انتقاد تند حسین شریعتمداری به سیدمحمدخاتمی بخاطر عدم شرکت در انتخابات: خیانت کرده اید/ چه گزکی در دست اسرائیل دارید؟  

  4021217033 ۵۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

سیدمحمد خاتمی در اظهارات خود اعلام کرد در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت نکرده است.

انتقاد تند حسین شریعتمداری به سیدمحمدخاتمی بخاطر عدم شرکت در انتخابات: خیانت کرده اید/ چه گزکی در دست اسرائیل دارید؟  

به گزارش خبرآنلاین، موضع خاتمی در فضای مجای با واکنشهای مثبت و منفی متعدد روبرو شد.

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشت:
 
۱- عطار نیشابوری در «‌تذکرة الاولیاء‌» داستانی را نقل می‌کند که صرفنظر از میزان صحت آن، درس‌آموز و عبرت‌انگیز است. عطار می‌نویسد؛ « منصور حلاج را که به دار می‌کشیدند، جمعی از مردمان که او را نمی‌شناختند در پای چوبه دار به او سنگ می‌انداختند. شیخ شبلی که از آشنایان بود نیز کلوخی به سوی او پرتاب کرد. منصور حلاج که در مقابل سنگ‌اندازی دیگران ساکت بود و ناله و گلایه‌ای نمی‌کرد، از کلوخی که شبلی انداخته بود آهی کشید و ناله سر داد. عطار می‌نویسد: «‌او را گفتند؛ از این همه سنگ هیچ آه نکردی؛ از گِلی آه کردن چه معنی است؟ گفت: از آن روی که آنها نمی‌دانند و معذورند؛ از او آه می‌کشم که او می‌داند که نمی‌باید اندازد»!
 
۲- دشمنان تابلودار و شناخته شده اسلام و انقلاب از یک سال قبل تبلیغات گسترده و پُرحجمی را با هدف مایوس کردن مردم از انتخابات و بی‌اثر بودن آن، آغاز کرده و تمامی رسانه‌های تحت مدیریت خود را در این عرصه به کار گرفته بودند. علاوه‌بر ده‌ها رسانه رسمی وابسته به دولت‌های آمریکا و اروپا، نظیر بی‌بی‌سی فارسی، VOA‌، شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان دویچه‌وله آلمان، ایندیپندنت‌، یورونیوز، رادیو فردا، رادیو زمانه هلند و... صدها شبکه تلویزیون ماهواره‌ای و هزاران کانال در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز ماموریت مایوس کردن مردم از انتخابات و تشویق آنها به خودداری از حضور در پای صندوق‌های رأی را برعهده داشتند.
 
۳- انتخابات برخلاف تبلیغات گسترده و هجوم پرحجم دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی آنها، با حضوری پرشور و برخاسته از شعور مردم برگزار شد. بدیهی است که نمی‌توان تبلیغات گسترده و یکساله دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها را نادیده گرفت و از دیگر سوی برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز اگرچه مانع حضور حماسی مردم نشدند ولی در مجموع کارکرد ویژه خود را داشتند. در این میان و با وجود این‌همه دشمنی‌ها و برخی نارسایی‌ها، حضور چشمگیر مردم در انتخابات را بی‌تردید باید حضوری حماسی و «‌جهاد فی‌سبیل‌الله» دانست و از این روی به قول حضرت آقا «دشمنان حدود یک‌سال با تبلیغات خود تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و انتخابات از رونق بیفتد اما مردم با حرکت بزرگ و حماسه‌آمیز خود در ۱۱ اسفند، به مواجهه با تلاش دشمنان رفتند، بنابراین، این حرکت یک جهاد بود».
 
۴- جبهه موسوم به اصلاحات در جریان انتخابات به دو بخش تقسیم شدند. بخش اول که اکثر گروه‌های حاضر در جبهه اصلاحات در آن جای گرفته بودند، ضمن آن که مانند همیشه انتقاداتی به روال جاری امور داشتند، تاکید می‌کردند که در انتخابات شرکت می‌کنند و به فهرست نامزدهای مورد قبول خود در تهران و سایر استان‌ها رای خواهند داد. برخی اعضای این طیف از جبهه اصلاحات‌، به تبلیغات پر حجم دشمن برای پیشگیری از حضور مردم در انتخابات اشاره کرده و صریحاً اعلام می‌کردند که عدم شرکت در انتخابات، همراهی با دشمنان اسلام و انقلاب است. از این روی اصرار داشتند که حضورشان در پای صندوق‌های رای رسانه‌ای نیز بشود، که شد. این طیف ۱۶۵ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کردند که ۴۵ تن از آنها در دور اول به مجلس راه یافتند. طیف یادشده دریافته بودند که خودداری از شرکت در انتخابات بدون کمترین تردید، همکاری و همراهی با دشمن است. اقدام این طیف صرفنظر از اشکالات قابل توجهی که به کارنامه فعالیت سیاسی و بینش و منش آنها وارد است، اقدامی هوشمندانه تلقی می‌شود.
 
۵- طیف دوم از جبهه موسوم به اصلاحات که شمار بسیار اندکی از این جبهه را شامل می‌شوند و آقای خاتمی ادعای سردمداری آنها را یدک می‌کشد، از شرکت در انتخابات خودداری کردند. اقدام این طیف از مدعیان اصلاحات به وضوح و بدون کمترین تردید، همراهی با دشمنان تابلودار نظام بوده است. آنها از تلاش گسترده و همه‌جانبه دشمن برای پیشگیری از حضور مردم در انتخابات با خبر بوده‌اند و با افرادی که به دلایل متفاوت، از جمله کم‌اهمیت دانستن انتخابات، بی‌خبری از تلاش دشمن و یا تصوراتی درباره مشکلات معیشتی، از شرکت در انتخابات خودداری کرده بودند، تفاوت اساسی و بنیادین دارند. خاتمی می‌داند که عدم حضور در انتخابات خواسته بارها اعلام شده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سایر هم‌پیمانان غربی و عبری و عربی آنهاست. آقای خاتمی در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ هم برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران از دستورالعملی که جرج سوروس صهیونیست در جریان دو بار ملاقات به وی دیکته کرده بود پیروی کرد و به جای همراهی با مردم وطن خویش، با دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب همپیمان شد و با ادعای تقلب در انتخابات که به گفته ریچارد ‌هاوس، مسئول شورای روابط خارجی آمریکا، «‌رمز جنبش سبز»! بود به میدان مقابله با اسلام و انقلاب آمد. خاتمی از کیهان به خاطر افشای ملاقات‌هایش با جرج سوروس شکایت کرده است ولی از آنجا که می‌داند اسناد غیر قابل انکاری از این ملاقات پنهان و توطئه مقابله با نظام در اختیار داریم، پیگیر شکایتش نیست.
 
۶ - آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده و دیروز در جمع تعدادی از مدعیان اصلاحات، عدم شرکت خود در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌»! نامیده است! و توضیح نداده است که منظورش همراهی با کدام مردم است؟! باید گفت؛ جناب خاتمی! خودداری از شرکت در انتخابات دستورالعمل رسماً اعلام شده و اصرار شده آمریکا و اسرائیل است. مگر نیست؟! چرا همراهی و همکاری علنی خود با آمریکا و اسرائیل را همراهی با مردم! جا می‌زنید؟! بله، مانند همیشه،جمعی از مردم در انتخابات شرکت نکردند. بر اساس آمار موجود، در انتخابات سال ۹۸ (مجلس یازدهم) نیز میزان مشارکت ۴۲,۵ درصد بود و در انتخابات اخیر ۴۱ درصد است. ادعای شما از کجای این آمار استخراج و استنباط شده است؟! جنابعالی مانند فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ دست به خیانت زده‌اید و حالا که متوجه شده‌اید مردم به هویت شما پی برده‌اند برای لاپوشانی آسمان و ریسمان می‌کنید!
 
۷- در جریان فتنه ۸۸ نتانیاهو آقای خاتمی و دوستان مدعی اصلاحات ایشان را «‌بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران معرفی کرد». باید از خاتمی پرسید اولاً؛ چه گزکی در دست اسرائیل دارید که هرگز حاضر به تکذیب نظر آنها نشده‌اید؟! و ثانیاً اقدام اخیر شما چه تفاوتی با خواسته رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل دارد؟! ما اسناد فراوان و غیر قابل انکاری در دست داریم که از هویت واقعی و ضدوطن شما حکایت می‌کند. چرا شکایت خود از کیهان را دنبال نمی‌کنید تا این اسناد رسماً نیز بر ملا شود. ما بارها به بخش‌های قابل توجهی از این اسناد اشاره کرده‌ایم ولی انتظار از دستگاه قضائی آن است که شکایت آقای خاتمی از کیهان را به جریان بیندازد و جلسه دادگاه را نیز علنی کند تا همگان از هویت واقعی او باخبر شوند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۱۰۷۱۴۱۰:۵۸:۴۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
برخی مردم ایران بین خاتمی و شریعت مداری تفاوتی قائل نیستند.
ناشناس۳۴۱۰۸۸۳۱۳:۰۶:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
روزیکه خاتمی با دخترها دست میداد و خودشو به نامحرم میسابید باید میفهمیدید که نه به عمامه و قبا و عبا متعهده ، نه به اخلاق و قانون و نه به مردم _____ روزیکه برای جورج سوروس یهودی طنازی میکرد باید میدونستید که خودشو فروخته
ناشناس۳۴۱۱۰۴۵۱۵:۱۲:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
باید خلع لباس می شد
ناشناس۳۴۱۱۱۱۲۱۶:۲۱:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
دیگه چی بهت گفتن علیه آقای خاتمی بگی؟!!!
ناشناس۳۴۱۱۰۲۴۱۴:۵۰:۵۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
اشتباه میکنید.
ناشناس۳۴۱۰۷۱۷۱۱:۰۰:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خاتمی کلی خوراک درست کرد برای تاختن مجدد بهش. .. خاتمی حتی اگر شرکت هم میکرد باز هم برخی به همین شکل بهش می‌تاختند ...
ناشناس۳۴۱۰۹۲۸۱۳:۴۳:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
از سلطان قلم حاج حسین شریعتمداری درخواست میشود پیگیر کار آقایان خاتمی روحانی عارف و خانم آذر منصور که در سخنرانی های خود در محافل گوناگون نظام را به عناوین مختلف تهدید به براندازی کرده اند باشید
مانی۳۴۱۱۰۳۴۱۵:۰۱:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
باید راهبردهای ملی را مطابق با خواسته اکثریت مطلق مردم تغییر بدهیم
ناشناس۳۴۱۰۷۲۹۱۱:۱۲:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
میتوانید سوابق ماجرا را بررسی کنید
ناشناس۳۴۱۰۷۳۸۱۱:۱۸:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
نظر شخصی بوده و نمیتوان ایراد گرفت
ناشناس۳۴۱۰۹۴۷۱۳:۵۵:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
نفرمایید ایشون وزیر،رییس جمهور،نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده اند نمی شود اینگونه درباره ایشان صحبت کرد.ایشون خود برخواسته از همین صندوقهای رای هستند
ناشناس۳۴۱۱۰۰۲۱۴:۳۲:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
برخواسته نه! برخاسته صحیح است.(از نظر املایی)
ناشناس۳۴۱۰۷۴۹۱۱:۲۸:۵۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خیلی جالبه بند اخرش که میگه برو شکایتتو پیگیری کن تا من اسناد رو رو کنم. خب رو کن دیگه اگه اینقدر مطمئنی
ناشناس۳۴۱۰۸۹۲۱۳:۱۵:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مدارکی نداره
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۱۱۳۴۷۱۹:۴۷:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
این جاست که رئیس محترم قوه قضائیه ورود کنند تا تکلیف این اتهام زنی ها یک بار برای همیشه مشخص و اعلام گردد. اگر ادعاهای کیهان صحت نداشته باشد و ادعایی بیش نباشد آقای شریعتمداری صلاحیت مدیر مسئولی این روزنامه کثیرالانتشار را ندارند و استناد به کیهان برای هیچ رسانه ای از جمله سایت الف محلی از اعراب نخواهد داشت. والله اعلم
ناشناس۳۴۱۱۶۷۷۰۰:۵۹:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
پروژه 88 کاملا گویا هست
قانون۳۴۱۰۷۵۹۱۱:۴۰:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
قانون اساسی رای دادن اختیاری هست
ناشناس۳۴۱۰۷۷۲۱۱:۵۳:۰۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
جناب شريعتمداري شما كه خدمت كرده ايد چه گلي سر ملت زديد؟
ناشناس۳۴۱۱۰۱۰۱۴:۳۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
وطن فروش نبوده حداقل!
ناشناس۳۴۱۱۱۶۵۱۷:۰۱:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کسانی که باعث یاس و ناامیدی در مردم میشوند بزرگترین خائنین به این مملکت هستند
ناشناس۳۴۱۰۸۱۶۱۲:۲۴:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
من هم موافقم همه چی برملا شود در یک دادگاه بی طرف.
ناشناس۳۴۱۰۸۳۱۱۲:۳۸:۰۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شما که خاتمی را قبول ندارید و بدترین توهین ها رو به او کردید و او همیشه نجیبانه رفتار کرده است پس چه دلیلی می بینید عدم شرکت در انتخابات او را خیانت بدانید.
ناشناس۳۴۱۰۸۶۶۱۲:۵۶:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
از نظر برخی خاتمی فقط بیاید گرم کند و برود
سعید۳۴۱۰۸۳۴۱۲:۴۱:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
حرف خوبی زده ای کاش آقای خاتمی از کیهان شکایت کند، مردم بفهمند حداقل حق با کیست، برای یکبار هم که شده این قضیه تمام شود؟؟؟
جواد۳۴۱۰۹۲۷۱۳:۴۳:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شکایتهای بسیاری از حسین شریعتمداری شد اما ....
ناشناس۳۴۱۰۹۳۲۱۳:۴۵:۵۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شکایت کرده ولی پیگیری نشده شاید
ناشناس۳۴۱۱۲۵۲۱۸:۲۷:۴۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
فکر کردی سوئیس فکر کردی ایران سوئیس است ....
ناشناس۳۴۱۰۸۵۲۱۲:۴۸:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شما چکار خاتمی دارید؟
ایرانی۳۴۱۰۸۷۰۱۳:۰۰:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
آقای شریعتمداری شما باید در همه زمینه ها و همه افراد و کارهاشون نظربدی و نظر شما درست و بقیه غلطه .............
ناشناس۳۴۱۰۹۱۳۱۳:۳۳:۰۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
آقای شریعتمداری همه اون 60درصد بخاطر خاتمی نبود
ناشناس۳۴۱۰۹۱۴۱۳:۳۳:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
آقای شریعتمداری حرف حق رازده متاسفانه خاتمی در همان راهی پا گذاشته که‌ آمريکا وصهیونیست ها می خواستند رسانه‌های دشمن چند ماه بدنبال تخریب انتخابات درايران بودنند وگروهی از اصلاح‌طلبان با همسویی دشمنان انقلاب از مردم‌ خواستن درانتخابات شرکت نکنند
ناشناس۳۴۱۰۹۴۳۱۳:۵۳:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شما که به اصطلاح خودتان همسو با دشمنان نبودید و احتمالا رای داده اید سال آینده نتیجه انتخابتان را خواهید دید. ....
ناشناس۳۴۱۱۰۶۳۱۵:۳۰:۵۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
هرچی باشد همسو با دشمن نشده!! شما به فکر خودت و همسو شدن با دشمن باش!
ناشناس۳۴۱۱۳۵۴۱۹:۵۳:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
نیازی به سال آینده نیست. آثارش از هم اکنون پیداست. خدا به همه رحم کند.
ناشناس۳۴۱۰۹۴۶۱۳:۵۴:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
دست از سر خاتمی بردارید ....
ناشناس۳۴۱۱۰۰۳۱۴:۳۲:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
جزاکم الله خیرا
ناشناس۳۴۱۱۰۱۴۱۴:۴۰:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بنظر من انتخابات باید اجباری و سیستمی شود با توجه به اینکه دشمن از این حربه دنبال صربه زدن به کشور و در نهایت تجزیه هست
ناشناس۳۴۱۱۰۵۷۱۵:۲۹:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
انتخابات اجباری در واقع انخابات نیست
ناشناس۳۴۱۱۰۹۷۱۶:۰۴:۱۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
لطفا اینهمه تجویز دیکتاتوری نکن.
ناشناس۳۴۱۱۱۰۷۱۶:۱۶:۱۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خوب اصلا انتخابات نباشه بهتر نیست؟ انتخابات باشه، تایید صلاحیت اینجوری باشه، رای هم اجباری باشه، سفید هم ممنوع باشه با انتخابات نباشه چه فرقی داره؟ تعارف با کلمه جمهوری هست؟
ناشناس۳۴۱۱۱۴۰۱۶:۴۶:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
هر کس در انتخابات شرکت نکند باید اعدام شود.. خخ
ناشناس۳۴۱۱۶۸۱۰۱:۰۱:۰۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
جریمه باشد اول صبح در صفی خخخخخه
ناشناس۳۴۱۱۰۲۶۱۴:۵۲:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مواضع این سالهای جناب شریعتمداری را بررسی کنید
ناشناس۳۴۱۱۰۵۶۱۵:۲۷:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
گفتی دلار بزودی میشه ۴۷ نذاشتی بخریم شد ۶۱ آقای شریعتمداری
ناشناس۳۴۱۱۱۱۶۱۶:۲۴:۵۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
انتشار افکار شریعتمداری چه نفعی برای شما دارد
رضا۳۴۱۱۱۴۳۱۶:۴۷:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
اتهام خیانت ، وطن فروشی و ده ها توهین دیگر از جانب روزنامه ای دولتی آیا نباید باعث تعقیب قضایی توسط مدعی العموم شود ؟
ناشناس۳۴۱۱۱۵۸۱۶:۵۷:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
جناب آقای شریعتمداری لطفا از زمستان سخت اروپا و اينکه قرار بود بیان با التماس گاز بخرن ولی نيومدن بخرن و گاز قطر جایگزین شده و سر ايران کلاه رفت بگيد؟
ناشناس۳۴۱۱۱۶۴۱۷:۰۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
آقای شریعتمداری ، امروز مشکل مردم دیگر اصلاح طلب و اصول گرا نیست !! امروز مشکل مردم وضعیت اقتصادی است که نه اصلاح طلبان توانستند اصلاحش کنند و نه دوستان شما !!
مهدی۳۴۱۱۱۷۲۱۷:۰۷:۰۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
باید از آقای شریعتمداری اجازه میگرفته؟
ناشناس۳۴۱۱۱۷۵۱۷:۱۰:۳۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
آقای شریعتمداری همیشه و فقط شلوغ کاری می کنند
ناشناس۳۴۱۱۱۸۹۱۷:۲۱:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خاتمی لااقل دوبار در معرض افکار عمومی قرار گرفت و بالاترین نتایج تاریخ جمهوری اسلامی را کسب کرد
ناشناس۳۴۱۱۲۳۳۱۸:۱۳:۵۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خاتمی مهره ی سوخته ای که دیگه نمیتونه وقت اضافی بخره!!
ناشناس۳۴۱۱۴۰۹۲۰:۴۹:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خیلی از مردم رأی ندادندخاتمی هم یکی از آنهابنا نیست هرکس رأی نداد خیانت کار باشد حسین آقاچرا اینقدر تندی یک ایرانی عاقل وطنش وانقلابش رادوست دارد منصف باشید
ناشناس۳۴۱۱۵۵۹۲۳:۱۲:۴۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
«خاتمی از کیهان به خاطر افشای ملاقات‌هایش با جرج سوروس شکایت کرده است ولی از آنجا که می‌داند اسناد غیر قابل انکاری از این ملاقات پنهان و توطئه مقابله با نظام در اختیار داریم، پیگیر شکایتش نیست»... جالبه این حرف! ما هم مطمئنیم اگر کیهان اسناد درستی داشت، منتظر پیگیری خاتمی نمیشد، خودش دست بکار میشد که خاتمی رو ببره به ملاقات خالق! بسم الله جناب شریعتمداری، لطفتون رو از ملت دریغ نکنید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین