ملی پوشان ایرانی بعد از برد ژاپن چه گفتند؟

  4021114063 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

ملی پوشان تیم فوتبال کشورمان پس از پیروزی در مقابل ژاپن ضمن تشکر از حمایت مردم بر ادامه موفقیت های فوتبال ایران در جام ملت های آسیا تاکید کردند.

ملی پوشان ایرانی بعد از برد ژاپن چه گفتند؟

به گزارش الف تیم ایران پس از بازی با ژاپن منتظر برنده دیدار قطر و ازبکستان است

بیرانوند: با قلب‌مان برای ایران بازی کردیم

علیرضا بیرانوند پس از برتری مقابل دو بر یک تیم ملی برابر ژاپن در دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خوشحالم که در جام ماندیم. ژاپن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود اما به خانه‌اش برمی‌گردد. خیلی خوشحالم. خوشحالی ما فقط تا امشب است و تا فردا قبل از تمرین این طور هستیم. از تمرین فردا فقط روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم که خیلی مهم است و قرار است به فینال برویم.

دروازه‌بان تیم ملی درباره اینکه آیا فکر می‌کرد تیم ملی به بازی برگردد یا خیر، گفت: صد درصد؛ با انرژی‌ای که من در رختکن دیدم. یک چیز عجیبی می‌گویم که شاید باور نکنید. فقط به چیزی فکر می‌کردیم مردم ایران بودند. می‌دانستیم از ما انتظار دارند. پس از گلی که خوردیم واقعا ۱۰ دقیقه عالی کار کردیم و بعد از آن به خودمان باور داشتیم که گل بزنیم و ژاپن را شکست بدهیم. هر تیمی جای ما بود شاید اگر گل مساوی را می‌زد یک مقداری عقب می‌کشید اما این اتفاق برای ما نیفتاد و دیدید که یک نیمه فوق‌العاده یکطرفه بود. دست یکایک بازیکنان را می‌بوسم که نشان دادند لیاقتشان این است که با دست پر به ایران برگردند.

خبرنگار قطری از بیرانوند درباره راز پیروزی ایران مقابل ژاپن سوال کرد و او گفت: ما همدل بودیم و با قلبمان بازی کردیم. برای پرچم کشورمان بازی کردیم و می‌دانستیم که ژاپن بازیکنان بزرگی دارد. از ۲۶ بازیکن آنها شاید ۲۴ یا ۲۵ نفرشان بازی بزرگ در تیم‌های اروپایی داشتند. ما هم با قلبمان بازی کردیم. بازیکنان بزرگی در ایران و خارج داریم. این بازی هم تمام شد و از اول هم برای هفت بازی آمده بودیم که پنج بازی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که با موفقیت این تورنمنت را پشت سر بگذاریم

جهانبخش: با قلبمان بازی کردیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نیمه دوم با قلبمان بازی کردیم و خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم

به گزارش الف علیرضا جهانبخش پس از پایان این دیدار در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص زدن ضربه پنالتی گفت: بعد از اینکه پنالتی اتفاق افتاد، کریم انصاری‌فرد کسی بود که من به من گفت برو پنالتی را بزن و تشکر می‌کنم از آقا کریم این اجازه را به من داد تا گل برتری را به ثمر برسانم.

وی اظهار داشت: خدا را شاکریم. ژاپن تیم قابل احترامی است و می‌دانستیم بازی سختی است و فعل خواستن را در تک تک بچه‌ها دیدم.

جهانبخش تصریح کرد: جلوی تیم بزرگی مثل ژاپن بازی کردیم و خدا را شکر با اعتماد به نفس که داشتیم، توانستیم با اعتماد به نفس به بازی برگردیم.

وی ادامه داد: بین دو نیمه با بازیکنان که صحبت می‌کردیم گفتیم که ما به مردم بدهکاریم و از ۵۵ دقیقه را با قلبمان بازی کردیم و شرمنده مردم نشدیم و انرژی مثبت به ما دادند و توانستیم در این دیدار بزرگ به برتری برسیم.

آزمون: افتخار می‌کنم در این تیم هستم
 
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: افتخار می‌کنم در این تیم هستم و با این بازیکنان غیرتمند همبازی هستم.

 سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان بازی با ژاپن که با پیروزی درخشان ملی‌پوشان ایران همراه شد، اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و نشان دادیم چه تیم بزرگی هستیم. من افتخار می‌کنم در این تیم هستم و این بازیکنان غیرتمند همبازی هستم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: وقتی در مرحله حذفی گل می‌خورید برای جبران کار سختی دارید و پیروز شدن در لحظات آخر دشوار است اما، این کار بزرگ را انجام دادیم. به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم توانسته باشیم شادی را برای این مردم عزیز به ارمغان آوریم.

وی گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم در فینال هم حاضر باشیم و برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ابراهیمی:  باید با صعود به فینال مردم را خوشحال کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که بازیکنان تیم ملی برای عبور از ژاپن، از جان مایه گذاشتند.

امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی برابر ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، گفت: خدا را شکر و باید بگویم بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. بین دو نیمه بچه‌ها گفتند که ما هیچی را از دست ندادیم و ۴۵ دقیقه دیگر زمان داریم.

وی افزود: گل اول را که خوردیم یک شوک به ما داد و پس از آن روند تیم خیلی بهتر شد. در نیمه دوم ژاپن یک توپ هم روی دروازه ما نیاورد و این غیرت ایرانی بود و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و مبارک همه مردم باشد.

ابراهیمی اظهار داشت: بعد از گل یک بغض در وجودم بود و حس مردم را که خوشحال بودند درک کردیم. امیدوارم این بردها ادامه‌دار باشد و در فینال مردم را خوشحال کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران با برتری دو بر یک مقابل ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه یافت.

رضاییان: خدا را شکر دشمن‌شاد نشدیم

 مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: خداراشکر که بچه‌ها غیرت گذاشتند و دشمن‌شاد نشدیم.

رامین رضاییان پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: خداراشکر که این بازی را بردیم. باید چند نکته را بگویم که در روزهای خوب و بد دوست داشتیم تا خیلی ها در کنار ما باشند.

وی ادامه داد: در رسانه ها بعضی کنار ما بودند و دم همه گرم اما یک سری قلم به دستان دوست دارم تا صداقت، شرافت و درک داشته باشند و جرات داشته باشند تا درباره این بنویسند که چرا در هر تورنمنتی شرکت می کنیم قیمت دلار بالا می‌رود. دغدغه مردم و فشار روی فوتبالیست‌ها زیاد می‌شود.

مدافع تیم ملی فوتبال عنوان کرد: همه بچه‌ها باشرف هستند و خدا را شکر که دشمن شاد نشدیم. خداراشکر که بچه‌ها غیرت گذاشتند تا امروز اینگونه بازی کنیم. خیلی خسته نباشید به همه می‌گویم که به ما انرژی مثبت دادند و دم همه مردم ایران گرم. ما عاشق شما هستیم.

عزت‌اللهی: دست مردم ایران را می‌بوسم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم شرمنده مردم نشدیم و دست تک‌تک مردم ایران را می‌بوسم.

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران، پس از پیروزی دو بر یک مقابل ژاپن گفت: ابتدا خسته نباشید می‌گویم. فعل خواستن را صرف کردیم و نشان دادیم که اگر ایرانی بخواهد، هیچ نیرویی جلودارش نیست. امیدوارم خوشحالشان کرده باشیم.

او ادامه داد: باز هم به بازیکنان تیم ملی و هواداران تبریک می‌گویم. دست همه مردم عزیز ایران را می‌بوسم که ما را دعا کردند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

عزت‌اللهی درباره خستگی بازیکنان ایران نیز گفت: ما بازی قبل ۱۲۰ دقیقه دویدیم و استرس پنالتی داشتیم. ریکاوری تیم کلا یک روز و خرده‌ای بود. دست تک‌تک بچه‌ها و کادر فنی را می‌بوسم که همگی همت کردند تا بدن‌ها برگردد و توانستیم به این بازی برسیم.

عزت‌اللهی درباره بازی بعد در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: برای ما مهم است از نظر ذهنی ریکاوری کنیم و در سه روز آینده آماده نیمه نهایی شویم.



دیدگاه کاربران

امیر حسین سلطان/تهران۳۳۷۸۱۵۷۱۸:۴۷:۰۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
بچه ها دستمریزاد! به امید موفقیت های بعدی تان
ناشناس۳۳۷۸۲۰۰۲۰:۰۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
نیمه دوم یک بازی اروپایی انجام دادن بیرانوند باید استرس را از خودش دور کنه و اعتماد بنفس رابیشتر کنه تا چنین گلهای ساده رانخورد .
مصطفی۳۳۷۸۲۱۰۲۰:۱۹:۱۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
سلام خدا قوت درپناه حضرت حق باشید همیشه دلتان شاد که دل ملت ایران را شاد کردید
ناشناس۳۳۷۸۲۲۱۲۰:۴۸:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
خيلي اهل فوتبال نيستم ، اما از سر اين مسابقات نميشه گذشت ، اما به نظرم اين طور آمد كه گزارشگر فوتبال يك مقدار بيشتر از حد ، احساساتي بود ، وقتي كه ايران گل زد و بعد افسايد شد ، گزارشگر از خوشحالي مي گفت : --- واي ... واي ... واااااي ... !!! مادر عيال كه سر سجاده نشسته بود و مُهر نماز را مي بوسيد و بر چشم مي كشيد با شنيدن فرياد واي واي گزارشگر گفت -- ننه جون طوري شد ؟ ... كسي طوري شده ؟ ... كسي زمين خورده ؟ -- نه بي بي ! طوري نشده ! مادر عيال دستش رفت طرف تسبيح و گفت : --- هول كردم ! گفتم خداي نكرده كسي طوري شده ! .. اين بنده خدا بد جوري واي واي گفت گفتم حتما براي كسي اتفاقي پيش اومده شده ... واي واي گفتن خوب نيست ... حالا ننه جون چرا اين طوري داد ميزد ؟ پسر دوازده ساله اخوي گفت : -- بي بي گل شد ، اما بعد افسايد شد ! مادر عيال همانطور كه تسبيح در دست ذكر مي گفت . گفت : -- افسر ؟ ... كي افسر شده ننه جون ! -- هيچي بي بي ... هيچي ! بعد كه مسابقه با موفقيت تمام شد و غرق شادي شديم ، مادر عيال گفت : --- خدا را شكر ... شكر خدا ... ايران فيروز شد ؟ ... باشه ! انشالله هميشه ايران فيروز باشه هميشه مردم خوش و خوشحال باشن ... هميشه شاد و سرحال ... همه جوونا دوماد باشن و همه دخترا عروس ... مردم همه خوشبخت باشن ... هميشه نونشون گرم باشه ، آب شون سرد ... تن شون سالم ... دلشون خوش ... همراه با عزت ، ... دولت ... سالم باشن ... كار هيچ مسلموني به حكيم و قرص و دوا نيفته ... بحق محمد و آل محمد ! مادر عيال همان طور كه تسبيح را مي بوسيد اضافه كرد : -- خودمم ميدونستم ايران فيروز ميشه ... براي اين كه منهم دعا شون كردم و به طرف شون فوت كردم ! ...همه شون جوون هاي خوبي ان ... عمرشون زياد بشه ... هر جا هستن خدا نگهدار شون باشه ! ... خودم دعا خوندم ... من خودم ميدونستم فيروزي با ايرانه ... شكر خدا كه دعاهام قبول شد !!
ناشناس۳۳۷۸۲۲۲۲۰:۴۸:۵۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
خوب بود شما برای مردم ایران بازی کردید نه کسی دیگری انشاالله ادامه داشته باشد
ناشناس۳۳۷۸۲۷۴۲۲:۱۴:۱۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
دستمریزاد زنده باشید و سرفراز
ناشناس۳۳۷۸۴۶۲۰۸:۱۶:۵۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ژاپن فقط يك جام را از دست داد و از همين فردا شروع مي كنند به ادامه برنامه هاشون و برنامه ريزي براي جام جهاني اما ما با اين جرقه خوشحال مي شويم و تمام ضعفهاي فوتبال مان را فراموش مي كنيم و دوباره 20 سال ديگه عقب خواهيم افتاد!
ناشناس۳۳۷۸۴۶۵۰۸:۱۸:۵۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
شرکت کردن در تورنمنت با بالا رفتن دلار چه ارتباطی داره؟ احتمالا خودشون رو در حد رونالدو و.. تصور میکنن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  3. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  4. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  5. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  8. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  9. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  10. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  11. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  12. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  13. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  14. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  15. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  16. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  17. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  18. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  19. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین