پزشکیان؛ نهمین رئیس جمهور ایران

گروه سیاسی الف،   4030415084 ۱۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

با پایان شمارش آرا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا نهمین رئیس‌جمهور ایران شد

پزشکیان؛ نهمین رئیس جمهور ایران

به گزارش الف با اعلام پایان شمارش تعرفه‌ها در تمامی شعب اخذ رأی در سراسر کشور، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

محسن اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: مجموع آرای داخل و خارج ایران ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی است که آرای کاندیداها به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان حائز ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای

سعید جلیلی حائز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای

سخنگوی ستاد انتخابات کشور یادآور شد: بر این اساس آقای مسعود پزشکیان به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری محسوب می‌شود.

پزشکیان کیست؟ 

 مسعود پزشکیان متولد ۷ مهر ماه ۱۳۳۳ در مهاباد است که سابقه نمایندگی در ادوار هشتم، نهم، دهم (نایب رئیس)، یازدهم و دوازهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را در کارنامه سوابق خود دارد.

به گزارش ایسنا او همچنین در دولت به عنوان وزیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت هشتم (اصلاحات) و ریاست بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز را در کارنامه سوابق خود دارد. پزشکیان دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی پیشتر دو مرتبه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم (سال ۱۳۹۲) و سیزدهم (سال ۱۴۰۰) نام نویسی کرده بود که در سال ۱۳۹۲ پیش از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده، به نفع آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دیگر داوطلب نامزدی این انتخابات از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد و در سال ۱۴۰۰ نیز از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد؛ او برای سومین مرتبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ برای نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد که در نهایت در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ نام او از سوی وزارت کشور به عنوان یکی از ۶ نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شد

پزشکیان در جریان رقابت های انتخاباتی، با شعار «برای ایران» خود را  «صدای بی‌صدایان» معرفی و تلاش برای تحقق «حق» و «عدالت» و همچنین «وحدت و انسجام» در جامعه و اجرای احکام «برنامه هفتم پیشرفت» و «سیاست های ابلاغی رهبری» را مهمترین وعده اش عنوان کرد؛ او همچنین در یکی از سخنرانی های تبلیغاتی خود اعلام کرد که «قول می‌دهم تا زمانی که زنده‌ام از حقوق مردم ایران، قومیت‌ها، جنسیت‌ها، انسان‌ها و همه با قدرت دفاع خواهم کرد. من نه وابسته پولم و نه وابسته پست و قدرت و فقط به مردم ایران وابسته‌ام و تا جان در بدن دارم در خدمت مردم خواهم بود». ارتباطات مناسب و سازنده با دنیا برای رفع یا کاهش تحریم‌ها، افزایش سرمایه‌ گذاری خارجی برای تحقق رشد اقتصادی و اجرای قوانین به جای ایجاد قوانین جدید، از محورهای مطرح شده ای است که در اولویت برنامه‌های اقتصادی پزشکیان قرار دارد.

حل مشکلات روابط خارجی، بهبود روابط با کشورها، عادی‌سازی روابط اقتصادی و تجاری با جهان از طریق رفع تحریم‌ها، ارتقای جایگاه و امنیت و اقتدار ایران در جهان، متوقف کردن موج مهاجرت، فراهم کردن زمینه بازگشت ایرانیان خارج از کشور به وطن، و احیای صنعت گردشگری، ارتقای سطح فناوری افزایش تبادلات علمی با جهان از برنامه های مطرح شده از سوی پزشکیان در حوزه سیاست خارجی است.

پزشکیان اضافه کرد: مردم آمده‌ام تا در ایران ایجاد کنیم و این اختلافات، درگیری‌ها و دعواها را حل کنیم و اجازه ندهیم فقط یک صدا بلند باشد، صدا مال همه است و این حرفی را که می‌زنم در همین مناظرات دیدید چهار نفر یک طرف و بنده هم یک‌طرف؛ و یکی از آقایان می‌گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوید و بنده در جواب گفتم این مردم هستند که تصمیم خواهند گرفت که چه کسی  رئیس دولت شود.

تنظیم و توزیع عادلانه بودجه عمومی کشور با اولویت حمایت از اقشار کم برخوردار، حکمرانی مطلوب در صندوق‌های بازنشستگی با تاکید بر نظام شایسته سالاری، رفع بحران‌ها و کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، توزیع عادلانه یارانه‌ها متناسب با اطلاعات واقعی و تدوین سیاست های هدایت تدریجی توزیع یارانه ها، افزایش سهم کمک دولت در تامین هزینه های درمانی و استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی به‌منظور اشتغال زایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز از سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی رئیس جمهور منتخب در حوزه رفاه و تامین اجتماعی است.

پزشکیان در مرحله نخست انتخابات که در تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد، در رقابت با سعید جلیلی، مصطفی پورمحمدی و محمدباقر قالیباف با کسب ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای به عنوان نفر اول به مرحله دوم انتخابات راه یافت. سعید جلیلی نیز با کسب ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸رای به عنوان نفر دوم به مرحله دوم انتخابات راه یافت. در مرحله دوم انتخابات که روز گذشته برگزار شد، پزشکیان توانست با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای در مقابل ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای جلیلی به پیروزی دست یابد و به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

----------

تازه‌ترین نتایج شمارش آرا/پیشتازی پزشکیان ادامه دارد

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۴۷ هزار و ۸۰۷ شعبه شمارش شده که شامل ۴۵۲ شهرستان و ۲۳ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۳۸ رای می‌شود.

آرای کاندیداها به این شرح است:

مسعود پزشکیان ۱۲ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۹۱۰ رای

سعید جلیلی ۱۰ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۳۸ رای

شمارش آرا به ۲۰ میلیون رسید/ فاصله پزشکیان و جلیلی میلیونی شد

محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۴۲ هزار و ۴۳۲ شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل ۴۴۰ شهرستان و ۲۰ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۷۱ رای می‌شود.

وی افزود: از این میزان، مسعود پزشکیان حائز ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۹۲۴ رای و سعید جلیلی حائز ۹ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۹۳ رای شدند.

شمارش بیش از 16میلیون رای/ فاصله پزشکیان بیشتر شد 

محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۳۵ هزار و ۲۲۳ شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل ۴۰۲ شهرستان و ۱۶ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۶۶۰ رای می‌شود.

آرای کاندیداها به این شرح است:

مسعود پزشکیان با ۸ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۷۴۳ رای

سعید جلیلی با ۷ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۵۵۷ رای

شمارش بیش از ۱۳ میلیون از آرا/ پزشکیان همچنان پیشتاز
 
نتایج مرحله چهارم شمارش آرای انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.

 محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۲۹ هزار و ۱۷۵ شعبه شمارش و تجمیع شده که شامل ۳۵۷ شهرستان و ۱۳ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۸۰ رای می‌شود.

وی افزود: از این میزان مسعود پزشکیان حائز ۶ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۹۵۵ رای و سعید جلیلی حائز ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۹ رای شدند.

سومین مرحله اعلام نتایج/ ادامه پیشتازی پزشکیان

محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۲۱ هزار و ۷۹۰ شعبه شمارش شده که شامل ۲۹۸ شهرستان و ۹ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۸۴۳ رای می‌شود.

آرای کاندیداها به این شرح است:

مسعود پزشکیان ۴ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۳۶۴ رای

سعید جلیلی ۴ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۹۶۰ رای

اعلام نتایج دومین مرحله انتخابات/ افزایش فاصله پزشکیان

محسن اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۱۳ هزار و ۲۷۷ شعبه شمارش شده که شامل ۲۰۲ شهرستان و ۵ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۹۱۱ رای می‌شود

آرای کاندیدا ها به این شرح است:

مسعود پزشکیان حائز ۲ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۲۲۷ رای

سعید جلیلی حائز ۲ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۵۶۶ رای

اعلام اولین نتایج شمارش آرای انتخابات ۱۵ تیر/ پیشتازی پزشکیان
 
اولین نتایج شمارش آرای انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: آرای ۶ هزار و ۱۸۹ شعبه شمارش شده که شامل ۱۱۳ شهرستان و ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۸۱ رای می شود که مسعود پزشکیان با ۱ میلیون و۲۶۳ هزار و ۸۷۴رای  و سعید جلیلی با ۱ میلیون و ۲۴۴هزار و۶۴۰ رای را کسب کرده اند.

پیشتازی پزشکیان در شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری

طبق آرای شمارش شده تا ساعت 1:30 بامداد، آقای مسعود پزشکیان از آقای سعید جلیلی پیش افتاده و این شمارش به سود پیشتازی آقای پزشکیان پیش می‌رود.

برخی شنیده‌های خبرنگار تسنیم حاکیست که در آرای شمارش شده تا این لحظه(ساعت 1:30 بامداد)، آقای مسعود پزشکیان از آقای سعید جلیلی پیش افتاده و این شمارش به سود پیشتازی آقای پزشکیان پیش می‌رود.

این خبر غیررسمی است؛ شمارش آرا هنوز خاتمه نیفتاده و آمار رسمی تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

ثبت مشارکت ۵۰درصدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش تسنیم، میزان مشارکت مردم در انتخابات دومین مرحله‌ی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حدود 50 درصد خواهد بود.

تعداد مشارکت‌کنندگان حدود 30 میلیون و 500  هزار است و با این احتساب می‌توان گفت که مشارکت دومین دوره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حدود 50 درصد خواهد بود.

آمار دقیق مشارکت متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایان فرایند اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فرآیند اخذ رای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی امشب در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راس ساعت ۲۴ امشب، فرآیند اخذ رای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به پایان رسید.

وی ادامه داد: اعضای شعب موظف اند از افراد حاضر در صف رای گیری کنند و پس از اطمینان از اینکه رای دهندگان در شعبه حضور ندارند، شمارش آرا را شروع کنند.

اسلامی بیان کرد: پس از شمارش آرا، صورت جلسه در شعب نهایی و امضاء شده و به بخشداری ها و فرمانداری ها ارسال می‌شود و پس از تایید فرماندار و رئیس هیأت نظارت، این آمار به ستاد انتخابات کشور ارسال شده و تجمیع می گردد و به تدریج نتایج رسمی را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: از ساعت ۲.۳۰ به بعد نتایج اعلام می شود؛ قبل از ظهر شنبه آمار نهایی اعلام می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: خبر اعلام آنلاین نتایج را تایید نمی‌کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۴۷۶۲۴۰۰:۴۶:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
دور اول فرد اصلح با رای های اشتباه کنار رفت!
ناشناس۳۵۴۷۷۳۶۰۷:۴۷:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
ورودقالیباف‌ضربه‌ بزرگی‌ واردکرد
ناشناس۳۵۴۷۷۶۳۰۸:۰۲:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
آقای پزشکیان نباید وزرایی را که میداند مجلس آنها را تایید صلاحیت نمی کند به مجلس معرفی نکند برای نمونه ظریف و آذری جهرمی
ناشناس۳۵۴۷۹۳۰۰۹:۴۲:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
کار سختی با نمایندگان مجلس در پیش دارد.
ناشناس۳۵۴۸۱۱۱۱۱:۰۰:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اگر نمایندگان پیام اکثریت مردم را درک کرده باشند با پزشکیان همراهی خواهند کرد
ناشناس۳۵۴۸۰۳۶۱۰:۳۰:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
مواظب عملکرد نماینده های مجلس هستیم. اگر به افراد کارآمد بر اساس مسائل جناحی رای اعتماد ندهند باید در دوره بعد با صندلی مجلس خداحافظی کنند.
ناشناس۳۵۴۸۵۶۳۱۶:۵۱:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اگر ملاک این بود ایشان همین الان نماینده نبودند!
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۴۸۰۵۲۱۰:۳۶:۳۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر خوشبختانه مناظرات برگزار شده در تلویزیون ایران و ایراد مواضع صریح جناب آقای رئیس جمهور منتخب و رای اعتماد اکثریت آحاد شرکت کنندگان در دور اول و دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران بعینه اتمام حجتی است بر انتخاب راه اصلح برای رفع مشکلات و معضلات مبتلابه جامعه از جمله تحریم ها و فشارهای خارجی و پاسخگویی به مطالبات برحق ملت ایران در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که با همراهی و همدلی و همگامی قوای محترم مقننه و قضاییه با قوه مجریه و دولت جدید و دولتمردان منتخب رئیس جمهور برگزیده ملت ایران جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان و دوری جستن از ایجاد هرگونه موانع احتمالی بر سر راه رئیس جمهور منتخبی که بحمدالله اراده و عزم و همتش را وجهه خدمت به مردم و کشور و انقلاب اعلام نموده است. «و من الله التوفیق»
محمد۳۵۴۸۰۸۹۱۰:۵۰:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
یادمان نرفته همین ها هم قرار بود اجازه ندهند قالیباف رئیس مجلس شود اما نتیجه دیگری رقم خورد
ناشناس۳۵۴۸۰۹۹۱۰:۵۲:۴۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
جناب پزشکیان توجه کند: اگر می خواهد موفق و عاقبت بخیر شود باید آن جملات نهج‌البلاغه را در عمل بکار گیرد، به هیچ وجه اشخاص ورشکسته سیاسی را نباید انتخاب کند، این مردمی که به شما رای داده‌اند عاشق جمال شما نشده اند بلکه انتظارشان، عمل شما برای رضای خدا و امید به یک جریانی دارند که از محتوای انقلاب ایران درک صحیحی داشته باشند و راه را برای عدالت اجتماعی هموار کند.
ناشناس۳۵۴۸۱۵۰۱۱:۲۷:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
پزشکیان با رای ملت رییس جمهور شده و هرکس را دوست داشت میتواند وزیر کند .
ناشناس۳۵۴۷۷۸۶۰۸:۱۸:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
بعد انتحاب شهید رئیسی کشور از دره ای که افتاده بود خارج شد و فکر کردیم اصلاح ساختار اقتصادی که شروع شده با جدیدت در دولت جدید هم ادامه می یابد تا کشور به ثبات واقعی برسد
محسن۳۵۴۷۹۹۰۱۰:۱۰:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۱۶
این مجلس است که به انتخاب مردم و راه و روشی که بر می گزیند احترام بگذارد
ناشناس۳۵۴۷۷۹۷۰۸:۲۳:۳۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
از شورای نگهبان درخواست میشود هرچه سریعتر تکلیف لایحه عفاف و حجاب را معلوم کند
ناشناس۳۵۴۷۷۵۱۰۷:۵۸:۱۶ ۱۴۰۳/۴/۱۶
مجلس وظیفه خطیری در رای اعتماد به وزرا دارد حتی یک وزیر مسله دار هم نباید از سد مجلس بگذرد
ناشناس۳۵۴۷۸۶۴۰۸:۵۲:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
کارشکنی ها را شروع نکنید. به آرای مردم احترام بگذارید.
ناشناس۳۵۴۷۸۸۳۰۹:۰۵:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
سنگ اندازی ها شروع نشه. باید مجلس به خواست مردم توجه کنه. موفقیت فقط برای دولت ها نیست. در نهایت، بیشتر به نفع خود نماینده است
ناشناس۳۵۴۷۸۰۱۰۸:۲۵:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
حتی در دور دوم هم باز بر اساس امار رسمی خود رسمیون کسانی که رای ندادند در اکثریت هستند. این بزرگترین پیام و تحول اساسی در تاریخ تکامل وبلوغ ملت ایران هست که نتایج ان را در ماههای اینده همه شاهد خواهند بود. دهها سال طول کشید ولی به هر حال ملتها دیر یا زود به بلوغ تاریخی خود خواهند رسید. تبریک.
ناشناس۳۵۴۷۶۵۶۰۲:۲۸:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تا غرب گراها کشورها را مانند لیبی و عراق و اوکراین نکنند ول کن نیستند ......
ناشناس۳۵۴۷۷۲۹۰۷:۴۲:۴۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
دست از تخریب و انگ زدن بردارید.
ناشناس۳۵۴۷۷۷۶۰۸:۰۹:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
آقای پزشکیان باید ترک عاقل باشد و از بسیاری که از پی پست بودند و دور ایشان جمع شده بودند برای امیال خویش برائت جوید .
تبریزی۳۵۴۸۱۹۴۱۱:۵۸:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
همه ترک ها عاقل هستن عزیزم. باسوادترین رئیس جمهور هست. تا حالا بوده رئیس جمهوری که جراح قلب باشه و شش تا هم زبان بلد باشه؟
ناشناس۳۵۴۸۰۶۶۱۰:۴۱:۲۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
از دنبال کردن برجام های 2 و3 که برنامه داشتند و دارند معلوم هست!!!
ناشناس۳۵۴۷۷۸۵۰۸:۱۵:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
وقتی تو میگی غرب گرا، منم به تو میگم شرق گرا. کلی هم دلیل دارم
ناشناس۳۵۴۷۹۷۱۱۰:۰۰:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
آیا از این دلیل محکمتر است؟! اگر می خواهید ببینید! از 400 سال عمر غرب 395 سال تجاوز، جنایت، استثمار، تحمیل جنگ، دیگر چه می خواهید؟ خوب اندیشه و تامل کنید، نگاه به شرق دلیل بر نوکری نیست، دلیل بر تامل است چون امروز شرق هم فهمیده است که سرش کلاه رفته است.
ناشناس۳۵۴۸۲۷۹۱۳:۰۶:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
همین تجهیزاتی که داری باهاش پیام میگذارید هم از غرب اومده.
ناشناس۳۵۴۸۰۶۸۱۰:۴۳:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
هروقت یاد گرفتی در ایران شرق گرا ندارید که بخواهیم بر اساس تفکرات آنان کشور داری کنیم بیا بگو شرق گرا!!! اما غربگرا هرچیزی که آنان را می پسندن دنبال آن در ایران هستند حتی به ضرر .
ناشناس۳۵۴۷۸۲۰۰۸:۳۱:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
مردم از روی ناچاری بین بد و بدتر بد را انتخاب میکنن
ناشناس۳۵۴۸۰۷۰۱۰:۴۳:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
بدترین انتخاب شد از بین 6 نامزد
ناشناس۳۵۴۸۱۷۲۱۱:۴۵:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
ایشان در آخر بود حتی پورمحمدی بهتر بود که رای کمتر داشت
ناشناس۳۵۴۸۲۵۱۱۲:۵۱:۲۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
نه شرقی نه غربی، اعتدال و منافع مردم اولویت است
ناشناس۳۵۴۷۶۵۸۰۲:۳۰:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تخریب قالیباف و اجماع نکردن اصولگرایان شبیه تخریب رفسنجانی و عدم اجماع اصلاح طلبان
ناشناس۳۵۴۷۷۷۱۰۸:۰۶:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
حال که پزشکیان رای آورده است باید تجدید نظر اساسی در اطرافیانش کند.
ناشناس۳۵۴۷۸۹۱۰۹:۱۴:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
قالیباف خودشو از چشم مردم انداخت
ناشناس۳۵۴۸۰۸۸۱۰:۴۹:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
مردم پزشکیان را با اطرافیانش انتخاب کردند به انتخاب مردم احترام بگذار
ناشناس۳۵۵۰۰۰۴۱۶:۴۱:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۱۷
منظورت از اطرافیون‌همون افراد سیاسیون حامی ایشان بود روحانی ،حسین فریدون ،مهدی جهانگیری ،نعمت زادها وفرزندش شبنم نعمت زاده ،پوری حسینی ها ،اخوندی ها و مهدیشان ،شریعتنداری و دامادش و...
ناشناس۳۵۴۸۲۲۶۱۲:۲۷:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اول تکلیف کلمه مردم را مشخص کنیم! آن 51 درصد که رای ندادند نیمی از مردم ایران هستند. از آن نیمه دگر هم که 53 درصد بی پزشکیان و اطرافیانش رای دادند!
ناشناس۳۵۴۷۶۶۰۰۲:۴۰:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
علت شکست اصولگرایان مشخص : 1- عدم مبارزه واقعی با فاسد 2- فیلترینگ گسترده اینترنت 3- گشت ارشاد
تبریزی۳۵۴۷۷۴۲۰۷:۵۰:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
هیچ فرقی نمی کنه کی رئیس جمهور باشه.
ناشناس۳۵۴۷۸۰۷۰۸:۲۸:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
از فرمانده نیروی انتظامی درخواست میشود قدرت اجرایی طرح نور را افزایش دهد.
ناشناس۳۵۴۷۷۵۰۰۷:۵۵:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
حالا بشین تا مبارزه واقعی اصلاحات با فساد رو ببینم
ناشناس۳۵۴۷۷۷۲۰۸:۰۷:۳۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
خیر به خاطر شورای نگهبان هست در نحوه چینش و اختلاف درست کردن
ناشناس۳۵۴۷۸۱۴۰۸:۲۹:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
هرکس شعار قشنگ تر و دروغ بیشتر بدهد منظورت هست؟!!!!
ن.د۳۵۴۷۸۶۰۰۸:۵۰:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اگر بخواهم دقیق تر بگیم، علت اینه که اصولگرایان برای خواست اکثریت جامعه ایران احترام قائل نیستند که شما به بخشیش اشاره فرمودید.
ناشناس۳۵۴۷۶۶۳۰۲:۴۲:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
رییس جمهور بعدی باید بداند : اقتصاد جزیره ای به جای نخواهد رسید و باید دنبال رفع تحریم ها و مبارزه با فیلترینگ . گسترش کسب و کارهای اینترنتی و افزایش صادرات غیر نفتی باشد
ناشناس۳۵۴۷۶۶۴۰۲:۴۵:۵۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اکثریت مردم بخاطر خاتمی وپزشکیان آمدند.
ناشناس۳۵۴۷۷۹۵۰۸:۲۲:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
همچین میگه اکثریت مردم،، نگاه کن به اختلاف آرا این باشد برای شما که چه 40 درصد چه 50 درصد و چه 80 درصد رای بدهند وضع آرا همین هست
ناشناس۳۵۴۷۶۶۸۰۳:۰۱:۵۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
بعنوان یک ایرانی که خارج از کشور زندگی میکنم و امکان رای دادن هم ندارم، بسیار متاسف شدم آقای دکتر جلیلی رئیس جمهور نشدند. امیدوارم دوباره به قهقرا نریم
سعید۳۵۴۷۸۵۳۰۸:۴۴:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
چرا برادر در دیار کفر زندگی می کنی؟! بیا داخل کشور.
ناشناس۳۵۴۷۹۳۳۰۹:۴۳:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
البته جسارتا شما فقط یک رای دارید و برگزاری انتخابات این اهمیت را دارد که سلیقه جمعی به جای سلیقه فردی حکمفرما می شود.
حیات داودی۳۵۴۷۶۷۹۰۴:۰۱:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
سلام بر جمهور
بنده خدا۳۵۴۷۶۸۲۰۴:۳۹:۳۶ ۱۴۰۳/۴/۱۶
کار خوبه خدا درست کنه
ناشناس۳۵۴۷۶۹۷۰۶:۲۲:۴۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تبریک عرض میکنم .
نادر۳۵۴۷۷۰۰۰۶:۲۹:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
باز تاریخ روحانی تکرار خواهد شد خدا به داد ملت برسد .
ملت۳۵۴۷۷۶۷۰۸:۰۴:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اکثریت ملت خودشان انتخاب کردن و شما هم به نظرشان احترام بذار
ناشناس۳۵۴۷۷۰۷۰۶:۵۰:۱۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
واقعا نمی دانستید که پزشکیان برنده میشه؟! اگر قرار بود پزشکیان برنده نشه ترکیب نامزدها 5 نفر اصولگرا و یک نفر پزشکیان نبود. از همان اول پزشکیان تایید صلاحیت شد که انتخاب شود
ناشناس۳۵۴۷۹۳۸۰۹:۴۵:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
نخیر اشتباه محاسباتی بود... اصولگراها به خیال خودشون فکر کردن یک کاندید حداقلی اصلاح طلب میذارن با چهارتا اصولگرا که یک مقابل چهار بکوبنش آخرم همشون به نفع یکی بکشن کنار ...
ناشناس۳۵۴۷۷۰۹۰۶:۵۴:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
امیدوارم با توجه به اکثریت آرایی که به سبد دکتر پزشکیان ریخته شده و آن اکثریت خاموش که رای ندادند و همه ما می دانیم چرا، دولت سایه بکشه کنار!
حرف مردم۳۵۴۷۷۹۴۰۸:۲۱:۵۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
احسنت. واجازه بده دولت جدید به وعده های که داده ازجمله،رفع تحریم ها، برچیدن گشت ارشاد ورفع فلیترینگ عمل کند.
ناشناس۳۵۴۷۷۱۰۰۶:۵۹:۱۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
دوران 76 تا 84 و 92 تا 400 دوباره شروع شد. دولت یک حرف را می زند و همه ارکان دیگر زیر ان می زنند. هیچ برون ده مثبتی از این کوره کهنه و با عرض معذرت بشدت ضد منافع ملی بیرون نخواهد امد. اما یک هشدار به بانیان. اینبار ایران و اقتصاد ومعیشت و مردم ایران توان این بازی نخ نما شده را ندارد.
ناشناس۳۵۴۷۷۷۷۰۸:۱۱:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
دوران 92 شروع شد و ارکان دیگر هم نمی توانند کار دولت را خراب و با بهتر کنند بلکه خود دولت ها هستند که عامل آن هستند
ناشناس۳۵۴۷۷۸۳۰۸:۱۵:۲۶ ۱۴۰۳/۴/۱۶
نخیر. این دفعه که از سایه اومده توی آفتاب، دیگه حق نداره بره توی سایه
ناشناس۳۵۴۷۷۱۲۰۷:۱۰:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تا اخر خودتان حدس بزنید چه سرنوشتی برای اقتصاد و معیشت مردم ایران رقم خواهد خورد.
ناشناس۳۵۴۷۷۱۴۰۷:۱۰:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
سلام به همه ایرانیان انشاا...برای سربلندی و سرافرازی ایران همه با هم یکی شویم کینه های جناحی را کنار بگزاریم و ایران برای همه ایرانیان و برای حل مشکلات ایران اسلامی در مقابل سختی ها یکی شویم
ناشناس۳۵۴۷۷۱۷۰۷:۱۲:۰۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تبریک میگم
ناشناس۳۵۴۷۷۱۸۰۷:۱۳:۵۶ ۱۴۰۳/۴/۱۶
سلام بر پزشکیان
ناشناس۳۵۴۷۷۲۲۰۷:۲۴:۴۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
حالا اگه برعکس این می شد می گفتن تقلب شده
ناشناس۳۵۴۷۸۰۳۰۸:۲۶:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
الان دور قبل کسی گفت تقلب شده ؟!
حسن۳۵۴۷۷۲۳۰۷:۲۶:۵۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
انشالله برای همه مردم ایران مبارک باشه
ناشناس۳۵۴۷۷۲۴۰۷:۳۳:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
ریزش ارای اصولگرایان نسبت به دوره قبل خیلی حرف داره
ناشناس۳۵۴۷۷۶۱۰۸:۰۲:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
عدم مذاکره سازنده با دنیا و تاکید بر نگاه به شرق فیلترینگ اینترنت گشت ارشاد
ناشناس۳۵۴۷۷۹۱۰۸:۲۰:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
مردم از اصلاح طلب ها راضي نبودن ولي از اصولگراها ناراضي تربودن….
Ali۳۵۴۷۷۲۶۰۷:۳۷:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
بابا چقدر من پیام گذاشتم که ائتلاف کنید و کسانی که نتونن ائتلاف کنن محکوم به شکست هستند
ناشناس۳۵۴۷۷۳۳۰۷:۴۶:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
خدا را هزاران مرتبه شکر
ناشناس۳۵۴۷۷۳۴۰۷:۴۶:۳۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
این پیروزی تبریک می گویم !
ناشناس۳۵۴۷۷۴۰۰۷:۴۸:۲۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
جا دارد از تدبیر مقام معظم رهبری برای تایید نامزدها تشکر کنیم انشالله که تدبیر ایشان منجر به تسهیل امور اجرایی کشور به نفع مردم، کشور و انقلاب گردد. همچنین از صیانت صحیح و شفاف و بدون ابهام آرای مردم توسط جناب مخبر کمال تشکر را داریم انشالله که سالم و موفق باشند.
ناشناس۳۵۴۷۷۴۳۰۷:۵۰:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
مبارک است.انشالله
ناشناس۳۵۴۷۷۴۸۰۷:۵۲:۱۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
ضمن تبریک به پزشکیان، متاسفانه باز شاهد کارشکنی های برخی گروه های خودجوش ....در امور کشور خواهیم بود
ناشناس۳۵۴۸۱۹۶۱۲:۰۳:۰۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
همه می‌دانیم که ترامپ می‌آید و اروپایی‌ها هم مکانیسم ماشه را فعال می‌کنند و برجام به فنا می‌رود !
ناشناس۳۵۴۷۷۵۲۰۷:۵۸:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
من به عشق شنیدن کلام مولا امیرالمومنین از نهج‌البلاغه و صداقتی که در کلام خود ایشون دیدم به پزشکیان رأی دادم
جواد۳۵۴۷۷۵۳۰۷:۵۹:۱۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
رییس جمهور منتخب اکثریت جامعه آقای پزشکیان شد و امیدوارم ایندگان قضاوت کنند توانسته صفحات زرینی در کشور ایجاد کند و امیدوارم شرایط مهیا شود تا یک آشتی ملی در همه افکار ایرانیان چه در داخل چه خارج کشور ایجاد شود که ساخت ایران اّباد تنها با تلاش و همت بسیار راحتتر بدست می آید.
ناشناس۳۵۴۷۷۵۵۰۷:۵۹:۳۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
این آخرین فرصت اصلاح طلبان است. مردم برای آخرین بار به اصلاح طلبان اعتماد کردند. اولا باید راهبرد دولت آقای پزشکیان نظر اکثریت مردم ایران باشد. اگر اینگونه رفتار کنند مطمئن باشند که آرای خاموش و اعتراضی هم پشت او خواهد بود.در مورد روابط اقتصادی نباید هیچ محدودیتی بجز اسرائیل با هیچ کشوری داشته باشیم. چه بخواهیم چه نخواهیم پیشرفت اقتصادی در دست کشورهای غربی است آیا روسیه لوازم خانکی خودرو و تکنولوژی کامپیوتر پیشرفته دارد؟ خیر همه اینها و مواد اولیه چه دارو چه صنعتی در اختیار کشورهای غربی است. جناب پزشکیان شما منافع مردم را پیگیری کنید مردم پشت شما خواهند بود. بسم لله
ناشناس۳۵۴۷۸۶۸۰۸:۵۵:۱۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
آقای پزشکیان هیچ وقت فعال و عضو هیچ جریان اصلاح طلبی نبوده مثل روحانی
ناشناس۳۵۴۸۰۳۳۱۰:۳۰:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
روحانی اصلا اصلاح طلب نبود
ناشناس۳۵۴۸۰۶۵۱۰:۴۱:۲۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
بله و همینطور معرفی شده از سوی جبهه اصلاحات بود: دکتر پزشکیان- جهانگیری_ آخوندی و اعلام کردن که در صورت عدم احراز صلاحیت یکی از این سه، در انتخابات شرکت نخواهند کرد.
ناشناس۳۵۴۷۷۵۷۰۸:۰۰:۰۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
از اینکه با وجود اختلاف کم آرا پیروز انتخابات توسط رقیب حاکم پذیرفته شده خود یک گام بزرگ در تثبیت دمکراسی است..به مجریان انتخابات تبریک عرض می کنم
ناشناس۳۵۴۸۱۳۱۱۱:۰۹:۱۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
فاصله ى سه ميليون راى كمه ؟ در صورتى كه ايندوره فقط با تفاوت يك راى رئيس جمهور مشخص ميشد
ناشناس۳۵۴۷۷۵۸۰۸:۰۰:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
در تمام دنیا مردم به دنبال نوعی عقلانیت و تعادل هستند. به همین خاطر مثلا در آمریکا معمولا به صورت یک در میان دموکرات ها و جمهوری خواهان رای می آورند. اما در ایران اینگونه نیست.
ناشناس۳۵۴۷۷۹۹۰۸:۲۵:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تو ایران هم همینطوره
حرف مردم۳۵۴۷۷۶۴۰۸:۰۲:۴۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
با سلام مردم امیدوارند با این انتخاب شرایط اقتصادی موجود وسیاست های داخلی وخارجی کشور تغییر کند
ناشناس۳۵۴۷۷۸۰۰۸:۱۲:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
و مردم باید از رای خود دفاع هم بکنند !
ناشناس۳۵۴۷۷۸۲۰۸:۱۵:۱۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
با این وضع ازمون و خطا که افراد اشتباهی انتخاب می شوند کشور درست بشو نیست .
ناشناس۳۵۴۷۷۸۷۰۸:۱۸:۲۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
ایران با مشارکت و عدم مشارکت قدرت خودش را نشان داد دو سر برد برای ایران
حرف مردم۳۵۴۷۷۹۰۰۸:۲۰:۰۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
با سلام حالا انتخابات پایان یافته وباید برای پیشرفت ایران هم یاران جلیلی وهم به 50درصد مردمی که رای ندادن احترام گذاشت والبته که باید یاران جلیلی دیگر از سنگ اندازی برای ریس جمهور جدیدخود داری کنند واجازه دهند تا برنامه های که قول داده عملی کند.
ناشناس۳۵۴۷۷۹۳۰۸:۲۱:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
راي اصولگراها همين ١٣-١٤ميليون هست وبس
ناشناس۳۵۴۷۸۰۸۰۸:۲۸:۴۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تبریک به مردم عزیز . همه با هم فارغ از اختلافات که آرزوی دشمن است بایستی به رئیس جمهور منتخب احترام گذاشت و یاریگر بود
ناشناس۳۵۴۷۸۱۵۰۸:۲۹:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تبریک به همه ایرانیان
ناشناس۳۵۴۷۸۲۲۰۸:۳۱:۴۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
رای به مدرسه پیرمردها ، عدم کارایی ، نمیتونم ، نمیشه و تسلیم در مقابل غرب
ناشناس۳۵۴۷۹۴۴۰۹:۴۸:۳۲ ۱۴۰۳/۴/۱۶
تسلیم نه، درایت و تفاهم با غرب برای رهایی از تحریم که خواست ملت است.
ناشناس۳۵۴۷۸۲۵۰۸:۳۲:۴۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
به اونهایی که به انتخاب بین بد و بدتر و از نظر من خوب و خوبتر ، ایراد می‌گیرند بگم ، در همه جای دنیا انتخاب فردی نیست ، وگرنه در آمریکا قحط الرجال که نیومده که مردم مجبور باشند بین دو پیرمرد یکی رو انتخاب کنند
ناشناس۳۵۴۷۸۴۶۰۸:۴۱:۴۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
به دولت سوم روحانی سلام کنید
نام اشنا۳۵۴۷۸۵۶۰۸:۴۵:۲۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
درضمن وزرای پیشنهادی این جناب پزشکیان چگونه میتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند؟
تیمور۳۵۴۷۸۹۹۰۹:۱۹:۵۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اقای پزشکیان واصلاحات اینهم رای مردم ایران وحالا ازشما ومدیرانتان کار اساسی درکشور برای سفره مردم میخواهند
ناشناس۳۵۴۷۹۱۷۰۹:۳۳:۵۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
مبارک است
ناشناس۳۵۴۷۹۵۱۰۹:۵۲:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
دکتر پزشکیان با سواد ترین رییس جمهور و مسلط به چند زبان زنده جهان
ناشناس۳۵۴۸۰۸۳۱۰:۴۸:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
دوست گرامی من خودم دیروز به آقای پزشکیان رای دادم چون از افکار تند رقیب ایشان و بخصوص مشاورانش بیم داشتم. اما اینکه می نویسید باسوادترین رئیس جمهور، بله جراح قلب هستند اما مقوله سیاست دانش دیگری است و ایشان به صورت تجربی در این زمینه مهارت دارند که امیدواریم با استفاده از نظر کارشناسان در حوزه های مختلف در کشورداری موفق باشند.
ناشناس۳۵۴۷۹۷۴۱۰:۰۲:۰۳ ۱۴۰۳/۴/۱۶
از ته دلم از رییس جمهور شدن دکتر پزشکیان خرسندم .
ناشناس۳۵۴۸۰۱۲۱۰:۱۹:۳۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
برنده نظام و مردم بخاطر رای مثبتشان به نظام است
ناشناس۳۵۴۸۰۳۰۱۰:۲۹:۰۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
آقای رییس جمهور لطفا همان پزشکیان قبل از انتخابات باش. ما به صلابت تو رای دادیم تو برای ما در نقش ستارخان وباقرخانی لطفا طرف مردم باش.
ناشناس۳۵۴۸۰۷۷۱۰:۴۵:۱۸ ۱۴۰۳/۴/۱۶
لطفا توجه شود که بسیاری از روسای ادارات و دانشگاه ها و... چون می دانند برکنار خواهند شد در فرصت باقی مانده تلاش خواهند کرد هرگونه امتیازی را برای خود بدست اورند. لطفا آقای مخبر یا پزشکیان اعلام کنند کسب هرگونه امتیاز توسط این افراد طی این مدت تا استقرار دولت جدید مسکوت بماند.
ولی اله مهدوی۳۵۴۸۱۰۸۱۰:۵۹:۰۱ ۱۴۰۳/۴/۱۶
در بین کاندیداها، بهترین فرد برای ریاست جمهوری، آقای قالیباف بود، متاسفانه مردم، بازهم احساسی عمل کردند، به عنوان مثال مردم اردبیل و آذربایجان به خاطر ترک بودن به آقای پزشکیان رای دادند، عده ای هم به خاطر فیلترینگ و حجاب و موضوعات حاشیه ای دیگر، آخر و عاقبت این طور انتخاب کردن ها معلوم است چه خواهد شد.
ناشناس۳۵۴۸۲۲۹۱۲:۳۱:۵۷ ۱۴۰۳/۴/۱۶
قالیباف سوابق مدیریت خوبی داشت .
ناشناس۳۵۴۸۵۱۶۱۶:۲۰:۵۰ ۱۴۰۳/۴/۱۶
قالیباف بیش از حد به وفادارانش سهل گرفت و این برایش حسن شهرت خوبی رقم نزد. مقصود از وفاداران هم خانواده اش است و هم همکاران و هم پیمان ها!
ناشناس۳۵۴۸۲۴۴۱۲:۴۷:۳۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
خدا بداد هممون برسه. دوباره هر روز داستان برجام و اف ای تی اف و ...رو داریم
ناشناس۳۵۴۸۵۲۰۱۶:۲۳:۲۵ ۱۴۰۳/۴/۱۶
اقلیت تصور کرده اند با خاک کردن اف ای تی اف و هر توافق با اکثریت جهان، برای همیشه می توانند بشینند سر سفره تحریم ها !
ناشناس۳۵۴۸۲۵۰۱۲:۵۰:۲۹ ۱۴۰۳/۴/۱۶
به اراده ملت ایران احترام بگذارید. به جریان اصلاحات که همین سایت الف و بقیه اصولگراها پیش از انتخابات مرده می‌خواندند احترام بگذارید. به اکثریت احترام بگذارید. حالا به منتخب ملت احترام بگذارید، این مرد تنهایی که هیچ کس رو نداشت جز خدا و حضرت علی (ع) و مردم.
ناشناس۳۵۴۸۳۳۲۱۴:۰۳:۰۴ ۱۴۰۳/۴/۱۶
عملكرد بدتر(اصولگراها)باعث شد مردم به بد(اصلاطلب ها)روي بيارن
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. مسیرهای نامرئی مهاجرت غیرقانونی اتباع بیگانه به ایران

  2. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  3. پس چرا وزیر شدید؟!

  4. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

  5. کشورهای عربی از جنگ ایران ـ اسرائیل استقبال می‌کنند/ باکو به دنبال بهره‌برداری از چنین شرایطی است

  6. تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۸۰ سالگی

  7. توطئه پنداری یک نقد !

  8. مصائب بنزینی پزشکیان!

  9. ابو موسی یا "بوموسی"

  10. رسانه ملی «برنده» است یا «بازنده»؟

  11. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  12. آسیب ناترازی بنزین؟؛ بزودی به اندازه نابودی کل صنعت پتروشیمی ایران!

  13. اعراب و اتحادیه اروپا بدنبال تعامل دیپلماتیک با ایران

  14. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  15. خبری که دروغگویان را رسوا کرد

  16. کسی حواسش به این جانورهای زخمی هست؟!

  17. در نقد راهبرد پینگ‌پنگی!

  18. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  19. ماجرای تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی‌پور/ پشت‌پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران/ زمزمه‌هایی درباره استیضاح زاکانی

  20. نقشه شوم صهیونیست‌ها برای کشورگشایی

  21. انتقاد روزنامه اصولگرا از هجمه به دولت درباره ظریف/ دشواری ماموریت رهبری به مخبر

  22. صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

  23. تغییر راهبردی بزرگ ایران

  24. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت

  25. سایه‌روشن‌‌های اظهارات رئیس‌جمهور

پربحث‌های هفته

  1. چالش های بازدارندگي هسته ای ایران

  2. چرا به سلاح اتمی نیاز نداریم؟

  3. توطئه پنداری یک نقد !

  4. ابو موسی یا "بوموسی"

  5. پاسخ عراقچی به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران/ حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه نتانیاهو

  6. حمله کیهان به همتی درباره فیلترینگ/ هشدار مجدد عراقچی به آمریکا

  7. در نقد راهبرد پینگ‌پنگی!

  8. پزشکیان:دولتی بدهکار درست کردند بعد می‌گویند مشکل را حل کنید

  9. ماجرای تذکر دفتر رهبر انقلاب به رائفی‌پور/ پشت‌پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران/ زمزمه‌هایی درباره استیضاح زاکانی

  10. نقشه شوم صهیونیست‌ها برای کشورگشایی

  11. انتقاد روزنامه اصولگرا از هجمه به دولت درباره ظریف/ دشواری ماموریت رهبری به مخبر

  12. تغییر راهبردی بزرگ ایران

  13. تصاویری از حضور ظریف با عینک و کلاه و ماسک در مراسم تشییع شهید نیلفروشان/ معاون راهبردی رئیس جمهوری چرا با پوشش ناشناس به مراسم رفت؟

  14. مرگ نمادین نتانیاهو و حیات نمادین سنوار

  15. محسن رضایی: مهیای نبردیم

  16. ظریف:‌کُت تن مردم است / مردم از کارنامه ما راضی نیستند

  17. ایران در جزیره بوموسی خانه می سازد

  18. ظریف: به‌زور هم شده باید به تحمل یکدیگر عادت کنیم

  19. پزشکیان : تا آخر روی حرف هایی که زده ایم، هستیم ؛ فیلترینگ برداشته می شود

  20. ادعای بادامچیان درباره پایان حصر موسوی و کروبی

  21. حماسه سنوار

  22. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نباید در برابر تحریم‌ها منفعل بود/ وضعیت امروز مهدی نصیری، نتیجه افراط او در گذشته است

  23. شبکه صهیونیستی: آخر خط ما برهنگی است نه فقط مخالفت با الزام حجاب

  24. دور ایران چه خبر است؟ 

  25. رسانه آمریکایی: موشک کم داریم و حریف ایران نیستیم

آخرین عناوین