری بدید.
ناشناس۴۰۰۱۸۴۷۱۴:۳۸:۳۲ ۱۴۰۴/۵/۲۷
حرف حق
ع ع۴۰۰۰۱۶۷۰۲:۰۹:۲۳ ۱۴۰۴/۵/۲۶
روحت شاد ای سردار حاجی‌زاده عزیز و دیگر هم رزمان عزیز
ناشناس۴۰۰۰۱۷۲۰۲:۳۵:۳۲ ۱۴۰۴/۵/۲۶
اره ایران رو وارد جنگ کنید چیزی که امریکا و اسراییل دوست دارند
ناشناس۴۰۰۰۱۷۴۰۲:۳۹:۳۱ ۱۴۰۴/۵/۲۶
چرا حرف مفت میزنید
بختیاری۴۰۰۰۱۸۰۰۳:۲۷:۳۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
آقای بازرگان ما ملت ایران نه خواهان درگیری هستیم ونه می‌خواهیم برای خودمان دشمن درست کنیم اگه شما می‌توانید یا علی بفرمایید جلو
علی۴۰۰۰۱۸۴۰۴:۱۷:۰۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
کارشناس جان . بدون رضایت دولت و ملت یک کشور نمی شود در آن کشور نیرو پیاده کرد. ضمنا فعلا آنجا کریدور ترامپ شده و مدعیان زیادی دارد. لطفا تند نرو ما مشکلات مهمتر از آن را داریم
ناشناس۴۰۰۲۳۰۸۲۳:۰۱:۲۷ ۱۴۰۴/۵/۲۷
مهمتر؟؟ وقتی بهت حمله کنند و زیر آتیش دشمن باشی فرقی نمیکنه نون خشک بخوری یا استیک
حاجی.محمدی۴۰۰۰۱۹۳۰۵:۱۲:۵۳ ۱۴۰۴/۵/۲۶
باید با نیروی نظامی و استفاده از دلاور مردان نیرو های مسلح وارد منطقه زنگزور شده و از همسایه شدن با شیطان بزرگ آمریکای دشمن بلاشک ایران و ایجادامنیت و حد و مرز کشور جلوگیری نمود علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
ناشناس۴۰۰۰۳۸۴۰۹:۴۷:۱۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
بگذارید نیروهای نظامی در پایتخت و دیگر نقاط ایران با امنیت و آرامش حضور داشته باشند بقیه پیش کش.....
ناشناس۴۰۰۰۱۹۶۰۵:۳۶:۳۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
مگر تاکنون درچندسال قبل که این بحث مطرح شده نیروی نظامی در آنجا نداشته ایم واقعا اگر نیروی نظامی در مرز زنگزور تاکنون نداشته ایم باید به این مسئولین مدال مدیریت بی تدبیری داد !!!!
مرتضی پرهیزگار۴۰۰۰۲۰۷۰۶:۱۷:۲۴ ۱۴۰۴/۵/۲۶
این کمترین توقع مردم ایران است.
مصطفی۴۰۰۰۲۴۰۰۷:۱۷:۴۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
حالا شما جدا کارشناسید که جنگ رو اونهم با آمريکا در داخل ارمنستان پیشنهاد میکنید
مجید۴۰۰۰۲۵۵۰۷:۳۳:۱۳ ۱۴۰۴/۵/۲۶
برید همین قرارداد شما ببندید ۹۹ سال اجاره کنید امنیت اون منطقه به دستتون بگیرید همه چی حل نه خودتون اذیت کنید نه مردم ۳ کشور
سید منصور حیدری۴۰۰۰۲۶۲۰۷:۳۹:۵۱ ۱۴۰۴/۵/۲۶
با اجازه کدام ملت ؛؟ ایران یا ارمنستان؟
Nasrin۴۰۰۰۲۶۷۰۷:۴۳:۱۴ ۱۴۰۴/۵/۲۶
روسیه هم با در نظر گرفتن منافع خود این مسیر را پذیرفت. ایران باید کریدور ارس را تقویت کند از این مسیر هم استفاده کند ، کارشناسان کدام کشوری اندازه ما از جنگ و ستیز صحبت میکنند
علی۴۰۰۰۲۶۸۰۷:۴۴:۲۴ ۱۴۰۴/۵/۲۶
شما چکاره مملکت هستی که فقط دشمن تراشی میکنی مگه مملکت صاحب ندارد. بگذار مردم یه آب خوش از گلوی بره پایین. اصلا خبر از معیشت مردم داری.
ناشناس۴۰۰۰۲۶۹۰۷:۴۴:۲۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
در هیچ کجای دنیا از کلمه باید و نباید استفاده نمیکنند .
ناشناس۴۰۰۰۲۸۰۰۷:۵۲:۲۱ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران باید این کارو انجام بده این مصداق کشور گشایی نیست بلکه ایجاد امنیت و دفع شره
م م۴۰۰۰۲۹۴۰۸:۰۹:۴۶ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران باید در شمال ایروان و نخجوان را پس بگیرد و در جنوب تنگه را کنترل نماید.
هموطن۴۰۰۰۳۰۵۰۸:۲۵:۵۸ ۱۴۰۴/۵/۲۶
بارویداهای صورت گرفته کشور جعلی آذربایجان وارمنستان خاک ایران محسوب میشوند بی درنگ ایران باید غافلگیرانه وضربتی دوخاک ایران رو تصرف خود دربیاورد اگه الان نشه باحضور آمریکا بعدأ نشودنی خواهد بود. اخطار هموطن به مسولین...
ناشناس۴۰۰۰۳۰۹۰۸:۳۹:۲۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
فعلا قطعی اب برق و درست کنید بعد به فکر این حرفها باشید .
سامان۴۰۰۰۳۱۲۰۸:۴۲:۲۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
باید نفوذ تبلیغاتی داشتیم تو باکو و نخجوان غفلت بیچارمون کرد باکو علیه ایران تبلیغ. کرد این همه سال و تاریخ رو تحریف کرد و به نسل جدید آموزش داد منابع سوزن ما فقط روی آمریکا و اسراییل گیر کرده از دشمنی روسیه باکو ترکیه کشورهای عربی غافل شدیم به فکر خاک فلسطین هستیم ولی خاک از دست رفته خود نه ، ما سالها در دهه های مخلتف فرصت و بهانه داشتیم نخجوان رو به خاک مادری ملحق کنیم .
ناشناس۴۰۰۰۳۱۵۰۸:۴۳:۳۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
قرارداد بسته شده و تمام شده
ناشناس۴۰۰۰۳۲۵۰۸:۵۰:۳۸ ۱۴۰۴/۵/۲۶
کاملا درست است..‌باید با ارمنستان هماهنگ شد و نیروی نظامی وارد مرز کرد‌‌. موافقم... پایگاه درون ارمنستان زد به صورت مشترک با ارمنستان
لر آریو برزن۴۰۰۰۳۳۰۰۹:۰۰:۱۶ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ارمنستان باید ادب شود تا دیگه خیانت نکند
قاسم۴۰۰۰۳۳۳۰۹:۰۰:۵۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران باید در مقابل زیاده خواهی دیگران بخصوص آمریکا و جهت منافع خود، خط ونشان بکشد .
ناشناس۴۰۰۰۳۳۸۰۹:۰۴:۱۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران با بستن قرار داد امنیتی با ارمنستان نه تنها نباید اجازه دهد پای آمریکا به منطقه به صورت رسمی باز شود بلکه در صورت عدم همکاری ایروان باید قسمتهایی از جنوب ارمنستان و یا در صورت سماجت جمهوری آذربایجان در مورد کریدور زنگه زور باید قسمتهایی از نخجوان که هم مرز با ارمنستان است و یا تمام نخجوان را مجددا ضمیمه خاک خود کند و پیگیری حقوقی قره سو از ترکیه را که توسط رضا خان خائن به ترکیه اهدا شد را در دستور کار خود قرار دهد.
ناشناس۴۰۰۰۳۴۶۰۹:۱۵:۵۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
کار درست هم همین است اول باید ما سهم ببريم بعد آمریکا. دور زدن ایران تاوان دارد باید بپردازند
123456۴۰۰۲۲۵۸۲۲:۲۰:۴۹ ۱۴۰۴/۵/۲۷
آره حتما
ایران۴۰۰۰۳۵۶۰۹:۲۹:۵۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران به هیچ وجه نباید دخالت کنه چون هیچ خطری تهدیدش نمی کنه .
ناشناس۴۰۰۰۴۵۵۱۰:۲۵:۳۳ ۱۴۰۴/۵/۲۶
بابا اینا دردشون از اینه که کامیون ها دیگه از ایران رد نمیشن و نمیتونن عوارض بگیرن درامدشون کنسل‌میشه از این میسوزن
ناشناس۴۰۰۲۱۸۸۲۱:۰۱:۳۶ ۱۴۰۴/۵/۲۷
اما آمریکا هر جا دوست داشت دخالت کنه که هزاران کیلومتر فاصله داره اما راهی که اصلأ برای ایرانه بیخیال بشه
ناشناس۴۰۰۰۳۷۵۰۹:۴۱:۰۲ ۱۴۰۴/۵/۲۶
پهپاد و موشک شاید برای امور دفاعی مناسب باشه ولی برای چنین نوع حمله ای نیاز به نیروی هوایی قدرتمند هست
اسد۴۰۰۰۳۸۷۰۹:۴۷:۴۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
به آمریکا نمیرسد شهر مادری ایران تا 99سال جدا کند بعدش نامعلوم شود قرارداد ایران هم تمام شده برگردان به سرزمین اصلی
میلاد۴۰۰۰۳۸۹۰۹:۴۸:۳۹ ۱۴۰۴/۵/۲۶
بازرگان درست میگه باید از مرزهای خودمون خارج بشیم
ناشناس۴۰۰۰۴۶۵۱۰:۳۴:۳۷ ۱۴۰۴/۵/۲۶
خوب دیگه اقتصادمون که خیلی عالیه الان فقط به فکر جنگ و کشورگشایی باشیم برین جمع کنین همش به فکر جنگین
هادی۴۰۰۰۵۰۰۱۰:۵۶:۵۰ ۱۴۰۴/۵/۲۶
سلام: کارشناس است به حرفش گوش کنید، سریعآ نیرو وارد خاک ارمنستان کنید، موقعی که یک کارشناس مطلبی را عنوان می کنند همه باید بگویند چشم و اجرا کنند!
سعید۴۰۰۰۵۳۹۱۱:۳۰:۰۵ ۱۴۰۴/۵/۲۶
ایران به عنوان یک کشور دوست و همسایه باید نیروها مستقر کنه . تفکر قدرتمندیه
خسرو۴۰۰۰۵۴۲۱۱:۳۳:۴۶ ۱۴۰۴/۵/۲۶
شما امنیت آسمانتو تامین بکن
ایوبخ۴۰۰۰۵۶۴۱۱:۵۵:۳۴ ۱۴۰۴/۵/۲۶
به به چه کارشناسی رسماً می‌گوید به خاک کشور دیگری تجاوز کن
ناشناس۴۰۰۱۲۷۲۰۲:۴۹:۲۴ ۱۴۰۴/۵/۲۷
کاملا درسته ما باید نیرو بفرستیم
ناشناس۴۰۰۱۶۳۳۱۲:۱۸:۵۶ ۱۴۰۴/۵/۲۷
ارمنستان ایروان نخجوان اردوباد آذربایجان همه اینا متعلق به ایران بوده و خاک ایرانه باید پس گرفته بشن
ناشناس۴۰۰۱۷۰۶۱۳:۱۳:۳۰ ۱۴۰۴/۵/۲۷
این آقا مغزش مشگل داره همینا مملکت را به این روز انداختن
امید۴۰۰۱۸۳۷۱۴:۳۲:۰۷ ۱۴۰۴/۵/۲۷
کشور دیگه و حمله نظامی، کدام‌ تیمارستانه
علی۴۰۰۱۸۸۹۱۵:۲۹:۲۲ ۱۴۰۴/۵/۲۷
جمهوری اسلامی تومان خودش را در داخل بالا بکشد بقیش پیش کش
برزو۴۰۰۲۰۹۵۱۹:۱۷:۰۱ ۱۴۰۴/۵/۲۷
استادی که نسخه جنگ میپیچی... خود شما به همراه آقازاده محترمتان هم تشریف میبرید ارمنستان بجنگید یا فقط برای جان بقیه صاحب نظرید
امید۴۰۰۲۱۰۹۱۹:۲۹:۰۱ ۱۴۰۴/۵/۲۷
بله این تاکتیک روباید اجراکنن.
همت۴۰۰۲۱۳۹۲۰:۰۴:۴۳ ۱۴۰۴/۵/۲۷
توی همین جنگ موندیم یه جبهه دیگه باز نکنید
ناشناس۴۰۰۲۱۵۶۲۰:۲۶:۰۸ ۱۴۰۴/۵/۲۷
ارمنستان با این کارش امنیت کشور خود و منطقه را به خطر انداخته آدم اینقدر بی اراده باشد
ناشناس۴۰۰۲۱۶۵۲۰:۴۳:۰۵ ۱۴۰۴/۵/۲۷
تنها بویی که این حرفا میدن بویه حرفای یک سیاستمداره
12345689۴۰۰۲۲۵۶۲۲:۲۰:۲۰ ۱۴۰۴/۵/۲۷
اگه میتونین حتما اینکارو بکنین.
ایرانی۴۰۰۲۲۹۶۲۲:۵۳:۲۲ ۱۴۰۴/۵/۲۷
فقط ارمنستان میتونه قرارداد رو فسخ کنه و گرنه هیچ کس نمی تونه و ایران باید رو ارمنستان کار کنه تا منصرف بشه.
ناشناس۴۰۰۲۴۶۴۰۱:۳۰:۳۸ ۱۴۰۴/۵/۲۸
بهترین راه پس گرفتن نخجوان است چه از راه حقوقی که یرهرااد ننگزن ترکمانچای و اجاره ۹۰ یا ۱۰۰ ساله ان تمام شده و اگر نتیجه نداد باید از راه نظامی نجخوان پس گرفته شود
فرهاد۴۰۰۳۱۸۰۲۱:۲۶:۲۹ ۱۴۰۴/۵/۲۸
ایران باید همین کار و بکنه هر چه زودتر
محسن۴۰۰۳۳۱۴۰۰:۰۱:۴۲ ۱۴۰۴/۵/۲۹
نگرانیها باید بیشتر از سمت ارمنستان باشد نه ایران ارمنستان به اندازه کافی روشن شده است که در صورت وقوع جنگ ایران بی هیچ تعارفی به کانون حضور آمریکا به چشم تهدید نگاه می کند. و هزینه ارمنستان خیلی بیشتر از تخریب یک کوچه بن بست که برای ایران می سازد خواهد بود
قرباغ ارمنستان۴۰۰۳۳۳۳۰۰:۲۲:۴۴ ۱۴۰۴/۵/۲۹
بهترین کار تصرف نخجوان توسط ایران و تصرف قرباغ توسط ارمنستان طبق قوانین و قراردادهای بین الملل هست
ناشناس۴۰۰۳۶۸۶۱۲:۳۳:۰۶ ۱۴۰۴/۵/۲۹
کاشکی این برادران تندرو جای رجز خوانی عمل هم داشتند
yektanetتریبون

آخرین عناوین