خرید بلیط هواپیما با قیمت مصوب در سوپر اپلیکیشن تاپ

گزارش بازرگانی، 264453،   4021203019

با نزدیک شدن بهار و سفرهای نوروزی، افرادی که قصد دارند در تعطیلات عید، خستگی سال را از تن خود دور کنند، از ابتدای اسفندماه با خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده و حتی مکان اقامت خود را نیز رزرو می‌کنند. متاسفانه یکی از چالش‌هایی که مسافران به دلیل ازدیاد درخواست و همین‌طور فصل سفر در انتهای اسفند و بهار با آن مواجه می‌شوند، این است که قیمت‌ فروش خرید هواپیما در پلتفرم‌های مختلف افزایش یافته و گاهی تفاوت بسیاری با هم دارند.

به گفته بسیاری با اینکه هنوز یک‌ماه تا سفرهای نوروزی مانده است، قیمت بلیط هواپیما برای اغلب مسیرهای پرتردد مانند شیراز و مشهد، اصفهان و دیگر مقاصد مهم گردشگری ایران تکمیل شده یا قیمت آن‌ها به شکل سرسام‌آوری بالا رفته است.

اما همچنان قیمت بلیط هواپیما مخصوصا برای شهرهایی مانند شیراز، مشهد، اصفهان، یزد و … که در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران بیشتری هستند، در اکثر پلتفرم‌ها با قیمت‌های غیرواقعی و چندبرابر به فروش می‌رسد.

بلیط سیستمی با نرخ مصوب در سال ۱۴۰۲

برای این‌که با بلیط سیستمی و قیمت مصوب آشنا شوید، خوب است بدانید بلیط هواپیمای سیستمی، به بلیط‌هایی گفته می‌شود که افراد به صورت مستقیم از شرکت‌ هواپیمایی (ایرلاین) خریداری می‌کنند، برنامه‌ی زمانی این پروازها و همچنین قیمت‌شان از سوی شرکت هواپیمایی مشخص می‌شود و برنامه‌ی کاملاً مشخصی هم دارند.

قیمت بلیط‌های سیستمی در تمام طول سال ثابت بوده و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند و بر اساس نرخ مصوب دولت در هر سال، برای ایرلاین‌ها و در مسیرهای مختلف، اعلام می‌شود.

خرید بلیط هواپیما در سوپر اپلیکیشن تاپ

پلتفرم‌های مختلفی امکان خرید و رزرو بلیط هواپیما را به صورت سیستمی، در دسترس کاربران قرار می‌دهند؛ اما از آن‌جایی که حجم سفرها در پایان سال افزایش می‌یابد، امکان دارد برخی از این پلتفرم‌ها فروش بلیط با قیمت سیستمی، را متوقف کنند.

سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از پلتفرم‌هایی است که در کنار بیش از ۱۰۰ خدمت کاربردی خود، تمامی خدمات گردشگری را از جمله خرید بلیط هواپیما با قیمت مصوب به مقاصد مختلف و در تمام سال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این سوپر اپلیکیشن همچنین امکان خرید بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل برای اکثر شهرها و همچنین خرید بلیط اماکن گردشگری در دسترس است.

وجه تمایز سوپر اپلیکیشن تاپ با سایر پلتفرم‌های فروش بلیط هواپیما، طراحی یک سیستم هوشمند برای ارائه بلیط با قیمت مصوب دولتی است. در این سیستم تمامی قیمت بلیط‌های هواپیما از ایرلاین‌های مختلف پردازش شده و قیمت‌های بالای نرخ مصوب، به صورت سیستمی حذف می‌شوند. با این‌کار تحت هیچ شرایطی قیمت‌های غیرواقعی و غیرسیستمی در اپلیکیشن نمایش داده نمی‌شود. حتی در ایام سفرهای نوروزی و ایام پیک سفر، همچنان این سیستم به ارزیابی و فیلتر کردن قیمت‌های مصوب می‌پردازد.

برای استفاده از خدمات گردشگری و خرید بلیط هواپیما با قیمت مصوب و در بستری امن، همین حالا تاپ را از طریق سایت تاپ به آدرس https://top.ir یا مایکت، کافه‌بازار و گوگل‌پلی نصب کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. برای کاربران آیفون نیز امکان دانلود نسخه وب‌اپلیکیشن وجود دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین