اعتماد کنید و مطمئن باشید

یوسف مشفق، گروه سیاسی الف،   4030120104 ۱۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
اعتماد کنید و مطمئن باشید

پس از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و اعلام رسمی ایران برای پاسخ به جنایت رخ‌داده، خط خبری عجیبی پیرامون این موضوع شکل گرفت که نقطه کانونی آن چشم‌پوشی ایران از پاسخ به اسرائیل بود. در طی این مدت برخی رسانه‌ها و تحلیل‌گران این‌گونه تعبیر کردند که پاسخ مستقیم ایران به رژیم صهیونیستی موجب آغاز جنگ خواهد شد و اقتصاد ایران در برهه کنونی امکان به‌دوش کشیدن هزینه‌های این رویارویی را نخواهد داشت و به‌همین دلیل گزینه‌ پاسخ به اسرائیل منتفی خواهد بود. عده‌ای دیگر تفسیر دیگری را مطرح کرده و معتقدند که هر گونه مواجهه نظامی با رژیم اشغالگر قدس، پاس گلی به نخست‌وزیر اسرائیل برای خارج‌شدن از بن‌بست جنگ غزه بوده و نتیجه آن پر شدن شکافی است که در حال حاضر میان بایدن و نتانیاهو وجود دارد و فرجام پاسخ نظامی ایران، اتحاد میان آمریکا و رژیم‌صهیونیستی خواهد بود.

حتی برخی رسانه‌ها پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند که ایران به‌دلیل برخورداری اسرائیل از سلاح اتمی تمایلی برای رویارویی ندارد و با راهبردهای دیگری عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ خواهد کرد. در روزهای اخیر هم موج خبری پیرامون معامله احتمالی تهران و واشنگتن بر سر عدم پاسخ ایران به جنایت اسرائیل و در مقابل، اقدام عملی آمریکا برای پایان دادن به جنگ غزه و کشیدن ترمز رژیم صهیونیستی شکل گرفت که خروجی تمام این تفاسیر و تحلیل‌ها، گلایه‌مندی ایرانیانی است که قدرت نظامی کشور را یکی از مولفه‌های اقتدارساز قلمداد کرده و انتظار پاسخ متقابل به دشمن را در ذهن می‌پرورانند که این شکوه‌ها و گلایه‌ها، در شبکه‌های اجتماعی ظهور و بروز یافت. اما باید در نظر داشت که راهبرد اعلامی ایران برای پاسخ به این جنایت اسرائیل از همان روزهای اولیه به‌طور صریحی اعلام شد و رهبر انقلاب به‌عنوان فرمانده کل قوا از پشیمان‌کردن رژیم‌صهیونیستی سخن گفتند و مضاف بر این، مسئولین عالی‌رتبه نظامی هم تاکید وافری بر دادن جواب دندان‌شکن به اسرائیل داشته و راهبرد جمهوری‌اسلامی بر پاسخ‌دهی متناسب به اسرائیل در زمان لازم متمرکز بوده است.

این اظهارات حاکی از آن است که دستگاه‌های نظامی و امنیتی رویکرد خود را در این مسئله مشخص کرده و زمان مقتضی که فرا رسد، دشمن با غافلگیری بزرگی مواجه خواهد شد. ایرانیان عزیزی که این روزها چشم به پاسخ مستقیم ایران دوخته‌ و البته برخی هم به ناامیدی دچار گشته‌اند، باید بدانند که استراتژیست‌های امنیتی و فرماندهان نظامی کشور و آن قوه عاقله‌ای که توانسته در این سال‌ها هنر شطرنج‌بازی خود را در مقابل دشمن به رخ کشد و از تمام جهات او را محاصره کند، بهتر از دیگران قاعده بازی را بلد است و در برهه‌های حساس به بهترین شکل عمل خواهد کرد. نباید دوستداران ایران فریب موج رسانه‌ای و خط خبری کاذبی را بخورند که احساس یاس و ناامیدی را در اذهان تعمیق می‌کند. ایران به مدد راهبردهای دقیق و عاقلانه امنیتی و نظامی خود در نقطه‌ای است که دشمن را به سرگشتگی، ضعف و زبونی دچار کرده و باید به استراتژیست‌ها و فرماندهان نظامی کشور اعتماد کرد که آنان تسلط همه‌جانبه‌ای برای تادیب دشمن و به‌پیش بردن راهبردهای امنیتی دارند. پاسخ به اسرائیل قطعی است و دشمن غدار، روزهای سختی را در پیش خواهد داشت. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۴۹۶۰۴۱۱:۰۰:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
لازم هست یاداوری کنم هروقت انتقام سخت گرفتید خبر آن را اعلام کنید؟
ناشناس۳۴۴۹۷۲۸۱۲:۴۴:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بزرگترین انتقام نابودی اسرائیل است .
ناشناس۳۴۴۹۷۴۴۱۲:۵۶:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
دلار رو بکنین 30 هزار تومان بزرگترین انتقام از اسرائیل خواهد بود همه مردم هم پشتتون هستند به این میگن انتقام سخت
ناشناس۳۴۴۹۸۲۳۱۳:۴۰:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
دلار به ابزار سلطه امریکا تبدیل شده دلار زدایی از مبادلات تجاری کشور باید صورت بگیرد.
ناشناس۳۴۴۹۹۱۲۱۴:۱۹:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
افزایش قیمت دلار نتیجه سیاستهای غلط اقتصادیه نه چیز دیگه
ناشناس۳۴۵۴۶۱۴۱۷:۵۱:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۵
شما که دلار را قبول ندارید کاری کنید که نرخ یورو یا یوآن چین 50 درصد ارزان شود
ناشناس۳۴۴۹۹۴۴۱۴:۴۵:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
مگر تورم منفی شده که بشود 30 تومان؟
ناشناس۳۴۴۹۹۷۶۱۵:۱۱:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
قیمت دلار با این تورم 40 درصدی نیاز به چند میلیارد دلار ارز پاشی دارد که آن هم برای چند ماه در این رقم می ماند و بعد انفجار چند برابر شدن و شما اینجا تو سرت می زنی چرا بالا می رود چند برابر!!!
ناشناس۳۴۴۹۹۰۴۱۴:۱۴:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
نتانیاهو بعد از برجام گفت خیال ما تا 25 سال از بابت ایران راحت شد مقام معظم رهبری هم در پاسخ فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال اینده را نخواهد دید.
ناشناس۳۴۵۰۱۳۶۱۷:۲۷:۳۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اسراییل تمام تلاشش را کرد که ترامپ برجام را پاره کنه.
محمدحسین۳۴۵۰۱۴۳۱۷:۳۱:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
سلام دوست عزیز اولین پاسخ سخت همین بلاتکلیفی صهیونیستهاست لذا فعلا این خبر را داشته باشید. به نظر من دومین پاسخ سخت عالی، زدن نیروهای صهیونیست داخل غزه که مانع ارتباط شمال و جنوب غزه شدند، هست تا راه برای مردم غزه تحت فشار کمی باز شود.
ناشناس۳۴۵۰۱۶۶۱۷:۵۱:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
از وقتی گفتن انتقام می گیرند و فاصله انداختند گروه تروریستی مزدور در جواب شرقی فعال شدن و امروز باز شهید کردن
ناشناس۳۴۴۹۶۱۰۱۱:۰۹:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
لطفا با اقتدار اقتصادی و مهار تورم و کاهش قیمت مسکن و تقویت همبستگی مردم و حاکمیت رژیم صهیونیستی را غافلگیر کنید.
ناشناس۳۴۴۹۶۴۸۱۱:۵۰:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اینم خوبه اما اون بهتره!
ناشناس۳۴۴۹۶۵۶۱۱:۵۶:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
امنیت ملی و خون شهیدان در این 3 ماه نباید پایمال شود
ناشناس۳۴۴۹۶۱۱۱۱:۱۲:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
یکی از مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد این است که افرادی که تخصصی در زمینه ای ندارند، خود را کارشناس آن موضوع قلمداد کرده و نظرات کارشناسی ارائه می دهند!
ناشناس۳۴۴۹۶۱۳۱۱:۱۳:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
معقول است
ناشناس۳۴۴۹۶۱۵۱۱:۱۷:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کاملا مشهود است که پاسخ پشیمان کننده داده خواهد شد.
ناشناس۳۴۴۹۶۲۵۱۱:۲۵:۱۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
البته باید توجه داشت شلیک موشک ها باید با تدبیر باشد نه از روی احساس
ناشناس۳۴۴۹۶۱۶۱۱:۱۹:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اینبار هم مثل دفعات قبلی نشود که جنایت اسرائیل بی پاسخ بماند .
ناشناس۳۴۴۹۸۵۵۱۳:۴۸:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست این بار انتقام ایران سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
ناشناس۳۴۴۹۶۲۲۱۱:۲۳:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
از ترور دانشمندان هسته ای 10 سال از ترور دکتر فخری زاده 5 سال از ترور سردار سلیمانی 4 سال از ترور سردار رضی 4 ماه از ترور سردار زاهدی یک هفته از حملات هوایی و شهادت صدها نیروی سپاه در سوریه هم 10 سال می گذره. چقدر دیگه باید اعتماد کنیم و صبر؟
ناشناس۳۴۴۹۶۵۰۱۱:۵۲:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
یه نگاه به اوضاع اسرائیل بنداز، زیاده عرضی نیست!
ناشناس۳۴۴۹۶۵۲۱۱:۵۳:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اعتماد به وعده‌های ایران رو باید توی چشم صهیونیست‌هایی که فروشگاه‌های مواد غذایی رو غارت کردن و حتی موتور برق هم خریدن جستجو کرد!
ناشناس۳۴۴۹۶۶۰۱۱:۵۹:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
سردار قهرمان می بود همان یکبار که چند سال قبل چند نفر را در سوریه شهید کردن و پاسخ محکم داد و دیگر جرات نکردن حمله به نیروهای ایران کنند تا اینکه سردار پر کشید و این ها از سال قبل شروع کردن به زدن نیروهای ایران در سوریه اما پاسخ مستقیم ندیدن و هر سری به رده های بالاتری برای ترور رسیدن در ضمن جواب ترورهای مخفی آنان هم داده شده به شکل مخفی
ناشناس۳۴۴۹۸۴۰۱۳:۴۴:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
انتقام حتمی است شک نکنید
علی اقا۳۴۵۰۲۲۲۱۸:۳۷:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
عزیز من تامین امنیت داخلی وجلوگیری از کشیده شدن جنگ به درون کشور بزرگترین هنر سیاسی چند دهه اخیر بوده است محاصره اسراییل و انجام عملیات نظامی توسط دیگران بهترین پاسخ پشیمان کننده به اسراییل است
ناشناس۳۴۴۹۶۲۳۱۱:۲۳:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
خب قیمت دلار پرواز میکنه ،حالا گیرم که چند تا صهیونیست کشته شدن ،ایا ارزش داره مشکلات اقتصادی کشور تشدید شود.
ناشناس۳۴۴۹۶۴۷۱۱:۴۹:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
معمولا تحلیل‌های شما برعکس می‌شه چون با برجام هم قرار بود دلار بشه ۱۰۰۰ تومن اما ۱۰ برابر شد!!
ناشناس۳۴۴۹۷۵۰۱۲:۵۸:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
شما مثل اینکه یادت نیست در همون برجام قیمت خودرو آنچنان کاهش یافت که خودروسازهای دولتی به مردم وام میدادند تا ازشون خودرو بخرند یادتون نیست خودرو قسطی شد الان ببینید وضعیت چطوره
ناشناس۳۴۴۹۸۲۸۱۳:۴۲:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
نتیجه برجام افزایش بیش از دو برابری تحریمها و افزایش 10 برابری قیمت ارز و طلا و مسکن و خودرو شد.
ناشناس۳۴۴۹۸۵۱۱۳:۴۷:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
تو اون 8 سال کذایی خونه و ماشین و دلار و... 10 برابر شد و معیشت همانهایی که بهش رای دادن نابود شد. 2 سال اول این دولت مشغول تسویه بدهی ها ی بجا مانده از بنفشیون بودن
ناشناس۳۴۴۹۹۵۱۱۴:۵۳:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
سرکوب ارزی شد آن هم از قبل برجام از سال 92 ولی حقوق افزایش داده می شد
ناشناس۳۴۵۰۰۹۰۱۶:۴۵:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
دوست عزیز اگر قیمت خودرو آنچنان کاهش یافت که دیگه نیازی به وام نبود که، مردم با پول خودشون خودرو می‌خریدن. اما دلیل وام دادن به مردم این بود که مردم مدتی تصمیم گرفتن خرید خودرو رو تحریم کنن و همه خودروهای تولیدی توی پارکینگ مونده بود، برای تشویق مردم پولی که باید مسکن می‌ساختن وام دادن که مردم ماشین بخرن همه هم جو گیر شدن هر چی ماشین بود خریدن، الان هم اگه مردم ماشین نخرن همون اتفاق تکرار می‌شه.
ناشناس۳۴۵۰۰۹۶۱۶:۴۸:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
برجام مال ۲۰۰ سال پیش نیست که کسی یادش نباشه داستان وام خودرو هم تحریم مردم بود فقط از اونایی که مثبت دادن تعجب می‌کنم
ناشناس۳۴۴۹۹۵۳۱۴:۵۴:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
در ضمن قیمت ماشین هم کاهش نیافت
ناشناس۳۴۵۰۲۳۱۱۸:۴۸:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
برجام داشت اثرات خودشو نشون میداد.اگه یادتون باشه تمام کشور ها صف کشیده بودن وارد بازار ایران بشن .
ناشناس۳۴۴۹۶۶۱۱۲:۰۰:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
هیچ مشکلی برای اقتصاد درست نمی کند
ناشناس۳۴۴۹۷۱۵۱۲:۳۵:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
نمی‌شود وقتی یک دانشمند را در قلب ایران ترور می‌کنند تمسخر کنید، هم وقتی ایران می‌رود در قلب اسرائیل جواب می‌دهد محکوم کنید بنویسید تهش دودش در چشم ما می‌رود و فلان.
عجایب شهر۳۴۴۹۷۹۱۱۳:۲۵:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
باعث میشه دلار بیاد پایین
ناشناس۳۴۴۹۸۰۲۱۳:۳۰:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
دلار را که آنور آبی ها تو کانال های تلگرامی بالا پائین میکنن جهت فشار به ملت. ارز کالاهای اساسی که ثابت است و دولت آن را پرداخت میکند.جواب ندادن به بهانه افزایش دلار روی دیگر سیاست آمریکائی ها و مزدوران داخلیش است.
ی..ش۳۴۵۰۱۶۷۱۷:۵۱:۴۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
دلار سرجای خودشه ، اقایان داخلی ارزش پول ملی رو پایین میارن.
ناشناس۳۴۵۰۲۰۷۱۸:۲۱:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
پس دولت چی هست این وسط؟
ناشناس۳۴۴۹۸۲۱۱۳:۴۰:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
مشکلات اقتصادی کشور ریشه جدی در تحریم داره شما فرض کن میلیارد بشکه نفت داری اما نمیتونی بفروشی. یا فقط یک سومشو میتونی بفروشی در حالیکه ثروتمندی اما نمیتونی از ثروتت استفاده کنی چون آمریکا نمیذاره. .. اما آیا باید به خاطر دشمن که هدفش همین اختلاف اندازی هست با انواع و اقسام تحریم که به مردم فشار بیاد و به نظام گیر بدن با خودمون درگیر شیم و بذاریم به هدفش برسه ؟؟ موضوع جدی اختلال در روند صادرات و واردات به خاطر انواع و اقسام تحریم‌های آمریکا و به تبع اون غربه به خاطر حفظ کشورمون و امنیت خودمون و خانواده هامون مثل برخی از کشورهای مورد تحریم واقع شده ،باید خویشتن دار باشیم و نذاریم دشمن به هدف کثیفش که احساس عجز ما به خاطر تورم ناشی از تحریمه برسه
ناشناس۳۴۴۹۸۹۸۱۴:۱۱:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
در دولت سیزدهم تحریمها خنثی شده و صادرات نفت به 2/2 میلیون بشکه روزانه و صادرات غیرنفتی به رقم بی سابقه 53 میلیارد دلار سالیانه افزایش یافته و ارز حاصله به کشور اومده تورم نتیجه بدهی های انباشته دولت قبل است دولت هنوز ماهیانه 20 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می کند.
ناشناس۳۴۵۰۳۹۰۲۳:۰۷:۵۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ما یک کشور نفت خیز و ثروتمندیم متاسفانه آمریکای خبیث دست ما رو تو صادرات نفت بسته اونوقت لعنتی میاد یلدا و عیدو به مردم ایران تبریک میگه ! یعنی من خوبم خب تو که خوبی و مردم ایرانو هم دوس داری ! سفره هفت سینم که میچینی تو کاخ سفید عیدم که تبریک میگی مدافع آزادی زنان و دختراشون هستی اون قدر که ایجاد اغتشاشم میکنی به خاطر نوامیس ما پس چرا نمیذاری نفتمون خاک نخوره فروش بره و زنها و دخترامون تو رفاه باشن فقط از رفاه و ازادی روسری برداشتنو بلدی ؟؟؟ ...
ناشناس۳۴۴۹۹۴۶۱۴:۵۱:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
می شود بفرمایید چرا در زمان خاتمی دلار دوبرابر شد؟ چرا در زمان احمدی نژاد 6 سال دلار بالا نمی رفت؟!! چرا در سال 1400 دلار بالا نرفت؟!! چرا تجارت خارجی ایران همیشه مثبت بوده و هست حتی همین الان؟ و سوال کلی تر چرا از اواخر دهه 40 تورم دو رقمی در ایران درست شد و تا الان هست؟
ناشناس۳۴۵۰۰۶۰۱۶:۲۴:۲۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کسی منکر مشکلات تحریم نیست منتهی باید به اندازه وزنش نگاه کرد
امیر۳۴۵۰۲۶۲۱۹:۳۲:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
مگه همه چی نفته؟ پاکستان نه نفت داره نه گاز، اما با اون امکانات کم و اقتصاد ضعیفش بمب هسته ای داره تولید کننده چند مدل جنگنده نسل ۴،۵ تولید کننده تانکهای پیشرفته و ناوشکنهای قدرتمندیه، لعنت به نفت که مارا مفت خورو بی عرضه کرده و کلی دشمن برامون درست کرده.
علی۳۴۵۰۲۶۵۱۹:۳۴:۵۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
تحریم تاثیر داره اما نه اینقد، زمان جنگ صد برابر تحریمات بیشتر بود، اما وضعیت از الان بهتر بود، میدونی چرا!!!!!!!!! چون اختلاسگر انقدی نداشتیم.
_۳۴۴۹۹۳۸۱۴:۳۶:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بله ارزش داره. اینکه به روز غزه بیوفتیم بهتره یا اینکه تو شرايط اقتصادی خوبی نباشیم؟
ناشناس۳۴۴۹۶۲۴۱۱:۲۴:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
گرفتن انتقام لازم و ضروری است
ناشناس۳۴۴۹۶۲۹۱۱:۲۸:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ما از روی تجربیات قبلی بیشتر به این اعتماد داریم که: پاسخ لازم در زمان لازم یعنی فراموش نکردن تدبیر!
ناشناس۳۴۴۹۶۳۰۱۱:۲۹:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
چهار سال از ترور شهید سلیمانی گذشت ولی انتقامی در خور و شایسته صورت نگرفت عین الاسد را هم قبل از حمله خالی کرده بودند و به پناهگاه رفته بودند
ناشناس۳۴۴۹۶۴۵۱۱:۴۵:۴۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
یعنی خالی کرده بودن که بیش از ۱۰۰ نفر ضربه مغزی شدن!؟
ناشناس۳۴۴۹۶۴۶۱۱:۴۸:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ای بابا عین‌الاسد که انتقام نبود، انتقام سخت اخراج آمریکا از منطقه‌س، فعلا از افغانستان فرار کرد، عراق هم که مجبوره یواش یواش بره ...
ناشناس۳۴۴۹۶۹۹۱۲:۲۱:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
میشه بگید برای اخراج آمریکا از افغانستان دقیقا چه کاری کردید؟ آمریکا کارش در افغانستان تمام شده بود و با خروجش از افغانستان ایران رو گرفتار طالبان کرد.
ناشناس۳۴۴۹۸۳۹۱۳:۴۴:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
امریکا در افغانستان شکست خورد و مفتضحانه خارج شد.
ناشناس۳۴۴۹۸۸۳۱۳:۵۸:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کارهایی که در عراق داریم می کنیم یا در سوریه
ناشناس۳۴۵۰۱۰۵۱۶:۵۲:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اگه اسرائیل هم محو بشه میای می‌گی بخاطر تلاش دیپلماتیک عربستان بوده
ناشناس۳۴۵۰۱۰۸۱۶:۵۳:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
خب حالا شما اسمش رو هرچی میخوای بزار، قراره کار آمریکا توی عراق و سوریه هم تموم بشه، ما هم هیچ کاری نمی‌کنیم
ناشناس۳۴۵۰۱۰۹۱۶:۵۵:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
لطفا شما که غز تصمیمات آمریکایی‌ها مطلع هستی بهشون بگو اگه می‌خوان مثل افغانستان کسی کاری بهشون نداشته باشه زودتر کارشون رو توی عراق و سوریه هم تموم کنن
ناشناس۳۴۵۰۱۱۱۱۶:۵۶:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
خب الان آمریکا توی عراق و سوریه چیکار داره!؟
ناشناس۳۴۴۹۶۴۰۱۱:۳۸:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
عرض مي كنم كه مثلاً اروپاييان و يا امريكاييان و احتمالاً ديگران وقتي بخواهند كاري انجام بدهند خونسردانه اعلام مي كنند : ، --- ما اين كار را بر رسي مي كنيم ! -- سعي مي كنيم همه جوانب آن را بسنجيم ! -- لازم شد واكنش مناسب انجام خواهيم داد ! -- شرايط را مورد مطالعه قرار مي دهيم اگر لازم شد اقدام مي كنيم ! -- بايد در اين قضيه تحقيقات كامل انجام شود تا بدانيم چه كار بايد بكنيم ! -- اطلاعاتي كه داريم فعلاً كامل نيست ! بايد اطلاعات مان كامل شود ! -------------- اما ممكن است ممالك ديگر اين جور خط و نشان بكشند : --- محو و نابودش خواهيم كرد ! -- كاري مي كنيم تا ابد پشيمانش خواهيم كرد ! --- چنان مشت به دهانشان خواهيم كوبيد كه در تاريخ بنويسند ! --- چنان پوزه شان به خاك خواهيم ماليد تا ابد الدهر پيشمان باشند !! -- چنان پدري از شان در بياوريم كه خودشان هم كيف كنند !! -- نسل شان از روي زمين بر خواهيم داشت !! -- آشي برايشان خواهيم پخت كه سه وجب روغن اعلاي حيواني روي آن باشد ! -------- آيا اين ضرب المثل فارسي درست است كه سنگ بزرگ نشانه نزدن هست ؟! شايد ... شايد در بعضي مواقع درست باشد و در بعضي مواقع هم نادرست ! --
ناشناس۳۴۴۹۶۹۷۱۲:۲۱:۰۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
عکس‌العمل ممالک دیگر چقدر شبیه صهیونیست‌هاس چون اونا هم می‌گفتن حماس رو نابود می‌کنیم، غزه رو پاکسازی می‌کنیم، اگه حزب‌ا... فلان کنه با یه کاری می‌کنیم پشیمون بشه ....
ناشناس۳۴۴۹۸۰۰۱۳:۲۹:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
درسته برادر ! صهيونيست ها هم جزو همان « ممالك ديگر » هستند !!... فرمايشتان عين صوابه !
ناشناس۳۴۵۰۱۱۶۱۶:۵۹:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
آمریکا هم عین صهیونیست‌هاس چون بعد از ۱۱ سپتامبر بوش پسر خیلی خط و نشون کشید اما بعد از ۲۰ سال بدون نتیجه از افغانستان فرار کردن.
ناشناس۳۴۵۰۰۷۸۱۶:۳۶:۳۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
الان خودت فهمیدی چی نوشتی..
ناشناس۳۴۵۰۴۳۱۰۰:۴۸:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۲
فرمایش شما درست. اما شما که انتظار نداری مثلا با بمباران کنسولگری ایران و به شهادت رسیدن جمعی از فرماندهان ارشد نظامیمون لحن ایران نرم و مماشا ت آمیز میبود؟
ناشناس۳۴۴۹۶۴۴۱۱:۴۴:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
مردم بدانند انتقام سخت گرفته شده و باز هم گرفته خواهد شد انتقام که فقط حمله مستقیم نیست. نباید احساساتی عمل کرد، نظام ما قدرت موشکی بازدارنده قوی دارد.
ناشناس۳۴۴۹۶۷۸۱۲:۱۳:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
انتقام مستقیم اجرا نشد هی ترور کردن در سوریه،باید مستقیما پاسخ اسرائیل را داد.
ناشناس۳۴۴۹۶۵۵۱۱:۵۵:۵۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
مردم کاملاً به مسئولین اعتماد و اطمینان دارند
پیمان۳۴۴۹۶۸۰۱۲:۱۴:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بنده برمردان نظامی کشورم وتدبیر آنها اعتماد کامل دارم وبی شک جوابی دندان شکن به صهیونیست‌ها وحامیانش خوهند داد.
امیر۳۴۴۹۶۸۱۱۲:۱۵:۰۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اگر در دفعات قبل غیر از حرف عمل هم می بود اسراییل جرات نمیکرد به سفارت ما حمله کند.
ناشناس۳۴۴۹۷۰۷۱۲:۳۰:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
باید به رژیم کودک کش صهیونیستی پاسخ محکم داده شود. زنده باد امام خامنه ای و ایران عزیز
امیر۳۴۴۹۷۱۱۱۲:۳۲:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
صبر همه چیز رو مشخص میکنه
هاشم۳۴۴۹۷۱۷۱۲:۳۶:۳۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
باید پاسخ عاقلانه و کارشناسی شده باشه ترازوی نفع و‌ضرر آن سنجیده بشود بعد اقدام بشود یا نشود مهم نیست مهم اینه که اقدام یا عدم اقدام بر اساس منافع ملی باشه
یوسف۳۴۴۹۷۳۲۱۲:۴۸:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
هنر رزم و روانشناسی جنگ که دعوای خیابانی نیست،،،ایران ریز پوستی و موریانه وار و البته به دور از فراهم سازی بستر دلخواه دشمن کار خودش را جوری انجام میدهد که نتیجه آن نه آشکار بلکه اغاز دریچه ترسناک دیگری برای صهیونیسم امریکایی و اسرائیلی است
ر م۳۴۵۰۵۸۹۱۱:۳۳:۱۶ ۱۴۰۳/۱/۲۲
کاملا حرفت درسته و سنجیده، پاسخ ما صبر وبعد نابودی.
عليرضا۳۴۴۹۷۳۴۱۲:۴۹:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کمر قیمت دلارو بشکنید میشه انتقام خیلی سخت.
ناشناس۳۴۴۹۷۳۸۱۲:۵۲:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ما مردم پشتتونیم این اسراییل روانی رو بزنید
علی۳۴۴۹۷۵۲۱۲:۵۹:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بیشتر از هرچیزی مایل هستیم تا در ایران خویشتنداری یاد گرفته شود ونه چیز دیگر خویشتنداری چیزی است که در هیچ ایرانی وجد ندارد وبرای آن آموزش ندیده
عباس۳۴۴۹۷۷۲۱۳:۱۳:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
سلام وعرض ادب شاید بهتر بود همه بدانیم که دشمن صهیونیستی از ضربه سنگینی که توسط جمهوری اسلامی ایران ومقاومت دریافت کرده بودو تلفات قابل توجه ای که هرگز نمی تواند بروز دهد ورسانه ای کند خواست انتقام بگیرد
نصیری۳۴۴۹۷۷۳۱۳:۱۳:۴۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اعتماد کنید، در مقابل ولی خودمان فقط گوش به فرمان باشیم، خودش خوب بلد، صبر کنید، اعتماد کنید از دریا عبورتان میدهد و فرعونیان را به لطف خدا غرق میکند. جانم سیدعلی
ناشناس۳۴۴۹۷۹۲۱۳:۲۵:۴۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
انتقام سخت از دشمنان یعنی رساندن تورم دو رقمی به یک رقمی و «مبارزه قاطع» با رانت خواری و اختلاس و زمین خواری
ناشناس۳۴۴۹۸۱۰۱۳:۳۳:۱۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
صبح تا شب از جنوب و شمال دارن موشک و پهباد به اسرائیل میزنن.شمال سرزمین های اشغالی خالی از سکنه شده و الان همه پناهگاه چپیدن از ترسشون. تازه حملات بزرگ تری هم در پیش است. به اراجیف مزدوران غرب در فضای مجازی توجهی نکنید.
ناشناس۳۴۴۹۸۸۵۱۴:۰۰:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
هرچه قدر زمان بگذرد و انتقام گرفته نشود اختلاف افکنی بیشتر می شود.
مهدی۳۴۴۹۸۹۱۱۴:۰۴:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اسراییل یک دهه هست کلی دانشمند هسته ای و مستشار نظامی ما رو شهید کرده است لطفا پاسخ در خور بدهید.
ناشناس۳۴۴۹۹۱۷۱۴:۲۱:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کشورمان باکسری بودجه،بیکاری،تورم ،سوء مدیریت ،گرانی وسایرمشکلات مثل عدم رضایت عمومی روبروست .ماهنوزتاوان جنگ تحمیلی رو داریم میدیم پس دراین شرایط جنگ غیرازنابودی چیزی بهمراه نخواهدداشت.
محسن/ کاشمر۳۴۴۹۹۲۴۱۴:۲۵:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اگه وضعیت اسرائیل رو که داره هر روز از چپ و راست و بالا و پایین میخوره تفسیر کنی می فهمی انتقام سخت خیلی وقته شروع شده ...
احمد۳۴۵۰۰۵۵۱۶:۲۲:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
غزه رو به تلی از خاک تبدیل کرده است.
ناشناس۳۴۴۹۹۳۱۱۴:۲۸:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اقتصاد را درست کنید بزرگترین دستا ورد میباشد .
هوشنگ۳۴۴۹۹۳۴۱۴:۳۱:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
عزیزان .درسته قلوبمان بخاطراعمال ددمنشانه امریکاورژیم ددمنش صهیونیسم جریحه دارگردیده.اماصبرپیشه کنیدکه وعده باتدبیروباشجاعت ودر وقت موعودعملی خواهدشد.نتانیاهوی ملعون درمجمع جهانی سازمان ملل سال قبل ودرحضورسران ممالک دنیاگستاخانه گفت برای مهارایران ماحتماازتوان هسته ای استفاده میکنیم.وعملاکشورمان راتهدیدهسته ای کرد.اماسران کشورمان پاسخ این ادعارا دادند.درسته مردم مقاوم غزه اعم اززنان وکودکان مظلوم به خاک وخون کشیده شدند.امارژیمی که بیش از۷۵سال کوچکترین هجومی درطول این سالهانداشت به یکباره ازغولی که برای خودش ساخته بود.بقول سیدمقاومت سیدحسن نصرالله فرمودپایه های رژیم صهیونیستی ازتارعنکبوت سست تراست.الحق والاانصاف چنین است.پس صبورباشیدصبح صادق نزدیک است.
ناشناس۳۴۴۹۹۹۷۱۵:۲۶:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
وادادگیه پاسخ ندادن امروز غزه کربلاست ما شیعیان نباید تماشاچی باشیم.
احمد۳۴۴۹۹۶۵۱۵:۰۰:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ربطی به اقتصاد نداره .
ابوالفضل۳۴۴۹۹۶۸۱۵:۰۲:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
فقط هر کاری میکنید اساسی باشه مثل ریشه اسرائیل که باید خشک بشه
ناشناس۳۴۴۹۹۹۰۱۵:۲۳:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
انتقام سخت یعنی سرو سامان دادن به وضییت اقتصاد،حل مشکل مسکن ،حل مشکل بیکاری،حل مشکل تورم و درهای بی درمان این ملت
ناشناس۳۴۴۹۹۹۳۱۵:۲۴:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ما اگه پیرو پیامبر اکرم ص هستیم که در قران اجازه جهاد با کفاری که به شما حمله کردند داده شده.ندادن پاسخ کار دنیا پرستان هست.
ناشناس۳۴۵۰۱۲۹۱۷:۱۷:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
احسنت
ناشناس۳۴۵۰۰۲۱۱۵:۵۴:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
در عقلانیت بکوشید و دزدان و اختلاس گران و مفسدان ورانت خواران و ویژه خواران را دستشان را از اقتصاد و قدرت قطع کنید این میشود انتقام سخت از اسرائیل ! افراد غیرمتخصص و نادان وجاهل و بیسواد و ناکارامد و فرصت طلب را در پست ها و مناصب مدیریتی قرارندهید این میشود انتقام سخت از اسرائیل ! از بیعدالتی و تبعیض و مردم ازاری و پارتی بازی فاصله بگیرید و قوه قضایه را چابک وپاکسازی و کارامد نمائید این میشود انتقام سخت از اسرائیل !
رضا رضانژادی۳۴۵۰۰۲۷۱۶:۰۰:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
به امیدی ایرانی آزاد فقط شرمنده خون شهدا نشیم وشب میرم خونه شرمنده خانواده نشیم
الوندی۳۴۵۰۰۳۲۱۶:۰۲:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
شماها حرفتون فقط از پول و مال ثروت هست الان بیش از چندنفر از ایرانیان عزیز مان شهید کردن ما باید به خون انان افتخار کنیم و منتظر انتقام سخت باشیم شماها دارین از دلار حرف میزنین
ناشناس۳۴۵۰۰۳۳۱۶:۰۳:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
باید طرح عملیاتی قابل اجرا وجود داشت و رژیم صهیونیستی را پشیمان کرد.
ناشناس۳۴۵۰۰۴۹۱۶:۱۸:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
انتقام سخت وویران کننده مواضع حساس اسرائیل سبب میشه که جهان ترسش ازآمریکا فروبریزه وتحریم اقتصادی رادوربزنه آن وقت شاهدرشدتصاعدی اقتصادایران درمنطقه خواهیم بود.
ناشناس۳۴۵۰۰۵۱۱۶:۱۹:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
انتقام به شکل صحیح اون گرفته می شه و این بر ما ثابت شده است. دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره. مثل همیشه. انشالله
ناشناس۳۴۵۰۰۵۹۱۶:۲۴:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
هیچ زمانی با امریکا و اسراییل ایران جنگ نخواهد کرد .
حسین 034۳۴۵۰۰۶۱۱۶:۲۴:۳۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
وقتی که این کشتی، ناخدای ماهر و باخدا دارد و همه چی رو خودش میداند، مسیرها و طریقه گذر از طوفانها و سنگلاخها، نیازی به ناخدای جدید نیست. این مملکت صاحب دارد و خود صاحبش میداند کی و کجا و چگونه باید عمل شود.
عیسی۳۴۵۰۰۸۲۱۶:۴۲:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کسی‌که‌از‌ضربه‌ی‌بعدی‌بترسد،با‌اغوش‌باز‌به‌استقبال‌مشت‌رفته‌است
ناشناس۳۴۵۰۰۸۸۱۶:۴۵:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
عجله کار شیطان هست. ژنرال های ما بموقع تصمیم میگیرن.ایران کارش رو بلد هست.شاید هم علنی نباشد .
کیومرث محمدی۳۴۵۰۰۹۷۱۶:۴۹:۱۳ ۱۴۰۳/۱/۲۱
باید با قلدری تمام جواب داد غیرازاین باشه یعنی ازاسراییل ترسیدیم ....جواب هم باید مستقیم وکوبنده ازتهران به تلاویوباشه...
ایرانی۳۴۵۰۱۱۷۱۷:۰۱:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بزرگترین ضربه به امریکا واسرائیل غاصب امروز برای کشور وحدت وهمبستگی ملی وحل مشکلات مردم است هر تریبونی دراین جهت حرکت کند بزرگترین ضربه را به غاصبان وارد می کند
سمیه۳۴۵۰۱۱۸۱۷:۰۲:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
ماشالله ایران نود میلیون کارشناس تو همه ی زمینه ها داره حتی بیشتر از جمعیت کشور هرکی هرچی به ذهنش میرسه میگه
هومن۳۴۵۰۱۲۳۱۷:۰۷:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اگه بازار رو برگردانید به همون زمان دولت قبلی خیلی بهتر ه تا با شاخ گاو دربیفتی آقا ی رئیسی دولت یه کم به فکر اقتصاد این کشور باشد ملت.
chavoshiahmad83@gmail.con۳۴۵۰۱۳۴۱۷:۲۷:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
کی کجا و چگونگی حمله را فقط فرمانده معظم و خردمند و شجاع کل قوا اعلام میکند و بس به رهبرمون ایمان داریم و بس لطفا بعضی ها هم کاسه داغتر از آش نباشند فقط پیرو دستور و تدبیر فرمانده کل قوا باشیم حادثه جنگ احد را مرور کنید
ناشناس۳۴۵۰۱۶۴۱۷:۴۸:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اسرائیل درباتلاق غزه گیر کرده است.ایران باید صبرکند تا فشار افکارعمومی روی اسرائیل وآمریکا ی جنایت کارجواب دهدوسپس به اسرائیل گوش مالی دهد.
ناشناس۳۴۵۰۱۷۲۱۷:۵۵:۱۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اسرائیل شکست خورده میخواد شکست خود را جبران کند وحمله به ایران فکر مردم دنیا را از غزه به ایران بکشاند ولی کور خونده همون جا نابود می‌شود بله هرگز ما مسقیم درگیر نمی‌شویم .
حسین ارومیه۳۴۵۰۱۷۵۱۷:۵۵:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
آقا بلاخره نظامیان ماکارشون این انهاخودشون میدانندچجوری ودرکجادشمن راغافلگیرکنند
موسی احمدی خورشیدی۳۴۵۰۱۷۶۱۷:۵۶:۱۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
باسلام تراخداجواب رژیم جعلی اسراییل رابدهیدچرافقط تهدید می کنید دخلش رابیارئید به واللاه اسراییل پررومیشودیک کمی جسارت به خرج دهید.
محمد۳۴۵۰۱۸۵۱۸:۰۳:۴۰ ۱۴۰۳/۱/۲۱
رژیم اسرائیل در شرایط خوبی قرار ندارد ، و برای تغییر زمین بازی و خروج از بن بست ، لازم است که جنگ را از درون جغرافیای خود به بیرون منتقل کند ، امیدوارم ایران همچنان که تا به حال نشان داده است با درایت عمل کند ، ایران در همه جا حضور دارد بدون اینکه پای ایران خیس شود ، آفرین
علی قاسمی۳۴۵۰۲۰۱۱۸:۱۳:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۲۱
مردم هنوز به امیدنابوداسرائیل وقت سپری می کنند ولی نمی داننداسرائیلی وجودنداره بلکه این سرزمین یک پایگاه استراتژیک آمریکا درمنطقه اعراب هستش .
الکس۳۴۵۰۲۰۹۱۸:۲۱:۳۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
بی شک جنگ و خونریزی به هیچ وجه اقدامی ستودنی نیست. همه کشورها ماه‌ها پس از بررسی و تجزیه و تحلیل تمامی جوانب و زمینه های جنگ و همچنین مهمتر از همه نتیجه و پیامدهای درگیری و نزاع اقدام به نبرد و رویارویی نظامی می‌کنند.انچه که حین جنگ رخ می‌دهد خرابی و ویرانی و ریختن خون نظامیان و غیرنظامیان و آنچه که پس از جنگ رخ می‌دهد آوارگی و درد و رنجهای روحی و روانی آن به دلیل از دست دادن عزیزان طرفین جنگ است.انجاست که طرفین جنگ تلاش و تکاپوی فراوان و همه جانبه برای رسیدن به آنچه که از قبل از جنگ داشتند آغاز می‌شود. پس اگر اینطور است جنگ چرا !!؟؟ بنابراین عاقلانه و منطقی نیست که از روی احساس و احوالات قلبی برای نزاع و جنگ اقدام عاجلی بعمل آورد و آنچه می‌شود که در سطرهای فوق بدان اشاره شد.از قدیم گفتند ؛ کار را به کاردان بسپار.مثالی که اکثرقریب به اتفاق مردم بدان اعتقاد دارند.پس صبور و شکیبا باشیم و اگر در برابر اقدام یک دیوانه مقابله به مثل کنیم چه فرقی بین آن دیوانه و خودمان وجود دارد؟خرد و عقل و تدبیرمان چه می‌شود؟ با تشکر
ایرانی سلحشور۳۴۵۰۲۱۴۱۸:۲۷:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۱
قدرت ایران را باید به اسرائیل خبیث و کثیف نشان داد.زنده باد ایران
محمد۳۴۵۰۲۱۸۱۸:۳۲:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
وقتی ایران پایگاه عین الاسد را در پاسخ به ترور شهید قاسم سلیمانی موشک باران کرد ترامپ شروع کرد به گفتن این که حتی یه نفر هم کشته نشده لازم به ذکر است که بگویم در امریکا چهل درصد از کودکان از مادرانی به دنیا آمده اند که ازدواج نکرده‌اند یعنی چه بسا مادر خود را هم نشناسن ، امریکا برای نیروهای نظامی از این کودکان برای اهداف خود استفاده میکند و در صورت کشته شدن کسی نیست که پیگیرشان شود و به همین دلیل کشته شدن نظامی های خود را در عین الاسد به راحتی پنهان کردند تا بگویند چون کسی کشته نشده نیازی به پاسخ هم نیست درصورتی که بعد از این که اوضاع کمی ارام شد نامحسوس به کشته شدن بعضی از نظامیان خود اعتراف کرد حالا این اسرائیل که عددی نیست و مطمئن باشید که به قول رهبری آمریکا غلطی نمیتواند بکند اسرائیل باید منتظر بماند
جهان۳۴۵۰۲۳۴۱۸:۵۰:۰۹ ۱۴۰۳/۱/۲۱
متاسفانه از کارگر شهرداری تا کارمند و دکتر و پاسبان و همه نظر میدن که چه باید کرد در اینجور مسائل تنها کسی که در قامت نظر دادن رسمی است بدون جو گیر شدن فقط مقام معظم رهبری است .
خوزستانی۳۴۵۰۲۵۰۱۹:۱۲:۵۴ ۱۴۰۳/۱/۲۱
اگر مسولین حکومت توانستندفقط برای مدت یک سال جلوی تورم وگرانی را بگیرندو کالا ها و اجناس فقط برای مدت یک سال ثابت بماند بهترین پاسخ به رژیم اشغال گر قدس خواهد بود.
ناشناس۳۴۵۰۲۹۹۲۰:۲۳:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۱
برا ظهور امام زمان علیه السلام دعا نماییم اللهم عجل لولیک الفرج
رضا۳۴۵۰۳۳۴۲۱:۲۱:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۲۱
چرا بعضی ها همه چیز باید باهم قاطی کنند آخه کشتن ۳۳هزار نفر که بیشترشون زن و بچه هستن چه ارتباطی به دلار و وضع اقتصادی داره ، من که میگم تا الان هن خیلی صبوری کردیم باید بزنیم نسل این کودک کشها رو از روی زمین برداریم ، تا حالا فکر کردی که یک ساعت جای اهالی غزه بودی اونوقت حرف از اقتصاد نمیزدی، سازمان ملل و دادگاه لاهه،.... همشون دست نشانده آمریکا و اسراییل هستن
محمد۳۴۵۰۳۳۹۲۱:۲۹:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۱
دو هفته آب و برق و ازشون را قطع کنید و جلوی ورود مواد غذایی را بگیرید. هر کس که فرار نکرد و موند را باید بکشید
صادق۳۴۵۰۴۳۹۰۰:۵۹:۲۰ ۱۴۰۳/۱/۲۲
به مسئولین کشور و تصمیم گیران توصیه میکنم یکبار دیگر با دقت فیلم عمرمختار رو تماشا کنند.کشور ما کشور امام حسین هست .با پیرو راه حسین هستیم .باکی از شهادت در راه خدا نداریم .باور داریم که این دنیا کوتاه و زودگذر هست .ما ترسی از ایثار و شهادت در راه خدا و دفاع از مظلوم نداریم .با قلبی مطمئن بر دشمن ناپاک با دل کندن از علقه های مادی دنیوی بتازید ما هم در کنار شما هستیم .از دشمن ناپاک صهیونیست نهراسید و بدانید مقامی بالاتر از شهادت در راه خدا وجود ندارد.
ناشناس۳۴۵۰۴۶۳۰۲:۰۳:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۲
اعتماد باید کرد یا اعتماد باید ایجاد کرد؟
Adam۳۴۵۱۰۴۶۰۱:۰۰:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۳
باهمه نظرات موافق
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  7. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  16. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  25. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

آخرین عناوین