سفری خاطره‌انگیز در دل طبیعتی بکر با اجاره ویلای رویایی شما

گزارش بازرگانی، 269440،   4021215019

قبول داریم که انسانها ذاتا موجودات اجتماعی هستند و به تعامل و همکاری با یکدیگر احتیاج دارند. اما بیایید بپذیریم که همین موجود اجتماعی هم گاهی اوقات دلش می‌خواهد که بیخیال همه چیز شود، بار و بندیلش را ببندد، از خیابان‌های شلوغ و پر از ماشین فاصله بگیرد و چند روزی خودش را مهمان طبیعتی بکر و خوش آب و هوا کند. 

طبیعت شمال از آن دسته مقاصدی است که بدون اغراق هر کسی را وسوسه می‌کند تا برای استراحت به دامان آن پناه بیاورد. مخصوصا شهر رامسر که در آن همه جور امکاناتی برای یک استراحت و تفریح جذاب وجود دارد! از جنگل‌های پر درخت و سرسبزش بگیرید تا خانه‌های تاریخی پر از خاطره، همه چیز در رامسر برای یک سفر فراموش نشدنی مهیا شده است! ضمن آنکه می‌توان به کمک پلتفرم‌های اجاره اقامتگاه مانند سایت شب، به راحتی نسبت به رزرو و اجاره ویلا شمال اقدام کرد و جذاب‌ترین مکان‌ها را برای لذت بردن از طبیعت رامسر پیدا نمود.

به دنبال ردپای خاطرات در جنگل‌های سرسبز رامسر 

رامسر در هر فصلی از سال زیباست و در هر گوشه‌اش، یک جاذبه منحصر به فرد برای غافلگیر کردن مسافران وجود دارد. البته که این شهر آب و هوای بسیار مطبوع و دل انگیزی هم دارد و آسمان آبی و ابرهای سفیدش، هیچ مسافری را از سفر به آن پشیمان نمی‌کند.

اگر تصمیم گرفته‌اید تا برای استراحت و طبیعت گردی راهی رامسر شوید، اولین و بهترین پیشنهاد ما به شما اقامت در خانه‌های بوم گردی جنگل دالخانی است! به شما این اطمینان را می‌دهیم که در این جنگل بکرترین و زیباترین مناظر طبیعی را مشاهده خواهید کرد و عکس‌هایی خواهید انداخت که بی‌شباهت به کارت پستال‌ نخواهند بود. جنگل دالخانی از واجب‌ترین دیدنی‌های رامسر است که در ۳۰ کیلومتری شرق این شهر قرار گرفته و مساحتش به چیزی حدود ۶۰۰ هکتار می‌رسد. 

البته اگر بخواهید در خود شهر اقامت داشته باشید، می ‌توانید با مشاهده انبوهی از گزینه‌ها برای اقامت در ویلا رامسر، نسبت به رزرو سوئیت رامسر اقدام کرده و بعد از مستقر شدن، راهی طبیعت‌گردی در جنگل‌های دالخانی شوید.

 

تجربه‌ای ناب و فراموش نشدنی در شهر رامسر

لذت بردن از زیبایی‌های رامسر تنها به قدم زدن در جنگل‌های پر درخت دالخانی خلاصه نمی‌شود. در حوالی این شهر سرسبز مازندران دیدنی‌های جذاب دیگری هم وجود دارد که می‌تواند خاطره فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند. یکی از آنها روستای جواهرده است که احتمالا اگر به آن سفر نکرده باشید، حتما وصف زیبایی‌هاش به گوشتان خورده است.

روستا یا منطقه ییلاقی جواهرده در ۲۷ کیلومتری شهر رامسر و روی دامنه‌ تپه‌های شمالی و سرسبز البرز قرار دارد. روستایی که در بهار و پاییز، با انبوهی از ابرهای سرگردان و مه صبحگاهی دیده می‌شود. مقبره‌های تاریخی، چشم‌اندازهای طبیعی، آبشارها و دریاچه‌ها تنها قسمت کوچکی از ویژگی‌های این روستای قدیمی به حساب می‌آیند.

تهران، شهری برای تمام سلیقه‌ها

بعد از استراحت کردن و طبیعت گردی در جنگل‌های سرسبز شمال، وقت آن است که سری هم به جاذبه‌های منحصر به فرد پایتخت بزنیم. گرچه بسیاری این شهر را با دود و دم و خیابان‌های شلوغش می‌شناسند، اما در دل پس کوچه‌های تهران هم دیدنی‌های جذاب و متفاوتی وجود دارند که آرامش را مهمان لحظه‌هایتان می‌کنند.

یکی از این دیدنی‌ها که اتفاقا بی‌شباهت به طبیعت شمال هم نیست، پارک نیاوران است که در محدوده شمال شرقی پایتخت قرار دارد. پارک نیاوران یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین پارک‌های تهران شناخته می‌شود و به دلیل درختان بسیار کهنسال و آب و هوای مطبوع شهرت زیادی در میان اهالی شهر دارد.

بد نیست که بدانید در این پارک، یک درخت چنار ۱۵۰ ساله هم وجود دارد! درختی که ارتفاعش به چیزی حدود ۲۰ متر می‌رسد و با صلابت و زیبایی‌اش، چشم هر طبیعت دوستی را به خود خیره می‌کند! از دیگر جذابیت‌های پارک نیاوران آب‌نماها و حوض‌های کوچک و بزرگ آن هستند که در گوشه و کنار این بوستان به چشم می‌خورند.

لذت سفر در تاریخ در کوچه پس کوچه‌های تهران

حالا که تا منطقه یک تهران آمده‌اید و از پارک سرسبز و دیدنی نیاوران بازدید کردید، بد نیست که کمی راهتان را به سمت غرب و میدان تجریش کج کنید و چند ساعتی هم مهمان کاخ سعدآباد باشید. یکی از مجموعه‌های تاریخی و دیدنی تهران، کاخ سعدآباد است که در قسمت شمالی میدان تجریش قرار دارد. این کاخ در اصل اقامتگاهی ییلاقی بوده که پادشاهان قاجار و پهلوی برای استراحت از آن استفاده می‌کردند. در حال حاضر بخش‌هایی از این مجموعه به عنوان موزه تغییر کاربری داده‌ و تعداد دیگری از این بخش‌ها در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته‌ است.

کاخ موزه سعدآباد از ۱۸ ساختمان اصلی تشکیل شده است. در شمالی این مجموعه در میدان دربند قرار گرفته و سر زدن به آن به ویژه در بهار و اولین ماه‌های سال به شدت پیشنهاد می‌شود. خوشبختانه در این محدوده از پایتخت خانه‌های متعددی برای اقامت وجود دارد و می‌توان با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه نسبت به رزرو سوئیت تهران اقدام کرد. اصلا یکی از مزیت‌های رزرو خانه در پایتخت این است که می‌توان در اغلب نقاط شهر گزینه‌های مناسبی برای اجاره آپارتمان مبله تهران پیدا نمود.

بعد از کاخ سعدآباد، بد نیست که به سراغ جاذبه‌های متفاوت‌تری بروید و کمی هم با هنر و تاریخی که در خیابان‌های مرکزی شهر جریان دارد وقت بگذرانید. موزه هنرهای معاصر تهران برای شروع می‌تواند یک انتخاب جذاب و هیجان انگیز باشد.

در این موزه بیش از ۴ هزار اثر ارزشمند از هنرمندان ایران و جهان نگهداری می‌شود. برخی از آثار نگهداری شده در این موزه شامل کارهای تجسمی هنرمندانی همچون گوگَن، رُنوار، پیکاسو، ماگریت، ارنست، پولاک، وارهول، لُویت، جاکومتی، سهراب سپهری و پرویز تناولی هستند.

جالب است که بدانید موزه هنرهای معاصر تهران از ۹ گالری تشکیل شده است. سه گالری از این نه گالری محل نگهداری آثار ارزشمند هنرمندان یاد شده به حساب می‌آیند و ۶ گالری دیگر که در مسیر بازدیدکنندگان قرار دارند؛ به عنوان محلی برای نمایش آثار هنرمندان نوپا شناخته می‌شوند.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  17. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین